Klinkt anders zo ongeveer als mijn siamees. Katten kunnen verschillende geluiden makenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Die katten klinken inderdaad nep.
Wat vreemd, ik heb beestenbende en geen levensweg, maar ik kan toch de duur van levensfasen langer of korter laten duren.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Weet iemand waar ik de patch voor Beestenbende kan downloaden waarmee ik wel voor interactie met de huisdieren kan kiezen?
Vreemd genoeg kan ik wel voor interactie met zwerfdieren kiezen ...![]()
Die katten klinken inderdaad nep.
Die honden klinken beter, want mijn kat keek helemaal geschrokken naar m'n computer toen ze dat geblaf hoorde.![]()
Wel waardeloos dat ze bij Beestenbende een optie van Levensweg hebben beperkt: bij Levensweg kun je bepaalde levensfasen langer of korter maken en met Beestenbende erbij kun je ze alleen maar korter maken.![]()
Sims zijn te lang baby of peuter en te kort kind. Ik had voordat ik Beestenbende had dus ingesteld dat ze 2 dagen baby, 6 dagen peuter en 9 dagen kind zijn.
En nu kunnen ze niet langer dan 7 dagen kind zijn.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:13 schreef Naamah het volgende:
In mijn gezin kreeg ik steeds de melding dat de moeder vreemd ging, terwijl ze gewoon met haar zoon praatte.
Ik heb dat altijd met lampen die aan het plafond hangenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:43 schreef Sosha het volgende:
Oh ja, die spelfouten inderdaad... "Je Sim wilt"![]()
![]()
Maar niemand herkent mijn probleem? Ik bedoel, dat het lastig is om peuters in je kinderdagverblijf aan te klikken? Ik moet echt m'n spel pauzeren, sterk inzoomen en zoeken naar een aanklikbare plek op 't peuterlijf... Vreselijk irritant.
Ik moet eerst de Sims nog eens fixen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Donderdag komt Showtime uit.![]()
Wie gaat 'm kopen?
Ik in ieder geval wel.
Dat is met Na Middernacht.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:03 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik niet, dan krijg je toch ook vampiers enzo?
is helemaal hip joh om aan alles en iedereen je voortgang in een spel te laten zien..quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga 'm ook wel halen.
Ik vind alleen die extra opties met facebook en wat ze verder hebben toegevoegd met de update van vorige week geen drol aan. Heel leuk hoor, die achievements, maar om dat nou per se met de hele wereld te delen.
Maar dat zal wel aan mij liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |