Welk formulier?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Handigste is hun formulier op internet in te vullen of via Origin de live chat te gebruiken.
Het zou wel fijn zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ken wel iemand die bij EA Nederland werkt... Misschien heb je daar wat aan?
Dat op help.ea.com staat. Daar dan even inloggen en je juiste spel kiezen en de stappe volgen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Met dat Windows XP Service Pack 2 dinges werkt het ook niet ...
[..]
Welk formulier?
Werkt dit misschien: in de stad bewerken modus --> school aanklikken --> bestemming veranderen naar school oid, opslaan en dan proberen te spelen. En zo bij alles?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
waaaaaaah mijn rabbitholes (scholen, gemeentehuis, politiebureau etc.) zijn veranderd in parken. De hele gebouwen als objecten werken niet. Mijn sims kunnen niet naar school en niet naar hun werk.
grrr
Bij mij wel (?)quote:Op zondag 8 juli 2012 18:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Bij bij ook niet (!) ;Dquote:[..] want op deze computer werkt RTL XL ook al niet, in geen enkele browser.
er bestaat geen bestemming school of bestemmingen voor deze rabbitholes. Helaas want die oplossing had ik allang bedacht. En helaas is het ook geen veel voorkomend probleem, aangezien google er niet veel over kan vinden.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Werkt dit misschien: in de stad bewerken modus --> school aanklikken --> bestemming veranderen naar school oid, opslaan en dan proberen te spelen. En zo bij alles?
Ooh je hebt gelijk.. ik heb daar nog nooit zo op gelet eigenlijk, ik ging er vanuit dat dit met school ook wel werkte. Balen joh..quote:Op maandag 16 juli 2012 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
er bestaat geen bestemming school of bestemmingen voor deze rabbitholes. Helaas want die oplossing had ik allang bedacht. En helaas is het ook geen veel voorkomend probleem, aangezien google er niet veel over kan vinden.
Even nagevraagd, kreeg dit terug: help.ea.com/nl misschien daar even kijken?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Welk formulier?
[..]
Het zou wel fijn zijn.
Ik wil eigenlijk gewoon een andere computer, want op deze computer werkt RTL XL ook al niet, in geen enkele browser.
Alles op de computer is goed, niet te oud, er is nog genoeg ruimte op de harde schijf, maar toch werken al die dingen niet.
Maar ja, deze computer heb ik pas een jaar en ik heb sowieso geen geld voor een nieuwe (ja, op m'n spaarrekening, maar dat geld is daar niet voor bedoeld).
Eindelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:30 schreef Goofoyou het volgende:
Er komt een Seasons variant voor de Sims 3: http://www.gamingexcellen(...)firms-sims-3-seasons
die 300 kom je niet (snel) aan als je weet waar je moet zoeken.. (de expansions voor 15-20 euro ofzo scorenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:34 schreef FokNederland het volgende:
[..]
/care
[..]
Liever gratis met kans op crashes dan 300 euro uitgeven.
Ben benieuwd! Vond seizoenen wel een van de leukere uitbreidingen bij de sims 2, hopelijk is ie bij de sims 3 ook zo tofquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:30 schreef Goofoyou het volgende:
Er komt een Seasons variant voor de Sims 3: http://www.gamingexcellen(...)firms-sims-3-seasons
dit specifieke probleem ken ik niet. Wel heb ik weleens dat deuren en ramen onzichtbaar zijn en als ik ze dan oppak zijn ze er weer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef sinepedraap het volgende:
Hallon,
Een tijdje geleden had ik de Sims 3 op m'n pc gezet maar tijdens het spelen loop ik tegen iets wat op een glitch lijkt aan. Vaak verdwijnen ramen en muren als je tussen speel en bouw en koopmodus en zo switcht. Je ziet dan een deel van de muur of de hele muur maar het zit er nog wel je kan het alleen niet zien of oppakken met handje. Internet geeft er ook niet zo veel oplossingen maar het probleem komt vaker voor.
Iemand die dit ook heeft gemerkt?
Ja op google vond ik niet zo veel. En nee net nieuw. Zal volgende keer wel kijken voor een patchquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dit specifieke probleem ken ik niet. Wel heb ik weleens dat deuren en ramen onzichtbaar zijn en als ik ze dan oppak zijn ze er weer.
Is je game up to date? Alles netjes gepatcht? Bij een illegale versie ff googlen. Mss fout custom content erin zitten?
en anders ff een post doen op een speciaal sims forum. FF bij help kijken op www.modthesims.com. Mss staat je probleem tussen en anders ff posten op het forum daar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja op google vond ik niet zo veel. En nee net nieuw. Zal volgende keer wel kijken voor een patch
Ik ga er dit weekend ff naar kijken thanksquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en anders ff een post doen op een speciaal sims forum. FF bij help kijken op www.modthesims.com. Mss staat je probleem tussen en anders ff posten op het forum daar.
quote:
Die is net aangekondigd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:05 schreef Snowbells het volgende:
Enige uitbreiding die ik nog ga kopen is Seizoenen, als die ooit nog komt. Jammer dat beestenboel zo'n teleurstelling is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |