Haha ja zou geweldig zijn... En dan zelf in elkaar zetten om je vaardigheden te verbeterenquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou het wel vet vinden als er een IKEA stuff pack zou komen
Dat zou wel vet zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:34 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Haha ja zou geweldig zijn... En dan zelf in elkaar zetten om je vaardigheden te verbeteren
Ik ben blij dat ik er gewoon geld aan heb uitgegeven. Wilde alles van de Sims 3 gewoon compleet hebben, geen zin meer in gezeik met errors en bugs etc.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef FokNederland het volgende:
Heb het sinds vrijdag ook weer eens gedownload, geinstalleerd en gecraked, heb nu de volgende uitbreidingen:
-Sims 3
-Sims 3 - Pets
-Sims 3 - Generations
-Sims 3 - World Adventures
-Sims 3 - Ambitions
-Sims 3 - Late Night
-Sims 3 - Showtime
Dus heb eigenlijk alle beschikbare uitbreidingen, daarnaast heb ik ook nog:
-Sims 3 - High End Loft Stuff
-Sims 3 - Outdoor living
Allemaal gratis, alleen 7 uur downloaden 50 GB harde schijf ruimte en een beetje zoeken hoe je de cracks plaatst. Krijg alleen bericht dat de Sims mogeljik kan crashen vanwege verschillende versies, maar hij werkt PERFECT.
Ik krijg ontzettend veel errorgs en bugs terwijl ik alle spellen gewoon gekocht heb ...quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:01 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik er gewoon geld aan heb uitgegeven. Wilde alles van de Sims 3 gewoon compleet hebben, geen zin meer in gezeik met errors en bugs etc.
Nergens last van. Nooit gehad met de originele games eigenlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik krijg ontzettend veel errorgs en bugs terwijl ik alle spellen gewoon gekocht heb ...
Wel illegaal bezig.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef FokNederland het volgende:
Heb het sinds vrijdag ook weer eens gedownload, geinstalleerd en gecraked, heb nu de volgende uitbreidingen:
-Sims 3
-Sims 3 - Pets
-Sims 3 - Generations
-Sims 3 - World Adventures
-Sims 3 - Ambitions
-Sims 3 - Late Night
-Sims 3 - Showtime
Dus heb eigenlijk alle beschikbare uitbreidingen, daarnaast heb ik ook nog:
-Sims 3 - High End Loft Stuff
-Sims 3 - Outdoor living
Allemaal gratis, alleen 7 uur downloaden 50 GB harde schijf ruimte en een beetje zoeken hoe je de cracks plaatst. Krijg alleen bericht dat de Sims mogeljik kan crashen vanwege verschillende versies, maar hij werkt PERFECT.
/carequote:
Liever gratis met kans op crashes dan 300 euro uitgeven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:01 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik er gewoon geld aan heb uitgegeven. Wilde alles van de Sims 3 gewoon compleet hebben, geen zin meer in gezeik met errors en bugs etc.
Ik heb het net via "uitvoeren als administrator" proberen te spelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:26 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van Sims in zijn geheel maar. Wat je kan proberen.
Rechtermuisknop op De Sims 3 -> Uitvoeren als Administrator
of
Rechtermuisknop op De Sims 3 -> Eigenschappen -> Compatibaliteit -> Windows XP Service Pack 2 aanklikken. En dan als administrator uitvoeren.
En wat zegt EA?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb het net via "uitvoeren als administrator" proberen te spelen.
Weer tijdens het opstarten de melding dat de Sims niet meer werkt en weer werd het programma afgesloten.
Heeft EA een (Nederlands) e-mailadres?quote:
Handigste is hun formulier op internet in te vullen of via Origin de live chat te gebruiken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Heeft EA een (Nederlands) e-mailadres?
Naar de klantenservice ga ik namelijk niet meer bellen, want daar werken mensen die er totaal geen verstand van hebben.
Welk formulier?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Handigste is hun formulier op internet in te vullen of via Origin de live chat te gebruiken.
Het zou wel fijn zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ken wel iemand die bij EA Nederland werkt... Misschien heb je daar wat aan?
Dat op help.ea.com staat. Daar dan even inloggen en je juiste spel kiezen en de stappe volgen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Met dat Windows XP Service Pack 2 dinges werkt het ook niet ...
[..]
Welk formulier?
Werkt dit misschien: in de stad bewerken modus --> school aanklikken --> bestemming veranderen naar school oid, opslaan en dan proberen te spelen. En zo bij alles?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
waaaaaaah mijn rabbitholes (scholen, gemeentehuis, politiebureau etc.) zijn veranderd in parken. De hele gebouwen als objecten werken niet. Mijn sims kunnen niet naar school en niet naar hun werk.
grrr
Bij mij wel (?)quote:Op zondag 8 juli 2012 18:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Bij bij ook niet (!) ;Dquote:[..] want op deze computer werkt RTL XL ook al niet, in geen enkele browser.
er bestaat geen bestemming school of bestemmingen voor deze rabbitholes. Helaas want die oplossing had ik allang bedacht. En helaas is het ook geen veel voorkomend probleem, aangezien google er niet veel over kan vinden.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Werkt dit misschien: in de stad bewerken modus --> school aanklikken --> bestemming veranderen naar school oid, opslaan en dan proberen te spelen. En zo bij alles?
Ooh je hebt gelijk.. ik heb daar nog nooit zo op gelet eigenlijk, ik ging er vanuit dat dit met school ook wel werkte. Balen joh..quote:Op maandag 16 juli 2012 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
er bestaat geen bestemming school of bestemmingen voor deze rabbitholes. Helaas want die oplossing had ik allang bedacht. En helaas is het ook geen veel voorkomend probleem, aangezien google er niet veel over kan vinden.
Even nagevraagd, kreeg dit terug: help.ea.com/nl misschien daar even kijken?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Welk formulier?
[..]
Het zou wel fijn zijn.
Ik wil eigenlijk gewoon een andere computer, want op deze computer werkt RTL XL ook al niet, in geen enkele browser.
Alles op de computer is goed, niet te oud, er is nog genoeg ruimte op de harde schijf, maar toch werken al die dingen niet.
Maar ja, deze computer heb ik pas een jaar en ik heb sowieso geen geld voor een nieuwe (ja, op m'n spaarrekening, maar dat geld is daar niet voor bedoeld).
Eindelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:30 schreef Goofoyou het volgende:
Er komt een Seasons variant voor de Sims 3: http://www.gamingexcellen(...)firms-sims-3-seasons
die 300 kom je niet (snel) aan als je weet waar je moet zoeken.. (de expansions voor 15-20 euro ofzo scorenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:34 schreef FokNederland het volgende:
[..]
/care
[..]
Liever gratis met kans op crashes dan 300 euro uitgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |