Misschien is hij wat wijzer geworden.. kost teveel energie om er tussen te komen met Johan en Hansquote:
Jij bent een insiderquote:Op maandag 23 januari 2012 21:33 schreef inZanity het volgende:
Het lag ook meer aan Twente dan aan Adriaanse
Ik vond het zelf ook overhaast en geen slimme beslissing, maar als de 'chemie' ontbreekt, rare opstellingen, dingen in de weg staat, dan kan je er voor kiezen om iets anders te doen..quote:Op maandag 23 januari 2012 21:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zou je in hemelsnaam een uitstekend presterende trainer ontslaan?
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
Dit is 10 jaar cel vanwege een aanklacht voor poging tot moord man
Ik zie er ook even niet echt een opzettelijke trap in nog. Hij kijkt ook niet achteruit en weet volgens mij niet dat zijn hoofd daar is.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Vanuit die andere hoek lijkt het wel meer alsof hij zijn balans probeert te houden.
Beetje discriminerend dit. Beetje jammer kerel.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij had er 'mang' van moeten maken.
Ik kan jou niet zwart maken, dat ben je al dus nou niet de race-card spelen he.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Beetje discriminerend dit. Beetje jammer kerel.
Zijn voet.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef kalinhos het volgende:
je ziet pepe nog even naar beneden kijken voor hij znnhand neerzet
Zie je wel dat je duits bent. De associaties die jij maakt, om te huilen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:41 schreef Jojoortje het volgende:
Scheidsrechter Hitler? Hoor ik dat goed?
Hij lijkt Messi met zijn andere been zelfs nog even te waarschuwenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef kalinhos het volgende:
je ziet pepe nog even naar beneden kijken voor hij znnhand neerzet
Hij wilde voelen waar z'n arm gepositioneerd was, allemaal ingecalculeerd door die man.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hij lijkt Messi met zijn andere been zelfs nog even te waarschuwen
[ afbeelding ]
Chemie, chemie..quote:Op maandag 23 januari 2012 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook overhaast en geen slimme beslissing, maar als de 'chemie' ontbreekt, rare opstellingen, dingen in de weg staat, dan kan je er voor kiezen om iets anders te doen..
Maar nogmaals ik was er ook niet blij mee, opportunistisch
Ik ook! Of ja, hij zei dat het per ongeluk was.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:44 schreef Eenskijken het volgende:
Ik ben een keer door een medespeler bespuugdper ongeluk wel
Kudo voor je verhaal.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:44 schreef Eenskijken het volgende:
Ik ben een keer door een medespeler bespuugdper ongeluk wel
Messiquote:Op maandag 23 januari 2012 21:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hij lijkt Messi met zijn andere been zelfs nog even te waarschuwen
[ afbeelding ]
Vond ze wel lekker zeker?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Onze keepster is een keer aangevallen door een hond.
Onze keepster is een keer in haar gezicht getuft door een hond. Goed he. Laat gaan man, is toch heerlijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
Onze hond is een keer aangevallen door een keepster.
Naja het was training.. en ik was rechterverdediger en liep langs mijn centrale verdediger, maar hij zag mij niet, en gooide zo een rochel over zijn schouder, precies op mijn gezicht. Echt ranzig. maar hij bood wel z'n excuses aanquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
Onze hond is een keer aangevallen door een keepster.
Ja ze kwam squirtend klaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |