thanks.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
Suc6Ik heb heel de Sims 3 serie compleet dus voor mij is het een rotklus als ik alles zou moeten reinstallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb die uitbreiding nog niet. Wat voegt die toe, behalve een vastloper.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik snap het gewoon niet, als EA luistert naar de fans om Beestenbende uit te brengen(En weten dat het veel geld opbrengt), waarom doen ze dan geen Seizoenen? Men vraagt er ook al erg lang om. Maar volgens mij was er in een enquête van EA een vraag die je kon beantwoorden met het weer, dus laten we hopen..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Seizoenen mis ik ook nog. Maar verwacht dat dat wel een aanslag gaat worden op performance als het regent of sneeuwt.
Als EA er veel geld aan kan verdienen, zullen die vast nog wel uitbrengen.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maar ik snap het gewoon niet, als EA luistert naar de fans om Beestenbende uit te brengen(En weten dat het veel geld opbrengt), waarom doen ze dan geen Seizoenen? Men vraagt er ook al erg lang om. Maar volgens mij was er in een enquête van EA een vraag die je kon beantwoorden met het weer, dus laten we hopen..
Ik krijg gewoon de melding dat mijn patch niet goed is, downgrade ik hem is het weer niet goed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Al die bugs zijn waardeloos ja.
En iedereen lijkt weer andere bugs te hebben.
Ik krijg sinds Buitenleven accessoires vaak de melding bij het opstarten dat ik misschien geen legale versie heb en dan wordt het spel afgesloten. Uiteraard komt die melding pas nadat het spel volledig is opgestart.![]()
En dat terwijl ik alle spellen gewoon netjes in de winkel heb gekocht ...
in het register is kijken van windows, en kijk onder software of het spel er toevallig nog tussen staat, of een expansion ervan..quote:Op maandag 28 mei 2012 21:09 schreef d1ce het volgende:
Iemand enig idee wat ik hiermee moet..?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |