SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Vaste CrewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De AanschuifgastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige charactersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
Overzicht van gespeelde wedstrijden in de Jupiler League
Financiële uitleg door Mattijs Manders (Graydon)
Muzikale bijdrage van Danny Vera
Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)
BingokaartenJohan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp
Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:Johan Derksen #20 Altijd in de spotlights.
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic
Televizierring
Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.![]()
Voorgaande topics:
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50 #51 #52 #53 #54 #55 #56 #57 #58 #59 #60 #61 #62 #63 #64 #65 #66 #67 #68 #69 #70 #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80 #81 #82 #83 #84 #85 #86 ~ VI Oranje: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 ~ #87 #88 #89 #90 #91 #92 #93 #94 #95 #96 #97 #98 #99 #100 #101 #102 #103 #104 #105 #106 #107 #108 #109 #110 #111 #112 #113 #114 #115 #116 #117 #118 #119 #120 #121 #122 #123 #124 #125 #126 #127 #128 #129 #130 #131 #132 #133 #134 #135 #136 #137 #138 #139 #140 #141 #142 #143 #144 #145 #146 #147 #148 #149 #150 #151 #152 #300
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio
Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!
Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Al die lachen van Hans achter elkaar plakken, 1 epische lach van 5 minuten!
Dit, dus.![]()
Die opstelling
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ik zou gewoon volgende keer een opstelling maken met elf spitsen. Waar slaat dit op?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Genee weer met zijn nichterige 'Goedemorgen dokter'
En Derksen geen hekel aan Vitesse? Dat is gelul lijkt me.
En dat eerbetoon![]()
![]()
John, waarom die overacting.Ik typ straat.
Dan krijgt ie van mij een oscarquote:Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
De aftrap
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Aftrapje van Barça tegen Real in de competitie wedstrijd ging anders helemaal fout, na 20 seconden lag hij er al in.![]()
Ben Johnson was ook vrij snel.quote:Ik typ straat.
De VI hooligans!"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
Avondje NAC gaat weer de nekslag voor ze wordenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV faalt gewoon. In Mei gewoon lekker feesten op het Leidseplein in Amsterdam![]()
Die had ook eerst even wat coke gesnovenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben Johnson was ook vrij snel.![]()
![]()
huilen op p2 bedoelt iequote:Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV faalt gewoon. In Mei gewoon lekker feesten op het Leidseplein in Amsterdam![]()
stanozololquote:Op maandag 23 januari 2012 21:14 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die had ook eerst even wat coke gesnovenFeyenoord!!! * Barça![]()
Studio Voetbal?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:14 schreef DrDentz het volgende:
If you touch one of the VI hooliguns I fokking kill you
Fack them all![]()
Echt bagger uitzending die over NL van Voetbalhooligans (Football Factories International), die in Balkan/Turkije enzo zijn veel mooier![]()
En die veldslag tegen The Voice 'hooligans'quote:
VI hooligans waren in de minderheid en verdreven ze op eigen terrein het kostuumgala![]()
Baas boven baas.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Long hairs in the neck, dirty
Feijenoord fok joew allDit, dus.![]()
Die in Engeland zijn het mooist, met al die accenten overal, veel te sterke verhalenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:19 schreef Grifte het volgende:
Echt bagger uitzending die over NL van Voetbalhooligans (Football Factories International), die in Balkan/Turkije enzo zijn veel mooier![]()
![]()
Inderdaad, rennen in je eigen stad!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En die veldslag tegen The Voice 'hooligans'
VI hooligans waren in de minderheid en verdreven ze op eigen terrein het kostuumgala![]()
Klopt, maar deze serie is enkel de buitenlandse afleveringen of niet?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die in Engeland zijn het mooist, met al die accenten overal, veel te sterke verhalen![]()
P&W topic overgenomen met een handjevol. P&Wtopic vaste users renden als nooit tevoren.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En die veldslag tegen The Voice 'hooligans'
VI hooligans waren in de minderheid en verdreven ze op eigen terrein het kostuumgalaDit, dus.![]()
Inderdaad. Vooral die neger.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die in Engeland zijn het mooist, met al die accenten overal, veel te sterke verhalen
Engelse hooligans zijn overratedOf ja, niet meer eigenlijk. Tegenwoordig weet iedereen dat het daar weinig meer voorstelt.
![]()
Toch is (was) die scene veel mooier dan in Oost-Europa, al die oostblok gekken met wapens en veldslagen in het bos en shit, gaat nergens overquote:Op maandag 23 januari 2012 21:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral die neger.
Engelse hooligans zijn overratedOf ja, niet meer eigenlijk. Tegenwoordig weet iedereen dat het daar weinig meer voorstelt.
![]()
![]()
hadden een offdayquote:Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV is gemakkelijk te verdedigen?
PSV - Groningen 6-1
Heerenveen 1-5 PSV![]()
Klopt. Nederland en Engeland is nog zoals het hoort, maar de politie loopt hier en bij onze westerburen 25 jaar voor.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toch is (was) die scene veel mooier dan in Oost-Europa, al die oostblok gekken met wapens en veldslagen in het bos en shit, gaat nergens over![]()
![]()
hansie die al zes keer zegt dat ie het al in een ver verleden ooit eens gezegd heeft
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
moet die de bal eerst krijgen .quote:Op maandag 23 januari 2012 21:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik had ook meer van Matavz verwacht bij m'n cluppie.![]()
Manolev bashen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Zo slecht doet Marcelo het momenteel niet.Ik typ straat.
Derksen altijd met zijn gezeik over het buitenland. Er zijn genoeg landen in Europa waar ze een moord zouden doen om een competitie als de Eredivisie te hebben.![]()
landen als Noorwegen , Denemarken, Zweden, Roemenie wel jaquote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Derksen altijd met zijn gezeik over het buitenland. Er zijn genoeg landen in Europa waar ze een moord zouden doen om een competitie als de Eredivisie te hebben.![]()
Voor hem is 'het buitenland' alleen Engeland en Spanje.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Derksen altijd met zijn gezeik over het buitenland. Er zijn genoeg landen in Europa waar ze een moord zouden doen om een competitie als de Eredivisie te hebben.
gr gr![]()
Polen, Griekenland, Bulgarije, Zweden, Noorwegen, Schotland, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
landen als Noorwegen , Denemarken, Zweden, Roemenie wel ja![]()
juistquote:Op maandag 23 januari 2012 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Polen, Griekenland, Bulgarije, Zweden, Noorwegen, Schotland, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken.![]()
De charme van deze competitie.
Goed voorspeld vanmiddag door een FOK!ker.
Is ook niet zo moeilijk.
gr gr![]()
Daarom. Derksen moet wel eens specifieker zijn, in Portugal/Frankrijk is het op de topclubs na echt niet veel beter dan in Nederland. Alleen Spanje, Italië, Duitsland en uiteraard Engeland zijn veel sterker.quote:![]()
+1quote:Op zondag 22 januari 2012 23:38 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik zet in op " Dat is de charme van de Nederlandse competitie "![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:38 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik zet in op " Dat is de charme van de Nederlandse competitie "Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Hans swets niet zoPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Misschien is hij wat wijzer geworden.. kost teveel energie om er tussen te komen met Johan en Hansquote:![]()
![]()
Jij bent een insiderquote:Op maandag 23 januari 2012 21:33 schreef inZanity het volgende:
Het lag ook meer aan Twente dan aan Adriaanse![]()
![]()
![]()
Ik vond het zelf ook overhaast en geen slimme beslissing, maar als de 'chemie' ontbreekt, rare opstellingen, dingen in de weg staat, dan kan je er voor kiezen om iets anders te doen..quote:Op maandag 23 januari 2012 21:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zou je in hemelsnaam een uitstekend presterende trainer ontslaan?
Maar nogmaals ik was er ook niet blij mee, opportunistisch![]()
zeg nou gewoon dat je hem niet magIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
Dit is 10 jaar cel vanwege een aanklacht voor poging tot moord manAFC AJAX![]()
Balo is gewoon een baas.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Ik zie er ook even niet echt een opzettelijke trap in nog. Hij kijkt ook niet achteruit en weet volgens mij niet dat zijn hoofd daar is.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Vanuit die andere hoek lijkt het wel meer alsof hij zijn balans probeert te houden.
Maar die beelden gaan te snel voor me.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Beetje discriminerend dit. Beetje jammer kerel.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij had er 'mang' van moeten maken.AFC AJAX![]()
Dat wordt echt lachen op het ek.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
je ziet pepe nog even naar beneden kijken voor hij znnhand neerzetHet is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Ik kan jou niet zwart maken, dat ben je al dus nou niet de race-card spelen he.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Beetje discriminerend dit. Beetje jammer kerel.![]()
Zijn voet.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef kalinhos het volgende:
je ziet pepe nog even naar beneden kijken voor hij znnhand neerzetsig verwijderd door FA![]()
Ik geloof er echt geen reet van.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Hij zei: 'je kan een elleboog in je gezicht krijgen'
Dat bedoeld hij misschien niet zo, maar komt ook niet aardig over![]()
Zie je wel dat je duits bent. De associaties die jij maakt, om te huilen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:41 schreef Jojoortje het volgende:
Scheidsrechter Hitler? Hoor ik dat goed?AFC AJAX![]()
Hij lijkt Messi met zijn andere been zelfs nog even te waarschuwenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef kalinhos het volgende:
je ziet pepe nog even naar beneden kijken voor hij znnhand neerzet![]()
![]()
kan ook alleen in de JUpiler League zoietsHet is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Hij wilde voelen waar z'n arm gepositioneerd was, allemaal ingecalculeerd door die man.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hij lijkt Messi met zijn andere been zelfs nog even te waarschuwen
[ afbeelding ][b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
De manier ook hoe hij altijd zijn verhaal afsluit, de manier van zitten.
Ik typ straat.
Eens zo'n Grens heeft daar toch geen enkel belang bij.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Chemie, chemie..quote:Op maandag 23 januari 2012 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook overhaast en geen slimme beslissing, maar als de 'chemie' ontbreekt, rare opstellingen, dingen in de weg staat, dan kan je er voor kiezen om iets anders te doen..
Maar nogmaals ik was er ook niet blij mee, opportunistischEen trainer zit er voor de prestaties niet voor de gezelligheid.. En dan nog, dan had je niet voor Adriaanse moeten kiezen..
![]()
![]()
Ik ook! Of ja, hij zei dat het per ongeluk was.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:44 schreef Eenskijken het volgende:
Ik ben een keer door een medespeler bespuugdper ongeluk wel
![]()
Kudo voor je verhaal.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:44 schreef Eenskijken het volgende:
Ik ben een keer door een medespeler bespuugdper ongeluk wel
![]()
Messiquote:Op maandag 23 januari 2012 21:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hij lijkt Messi met zijn andere been zelfs nog even te waarschuwen
[ afbeelding ]Als ie nou gewoon aan de kant gaat, jankerd.
![]()
Vond ze wel lekker zeker?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Onze keepster is een keer aangevallen door een hond.![]()
Onze keepster is een keer in haar gezicht getuft door een hond. Goed he. Laat gaan man, is toch heerlijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
Onze hond is een keer aangevallen door een keepster.![]()
Naja het was training.. en ik was rechterverdediger en liep langs mijn centrale verdediger, maar hij zag mij niet, en gooide zo een rochel over zijn schouder, precies op mijn gezicht. Echt ranzig. maar hij bood wel z'n excuses aanquote:
There are only 151 Pokémon.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
Onze hond is een keer aangevallen door een keepster.Ja ze kwam squirtend klaar.quote:Noot noot.![]()
Vervelend.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
Onze hond is een keer aangevallen door een keepster.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Ik was laatst nog een keer winkelen toen opeens een wijf aangevallen werd door een agressieve hond, niks grappigs aan. Lijpe beesten.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2012 21:49:23 ]![]()
Op dit moment is FOK! even uit de lucht, we doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben.
Noot noot.![]()
Ik was laatst nog een keer winkelen toen opeens een hond aangevallen door een agressief wijf, niks grappigs aan. Lijpe wijven.![]()
goede grap ludo.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Prima om een paar minuutjes naar te kijken.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:51 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Toch reclame nu, jeweetzelf![]()
Dan had ik hem wel vergezeld van een-PI.
Ik typ straat.
Hypnotiserend dat.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:51 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
nu dus weer terug naar 2 reclameblokken? En straks krijgen we nog 7 minuten VI.. hoezo lame ingedeeld.There are only 151 Pokémon.![]()
Lekker Reclameblokjequote:Op maandag 23 januari 2012 21:51 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Originele grap.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:52 schreef Olep het volgende:
http://sport.marktplaats.(...)its-el-hamdaoui.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Dit laatste stukje is altijd kutPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Dus nu nog een kleine tien minuten VI waarvan 3 minuten dit item?
Ik typ straat.
Perfect beeld van Nederland dusquote:Op maandag 23 januari 2012 21:54 schreef Wessiej het volgende:
De zon schijnt nooit in dit item btw, en is nooit vrolijk![]()
met een heerlijk muziekje.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:54 schreef Wessiej het volgende:
De zon schijnt nooit in dit item btw, en is nooit vrolijkIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Dat was dus echt baas, haha!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Doe dan gewoon dorpsidioten in een Gamma-dugout...![]()
Nee, mooi dit.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben ik dan de enige die dit mooi vind?Fuck today, it's tomorrow.![]()
gelukkig zijn dat altijd boeiende stukjes zegHet is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Daar woont Tong toch ook in de buurtPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Nu had ik mijn vader willen bellen. Is overleden maar is in Zuilichem geboren en speelde er 12 jaar als spits in het eerste. Vaak tegen gespeeld. De helft van mijn familie woont er. Mooi dorp.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
wat hij zegt. niets tegen kleine dorpjes, maar vaak wordt het dan zo engquote:
die was de zoon van de broer van de oprichter van de voetbalver.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Afgestudeerde of ingestudeerde?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:57 schreef kilozout het volgende:
Hans met die voor afgestudeerde grappen.Ik typ straat.
Afgestudeerde grappen nog wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:57 schreef kilozout het volgende:
Hans met die voor afgestudeerde grappen.![]()
echt waar? wat moet je daar dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:57 schreef tong80 het volgende:
Nu had ik mijn vader willen bellen. Is overleden maar is in Zuilichem geboren en speelde er 12 jaar als spits in het eerste. Vaak tegen gespeeld. De helft van mijn familie woont er. Mooi dorp.There are only 151 Pokémon.![]()
Loi'tje he.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Afgestudeerde of ingestudeerde?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Dus je hebt wel iets tegen kleine dorpjes...quote:Op maandag 23 januari 2012 21:57 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat hij zegt. niets tegen kleine dorpjes, maar vaak wordt het dan zo eng![]()
![]()
Ja, klopt. Te hoog dus.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:58 schreef inZanity het volgende:
Feyenoord staat iets te hoog?We staan 6e..
![]()
Begin was nog beterquote:Op maandag 23 januari 2012 21:59 schreef Jahr00n het volgende:
Topshowtje laatste 45 min. Begin ook of is dat niet de moeite waard om terug te kijken.![]()
Zeker wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:59 schreef Jahr00n het volgende:
Topshowtje laatste 45 min. Begin ook of is dat niet de moeite waard om terug te kijken.![]()
Lijkt Derksen wel. "Ik heb niets tegen die man, maaaarrrrrr..."quote:Op maandag 23 januari 2012 21:58 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dus je hebt wel iets tegen kleine dorpjes...![]()
ja beetje welquote:Op maandag 23 januari 2012 21:58 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dus je hebt wel iets tegen kleine dorpjes...Begin was het bestquote:Op maandag 23 januari 2012 21:59 schreef Jahr00n het volgende:
Topshowtje laatste 45 min. Begin ook of is dat niet de moeite waard om terug te kijken.
Haha, en dan zo'n man helemaal kapot maken.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Lijkt Derksen wel. "Ik heb niets tegen die man, maaaarrrrrr..."![]()
Mwah het was redelijkquote:Op maandag 23 januari 2012 21:59 schreef Jahr00n het volgende:
Topshowtje laatste 45 min. Begin ook of is dat niet de moeite waard om terug te kijken.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Ajax TV.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Het stikt van de van Tongerlo's in Zuilichem. Dit was hun kans.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:54 schreef Eenskijken het volgende:
wanneer wordt Fok! nou eens in de uitzending genoemd?
Dat meen ik gewoon hoor. Feyenoord hoort gewoon tussen de 8e en de 11e/12e plek te staan hoor.quote:![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:02 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat meen ik gewoon hoor. Feyenoord hoort gewoon tussen de 8e en de 11e/12e plek te staan hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
Ah joh, wat maakt het uit. Mooi toch dat we dezelfde gedachtegang hebben. Laat gaan man.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggendeze keer was jij eerder.
![]()
Herrie heeft een slechte naam. Ik vind 't terecht.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: