Dan kan je wel lang wachten voordat de kaart vol komt ben ik bangquote:Op maandag 23 januari 2012 17:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Wanneer er ooit een nieuwe bingokaart van Johan komt moet er zeker iets mbt het slaan van vrouwen erin.
Proef ik sarcasme?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kan je wel lang wachten voordat de kaart vol komt ben ik bang
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hansiewaarom staan de topclubs niet in de rij?
Niet lachen mensen, dan blijft ie aan de gang!quote:Op maandag 23 januari 2012 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sommige dingen spreken gewoon vanzelf, die hoef je niet te blijven herhalen.
Nog bedankt trouwens.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Niet lachen mensen, dan blijft ie aan de gang!
Dat zegt Genee dan.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Even een ouderwets ruzietje tussen deze twee bazen, is weer even geleden.
[..]
Waarvoor?
Gaat niet meer gebeuren - Johan wilt geen "grappige" mensen meer aan tafel die van buiten de voetballerij komen.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:54 schreef tech4u het volgende:
Van mij mag Raoul Heertje wel weer eens aanschuiven.
Stuur je opmerking in naar vi.nl/tv en misschien wordt je wel live op tv beledigd!quote:Op maandag 23 januari 2012 17:54 schreef tech4u het volgende:
Zeker weten. Die liet aan Tijl pijnlijk zien hoe grappige gasten zich aan tafel dienen te gedragen.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:54 schreef tech4u het volgende:
Het mooie is, ik ben niet te kwetsen. Ik neem dadelijk een whiskey'tje en ben het alweer vergeten.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:50 schreef muzas het volgende:
[..]
WHAHA! NEPFAN! Je kent niet eens ALLE quotes uit je hoofd! SCHAAM JE!
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:14 schreef Ties02 het volgende:
Wat jij beter vind is niet rullevant, vrijdag was een prima uitzending
Gijpie gewoon 2× in de week niks mis mee
Neem anders geen whiskey maar heerlijk Jupiler bier. Jup Holland Jup!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Het mooie is, ik ben niet te kwetsen. Ik neem dadelijk een whiskey'tje en ben het alweer vergeten.
+1quote:Op maandag 23 januari 2012 18:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker weten. Die liet aan Tijl pijnlijk zien hoe grappige gasten zich aan tafel dienen te gedragen.
Heertje is baas. Ook met Jan Kooijemans toen.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef ZuidGrens het volgende:
De beste opmerking van Heertje was imo nog wel: 'Ja, maar die De Boer moet ook gewoon weg', nadat Gijp Sulejmani aan het bekritiseren was en De Boer net trainer was geworden bij Ajax
Oh wat was dat pijnlijk zegquote:
De week erna werd Tijl door Derksen bij Jensen geliquideerd.quote:
Die eerste televizier-aflevering hoort zeker in mijn top5 thuis.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heertje is baas. Ook met Jan Kooijemans toen.
Post de rest van je top5 ook dan maar!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die eerste televizier-aflevering hoort zeker in mijn top5 thuis.
1. Sneeuwafleveringquote:Op maandag 23 januari 2012 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Post de rest van je top5 ook dan maar!
Dan zegt ie ook tegen Genee, nadat hij hem voor de 4e keer had verbeterd om Kooijman i.p.v Kooijemans te zeggen: "Ja, maar zijn naam foutief uitspreken klinkt zo denigrerend"quote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heertje is baas. Ook met Jan Kooijemans toen.
Goed lijstje.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1. Sneeuwaflevering
2. Televizier (II)
3. The Return Of Hansie
4. Televizier (I)
5. NEC-aflevering
Oja, de verjaardagen van Gijpie en Johan ben ik vergeten.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:47 schreef tochweerhenk het volgende:
De 2e aflevering was toch echt wel de leukste imo. Ook met die verjaardag van Boskamp.
En deze keer hoeven ze niet onderbroken te worden door B-artiesten (of A-artiesten die door Johan worden afgezeken), ze zetten gewoon hun eigen cd op!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:53 schreef Ties02 het volgende:
Zo'n tafel als in VI oranje zijn ook wel mooi heb je nog wat extra inbreng, ook gewoon 2 keer per dag
Man wat heb ik daar weer zin in
Dat verhaal over die fuik met Suurbier was baas! Straks nog even zitten kijkenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:56 schreef Ties02 het volgende:
Hopelijk ook weer de kranten, dat was echt geniaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |