Ik zet in op " Dat is de charme van de Nederlandse competitie "quote:Op zondag 22 januari 2012 23:32 schreef Heufd het volgende:
Dat is de Nederlandse competitie. Daar is geen pijl op te trekken.
die Balotelli moet gewoon eens flink geschorst worden, wat een gek zeg.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Benieuwd naar Gijpie zijn mening over Balotelli.
Ik zet in op: 'wat een volslagen idioot, dit gaat helemaal nergens over' en dan een verwijzing naar Ibrahimovic of Arnautovic
Dat is standaard wanneer Hansiehansie langskomt. Verschrikkelijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik voel weer een portie overacting aankomen...
Wat mij betreft zou Hansiehansie sowieso helemaal niets mogen presenteren. Niet eens de bingoavond in het plaatselijke bejaardentehuis,quote:Op maandag 23 januari 2012 09:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Overacting is the unique selling point van Hansie. Was hij een cynische mopperkont a la Derksen geweest, dan had hij Funny Videos ook niet mogen presenteren.
Ik zet in op:quote:Op maandag 23 januari 2012 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zet in op:
"Misschien kan jij even openbaren hoe vaak jij de Toto gewonnen hebt? Nog nooit."
Volgens mij is die OliverVoetbal een gewaardeerd harde kern lid van de VI-sectiequote:Op maandag 23 januari 2012 00:35 schreef DrDentz het volgende:
SigaarSnor moet weer hoogepuntjes uploaden man, nu staan ze alleen nog maar van 'OliverVoetbal' met zijn gefilmde pauperkwaliteitfilmpjes.
Jazeker, ik ben 'OliverVoetbal', met de gefilmde pauperkwaliteitfilmpjesquote:Op maandag 23 januari 2012 12:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Volgens mij is die OliverVoetbal een gewaardeerd harde kern lid van de VI-sectie
Het is in ieder geval beter dan niks! Ik ben blij dat er mensen zijn die überhaupt de moeite nemen om die fragmenten te plaatsen.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:48 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben 'OliverVoetbal', met de gefilmde pauperkwaliteitfilmpjes![]()
![]()
.
Ben niet zo een computerkenner, die weet hoe je fragmenten kunt rippen. Dus doe het gewoon op mijn eigen 'ouderwetse' manier. Niet de beste kwaliteit, maar mensen kunnen wel snel direct hoogtepunten eventjes terugzien.
Of iemand mag me gerust een spoedcurcus rippen van RTLGemist geven hoor
Ik kijk met veel plezier naar jouw pauperfilmpjes. Gewoon zo doorgaan!quote:Op maandag 23 januari 2012 12:48 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
![]()
.
Ben niet zo een computerkenner, die weet hoe je fragmenten kunt rippen. Dus doe het gewoon op mijn eigen 'ouderwetse' manier. Niet de beste kwaliteit, maar mensen kunnen wel snel direct hoogtepunten eventjes terugzien.
En bedanktquote:Op maandag 23 januari 2012 12:48 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
![]()
.
Ga ik ook doen man. Heerlijk achterover, broekie uit. Nootje erbij. Heerlijk man.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Weer een topshow'tje in aantocht, hoop ik man. Is toch lekker, eerst tentamen'tje maken, dan lekker broekie uit en gewoon beetje op die bank liggen zo. Laat gaan joh.
Hansiequote:Hans Kraay jr. is een showman, maar zijn trainingen waren geweldig'
Maandag, 23 januari 2012 om 12:19
Marco Holster is de veertig gepasseerd, maar nog altijd actief in het amateurvoetbal. Met VVA’71, in the middle of nowhere, hoopt de voormalig speler van onder meer AZ en het Engelse Ipswich Town promotie naar de hoofdklasse te bewerkstelligen. Na zijn profcarrière speelde Holster in de amateurwereld voor DOVO, FC Lienden en nu voor het derde seizoen in Achterberg.
De herinneringen aan Lienden, met trainer Hans Kraay jr., zijn zeer positief. "Hans Kraay jr. was inderdaad het ideale uithangbord voor Lienden", zegt Holster in gesprek met Voetbalzone. "Natuurlijk is hij een showman, maar tegelijkertijd een echte winnaar. Dat was zeker niet gespeeld. De trainingen waren geweldig en altijd puur op het voetbal gericht."
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=157230
Daar gaat het broekie weerquote:Op maandag 23 januari 2012 15:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Weer een topshow'tje in aantocht, hoop ik man. Is toch lekker, eerst tentamen'tje maken, dan lekker broekie uit en gewoon beetje op die bank liggen zo. Laat gaan joh.
Misschien omdat hij zich iedere keer dat hij op TV verschijnt, zich als een mongool gedraagt...!?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hansiewaarom staan de topclubs niet in de rij?
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Ventjequote:
Nou ik vind het toch maar YouTube-vervuiling hoor. Dan heb ik zin om even te ontspannen met een SigaarSnor-filmpje en typ ik bijvoorbeeld boskamp + bamihap in, krijg je zo'n handmatig gefilmde pixelbrij te zien met een kwaliteit waar een paard de hik van krijgt.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kijk met veel plezier naar jouw pauperfilmpjes. Gewoon zo doorgaan!
is ook minachting van de forumusers, zo'n blaag die even een aardappel voor de tv houdt en de puree op joetoep zet.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou ik vind het toch maar YouTube-vervuiling hoor. Dan heb ik zin om even te ontspannen met een SigaarSnor-filmpje en typ ik bijvoorbeeld boskamp + bamihap in, krijg je zo'n handmatig gefilmde pixelbrij te zien met een kwaliteit waar een paard de hik van krijgt.
Download de MP4 en rag hem door moviemakerquote:Op maandag 23 januari 2012 12:48 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
![]()
.
Dan kan je wel lang wachten voordat de kaart vol komt ben ik bangquote:Op maandag 23 januari 2012 17:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Wanneer er ooit een nieuwe bingokaart van Johan komt moet er zeker iets mbt het slaan van vrouwen erin.
Proef ik sarcasme?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kan je wel lang wachten voordat de kaart vol komt ben ik bang
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hansiewaarom staan de topclubs niet in de rij?
Niet lachen mensen, dan blijft ie aan de gang!quote:Op maandag 23 januari 2012 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sommige dingen spreken gewoon vanzelf, die hoef je niet te blijven herhalen.
Nog bedankt trouwens.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Niet lachen mensen, dan blijft ie aan de gang!
Dat zegt Genee dan.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Even een ouderwets ruzietje tussen deze twee bazen, is weer even geleden.
[..]
Waarvoor?
Gaat niet meer gebeuren - Johan wilt geen "grappige" mensen meer aan tafel die van buiten de voetballerij komen.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:54 schreef tech4u het volgende:
Van mij mag Raoul Heertje wel weer eens aanschuiven.
Stuur je opmerking in naar vi.nl/tv en misschien wordt je wel live op tv beledigd!quote:Op maandag 23 januari 2012 17:54 schreef tech4u het volgende:
Zeker weten. Die liet aan Tijl pijnlijk zien hoe grappige gasten zich aan tafel dienen te gedragen.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:54 schreef tech4u het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |