abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112902832
Die nieuwe uitbreiding :') De hele tijd zeuren de fans over Seizoenen. Wat doet EA, gewoon een ander paket met magie!

En dat Katy Perry ding ga ik niet kopen, wat een verschrikkelijke meubels/patronen :{ De kleding ziet er ook niet uit.
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:24:04 #152
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_112904101
jups die nieuwe uitbreiding is echt triljoen keer niets en katy perry prut hoef ik ook niet te hebben...
die nieuwe uitbreiding is gewoon voor de hele bubbel van Twilight en Harry Potter...
ik moet er niet aan denken om nog meer magische prut te hebben in mijn Sims. Die vampieren van nachtleven zijn al schijt irritant.
Ik wil gewoon realistische dingen in mijn Sims. Het is toch een spel om het echte leven te simuleren?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_112904459
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
jups die nieuwe uitbreiding is echt triljoen keer niets en katy perry prut hoef ik ook niet te hebben...
die nieuwe uitbreiding is gewoon voor de hele bubbel van Twilight en Harry Potter...
ik moet er niet aan denken om nog meer magische prut te hebben in mijn Sims. Die vampieren van nachtleven zijn al schijt irritant.
Ik wil gewoon realistische dingen in mijn Sims. Het is toch een spel om het echte leven te simuleren?
Gelukkig iemand die het met me eens is :') Iedereen was van: GOD KATY PERRY FANTASTISCH GEWELDIG KRIJG ER EEN NATTE JEWEETWE VAN. Ik had echt iets van: Bah zo ziet geen een huis er uit (Het huis van Michael Jackson natuurlijk niet meegeteld)

Zijn er trouwens mensen die Sims Social spelen, ik heb buren nodig die wel dingen versturen. Want ik wil een bed maken maar het duurt enorm lang. En nu moet mijn simpje de hele tijd bij andere mensen slapen ;(
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
  donderdag 14 juni 2012 @ 22:31:55 #154
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_112907839
Ik heb liever Katy Perry zelf dan die uitbreiding.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 14 juni 2012 @ 22:47:59 #155
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_112908829
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
De Sims 3: Bovennatuurlijk (Engels: Supernatural) zal op 6 september 2012 uitkomen. Dit pakket voegt verschillende monsters zoals feeën, heksen, Magiërs, vampiers, weerwolven en zombies aan het spel toe. Heksen en tovenaars hebben de mogelijkheid om andere Sims te betoveren en magische drankjes zoals elixers te maken. Met behulp van de nieuwe bovennatuurlijke vaardigheid kunnen Sims een carrière starten als waarzegger.
:'( Misschien wel de meest waardeloze uitbreiding ooit (en dan tel ik die van de Sims 1 en 2 ook nog mee).

En waarom zorgt EA niet gewoon voor een knop in het spel waarmee je de vampiers uit kunt zetten?
En het liefst de beroemdheden ook in alle buurten behalve Bridgeport.
Na Middernacht heeft ook veel leuke dingen, maar die vampiers en beroemdheden in de "normale" buurten zijn het gewoon niet waard.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 14 juni 2012 @ 23:56:32 #156
47102 Elvi
miemkwien
pi_112910812
Ok ik ben dus wel heel enthousiast over de nieuwe uitbreiding :@ Ik vind juist dat de Sims het echte leven helemaal niet nabootst dus hoe gekker hoe beter. En daarbij ben ik gek op zombies ;)

En ook die Katy Perry uitbreiding vind ik er wel grappig uitzien. :@ Weet alleen niet of ik het de 30 euro waard vind omdat ik het vorige accessoirepakket tegen vond vallen. Showtime heb ik nooit gekocht, dat vond ik teveel op Nachtleven lijken.
  zondag 17 juni 2012 @ 01:34:25 #157
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_112992077
Moeders. :')
Eindelijk de Sims 3 inclusief alle uitbreidings- en accessoirepakketten eraf gegooid, kan ik het niet opnieuw installeren. Het basisspel + alle spellen vóór Levensweg zitten namelijk in mijn laptoptas en ik heb geen idee waar mijn moeder dat ding gelaten heeft (moeders die je huis "opruimen" waardoor je juist alles kwijt bent }:|).
Mijn laptoptas heb ik al maanden niet nodig gehad, omdat mijn laptop is gecrasht (Acer :r) en ik de eerdere Sims 3 spellen toch niet nodig had.
Blegh.
  zondag 17 juni 2012 @ 01:37:44 #158
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_112992162
Moeders die je kamer opruimen. Herkenbaar. :') _O-

Gelukkig ruim ik mijn troep over het algemeen zelf altijd op. O-)
Fuck the EBU.
pi_112992180
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 01:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Moeders. :')
Eindelijk de Sims 3 inclusief alle uitbreidings- en accessoirepakketten eraf gegooid, kan ik het niet opnieuw installeren. Het basisspel + alle spellen vóór Levensweg zitten namelijk in mijn laptoptas en ik heb geen idee waar mijn moeder dat ding gelaten heeft (moeders die je huis "opruimen" waardoor je juist alles kwijt bent }:|).
Mijn laptoptas heb ik al maanden niet nodig gehad, omdat mijn laptop is gecrasht (Acer :r) en ik de eerdere Sims 3 spellen toch niet nodig had.
Blegh.
Waarom lees ik hier? :P maar als je hem download heb je hem weer :) en dan doe je niets illegaals tenzij je je key niet meer hebt.
  zondag 17 juni 2012 @ 01:45:27 #160
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_112992382
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2012 01:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Moeders die je kamer opruimen. Herkenbaar. :') _O-

Gelukkig ruim ik mijn troep over het algemeen zelf altijd op. O-)
Mijn moeder kan het niet laten om, als ze op bezoek is, aan mijn spullen te zitten. ;(
Zolang je de grond nog kunt zien, vind ik het nog netjes genoeg. :{w

quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 01:38 schreef Topiek het volgende:

[..]

Waarom lees ik hier? :P maar als je hem download heb je hem weer :) en dan doe je niets illegaals tenzij je je key niet meer hebt.
De boekjes met de serienummers zitten ook in die laptoptas. -O-
pi_112992616
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 01:45 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Mijn moeder kan het niet laten om, als ze op bezoek is, aan mijn spullen te zitten. ;(
Zolang je de grond nog kunt zien, vind ik het nog netjes genoeg. :{w

[..]

De boekjes met de serienummers zitten ook in die laptoptas. -O-
Dan heeft het geen zin. Loop links de kamer uit, trap op, naar rechts. Open die kast voor je! Daar ligt de tas :)
  zondag 17 juni 2012 @ 02:00:15 #162
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_112992826
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 01:53 schreef Topiek het volgende:

[..]

Dan heeft het geen zin. Loop links de kamer uit, trap op, naar rechts. Open die kast voor je! Daar ligt de tas :)
Mijn appartement heeft maar één verdieping.
Ik heb overal meerdere keren gekeken, zelfs in de keukenkastjes en hij ligt hier gewoon niet.
Volgens mij heeft ze die laptoptas gewoon bij haar thuis liggen. }:|
Ik kan me namelijk ook niet herinneren dat ik hem hier ooit ben tegengekomen.

Ik ga Professor Layton spelen. -O-
  zondag 17 juni 2012 @ 02:16:23 #163
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_112993308
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 02:00 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Mijn appartement heeft maar één verdieping.
Ik heb overal meerdere keren gekeken, zelfs in de keukenkastjes en hij ligt hier gewoon niet.
Volgens mij heeft ze die laptoptas gewoon bij haar thuis liggen. }:|
Ik kan me namelijk ook niet herinneren dat ik hem hier ooit ben tegengekomen.

Ik ga Professor Layton spelen. -O-
Bel je moeder op. ^O^
Fuck the EBU.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 07:41:55 #164
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_113085892
Ik heb mijn moeder gebeld (overdag) en de laptoptas ligt dus inderdaad bij haar thuis. }:|
Al maanden blijkbaar. En natuurlijk niet tegen mij zeggen dat míjn laptoptas inclusief spellen daar ligt ...
De Sims installeren moet dus weer een paar dagen wachten.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:01:49 #165
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_113108734
En je kan niet even langsgaan om het op te halen? Of kan je moeder langs komen om het af te geven?
Fuck the EBU.
  woensdag 20 juni 2012 @ 05:07:30 #166
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_113129388
Ze zou deze week sowieso langskomen, dus dan neemt ze laptoptas ook mee.
Nu maar hopen dat ik, na het installeren van alle spellen, niet weer foutmeldingen krijg ...
  woensdag 20 juni 2012 @ 06:43:42 #167
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_113129507
Dat is wel fijn. :) En hopelijk geen foutmeldingen inderdaad.
Fuck the EBU.
pi_113191645
Na een hele lange tijd de sims 3 maar weer is geinstaleerd te hebben moet ik toch zeggen:
Het blijft leuk:)

Wat vinden jullie eigenlijk het leukste stadje? en waarom? en de leukste baan?

Ikzelf weet het niet zo goed, ik heb eigenlijk nooit een ander stadje dan het beginstadje gespeeld(geen idee waarom) en baan weet ik ook niet, ik ben nu namelijk voor het eerst sinds ooit met de sims 3 echt aan het spelen... hiervoor bouwde ik alleen maar huizen en publieke plaatsen:P
PSN: Metal_Akilla
  dinsdag 26 juni 2012 @ 16:02:33 #169
378541 Kruimeltjessss
Live your life.
pi_113415796
Ik kom er even niet uit...

Stomme vraag haha, ik heb een 'opdracht' gekregen van een vriend om een tv te maken die is naar mijn familieinventaris....

Kan hem alleen écht nergens vinden ?!

Iemand een idee waar dat ding heen is?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 16:17:30 #170
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_113416434
Bij de bouw- of koopmodus kun je je familieinventaris vinden.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 16:48:59 #171
378541 Kruimeltjessss
Live your life.
pi_113417980
Thanks.

Kan iemand ook vertellen hoe ik ook alweer in de buurt kom ?

Er staat nergens dat ik een taxi kan bellen ofzo
  dinsdag 26 juni 2012 @ 16:52:47 #172
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_113418182
Bij het "stadsoverzicht" gewoon klikken op de locatie waar je naartoe wilt, zoals "Stadspark bezoeken" of "Het huishouden Landgraaf bezoeken".
  dinsdag 26 juni 2012 @ 17:04:59 #173
378541 Kruimeltjessss
Live your life.
pi_113418680
Thanks.

Je merkt dan ineens dat het wel lang geleden is haha. O-)
pi_113418954
Aaaaaaargh ik word gestoord van die Error 12 ;( Elke keer een stuk gebouwd, en dan kapt mn game er weer mee ;( Vandaag al 3x gebeurd. Nu geen zin meer om te spelen :N Als je nagaat dat het bijna 10 minuten duurt voordat ik daadwerkelijk ingame zit....pfff..
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_113487979
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 17:12 schreef DjinN het volgende:
Aaaaaaargh ik word gestoord van die Error 12 ;( Elke keer een stuk gebouwd, en dan kapt mn game er weer mee ;( Vandaag al 3x gebeurd. Nu geen zin meer om te spelen :N Als je nagaat dat het bijna 10 minuten duurt voordat ik daadwerkelijk ingame zit....pfff..
Meer RAM in je PC stoppen, foutcode 12 betekend dat er niet genoeg geheugen beschikbaar is om de savegame in je cache op te slaan, waardoor je savegame corrupt raakt en je foutcode 12 krijgt. Dat of een aantal uitbreidingen verwijderen want je pc trekt het blijkbaar niet meer :D
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
  donderdag 28 juni 2012 @ 15:40:29 #176
378541 Kruimeltjessss
Live your life.
pi_113514206
Ik heb een opdracht gekregen om een groepsmaaltijd hamburgers te bakken en weg te brengen.

Heb nu 2 porties hamburgers staan, hoe zorg ik dat ik de opdracht voltooi?
pi_113514691
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 15:40 schreef Kruimeltjessss het volgende:
Ik heb een opdracht gekregen om een groepsmaaltijd hamburgers te bakken en weg te brengen.

Heb nu 2 porties hamburgers staan, hoe zorg ik dat ik de opdracht voltooi?
Die moet je in je Inv slepen en dan naar de desbetreffende plek/persoon te gaan ;)

Ik heb trouwens een vreemd probleem, deze had ik vroeger nooit. Ik heb al mijn Sims Spellen via Orgin geinstaleerd en nu loopt hij erg traag en crasht hij vaak om de 10 min :I Wat moet ik doen want spelen is gewoon niet meer leuk ;(
pi_113514817
Herinstalleren?
  donderdag 28 juni 2012 @ 16:55:10 #179
378541 Kruimeltjessss
Live your life.
pi_113517688
Ik moet nu een vis langsbrengen bij een onderzoekslab :')
Heb een goudvis gekocht en die staat nu het familieinventaris maar kan hem nog niet langsbrengen

Weet iemand hoe dit werkt?
pi_113517836
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:55 schreef Kruimeltjessss het volgende:
Ik moet nu een vis langsbrengen bij een onderzoekslab :')
Heb een goudvis gekocht en die staat nu het familieinventaris maar kan hem nog niet langsbrengen

Weet iemand hoe dit werkt?
goudvis telt niet xD Moet een vis zijn die jezelf hebt gevangen in het water!
  donderdag 28 juni 2012 @ 17:11:10 #181
378541 Kruimeltjessss
Live your life.
pi_113518309
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:58 schreef Johan1994 het volgende:

[..]

goudvis telt niet xD Moet een vis zijn die jezelf hebt gevangen in het water!
HAHA goeie grap... thanks
pi_113528147
Ik weet niet of ik het hier moet vragen maar zijn er hier ook mensen die Simcity Social spelen?
  zaterdag 30 juni 2012 @ 13:24:41 #183
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_113591232
Wat heb ik toch een schijthekel aan deze kutcomputer. :r :r :r
Alle Simsspellen eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd (op Na Middernacht en Showtime na).
Een paar spellen moest ik via Origin installeren, omdat ik een foutmelding kreeg als ik het op de "normale" manier probeerde.
Maar de Sims doet het nu weer, maar die kutcomputer startte opnieuw op, dus nu ben ik meer dan een uur kwijt.
Dat rotding geeft een waarschuwing dat hij zichzelf over 15 minuten opnieuw opstart, maar die waarschuwing zie ik natuurlijk niet wanneer ik de Sims speel.

En dan nog al die fouten in het spel, zoals dat mijn Sim een tiener werd, maar meteen 3 dagen oversloeg en dus maar 11 dagen tiener zal zijn i.p.v. 14 dagen.
Levenswensen die veranderd worden wanneer je Sim naar een volgende levensfase gaat, levenslange beloningen die verdwijnen wanneer je Sim naar een volgende levensfase gaat, .....
:r
  zaterdag 30 juni 2012 @ 14:13:46 #184
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_113592619
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 13:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heb ik toch een schijthekel aan deze kutcomputer. :r :r :r
Alle Simsspellen eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd (op Na Middernacht en Showtime na).
Een paar spellen moest ik via Origin installeren, omdat ik een foutmelding kreeg als ik het op de "normale" manier probeerde.
Maar de Sims doet het nu weer, maar die kutcomputer startte opnieuw op, dus nu ben ik meer dan een uur kwijt.
Dat rotding geeft een waarschuwing dat hij zichzelf over 15 minuten opnieuw opstart, maar die waarschuwing zie ik natuurlijk niet wanneer ik de Sims speel.

En dan nog al die fouten in het spel, zoals dat mijn Sim een tiener werd, maar meteen 3 dagen oversloeg en dus maar 11 dagen tiener zal zijn i.p.v. 14 dagen.
Levenswensen die veranderd worden wanneer je Sim naar een volgende levensfase gaat, levenslange beloningen die verdwijnen wanneer je Sim naar een volgende levensfase gaat, .....
Fuck the EBU.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 18:07:10 #185
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_113599934
"De Sims 3 werkt niet meer"
ALWEER. Fucking kutspel.
pi_113600176
quote:
18s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 18:07 schreef Madame_Paon het volgende:
"De Sims 3 werkt niet meer"
ALWEER. Fucking kutspel.
Hulp nodig met iets? :P
  zaterdag 30 juni 2012 @ 18:22:13 #187
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_113600391
Tijdens het opstarten van het spel komt er zo'n schermpje met "De Sims werkt niet meer, er wordt gezocht naar een oplossing van dit probleem." (o.i.d.) en dan wordt het hele programma afgesloten.
Ik heb dus gewoon voor niks alles eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd ...

[ Bericht 0% gewijzigd door Madame_Paon op 30-06-2012 18:28:19 ]
pi_113600501
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 18:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Tijdens het opstarten van het spel komt er zo'n schermpje met "De Sims werkt niet meer, er wordt gezocht naar een oplossing van die probleem." (o.i.d.) en dan wordt het hele programma afgesloten.
Ik heb dus gewoon voor niks alles eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd ...
Ik heb geen verstand van Sims in zijn geheel maar. Wat je kan proberen.

Rechtermuisknop op De Sims 3 -> Uitvoeren als Administrator

of

Rechtermuisknop op De Sims 3 -> Eigenschappen -> Compatibaliteit -> Windows XP Service Pack 2 aanklikken. En dan als administrator uitvoeren.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 18:50:11 #189
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_113601196
:?
Ik snap niet hoe dat zal helpen, maar ik heb dan ook geen verstand van computers ...
pi_113605845
Ja, mijn laptop trekt The Sims 3 ook niet meer, gewoon ouderdom. Dus ik ga maar verderspelen op mijn andere pc :), wel minder fijn ;(.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 21:22:16 #191
297168 Kikopuz
I like goats
pi_113606454
Hallo mensen!
Ik heb een probleempje met wat graphics. Waarschijnlijk mis ik wat bestanden of zijn deze een beetje kaduuk. Ik kan wel gewoon spelen...

Anyhow, sommige iconen van items uit mijn inventory zijn bij mij helemaal "stuk".
In plaats van een krant, zie ik een aantal gekleurde horizontale lijnen. Dit heb ik ook met alle boeken. En als ik bijv. in mijn relatie-paneel kijk dan zijn sommige plaatjes van Sims (bijv. Parker Langerak) kapot..

Weet iemand hoe je dit kunt fixen zonder helemaal opnieuw te installeren? Heb alles namelijk 2 dagen geleden geinstalleerd (en met alles, bedoel ik ook alles :{ man wat duurt dat lang). Kan ik deze icons ook handmatig herstellen?
pi_113612557
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 18:50 schreef Madame_Paon het volgende:
:?
Ik snap niet hoe dat zal helpen, maar ik heb dan ook geen verstand van computers ...
In Windows 7 hebben ze dingen cruciaal veranderd dat De Sims misschien gebruikt. Dus als je naar XP compatibaliteit gaat, dan doet hij het via de Windows XP standaarden.
  zondag 1 juli 2012 @ 11:31:01 #193
371091 WeHD
Ik | Megan Fox
pi_113622814
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:22 schreef Kikopuz het volgende:
Hallo mensen!
Ik heb een probleempje met wat graphics. Waarschijnlijk mis ik wat bestanden of zijn deze een beetje kaduuk. Ik kan wel gewoon spelen...

Anyhow, sommige iconen van items uit mijn inventory zijn bij mij helemaal "stuk".
In plaats van een krant, zie ik een aantal gekleurde horizontale lijnen. Dit heb ik ook met alle boeken. En als ik bijv. in mijn relatie-paneel kijk dan zijn sommige plaatjes van Sims (bijv. Parker Langerak) kapot..

Weet iemand hoe je dit kunt fixen zonder helemaal opnieuw te installeren? Heb alles namelijk 2 dagen geleden geinstalleerd (en met alles, bedoel ik ook alles :{ man wat duurt dat lang). Kan ik deze icons ook handmatig herstellen?
Je computer kan het gewoon aan toch?
Geen downloads?

Anders zou ik het toch opnieuw installeren.
Ik | Megan Fox
pi_113623929
Is er geen mod waarmee je die irritante vampieren en beroemdheid sterren en paparazzi etc uit kunt zetten? Ik zou haast die uitbreiding eraf mikken maarja dan mis je zoveel content ;(.

Of als ik een eigen stad bouw, kan ik dan zelf bepalen of er vampieren en beroemdheden zijn of kan dat niet?
  zondag 1 juli 2012 @ 12:19:51 #195
297168 Kikopuz
I like goats
pi_113623936
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:31 schreef WeHD het volgende:

[..]

Je computer kan het gewoon aan toch?
Geen downloads?

Anders zou ik het toch opnieuw installeren.
Mijn computer kan het wel aan, het zijn alleen een aantal plaatjes die het niet doen. Ik zie dus nauwelijks verschil tussen 2 verschillende boeken (heb het trouwens ook met fruit/groente). Ik zie alleen maar horizontale lijnen. Andere icoontjes van objecten doen het wel gewoon.

Heb het al geprobeerd met mindere graphics, maar het blijft hetzelfde. Heb trouwens wel 2 mods en een map gedownload: NRaas Relativty & StoryProgression + Sunset Valley 5.0.
  zondag 1 juli 2012 @ 12:20:34 #196
297168 Kikopuz
I like goats
pi_113623956
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 12:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Is er geen mod waarmee je die irritante vampieren en beroemdheid sterren en paparazzi etc uit kunt zetten? Ik zou haast die uitbreiding eraf mikken maarja dan mis je zoveel content ;(.

Of als ik een eigen stad bouw, kan ik dan zelf bepalen of er vampieren en beroemdheden zijn of kan dat niet?
Ja ik heb dus dat StoryProgression ding gedownload... vampieren staan dan standaard uit (THANK GOD!)
pi_113624036
Hier wordt er ook een genoemd Hetzusjevan:

NVM dooie link ;(

Ik ben klaar met mijn scriptie dus hier begint het eigenlijk ook wel te kriebelen om iets te gaan spelen :P Maar heb geen zin om alles weer te moeten installeren ;( (ik heb zo'n installatie dat ik dan die patch moet doen en dan die patch)
  zondag 1 juli 2012 @ 12:26:42 #198
371091 WeHD
Ik | Megan Fox
pi_113624123
Sims binnenkort weer even spelen.
Ik | Megan Fox
pi_113626534
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 12:20 schreef Kikopuz het volgende:

[..]

Ja ik heb dus dat StoryProgression ding gedownload... vampieren staan dan standaard uit (THANK GOD!)
Da's al iets, die ga ik even opzoeken. Thnx.
pi_113626616
Fok dit, ik ga het ook gewoon installeren :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')