Inderdaad. Als ze toch een vast clubje willen oprichten, gewoon Jan erbij. Die RTL hoeren eruit knikkeren: Babs & Van Gangelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:33 schreef leonpsv het volgende:
[..]
ja is wel een goeie kijk op voetbal en humor
die brengen helemaal niks .quote:Op zondag 22 januari 2012 14:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ze toch een vast clubje willen oprichten, gewoon Jan erbij. Die RTL hoeren eruit knikkeren: Babs & Van Gangelen.
Die zitten er verplicht namens Eredivisielive, net zoals er iemand van Sport1 moet zitten af en toe (Schelvis), anders krijgen ze geen beelden meer.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die RTL hoeren eruit knikkeren: Babs & Van Gangelen.
werkt er dan niemand bij Eredivisielive met een mening ?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:53 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Die zitten er verplicht namens Eredivisielive, net zoals er iemand van Sport1 moet zitten af en toe (Schelvis), anders krijgen ze geen beelden meer.
Misschien Kale Kees?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
werkt er dan niemand bij Eredivisielive met een mening ?
Hans schiet weer voltwitter:HansKraayjr twitterde op zondag 22-01-2012 om 13:33:22Zie net op @eredivisielive supportersgeste richting zieke #TheoBos van #Vitesse en #NEC! Mooier zal het weekend niet worden! reageer retweet
Ik voel weer een portie overacting aankomen...quote:Op zondag 22 januari 2012 15:59 schreef Evertjan het volgende:
Hans schiet weer voltwitter:HansKraayjr twitterde op zondag 22-01-2012 om 13:33:22Zie net op @eredivisielive supportersgeste richting zieke #TheoBos van #Vitesse en #NEC! Mooier zal het weekend niet worden! reageer retweet
Thanks!quote:Op zondag 22 januari 2012 11:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt van afgelopen vrijdag?
[..]
Ik zet in op " Dat is de charme van de Nederlandse competitie "quote:Op zondag 22 januari 2012 23:32 schreef Heufd het volgende:
Dat is de Nederlandse competitie. Daar is geen pijl op te trekken.
die Balotelli moet gewoon eens flink geschorst worden, wat een gek zeg.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Benieuwd naar Gijpie zijn mening over Balotelli.
Ik zet in op: 'wat een volslagen idioot, dit gaat helemaal nergens over' en dan een verwijzing naar Ibrahimovic of Arnautovic
Dat is standaard wanneer Hansiehansie langskomt. Verschrikkelijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik voel weer een portie overacting aankomen...
Wat mij betreft zou Hansiehansie sowieso helemaal niets mogen presenteren. Niet eens de bingoavond in het plaatselijke bejaardentehuis,quote:Op maandag 23 januari 2012 09:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Overacting is the unique selling point van Hansie. Was hij een cynische mopperkont a la Derksen geweest, dan had hij Funny Videos ook niet mogen presenteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |