Het paket kwam volgensmijn op 3/6 september uit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:21 schreef Elvi het volgende:
Wanneer kwam die Supernatural pack ook alweer uit?
Dan 200 euro, wat nog steeds een boel geld is terwijl je het ook gratis kan krijgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:48 schreef mschol het volgende:
[..]
die 300 kom je niet (snel) aan als je weet waar je moet zoeken.. (de expansions voor 15-20 euro ofzo scoren)
Ik kwam 'em ook net tegen, maar heb er nog geen info over gevonden/gezocht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:21 schreef Elvi het volgende:
Wanneer kwam die Supernatural pack ook alweer uit?
Controleer eens of de juiste drivers van je videokaart geïnstalleerd staanquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:58 schreef Jula123 het volgende:
Nou ik zal die bestelling maar afzeggen.
Sims doet helemaal niks op mijn nieuwe laptop. Tijdens het maken van nieuwe bewoners is hij al 3 keer vastgelopen.![]()
Godsamme zeg.![]()
Zal straks mijn oude laptop weer van zolder halen, kijken of hij het daar wel doet (4 jaar oud, minder geheugen, minder alles, maar hij draaide altijd wel, daar koop je dan een nieuwe voor.....)
quote:Op maandag 10 september 2012 23:38 schreef DjinN het volgende:
godverdegodverdegodverdomme!![]()
![]()
Ben ik net uren bezig geweest mn huis te maken, tussendoor gesaved enz, sluit mijn game af, is mijn savegame pleite!
![]()
RAAAAAAAAAH
Een Fairy House...moet te vinden zijn in Supernatural.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
een wattes?
sorry ik boycot supernatural en vampiers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |