Die kun je kopen bij de levenslange beloningen of je kunt ze maken met die laboratoriumtafel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:03 schreef RickoKun het volgende:
Weet iemand in welke add on het verjongingsdrankje als beloning zit?
Ik zag em niet tussen mijn beloningen staan. Ik denk dat ik al weet hoe ik dit moet oplossen. Al vrees ik dan wel voor mijn poppetjes die ik dan voor de duizendste x opnieuw mag aanmakenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die kun je kopen bij de levenslange beloningen of je kunt ze maken met die laboratoriumtafel.
Denk ik.
Maar dat is meer een beeje cheaten tochquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:22 schreef Tegan het volgende:
Kan je dat drankje dan niet kopen met buydebug?
In generations volgens Wikia, of Levensweg is de NL naam.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:03 schreef RickoKun het volgende:
Weet iemand in welke add on het verjongingsdrankje als beloning zit?
Hartstikke bedankt!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:00 schreef Rs89 het volgende:
[..]
In generations volgens Wikia, of Levensweg is de NL naam.
Heb hier hetzelfde probleem.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:28 schreef RickoKun het volgende:
Ik word best geestelijk gehandicapped van dit spel. Nu heb ik die ene gare bug opgelost en nu krijg ik een nog veel vervelendere.
Nu staat ie om de 8 seconden stil bij mij. Ik kan mijn muis gewoon bewegen, en de animaties doen het ook vloeiend (bijv. bomen die heen en weer zwaaien). Als ik op pauze druk is er niks aan de hand. Echter als ik op play of fast forward doe staat ie 8 sec. stil, daarna doet ie t weer 8 seconde etc.
Er is iets corrupted blijkbaar.
Ik wil t spel wel spelen maar dit is echt te gaar voor woorden. Als ik straks voor de DUIZENDSTE keer ee nieuw spel wil starten zal ik vast ook weer tegen dit probleem aan lopen
Ik oninstalleer 't spel dan maar
Bij mij begon het zomaar ineens, niet nadat ik iets gedownload had of nadat ik een uitbreiding erbij had gedaan of zo. De dag ervoor was alles nog prima in orde en de volgende dag het probleem. Lijkt me sterk dat de videokaart opeens problemen ermee heeft, terwijl ie verder alles nog aankan.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:42 schreef Tegan het volgende:
Klinkt alsof je videokaart het niet aankan. Ik heb namelijk nog nooit een bug gehad ooit.
Het heeft absoluut niet met de videokaart te maken. Ik heb één van de beste die er op dit moment te verkrijgen zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:42 schreef Tegan het volgende:
Klinkt alsof je videokaart het niet aankan. Ik heb namelijk nog nooit een bug gehad ooit.
Ik had ze tot vorige maand ook nooit.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:34 schreef Tegan het volgende:
Ik heb echt serieus nog nooit een bug gehad ooit. En ik heb het toch wel flink wat uren gespeeld.
Herkenbaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:47 schreef Sosha het volgende:
En meteen weer verslaafd... sjeempie. Ik dacht, even op m'n telefoon kijken hoe laat 't is, want misschien is 't al bijna twaalf uur... Is 't half drie
. Echt, wtf. Ik ga een klokje naast mijn laptop zetten als ik Sim
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:38 schreef Lithia het volgende:
Geweldig als je net geneukt hebt en dan zo gaat lopen:
Alleen ben ik zo'n bitch die alleen baby's wilt maken, zonder een relatie, dus ik dump ze meteen zodra ik klaar ben. En dan loopt mijn sim ook zo als ie 'alleen maar vrienden wil blijven' en iemands hart zojuist gebroken heeft.
Herkenbaar probleem.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik maak ook bijna alleen maar huizen met alleen een begane grond. Het is zo irritant om steeds over te moeten schakelen naar een andere verdieping.
Tenzij het al een kant-en-klaarhuis is, want die zijn altijd veel mooier. Ik kan geen mooie huizen maken.![]()
Kan je dat bij ambities doen? Wat leuk zeg!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:04 schreef Lithia het volgende:
Ik speel nu zelfs architect. Dan moet ik de huizen van andere sims decoreren naar hun stijl.
Huizen.
Ja, bij ambities inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Kan je dat bij ambities doen? Wat leuk zeg!
Ik heb sinds kort de sims 3+ beestenboel en buurtleven accessoires pakket.
Ik heb ze gekocht via origin download, online dus. Maar nu wil ik er een nieuwe uitbreiding set bij kopen, maar kan ik die dan in de winkel kopen, aangezien er nu flinke aanbiedingen zijn. Doet die het dan wel. als het originele gedownload is?
En welke uitbreidingset vinden jullie het leukst? En welke is het meest uitgebreid?
Dat kan gewoon. Ik heb juist twee uitbreidingen via Origin gekocht, terwijl ik de rest in de winkel kocht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik heb ze gekocht via origin download, online dus. Maar nu wil ik er een nieuwe uitbreiding set bij kopen, maar kan ik die dan in de winkel kopen, aangezien er nu flinke aanbiedingen zijn. Doet die het dan wel. als het originele gedownload is?
En welke uitbreidingset vinden jullie het leukst? En welke is het meest uitgebreid?
Ambities en Levensweg voegen het meeste toe aan het basisspel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Kan je dat bij ambities doen? Wat leuk zeg!
Okee, nou dan ga ik er 2 kopen, ambitie en levensweg :p Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan gewoon. Ik heb juist twee uitbreidingen via Origin gekocht, terwijl ik de rest in de winkel kocht.
Kinderen kunnen kattenkwaad uithalen, slaapfeestjes houden, ...quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:54 schreef Sosha het volgende:
Wat voegt Levensweg toe behalve dat je een kinderdagverblijf kunt starten..? De rest heb ik nog niet zo ontdekt...
Ik heb Quisho gepm'ed met wat handige links aangezien niet helemaal legaalquote:Op donderdag 16 februari 2012 02:10 schreef Quisho het volgende:
Kwam het toevallig tegen op Usenet, 37GB met alle uitbreidingen, ff gedownload. Maar helaas zit er geen readme bij.
Maar moet je alle spellen op volgorde installeren? En welk spel moet je dan opstarten?
Zou kunnen, of het is een fabeltje. Heb het zelf nooit uitgetest, maar zou het wel een faal vinden van EA als je het echt in de volgorde van uitgave zou moeten installeren.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:28 schreef Lithia het volgende:
Hm, oke. Ik deed het op een willekeurige volgorde installeren en ik heb geen problemen gekregen. Misschien per ongeluk een goede volgorde geïnstalleerd.
Klinkt anders zo ongeveer als mijn siamees. Katten kunnen verschillende geluiden makenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Die katten klinken inderdaad nep.
Wat vreemd, ik heb beestenbende en geen levensweg, maar ik kan toch de duur van levensfasen langer of korter laten duren.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Weet iemand waar ik de patch voor Beestenbende kan downloaden waarmee ik wel voor interactie met de huisdieren kan kiezen?
Vreemd genoeg kan ik wel voor interactie met zwerfdieren kiezen ...![]()
Die katten klinken inderdaad nep.
Die honden klinken beter, want mijn kat keek helemaal geschrokken naar m'n computer toen ze dat geblaf hoorde.![]()
Wel waardeloos dat ze bij Beestenbende een optie van Levensweg hebben beperkt: bij Levensweg kun je bepaalde levensfasen langer of korter maken en met Beestenbende erbij kun je ze alleen maar korter maken.![]()
Sims zijn te lang baby of peuter en te kort kind. Ik had voordat ik Beestenbende had dus ingesteld dat ze 2 dagen baby, 6 dagen peuter en 9 dagen kind zijn.
En nu kunnen ze niet langer dan 7 dagen kind zijn.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:13 schreef Naamah het volgende:
In mijn gezin kreeg ik steeds de melding dat de moeder vreemd ging, terwijl ze gewoon met haar zoon praatte.
Ik heb dat altijd met lampen die aan het plafond hangenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:43 schreef Sosha het volgende:
Oh ja, die spelfouten inderdaad... "Je Sim wilt"![]()
![]()
Maar niemand herkent mijn probleem? Ik bedoel, dat het lastig is om peuters in je kinderdagverblijf aan te klikken? Ik moet echt m'n spel pauzeren, sterk inzoomen en zoeken naar een aanklikbare plek op 't peuterlijf... Vreselijk irritant.
Ik moet eerst de Sims nog eens fixen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Donderdag komt Showtime uit.![]()
Wie gaat 'm kopen?
Ik in ieder geval wel.
Dat is met Na Middernacht.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:03 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik niet, dan krijg je toch ook vampiers enzo?
is helemaal hip joh om aan alles en iedereen je voortgang in een spel te laten zien..quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga 'm ook wel halen.
Ik vind alleen die extra opties met facebook en wat ze verder hebben toegevoegd met de update van vorige week geen drol aan. Heel leuk hoor, die achievements, maar om dat nou per se met de hele wereld te delen.
Maar dat zal wel aan mij liggen.
En er komt ook een limited edition van Showtime zag ik net in het krantje van Bol.comquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:07 schreef Elvi het volgende:
Door die extra opties is mn game heel traag geworden. Het duurt onwijs lang voordat ik het berichtje krijg dat mn sim promotie heeft gekregen bijvoorbeeld. En dan ineens krijg ik 15 meldingen achter elkaar.
Ik weet nog niet of ik Showtime al ga halen. Meestal wacht ik met kopen totdat de eerste patch er is(sims-veteraan speaking...) Maar goed ze zijn nu dus in de aanbieding. Ik wil wel weten wat er precies extra is in het pakket met Katy Perry. Leuke haarstijlen ofzo. Anders geef ik dat tientje liever uit in de SimStore zelf.
Dat meen je niet ...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:54 schreef Elvi het volgende:
Hmmm ik denk dat ik deze ep oversla. Ik vond nachtleven al mwah. Liever wacht ik op de nieuwe Ep, er was iemand op modthesims die erachter is gekomen dat er in die ep zombies, elfjes en weerwolven zitten
Precies, ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik speel de Sims omdat ik een redelijk realistische simulatie van het echte leven wil.
Als ik graag allerlei vreemde wezens in m'n spel wou hebben, zou ik wel World of Warcraft spelen.
Naar buiten?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:24 schreef Elvi het volgende:
Als ik het echte leven wilde naspelen dan ging ik wel naar buiten
Ja, vampiers zijn inderdaad waardeloos. Dingen als elfjes enzo mogen ze toch echt wel achterwege laten vind ik. Laatst had m'n Sim in die nieuwe wijk een leuke vent opgedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat meen je niet ...
Ik hoop toch echt dat er dan in het spel een optie zit om het uit te schakelen.
Anders koop ik 'm absoluut niet.
Vampiers waren al waardeloos.
tip : http://nraas.wikispaces.com/Overwatchquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:07 schreef Elvi het volgende:
Door die extra opties is mn game heel traag geworden. Het duurt onwijs lang voordat ik het berichtje krijg dat mn sim promotie heeft gekregen bijvoorbeeld. En dan ineens krijg ik 15 meldingen achter elkaar.
Ik weet nog niet of ik Showtime al ga halen. Meestal wacht ik met kopen totdat de eerste patch er is(sims-veteraan speaking...) Maar goed ze zijn nu dus in de aanbieding. Ik wil wel weten wat er precies extra is in het pakket met Katy Perry. Leuke haarstijlen ofzo. Anders geef ik dat tientje liever uit in de SimStore zelf.
Pff dan moet ik echt nog heeeeeeeeeel lang sparenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Verzamelhulp.
Al heb je daar wel 40.000 levenslange blijdschap voor nodig.
Het was de goede link, maar de site bokt de hele tijd. Nu doet ie het ff, maar dalijk doet ie het weer niet. Zo gaat het al de hele tijdquote:Op woensdag 4 april 2012 19:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Oh wacht, die link klopt niet.
Dit is de juiste link: http://www.thesimsresource.com/
Ja hier nu ook. Maar hij is wel enorm onstabielquote:Op woensdag 4 april 2012 19:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Huh wacht. Het is dezelfde link.![]()
Maar nu werkt die site bij mij wel.
Juh! Ramen!quote:
Ik sprak het op z'n Engels uit en dacht: dat woord ken ik niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Juh! Ramen!Voor mijn fantastische fabuleuze huis
Hij doet het weer niet idd
Wilde weer een toffe ramenset van meneer Botaki hebben! Die maakt altijd mooie dingen
Ik moest Origin ook installeren, maar heb het nog geeneenkeer gebruiktquote:Op woensdag 4 april 2012 19:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik sprak het op z'n Engels uit en dacht: dat woord ken ik niet.![]()
Ik wil ook dingen downloaden. Ook van de Sims Store. Ben bereid ervoor te betalen.
Maar de downloads verschijnen niet in het startscherm.![]()
Heb Origin al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem ...
Omg dat is een rotklus zegquote:Op donderdag 19 april 2012 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zojuist Sims 3 helemaal verwijderd. Nu beginnen aan opnieuw installeren.![]()
![]()
Vertel mij wat. haha. Daarom heb ik het ook erg lang uitgesteld. Omdat mijn Sims iedere 5-7 seconde haperde. Voor zo'n tien seconde lang of zo. Dus het was onspeelbaar geworden. En ik hoop dat als ik het opnieuw instaleer dat het probleem is opgelost.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
Omg dat is een rotklus zegMaar waarom had je em helemaal verwijderd dan
Ah dat probleem ken ik. Bij mij lag het aan mijn gedownloade spulletjes. Ik had al mn spulletjes weggegooid (+650 stuksquote:Op donderdag 19 april 2012 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vertel mij wat. haha. Daarom heb ik het ook erg lang uitgesteld. Omdat mijn Sims iedere 5-7 seconde haperde. Voor zo'n tien seconde lang of zo. Dus het was onspeelbaar geworden. En ik hoop dat als ik het opnieuw instaleer dat het probleem is opgelost.
Zou me ook niets verbazen als het bij mij ook door de downloads komt. Echter downloads uitschakelen haalde niets uit.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ah dat probleem ken ik. Bij mij lag het aan mijn gedownloade spulletjes. Ik had al mn spulletjes weggegooid (+650 stuks) en daarna alles weer opnieuw geinstalleerd. Daarna was het probleem opgelost
Ik heb een backup van mn downloads gemaakt. Vervolgens via de launcher alle downloads geuninstalled. Spel opnieuw opgestart, zodat ie even een x gerund heeft zonder alle downloads. Vervolgens spel afgesloten en alle downloads weer opnieuw geinstalleerdquote:Op donderdag 19 april 2012 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou me ook niets verbazen als het bij mij ook door de downloads komt. Echter downloads uitschakelen haalde niets uit.
Suc6quote:Op donderdag 19 april 2012 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat hoop ik ook. Het basispel staat er intussen op. Nu alle uitbreidingen nog. Gelukkig zijn dat er ook niet zoveel.![]()
thanks.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
Suc6Ik heb heel de Sims 3 serie compleet dus voor mij is het een rotklus als ik alles zou moeten reinstallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb die uitbreiding nog niet. Wat voegt die toe, behalve een vastloper.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik snap het gewoon niet, als EA luistert naar de fans om Beestenbende uit te brengen(En weten dat het veel geld opbrengt), waarom doen ze dan geen Seizoenen? Men vraagt er ook al erg lang om. Maar volgens mij was er in een enquête van EA een vraag die je kon beantwoorden met het weer, dus laten we hopen..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Seizoenen mis ik ook nog. Maar verwacht dat dat wel een aanslag gaat worden op performance als het regent of sneeuwt.
Als EA er veel geld aan kan verdienen, zullen die vast nog wel uitbrengen.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maar ik snap het gewoon niet, als EA luistert naar de fans om Beestenbende uit te brengen(En weten dat het veel geld opbrengt), waarom doen ze dan geen Seizoenen? Men vraagt er ook al erg lang om. Maar volgens mij was er in een enquête van EA een vraag die je kon beantwoorden met het weer, dus laten we hopen..
Ik krijg gewoon de melding dat mijn patch niet goed is, downgrade ik hem is het weer niet goed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Al die bugs zijn waardeloos ja.
En iedereen lijkt weer andere bugs te hebben.
Ik krijg sinds Buitenleven accessoires vaak de melding bij het opstarten dat ik misschien geen legale versie heb en dan wordt het spel afgesloten. Uiteraard komt die melding pas nadat het spel volledig is opgestart.![]()
En dat terwijl ik alle spellen gewoon netjes in de winkel heb gekocht ...
in het register is kijken van windows, en kijk onder software of het spel er toevallig nog tussen staat, of een expansion ervan..quote:Op maandag 28 mei 2012 21:09 schreef d1ce het volgende:
Iemand enig idee wat ik hiermee moet..?
[ afbeelding ]
Gelukkig iemand die het met me eens isquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
jups die nieuwe uitbreiding is echt triljoen keer niets en katy perry prut hoef ik ook niet te hebben...
die nieuwe uitbreiding is gewoon voor de hele bubbel van Twilight en Harry Potter...
ik moet er niet aan denken om nog meer magische prut te hebben in mijn Sims. Die vampieren van nachtleven zijn al schijt irritant.
Ik wil gewoon realistische dingen in mijn Sims. Het is toch een spel om het echte leven te simuleren?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
jups die nieuwe uitbreiding is echt triljoen keer niets en katy perry prut hoef ik ook niet te hebben...
die nieuwe uitbreiding is gewoon voor de hele bubbel van Twilight en Harry Potter...
ik moet er niet aan denken om nog meer magische prut te hebben in mijn Sims. Die vampieren van nachtleven zijn al schijt irritant.
Ik wil gewoon realistische dingen in mijn Sims. Het is toch een spel om het echte leven te simuleren?
quote:De Sims 3: Bovennatuurlijk (Engels: Supernatural) zal op 6 september 2012 uitkomen. Dit pakket voegt verschillende monsters zoals feeën, heksen, Magiërs, vampiers, weerwolven en zombies aan het spel toe. Heksen en tovenaars hebben de mogelijkheid om andere Sims te betoveren en magische drankjes zoals elixers te maken. Met behulp van de nieuwe bovennatuurlijke vaardigheid kunnen Sims een carrière starten als waarzegger.
Waarom lees ik hier?quote:Op zondag 17 juni 2012 01:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Moeders.![]()
Eindelijk de Sims 3 inclusief alle uitbreidings- en accessoirepakketten eraf gegooid, kan ik het niet opnieuw installeren. Het basisspel + alle spellen vóór Levensweg zitten namelijk in mijn laptoptas en ik heb geen idee waar mijn moeder dat ding gelaten heeft (moeders die je huis "opruimen" waardoor je juist alles kwijt bent).
Mijn laptoptas heb ik al maanden niet nodig gehad, omdat mijn laptop is gecrasht (Acer) en ik de eerdere Sims 3 spellen toch niet nodig had.
Blegh.
Mijn moeder kan het niet laten om, als ze op bezoek is, aan mijn spullen te zitten.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Moeders die je kamer opruimen. Herkenbaar.![]()
Gelukkig ruim ik mijn troep over het algemeen zelf altijd op.
De boekjes met de serienummers zitten ook in die laptoptas.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:38 schreef Topiek het volgende:
[..]
Waarom lees ik hier?maar als je hem download heb je hem weer
en dan doe je niets illegaals tenzij je je key niet meer hebt.
Dan heeft het geen zin. Loop links de kamer uit, trap op, naar rechts. Open die kast voor je! Daar ligt de tasquote:Op zondag 17 juni 2012 01:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mijn moeder kan het niet laten om, als ze op bezoek is, aan mijn spullen te zitten.![]()
Zolang je de grond nog kunt zien, vind ik het nog netjes genoeg.
[..]
De boekjes met de serienummers zitten ook in die laptoptas.
Mijn appartement heeft maar één verdieping.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:53 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dan heeft het geen zin. Loop links de kamer uit, trap op, naar rechts. Open die kast voor je! Daar ligt de tas
Bel je moeder op.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mijn appartement heeft maar één verdieping.
Ik heb overal meerdere keren gekeken, zelfs in de keukenkastjes en hij ligt hier gewoon niet.
Volgens mij heeft ze die laptoptas gewoon bij haar thuis liggen.![]()
Ik kan me namelijk ook niet herinneren dat ik hem hier ooit ben tegengekomen.
Ik ga Professor Layton spelen.
Meer RAM in je PC stoppen, foutcode 12 betekend dat er niet genoeg geheugen beschikbaar is om de savegame in je cache op te slaan, waardoor je savegame corrupt raakt en je foutcode 12 krijgt. Dat of een aantal uitbreidingen verwijderen want je pc trekt het blijkbaar niet meerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:12 schreef DjinN het volgende:
Aaaaaaargh ik word gestoord van die Error 12Elke keer een stuk gebouwd, en dan kapt mn game er weer mee
Vandaag al 3x gebeurd. Nu geen zin meer om te spelen
Als je nagaat dat het bijna 10 minuten duurt voordat ik daadwerkelijk ingame zit....pfff..
Die moet je in je Inv slepen en dan naar de desbetreffende plek/persoon te gaanquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:40 schreef Kruimeltjessss het volgende:
Ik heb een opdracht gekregen om een groepsmaaltijd hamburgers te bakken en weg te brengen.
Heb nu 2 porties hamburgers staan, hoe zorg ik dat ik de opdracht voltooi?
goudvis telt niet xD Moet een vis zijn die jezelf hebt gevangen in het water!quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:55 schreef Kruimeltjessss het volgende:
Ik moet nu een vis langsbrengen bij een onderzoekslab![]()
Heb een goudvis gekocht en die staat nu het familieinventaris maar kan hem nog niet langsbrengen
Weet iemand hoe dit werkt?
HAHA goeie grap... thanksquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:58 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
goudvis telt niet xD Moet een vis zijn die jezelf hebt gevangen in het water!
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heb ik toch een schijthekel aan deze kutcomputer.![]()
![]()
Alle Simsspellen eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd (op Na Middernacht en Showtime na).
Een paar spellen moest ik via Origin installeren, omdat ik een foutmelding kreeg als ik het op de "normale" manier probeerde.
Maar de Sims doet het nu weer, maar die kutcomputer startte opnieuw op, dus nu ben ik meer dan een uur kwijt.
Dat rotding geeft een waarschuwing dat hij zichzelf over 15 minuten opnieuw opstart, maar die waarschuwing zie ik natuurlijk niet wanneer ik de Sims speel.
En dan nog al die fouten in het spel, zoals dat mijn Sim een tiener werd, maar meteen 3 dagen oversloeg en dus maar 11 dagen tiener zal zijn i.p.v. 14 dagen.
Levenswensen die veranderd worden wanneer je Sim naar een volgende levensfase gaat, levenslange beloningen die verdwijnen wanneer je Sim naar een volgende levensfase gaat, .....
Hulp nodig met iets?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:07 schreef Madame_Paon het volgende:
"De Sims 3 werkt niet meer"
ALWEER. Fucking kutspel.
Ik heb geen verstand van Sims in zijn geheel maar. Wat je kan proberen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Tijdens het opstarten van het spel komt er zo'n schermpje met "De Sims werkt niet meer, er wordt gezocht naar een oplossing van die probleem." (o.i.d.) en dan wordt het hele programma afgesloten.
Ik heb dus gewoon voor niks alles eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd ...
In Windows 7 hebben ze dingen cruciaal veranderd dat De Sims misschien gebruikt. Dus als je naar XP compatibaliteit gaat, dan doet hij het via de Windows XP standaarden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik snap niet hoe dat zal helpen, maar ik heb dan ook geen verstand van computers ...
Je computer kan het gewoon aan toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:22 schreef Kikopuz het volgende:
Hallo mensen!
Ik heb een probleempje met wat graphics. Waarschijnlijk mis ik wat bestanden of zijn deze een beetje kaduuk. Ik kan wel gewoon spelen...
Anyhow, sommige iconen van items uit mijn inventory zijn bij mij helemaal "stuk".
In plaats van een krant, zie ik een aantal gekleurde horizontale lijnen. Dit heb ik ook met alle boeken. En als ik bijv. in mijn relatie-paneel kijk dan zijn sommige plaatjes van Sims (bijv. Parker Langerak) kapot..
Weet iemand hoe je dit kunt fixen zonder helemaal opnieuw te installeren? Heb alles namelijk 2 dagen geleden geinstalleerd (en met alles, bedoel ik ook allesman wat duurt dat lang). Kan ik deze icons ook handmatig herstellen?
Mijn computer kan het wel aan, het zijn alleen een aantal plaatjes die het niet doen. Ik zie dus nauwelijks verschil tussen 2 verschillende boeken (heb het trouwens ook met fruit/groente). Ik zie alleen maar horizontale lijnen. Andere icoontjes van objecten doen het wel gewoon.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:31 schreef WeHD het volgende:
[..]
Je computer kan het gewoon aan toch?
Geen downloads?
Anders zou ik het toch opnieuw installeren.
Ja ik heb dus dat StoryProgression ding gedownload... vampieren staan dan standaard uit (THANK GOD!)quote:Op zondag 1 juli 2012 12:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Is er geen mod waarmee je die irritante vampieren en beroemdheid sterren en paparazzi etc uit kunt zetten? Ik zou haast die uitbreiding eraf mikken maarja dan mis je zoveel content.
Of als ik een eigen stad bouw, kan ik dan zelf bepalen of er vampieren en beroemdheden zijn of kan dat niet?
Da's al iets, die ga ik even opzoeken. Thnx.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:20 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ja ik heb dus dat StoryProgression ding gedownload... vampieren staan dan standaard uit (THANK GOD!)
Ik ga het ook opnieuw installerenquote:Op zondag 1 juli 2012 13:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Fok dit, ik ga het ook gewoon installeren
http://www.modthesims.info/download.php?t=424796 ik heb voor je opgezochtquote:Op zondag 1 juli 2012 13:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Da's al iets, die ga ik even opzoeken. Thnx.
Elke keer als je een uitbreiding installeert moet hij de versies gelijk trekken.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben er nog niet aan toegekomen, morgen of woensdag dan maar
Ik moet iedere keer patchen tussen de versies door had jij dat ook?
Voor als je illegaal bezig bent: http://games4theworld.bes(...)ost-of-your-problemsquote:Op maandag 2 juli 2012 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben er nog niet aan toegekomen, morgen of woensdag dan maar
Ik moet iedere keer patchen tussen de versies door had jij dat ook?
Haha ja zou geweldig zijn... En dan zelf in elkaar zetten om je vaardigheden te verbeterenquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou het wel vet vinden als er een IKEA stuff pack zou komen
Dat zou wel vet zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:34 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Haha ja zou geweldig zijn... En dan zelf in elkaar zetten om je vaardigheden te verbeteren
Ik ben blij dat ik er gewoon geld aan heb uitgegeven. Wilde alles van de Sims 3 gewoon compleet hebben, geen zin meer in gezeik met errors en bugs etc.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef FokNederland het volgende:
Heb het sinds vrijdag ook weer eens gedownload, geinstalleerd en gecraked, heb nu de volgende uitbreidingen:
-Sims 3
-Sims 3 - Pets
-Sims 3 - Generations
-Sims 3 - World Adventures
-Sims 3 - Ambitions
-Sims 3 - Late Night
-Sims 3 - Showtime
Dus heb eigenlijk alle beschikbare uitbreidingen, daarnaast heb ik ook nog:
-Sims 3 - High End Loft Stuff
-Sims 3 - Outdoor living
Allemaal gratis, alleen 7 uur downloaden 50 GB harde schijf ruimte en een beetje zoeken hoe je de cracks plaatst. Krijg alleen bericht dat de Sims mogeljik kan crashen vanwege verschillende versies, maar hij werkt PERFECT.
Ik krijg ontzettend veel errorgs en bugs terwijl ik alle spellen gewoon gekocht heb ...quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:01 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik er gewoon geld aan heb uitgegeven. Wilde alles van de Sims 3 gewoon compleet hebben, geen zin meer in gezeik met errors en bugs etc.
Nergens last van. Nooit gehad met de originele games eigenlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik krijg ontzettend veel errorgs en bugs terwijl ik alle spellen gewoon gekocht heb ...
Wel illegaal bezig.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef FokNederland het volgende:
Heb het sinds vrijdag ook weer eens gedownload, geinstalleerd en gecraked, heb nu de volgende uitbreidingen:
-Sims 3
-Sims 3 - Pets
-Sims 3 - Generations
-Sims 3 - World Adventures
-Sims 3 - Ambitions
-Sims 3 - Late Night
-Sims 3 - Showtime
Dus heb eigenlijk alle beschikbare uitbreidingen, daarnaast heb ik ook nog:
-Sims 3 - High End Loft Stuff
-Sims 3 - Outdoor living
Allemaal gratis, alleen 7 uur downloaden 50 GB harde schijf ruimte en een beetje zoeken hoe je de cracks plaatst. Krijg alleen bericht dat de Sims mogeljik kan crashen vanwege verschillende versies, maar hij werkt PERFECT.
/carequote:
Liever gratis met kans op crashes dan 300 euro uitgeven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:01 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik er gewoon geld aan heb uitgegeven. Wilde alles van de Sims 3 gewoon compleet hebben, geen zin meer in gezeik met errors en bugs etc.
Ik heb het net via "uitvoeren als administrator" proberen te spelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:26 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van Sims in zijn geheel maar. Wat je kan proberen.
Rechtermuisknop op De Sims 3 -> Uitvoeren als Administrator
of
Rechtermuisknop op De Sims 3 -> Eigenschappen -> Compatibaliteit -> Windows XP Service Pack 2 aanklikken. En dan als administrator uitvoeren.
En wat zegt EA?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb het net via "uitvoeren als administrator" proberen te spelen.
Weer tijdens het opstarten de melding dat de Sims niet meer werkt en weer werd het programma afgesloten.
Heeft EA een (Nederlands) e-mailadres?quote:
Handigste is hun formulier op internet in te vullen of via Origin de live chat te gebruiken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Heeft EA een (Nederlands) e-mailadres?
Naar de klantenservice ga ik namelijk niet meer bellen, want daar werken mensen die er totaal geen verstand van hebben.
Welk formulier?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Handigste is hun formulier op internet in te vullen of via Origin de live chat te gebruiken.
Het zou wel fijn zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ken wel iemand die bij EA Nederland werkt... Misschien heb je daar wat aan?
Dat op help.ea.com staat. Daar dan even inloggen en je juiste spel kiezen en de stappe volgen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Met dat Windows XP Service Pack 2 dinges werkt het ook niet ...
[..]
Welk formulier?
Werkt dit misschien: in de stad bewerken modus --> school aanklikken --> bestemming veranderen naar school oid, opslaan en dan proberen te spelen. En zo bij alles?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
waaaaaaah mijn rabbitholes (scholen, gemeentehuis, politiebureau etc.) zijn veranderd in parken. De hele gebouwen als objecten werken niet. Mijn sims kunnen niet naar school en niet naar hun werk.
grrr
Bij mij wel (?)quote:Op zondag 8 juli 2012 18:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Bij bij ook niet (!) ;Dquote:[..] want op deze computer werkt RTL XL ook al niet, in geen enkele browser.
er bestaat geen bestemming school of bestemmingen voor deze rabbitholes. Helaas want die oplossing had ik allang bedacht. En helaas is het ook geen veel voorkomend probleem, aangezien google er niet veel over kan vinden.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Werkt dit misschien: in de stad bewerken modus --> school aanklikken --> bestemming veranderen naar school oid, opslaan en dan proberen te spelen. En zo bij alles?
Ooh je hebt gelijk.. ik heb daar nog nooit zo op gelet eigenlijk, ik ging er vanuit dat dit met school ook wel werkte. Balen joh..quote:Op maandag 16 juli 2012 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
er bestaat geen bestemming school of bestemmingen voor deze rabbitholes. Helaas want die oplossing had ik allang bedacht. En helaas is het ook geen veel voorkomend probleem, aangezien google er niet veel over kan vinden.
Even nagevraagd, kreeg dit terug: help.ea.com/nl misschien daar even kijken?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Welk formulier?
[..]
Het zou wel fijn zijn.
Ik wil eigenlijk gewoon een andere computer, want op deze computer werkt RTL XL ook al niet, in geen enkele browser.
Alles op de computer is goed, niet te oud, er is nog genoeg ruimte op de harde schijf, maar toch werken al die dingen niet.
Maar ja, deze computer heb ik pas een jaar en ik heb sowieso geen geld voor een nieuwe (ja, op m'n spaarrekening, maar dat geld is daar niet voor bedoeld).
Eindelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:30 schreef Goofoyou het volgende:
Er komt een Seasons variant voor de Sims 3: http://www.gamingexcellen(...)firms-sims-3-seasons
die 300 kom je niet (snel) aan als je weet waar je moet zoeken.. (de expansions voor 15-20 euro ofzo scorenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:34 schreef FokNederland het volgende:
[..]
/care
[..]
Liever gratis met kans op crashes dan 300 euro uitgeven.
Ben benieuwd! Vond seizoenen wel een van de leukere uitbreidingen bij de sims 2, hopelijk is ie bij de sims 3 ook zo tofquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:30 schreef Goofoyou het volgende:
Er komt een Seasons variant voor de Sims 3: http://www.gamingexcellen(...)firms-sims-3-seasons
dit specifieke probleem ken ik niet. Wel heb ik weleens dat deuren en ramen onzichtbaar zijn en als ik ze dan oppak zijn ze er weer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef sinepedraap het volgende:
Hallon,
Een tijdje geleden had ik de Sims 3 op m'n pc gezet maar tijdens het spelen loop ik tegen iets wat op een glitch lijkt aan. Vaak verdwijnen ramen en muren als je tussen speel en bouw en koopmodus en zo switcht. Je ziet dan een deel van de muur of de hele muur maar het zit er nog wel je kan het alleen niet zien of oppakken met handje. Internet geeft er ook niet zo veel oplossingen maar het probleem komt vaker voor.
Iemand die dit ook heeft gemerkt?
