Pff dan moet ik echt nog heeeeeeeeeel lang sparenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Verzamelhulp.
Al heb je daar wel 40.000 levenslange blijdschap voor nodig.
Het was de goede link, maar de site bokt de hele tijd. Nu doet ie het ff, maar dalijk doet ie het weer niet. Zo gaat het al de hele tijdquote:Op woensdag 4 april 2012 19:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Oh wacht, die link klopt niet.
Dit is de juiste link: http://www.thesimsresource.com/
Ja hier nu ook. Maar hij is wel enorm onstabielquote:Op woensdag 4 april 2012 19:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Huh wacht. Het is dezelfde link.![]()
Maar nu werkt die site bij mij wel.
Juh! Ramen!quote:
Ik sprak het op z'n Engels uit en dacht: dat woord ken ik niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Juh! Ramen!Voor mijn fantastische fabuleuze huis
Hij doet het weer niet idd
Wilde weer een toffe ramenset van meneer Botaki hebben! Die maakt altijd mooie dingen
Ik moest Origin ook installeren, maar heb het nog geeneenkeer gebruiktquote:Op woensdag 4 april 2012 19:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik sprak het op z'n Engels uit en dacht: dat woord ken ik niet.![]()
Ik wil ook dingen downloaden. Ook van de Sims Store. Ben bereid ervoor te betalen.
Maar de downloads verschijnen niet in het startscherm.![]()
Heb Origin al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem ...
Omg dat is een rotklus zegquote:Op donderdag 19 april 2012 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zojuist Sims 3 helemaal verwijderd. Nu beginnen aan opnieuw installeren.![]()
![]()
Vertel mij wat. haha. Daarom heb ik het ook erg lang uitgesteld. Omdat mijn Sims iedere 5-7 seconde haperde. Voor zo'n tien seconde lang of zo. Dus het was onspeelbaar geworden. En ik hoop dat als ik het opnieuw instaleer dat het probleem is opgelost.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
Omg dat is een rotklus zegMaar waarom had je em helemaal verwijderd dan
Ah dat probleem ken ik. Bij mij lag het aan mijn gedownloade spulletjes. Ik had al mn spulletjes weggegooid (+650 stuksquote:Op donderdag 19 april 2012 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vertel mij wat. haha. Daarom heb ik het ook erg lang uitgesteld. Omdat mijn Sims iedere 5-7 seconde haperde. Voor zo'n tien seconde lang of zo. Dus het was onspeelbaar geworden. En ik hoop dat als ik het opnieuw instaleer dat het probleem is opgelost.
Zou me ook niets verbazen als het bij mij ook door de downloads komt. Echter downloads uitschakelen haalde niets uit.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ah dat probleem ken ik. Bij mij lag het aan mijn gedownloade spulletjes. Ik had al mn spulletjes weggegooid (+650 stuks) en daarna alles weer opnieuw geinstalleerd. Daarna was het probleem opgelost
Ik heb een backup van mn downloads gemaakt. Vervolgens via de launcher alle downloads geuninstalled. Spel opnieuw opgestart, zodat ie even een x gerund heeft zonder alle downloads. Vervolgens spel afgesloten en alle downloads weer opnieuw geinstalleerdquote:Op donderdag 19 april 2012 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou me ook niets verbazen als het bij mij ook door de downloads komt. Echter downloads uitschakelen haalde niets uit.
Suc6quote:Op donderdag 19 april 2012 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat hoop ik ook. Het basispel staat er intussen op. Nu alle uitbreidingen nog. Gelukkig zijn dat er ook niet zoveel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |