abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108173198
Volgens mij kun je helemaal niet spelen voordat je alle patches hebt... En inderdaad, je moet gewoon interactie kunnen hebben met je dieren...

Trouwens, ik vind het bijzonder moeilijk om peuters te selecteren die ik te gast heb als houder van kinderdagverblijf. Ik moet iedere keer sterk inzoomen en het spel op pauze zetten om een toddler aan te kunnen klikken... Duurt lang tot ik zo'n 'persoon'-muisaanwijzer te zien krijg, moet eerst flink bewegen over de peuter om een aanklikbaar plekje te vinden. Hebben meer mensen hier last van? Ik word er heel chagrijnig van.
pi_108187111
Kinderdagverblijf? Zat dat bij een uitbreidingspakket of een accessoirepakket?

Ik heb ook vaak dat ik pas nieuwe spullen of interacties krijg als ik mn game update of een nieuwe uitbreiding erop zet die dan mn vorige uitbreiding wakker schud :') Ik ontdekte eergister ook allemaal nieuwe dingen die bij mn vorige uitbreiding hoorden te zitten maar pas na installatie van een pakket zichtbaar waren (en nee ik ben niet in de war met de iccoontjes of downloads ;) )
pi_108190600
Een kinderdagverblijf (of fungeren als oppascentrum ofzoiets) zit in de uitbreiding Levensweg.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 20 februari 2012 @ 16:52:40 #54
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108191912
Weet iemand waar ik de patch voor Beestenbende kan downloaden waarmee ik wel voor interactie met de huisdieren kan kiezen?
Vreemd genoeg kan ik wel voor interactie met zwerfdieren kiezen ... :?

Die katten klinken inderdaad nep.
Die honden klinken beter, want mijn kat keek helemaal geschrokken naar m'n computer toen ze dat geblaf hoorde. :P

Wel waardeloos dat ze bij Beestenbende een optie van Levensweg hebben beperkt: bij Levensweg kun je bepaalde levensfasen langer of korter maken en met Beestenbende erbij kun je ze alleen maar korter maken. -O-
Sims zijn te lang baby of peuter en te kort kind. Ik had voordat ik Beestenbende had dus ingesteld dat ze 2 dagen baby, 6 dagen peuter en 9 dagen kind zijn.
En nu kunnen ze niet langer dan 7 dagen kind zijn. }:|
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108192292
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef Madame_Paon het volgende:

Klinkt anders zo ongeveer als mijn siamees. Katten kunnen verschillende geluiden maken ;)
Van 'Prrrr' tot "Mroaw" tot "Mauw". :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_108201975
Ja, maar 't is superduidelijk dat een mens de 'stem' van de katten heeft 'ingesproken' ipv een echte kat :P
  maandag 20 februari 2012 @ 21:42:41 #57
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_108205372
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Weet iemand waar ik de patch voor Beestenbende kan downloaden waarmee ik wel voor interactie met de huisdieren kan kiezen?
Vreemd genoeg kan ik wel voor interactie met zwerfdieren kiezen ... :?

Die honden klinken beter, want mijn kat keek helemaal geschrokken naar m'n computer toen ze dat geblaf hoorde. :P

Wel waardeloos dat ze bij Beestenbende een optie van Levensweg hebben beperkt: bij Levensweg kun je bepaalde levensfasen langer of korter maken en met Beestenbende erbij kun je ze alleen maar korter maken. -O-
Sims zijn te lang baby of peuter en te kort kind. Ik had voordat ik Beestenbende had dus ingesteld dat ze 2 dagen baby, 6 dagen peuter en 9 dagen kind zijn.
En nu kunnen ze niet langer dan 7 dagen kind zijn. }:|
Wat vreemd, ik heb beestenbende en geen levensweg, maar ik kan toch de duur van levensfasen langer of korter laten duren.
Ik merk wel nu ik het spel langer speel dat er veel fouten in zitten, bijv als de sims eten maakt en het niet eet. ZO irritant. Terwijl dat wel hoort. Bij opdienen niet, maar bij gewoon eten wel.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_108205871
Ik heb ineens problemen met sims die klagen dat ze niet naar boven kunnen naar hun bedje, terwijl er niets in de weg staat. Moet ik ze stapje voor stapje de trap op begeleiden :?
  donderdag 23 februari 2012 @ 02:30:57 #59
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108290077
Al die bugs en foutjes zijn nog steeds niet gefixt ... er staat ook nog steeds "Er loopt een potentiële geliefde op de kavel rond", terwijl het "(..) geen potentiële (..)" moet zijn.

Ik heb de Master Controller Base + Cheats maar gedownload.
Als je goede vrienden met iemand bent en die persoon krijgt één ster, dan krijg jij ook één ster als je beste vrienden met die persoon wordt. :{
Strontvervelend.

Als dit werkt, kan ik zorgen dat mijn Sims gewoon bevriend kunnen raken met beroemde Sims (en dat moet regelmatig, omdat het je collega's zijn of je baas is) en dan zelf niet meer beroemd hoeven te zijn.
Het is lang niet zo erg als die vampiers :r :r :r, maar bij sterren én vampiers hoort er gewoon een optie te zijn waarmee je dat kunt uitschakelen (alleen in Bridgeport de sterren niet natuurlijk).
pi_108309888
Wat ik ook niet snap, is het volgende: als ik iemand uitnodig bij mij thuis, krijg ik na een paar sim-uren de melding dat alleen mijn Sim en zijn/haar gast "nog over zijn" :? ... Eh... Alsof het ooit iets anders was..? 't Is niet dat ze samen van een feestje komen of dat ik daarvoor een feestje op m'n kavel had ofzo... Rare melding.
pi_108310102
Ja, heb ik ook, die melding, maar maakt op zich niet zo veel uit.

In mijn gezin kreeg ik steeds de melding dat de moeder vreemd ging, terwijl ze gewoon met haar zoon praatte. Heel irritant. Heb het inmiddels ook al wel weer gezien na een paar uurtjes spelen.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_108310315
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:13 schreef Naamah het volgende:
In mijn gezin kreeg ik steeds de melding dat de moeder vreemd ging, terwijl ze gewoon met haar zoon praatte.
:') __!
  donderdag 23 februari 2012 @ 18:30:47 #63
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108310657
_O-

Hier gebeurt het wel regelmatig dat Sims die je bij je thuis uitnodigt, automatisch een groep met je Sim gaan vormen. -O-

En al die taal- en spelfouten die nog steeds niet verbeterd zijn ...

Nogal irritant allemaal.
pi_108311172
Oh ja, die spelfouten inderdaad... "Je Sim wilt" :') |:(

Maar niemand herkent mijn probleem? Ik bedoel, dat het lastig is om peuters in je kinderdagverblijf aan te klikken? Ik moet echt m'n spel pauzeren, sterk inzoomen en zoeken naar een aanklikbare plek op 't peuterlijf... Vreselijk irritant.
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:29:57 #65
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_108325540
Ik heb levensweg en ambities gekocht, ga ze in het weekend installeren, ben benieuwd!
pi_108334182
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:43 schreef Sosha het volgende:
Oh ja, die spelfouten inderdaad... "Je Sim wilt" :') |:(

Maar niemand herkent mijn probleem? Ik bedoel, dat het lastig is om peuters in je kinderdagverblijf aan te klikken? Ik moet echt m'n spel pauzeren, sterk inzoomen en zoeken naar een aanklikbare plek op 't peuterlijf... Vreselijk irritant.
Ik heb dat altijd met lampen die aan het plafond hangen :') Echt verschrikkelijk irritant >:l
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
  zondag 26 februari 2012 @ 02:18:52 #67
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108405018
Grrrmmbl. }:|
Ik kan al maanden niks downloaden van de store, want het opstartscherm komt er wel, maar de downloads verschijnen niet.
Dus online gelezen dat ik Origin eraf moest gooien en de laatste versie moest installeren.
Een heel gedoe, want ook back-ups moeten maken en het heeft niet eens gewerkt. :r

Ik kan niet eens de gratis dingen downloaden, waaronder Riverview, dus ik ga ook echt geen simpoints kopen.
Terwijl er meerdere dingen op die site staan waar ik wel geld voor over heb.
En in een jaar tijd al meerdere keren naar de klantenservice gebeld, maar daar werken zelfs mensen die nog nooit de Sims hebben gespeeld. :|W
En geen enkele oplossing gekregen.
Dan krijgen ze mijn geld toch niet?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 21:17:31 #68
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108798112
Donderdag komt Showtime uit. *O*

Wie gaat 'm kopen?
Ik in ieder geval wel.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 21:18:26 #69
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_108798163
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Donderdag komt Showtime uit. *O*

Wie gaat 'm kopen?
Ik in ieder geval wel.
Ik moet eerst de Sims nog eens fixen. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 23:03:22 #70
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_108803476
Ik niet, dan krijg je toch ook vampiers enzo?
  woensdag 7 maart 2012 @ 01:47:25 #71
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108807881
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 23:03 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik niet, dan krijg je toch ook vampiers enzo?
Dat is met Na Middernacht.
Maar daar heb je gelukkig cheats voor die je op modthesims kunt downloaden.
pi_108809162
ja ik ga hem toch maar wel kopen.
heb wel zitten twijfelen maar toch maar wel
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_108810584
Ik heb de Sims 3 Showtime Katy Perry editie ge-preorderd :@

Dat deed ik op de eerste dag dat ik hoorde dat hij te bestellen was. Totaal niet verslaafd hoor :)! Maar, ik zou graag Fokkers toevoegen aan Mysim pagina! Zodat bij jullie op bezoek kan :P
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
pi_108812752
Ik ga 'm ook wel halen.

Ik vind alleen die extra opties met facebook en wat ze verder hebben toegevoegd met de update van vorige week geen drol aan. Heel leuk hoor, die achievements, maar om dat nou per se met de hele wereld te delen :').

Maar dat zal wel aan mij liggen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_108814703
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga 'm ook wel halen.

Ik vind alleen die extra opties met facebook en wat ze verder hebben toegevoegd met de update van vorige week geen drol aan. Heel leuk hoor, die achievements, maar om dat nou per se met de hele wereld te delen :').

Maar dat zal wel aan mij liggen.
is helemaal hip joh om aan alles en iedereen je voortgang in een spel te laten zien.. :')
sociale netwerken zijn ook helemaal hip :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')