Ja op google vond ik niet zo veel. En nee net nieuw. Zal volgende keer wel kijken voor een patchquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dit specifieke probleem ken ik niet. Wel heb ik weleens dat deuren en ramen onzichtbaar zijn en als ik ze dan oppak zijn ze er weer.
Is je game up to date? Alles netjes gepatcht? Bij een illegale versie ff googlen. Mss fout custom content erin zitten?
en anders ff een post doen op een speciaal sims forum. FF bij help kijken op www.modthesims.com. Mss staat je probleem tussen en anders ff posten op het forum daar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja op google vond ik niet zo veel. En nee net nieuw. Zal volgende keer wel kijken voor een patch
Ik ga er dit weekend ff naar kijken thanksquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en anders ff een post doen op een speciaal sims forum. FF bij help kijken op www.modthesims.com. Mss staat je probleem tussen en anders ff posten op het forum daar.
quote:
Die is net aangekondigd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:05 schreef Snowbells het volgende:
Enige uitbreiding die ik nog ga kopen is Seizoenen, als die ooit nog komt. Jammer dat beestenboel zo'n teleurstelling is.
Het paket kwam volgensmijn op 3/6 september uit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:21 schreef Elvi het volgende:
Wanneer kwam die Supernatural pack ook alweer uit?
Dan 200 euro, wat nog steeds een boel geld is terwijl je het ook gratis kan krijgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:48 schreef mschol het volgende:
[..]
die 300 kom je niet (snel) aan als je weet waar je moet zoeken.. (de expansions voor 15-20 euro ofzo scoren)
Ik kwam 'em ook net tegen, maar heb er nog geen info over gevonden/gezocht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:21 schreef Elvi het volgende:
Wanneer kwam die Supernatural pack ook alweer uit?
Controleer eens of de juiste drivers van je videokaart geïnstalleerd staanquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:58 schreef Jula123 het volgende:
Nou ik zal die bestelling maar afzeggen.
Sims doet helemaal niks op mijn nieuwe laptop. Tijdens het maken van nieuwe bewoners is hij al 3 keer vastgelopen.![]()
Godsamme zeg.![]()
Zal straks mijn oude laptop weer van zolder halen, kijken of hij het daar wel doet (4 jaar oud, minder geheugen, minder alles, maar hij draaide altijd wel, daar koop je dan een nieuwe voor.....)
quote:Op maandag 10 september 2012 23:38 schreef DjinN het volgende:
godverdegodverdegodverdomme!![]()
![]()
Ben ik net uren bezig geweest mn huis te maken, tussendoor gesaved enz, sluit mijn game af, is mijn savegame pleite!
![]()
RAAAAAAAAAH
Een Fairy House...moet te vinden zijn in Supernatural.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
een wattes?
sorry ik boycot supernatural en vampiers
van http://sims.wikia.com/wiki/The_Sims_3:_Supernaturalquote:Fairy House
A fairy house cannot be seen as it is a rabbit hole and it is a "very-all-purpose object."[2]
"This small house looks like a letterbox, but is in reality a house for little fairies! Both toddlers and elderly can hide themselves, party all night or sleep in this house."[5]
"The fairy house allows fairies to go in and satisfy some of their more everyday needs. They can even throw a Fairy House Party inside with some of their friends!"
Ah, dat is nieuw voor mij dan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
nou je hebt zo'n eigenschap 'voertuigliefhebber' en als je sim die heeft, dan hebben ze vaak een relatie met een auto.
Vaak hebben mijn sims hier last van als ik van actieve familie ben overgeschakeld. Simpele oplossing is om de auto uit de inventaris te verwijderen.
helemaal mee eens.. mogen ze echt eens wat aan doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik denk ik begin weer eens..maar even vergeten wat een hel die installaties zijn
Ik ben ook blij dat we eindelijk verschillend weer hebben.quote:Op maandag 3 december 2012 20:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Jaa seasons/jaargetijden!Bovennatuurlijk ga ik niet installeren, heb m'n buik al vol van vampieren laat staan dat ik weerwolven, aliens of elfjes wil
. Kon je die troep maar uitzetten
.
nieuwe functie die meegekomen is met jaargetijden of bovennatuurlijk: je kunt het uitzetten! Je kunt apart aanvinken bij opties welke soort karakters je wel wilt in je spel.quote:Op maandag 3 december 2012 20:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Jaa seasons/jaargetijden!Bovennatuurlijk ga ik niet installeren, heb m'n buik al vol van vampieren laat staan dat ik weerwolven, aliens of elfjes wil
. Kon je die troep maar uitzetten
.
Echt???quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nieuwe functie die meegekomen is met jaargetijden of bovennatuurlijk: je kunt het uitzetten! Je kunt apart aanvinken bij opties welke soort karakters je wel wilt in je spel.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nieuwe functie die meegekomen is met jaargetijden of bovennatuurlijk: je kunt het uitzetten! Je kunt apart aanvinken bij opties welke soort karakters je wel wilt in je spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |