Gelukkig iemand die het met me eens isquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
jups die nieuwe uitbreiding is echt triljoen keer niets en katy perry prut hoef ik ook niet te hebben...
die nieuwe uitbreiding is gewoon voor de hele bubbel van Twilight en Harry Potter...
ik moet er niet aan denken om nog meer magische prut te hebben in mijn Sims. Die vampieren van nachtleven zijn al schijt irritant.
Ik wil gewoon realistische dingen in mijn Sims. Het is toch een spel om het echte leven te simuleren?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
jups die nieuwe uitbreiding is echt triljoen keer niets en katy perry prut hoef ik ook niet te hebben...
die nieuwe uitbreiding is gewoon voor de hele bubbel van Twilight en Harry Potter...
ik moet er niet aan denken om nog meer magische prut te hebben in mijn Sims. Die vampieren van nachtleven zijn al schijt irritant.
Ik wil gewoon realistische dingen in mijn Sims. Het is toch een spel om het echte leven te simuleren?
quote:De Sims 3: Bovennatuurlijk (Engels: Supernatural) zal op 6 september 2012 uitkomen. Dit pakket voegt verschillende monsters zoals feeën, heksen, Magiërs, vampiers, weerwolven en zombies aan het spel toe. Heksen en tovenaars hebben de mogelijkheid om andere Sims te betoveren en magische drankjes zoals elixers te maken. Met behulp van de nieuwe bovennatuurlijke vaardigheid kunnen Sims een carrière starten als waarzegger.
Waarom lees ik hier?quote:Op zondag 17 juni 2012 01:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Moeders.![]()
Eindelijk de Sims 3 inclusief alle uitbreidings- en accessoirepakketten eraf gegooid, kan ik het niet opnieuw installeren. Het basisspel + alle spellen vóór Levensweg zitten namelijk in mijn laptoptas en ik heb geen idee waar mijn moeder dat ding gelaten heeft (moeders die je huis "opruimen" waardoor je juist alles kwijt bent).
Mijn laptoptas heb ik al maanden niet nodig gehad, omdat mijn laptop is gecrasht (Acer) en ik de eerdere Sims 3 spellen toch niet nodig had.
Blegh.
Mijn moeder kan het niet laten om, als ze op bezoek is, aan mijn spullen te zitten.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Moeders die je kamer opruimen. Herkenbaar.![]()
Gelukkig ruim ik mijn troep over het algemeen zelf altijd op.
De boekjes met de serienummers zitten ook in die laptoptas.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:38 schreef Topiek het volgende:
[..]
Waarom lees ik hier?maar als je hem download heb je hem weer
en dan doe je niets illegaals tenzij je je key niet meer hebt.
Dan heeft het geen zin. Loop links de kamer uit, trap op, naar rechts. Open die kast voor je! Daar ligt de tasquote:Op zondag 17 juni 2012 01:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mijn moeder kan het niet laten om, als ze op bezoek is, aan mijn spullen te zitten.![]()
Zolang je de grond nog kunt zien, vind ik het nog netjes genoeg.
[..]
De boekjes met de serienummers zitten ook in die laptoptas.
Mijn appartement heeft maar één verdieping.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:53 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dan heeft het geen zin. Loop links de kamer uit, trap op, naar rechts. Open die kast voor je! Daar ligt de tas
Bel je moeder op.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mijn appartement heeft maar één verdieping.
Ik heb overal meerdere keren gekeken, zelfs in de keukenkastjes en hij ligt hier gewoon niet.
Volgens mij heeft ze die laptoptas gewoon bij haar thuis liggen.![]()
Ik kan me namelijk ook niet herinneren dat ik hem hier ooit ben tegengekomen.
Ik ga Professor Layton spelen.
Meer RAM in je PC stoppen, foutcode 12 betekend dat er niet genoeg geheugen beschikbaar is om de savegame in je cache op te slaan, waardoor je savegame corrupt raakt en je foutcode 12 krijgt. Dat of een aantal uitbreidingen verwijderen want je pc trekt het blijkbaar niet meerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:12 schreef DjinN het volgende:
Aaaaaaargh ik word gestoord van die Error 12Elke keer een stuk gebouwd, en dan kapt mn game er weer mee
Vandaag al 3x gebeurd. Nu geen zin meer om te spelen
Als je nagaat dat het bijna 10 minuten duurt voordat ik daadwerkelijk ingame zit....pfff..
Die moet je in je Inv slepen en dan naar de desbetreffende plek/persoon te gaanquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:40 schreef Kruimeltjessss het volgende:
Ik heb een opdracht gekregen om een groepsmaaltijd hamburgers te bakken en weg te brengen.
Heb nu 2 porties hamburgers staan, hoe zorg ik dat ik de opdracht voltooi?
goudvis telt niet xD Moet een vis zijn die jezelf hebt gevangen in het water!quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:55 schreef Kruimeltjessss het volgende:
Ik moet nu een vis langsbrengen bij een onderzoekslab![]()
Heb een goudvis gekocht en die staat nu het familieinventaris maar kan hem nog niet langsbrengen
Weet iemand hoe dit werkt?
HAHA goeie grap... thanksquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:58 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
goudvis telt niet xD Moet een vis zijn die jezelf hebt gevangen in het water!
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heb ik toch een schijthekel aan deze kutcomputer.![]()
![]()
Alle Simsspellen eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd (op Na Middernacht en Showtime na).
Een paar spellen moest ik via Origin installeren, omdat ik een foutmelding kreeg als ik het op de "normale" manier probeerde.
Maar de Sims doet het nu weer, maar die kutcomputer startte opnieuw op, dus nu ben ik meer dan een uur kwijt.
Dat rotding geeft een waarschuwing dat hij zichzelf over 15 minuten opnieuw opstart, maar die waarschuwing zie ik natuurlijk niet wanneer ik de Sims speel.
En dan nog al die fouten in het spel, zoals dat mijn Sim een tiener werd, maar meteen 3 dagen oversloeg en dus maar 11 dagen tiener zal zijn i.p.v. 14 dagen.
Levenswensen die veranderd worden wanneer je Sim naar een volgende levensfase gaat, levenslange beloningen die verdwijnen wanneer je Sim naar een volgende levensfase gaat, .....
Hulp nodig met iets?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:07 schreef Madame_Paon het volgende:
"De Sims 3 werkt niet meer"
ALWEER. Fucking kutspel.
Ik heb geen verstand van Sims in zijn geheel maar. Wat je kan proberen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Tijdens het opstarten van het spel komt er zo'n schermpje met "De Sims werkt niet meer, er wordt gezocht naar een oplossing van die probleem." (o.i.d.) en dan wordt het hele programma afgesloten.
Ik heb dus gewoon voor niks alles eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd ...
In Windows 7 hebben ze dingen cruciaal veranderd dat De Sims misschien gebruikt. Dus als je naar XP compatibaliteit gaat, dan doet hij het via de Windows XP standaarden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik snap niet hoe dat zal helpen, maar ik heb dan ook geen verstand van computers ...
Je computer kan het gewoon aan toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:22 schreef Kikopuz het volgende:
Hallo mensen!
Ik heb een probleempje met wat graphics. Waarschijnlijk mis ik wat bestanden of zijn deze een beetje kaduuk. Ik kan wel gewoon spelen...
Anyhow, sommige iconen van items uit mijn inventory zijn bij mij helemaal "stuk".
In plaats van een krant, zie ik een aantal gekleurde horizontale lijnen. Dit heb ik ook met alle boeken. En als ik bijv. in mijn relatie-paneel kijk dan zijn sommige plaatjes van Sims (bijv. Parker Langerak) kapot..
Weet iemand hoe je dit kunt fixen zonder helemaal opnieuw te installeren? Heb alles namelijk 2 dagen geleden geinstalleerd (en met alles, bedoel ik ook allesman wat duurt dat lang). Kan ik deze icons ook handmatig herstellen?
Mijn computer kan het wel aan, het zijn alleen een aantal plaatjes die het niet doen. Ik zie dus nauwelijks verschil tussen 2 verschillende boeken (heb het trouwens ook met fruit/groente). Ik zie alleen maar horizontale lijnen. Andere icoontjes van objecten doen het wel gewoon.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:31 schreef WeHD het volgende:
[..]
Je computer kan het gewoon aan toch?
Geen downloads?
Anders zou ik het toch opnieuw installeren.
Ja ik heb dus dat StoryProgression ding gedownload... vampieren staan dan standaard uit (THANK GOD!)quote:Op zondag 1 juli 2012 12:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Is er geen mod waarmee je die irritante vampieren en beroemdheid sterren en paparazzi etc uit kunt zetten? Ik zou haast die uitbreiding eraf mikken maarja dan mis je zoveel content.
Of als ik een eigen stad bouw, kan ik dan zelf bepalen of er vampieren en beroemdheden zijn of kan dat niet?
Da's al iets, die ga ik even opzoeken. Thnx.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:20 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ja ik heb dus dat StoryProgression ding gedownload... vampieren staan dan standaard uit (THANK GOD!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |