quote:
Huppelen en bonkenquote:
Wat snap je niet aan dwars!quote:
Inderdaad, vlak voordat het explodeerde tot ongekende hoogten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:48 schreef Desunoto het volgende:
Kunnen we straks zeggen dat we FOK! al kenden voordat het cool werd. [ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Wij zijn geen politieke partij wij zijn een beweging! (een soort van roerbak beweging)
We zijn niet links niet rechts, maar dwars!
Dit word hem, ik voel het.
*kan er even iemand een tros logo in elkaar fixen?
Danku dat was precies wat we nodig hebbenquote:
TOF! 14.gifquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik meld me aan als penningmeester..
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zijn we tros én dwars.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zijn we tros én dwars.
Waarom een TROS logo als je de T.O.F. opricht?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Danku dat was precies wat we nodig hebben
Dat is dus het dwarse gedeelte van ons imago.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Waarom een TROS logo als je de T.O.F. opricht?
Wij zijn geen politieke partij!quote:
Argument geaccepteerd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wij zijn geen politieke partij!
Maar een roerbak beweging.
Ik had van de week nog een antiperistaltische beweging...quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wij zijn geen politieke partij!
Maar een roerbak beweging.
Mag zn vriendin wel blijven?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet of wij als beweging politieke standpunten mogen hebben, maar dit is mijn eerste:
1. Henk Bleker het land uit zetten door hem een kaartje te geven van Arsenal - Manchester United, en hem daarna niet meer binnen laten.
Lang geleden dat ik die gehad heb, moet weer eens een meet doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:02 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
Ik had van de week nog een antiperistaltische beweging...
Tof is onze afkorting helemaal niet dat is Tros, je spelt het T. O. F.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:04 schreef zarGon het volgende:
De gekozen afkorting (TOF) is al in gebruik door ons en maakt inbreuk op onze rechten.Bij dezen een aanmaning richting 'Trots op FOK!' om een andere afkorting te kiezen.
Als suggestie stellen wij een naamswijziging naar "Toonaangevend" voor. Dat woord geeft net zoals 'Trots' aan wat jullie zijn op FOK!.
gr gr,
Turken op FOK!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zullen een speciaal uitgekozen comité van FOK! naar haar laten kijken.
later zal de beweging overwegen ook andere bewegingen toe te laten zoals een schuif beweging of een ruk naar links. (mits dwars natuurlijk)quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:08 schreef Darkestrah het volgende:
Alleen maar roerbakken? Geen overtuigend programma.
Linksom én rechtsom he!quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:08 schreef Darkestrah het volgende:
Alleen maar roerbakken? Geen overtuigend programma.
en dwarsquote:
Zo klopt het...quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:31 schreef tochweerhenk het volgende:
We zijn niet links we zijn niet rechts, maar recht door zee roerbak.
nee dwars door zeequote:Op donderdag 19 januari 2012 17:31 schreef tochweerhenk het volgende:
We zijn niet links we zijn niet rechts, maar recht door zee.
juistquote:
quote:
andere bewegingenquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Andere partijen bakken er niks van, maar wij bakken roer!
Zeg meneer ik had hier al een alliantie om de wereld te domineren in 2002!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:37 schreef computerprobleem het volgende:
TS denkt dat zij mijn briljante politieke partijen en bewegingen na kan doen die ik in het verleden heb opgericht op FOK! en die na een glorieuze veldslag ten onder zijn gegaan voor een tijdelijke periode.
Ik heb het dan over de wereldberoemde FGD (FOK! Geheime Dienst) en natuurlijk de republiek waar deze onder dient, namelijk de RCD (Revolutionaire Computerprobleem Democraten / of kortweg 'De Republiek').
Oh my gaawd ik ben echt een goede politicus en militair strateeg
Maar ja, ik vind dit een goed initiatief, vooral omdat het gebaseerd is op het FGD-model.
Dus als je hulp nodig hebt met het besturen of andere algemene informatie over hoe het succesvol runnen van een partij/beweging, DM je maar.
Gr,
CP
Ho, ik zie daar Blackadder. Voeg mij maar toe als dwarse volger van TOF.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zeg meneer ik had hier al een alliantie om de wereld te domineren in 2002!na-aper!
[sub]p[/sub]2[sub]b[/sub]2[sub]alliance[/sub] II
Compleet met eigen manifest, en al die shizzle!
uhuh!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:54 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ho, ik zie daar Blackadder. Voeg mij maar toe als dwarse volger van TOF.
Wij hebben ook geen leden, alleen maar medebewegers... roerbak roerbak!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:55 schreef Darkestrah het volgende:
Of toch maar niet. Dwars als ik ben.![]()
Andere bewegingen worden gedoogd, mits dwars!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:41 schreef BELASTING het volgende:
Ik hou helemaal niet van roerbakken.
Maar ben wel lekker dwars. Zijn braad bewegingen ook toegestaan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:41 schreef BELASTING het volgende:
Ik hou helemaal niet van roerbakken.
Ja!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:43 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Maar ben wel lekker dwars. Zijn braad bewegingen ook toegestaan?
Misschien roerbak ik ook wel eens. Of niet.
Wie wie wie?!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:53 schreef yvonne het volgende:
Er bestaat zelfs een echte roerbak-gnoom!
[Roerbakbabygate] Rob Kamphues negeert zijn babyquote:Na aandringen wordt er een eerste ontmoeting gepland in Amsterdam. Rob is een man van de wereld en trakteert haar op een diner in een Thaise snackbar op de roemruchte Zeedijk. Wat Mona-Liza opvalt is dat Rob niet alleen trek had in hete soep en Thaise kip; meteen al pakte hij haar hand om vervolgens de zijne los te laten en roerbakbewegingen over haar billen te maken. Ook vraagt Kamphues bij de eerste ontmoeting of hij Mona-Liza op haar mond mag zoenen. Zij vindt het allemaal wat snel gaan.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:53 schreef yvonne het volgende:
Er bestaat zelfs een echte roerbak-gnoom!
dwarsquote:
Zal ik jou eens dubbel en dwars roerbakken.quote:
Dat is FOK!, TOF!quote:
quote:
oeps foutjequote:
Sopa pipa, hoppa!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Let je een beetje op voor SOPA?
Pfftquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:04 schreef zarGon het volgende:
De gekozen afkorting (TOF) is al in gebruik door ons en maakt inbreuk op onze rechten.Bij dezen een aanmaning richting 'Trots op FOK!' om een andere afkorting te kiezen.
Als suggestie stellen wij een naamswijziging naar "Toonaangevend" voor. Dat woord geeft net zoals 'Trots' aan wat jullie zijn op FOK!.
gr gr,
Turken op FOK!
Nog meer TOF, misschien moeten we het TOFs noemen of TOFenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:37 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Pfft![]()
Tukkers op Fok! was eerst.
Temeiers op Fok!quote:
quote:
Wij zijn geen organisatie, wij zijn een ongeorganiseerde beweging! Je kunt je bij ons niet eens aansluiten...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:33 schreef computerprobleem het volgende:
Dit is een corrupte organisatie!
Sluit je aan bij de CASOPAR mensen!
Stem op mij!
saai hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wij zijn geen organisatie, wij zijn een ongeorganiseerde beweging! Je kunt je bij ons niet eens aansluiten...
Je moet de juiste "Swing" even vinden, maar dan kun je roeren en bakken als een baasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:30 schreef mister.bucket het volgende:
roerbakken is best lastig hoor, je moet vooral zorgen dat je de goede beweging maakt
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:44 schreef Warmaster88 het volgende:
[..]
Je moet de juiste "Swing" even vinden, maar dan kun je roeren en bakken als een baas
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:14 schreef Tmaatje het volgende:
Maar deze vent aan het roer bakte er niks van...
[ afbeelding ]
http://www.rijksoverheid.(...)tieke-partij-op.htmlquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Weet je fuck it, we moeyen dpartij gewoon echt oprichten!!! Hoeveel kost da eogenlijk? Dan doneert danny maar wat centjes van zn miljoenensite.
snapderquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ja fuck is snapder geen zak van
Computer says no!quote:
Proost!quote:
37 sec dat is nog best langzaam tochquote:
You win!quote:
Ook wel weer waar! Wat roerbakken we eigenlijkquote:Op maandag 23 januari 2012 14:55 schreef Darkestrah het volgende:
Vooral niet te snel roerbakken, anders gaat het over de rand.
Tukkersquote:Op maandag 23 januari 2012 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
TOF is al geclaimd door de topicreeks Tukkers Op Fok! in subforum Stad&Streek
Nuilbekquote:
De haves of de have notsquote:
Iets met regenbogen! Of met kikkers.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:14 schreef summer2bird het volgende:
We hebben ook een strijdlied nodig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:25 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Iets met regenbogen! Of met kikkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Kom mee naarFOK! toe allemaal,quote:Op maandag 23 januari 2012 17:14 schreef summer2bird het volgende:
We hebben ook een strijdlied nodig!
quote:
Ben je nog niet aan het roerbakken, afvalligequote:Op donderdag 26 januari 2012 10:40 schreef BELASTING het volgende:
Wanneer gaan we nou roerbakken Bosbeetle?
Tssk, mij beetje pesten he.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ben je nog niet aan het roerbakken, afvallige
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:51 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Tssk, mij beetje pesten he.
Ik dacht dat we samen gingen roerbakken
Dwars.. Ohjaquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat doen we toch samen apart roerbakken
, dwars weetjewel
quote:Your musical compatibility with basserbas is High
Music you have in common includes Frank Zappa, Porcupine Tree, Fear Factory, Enya and Enigma.
Kan niet slecht zijn.quote:
Jezusquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:00 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Kan niet slecht zijn.
En je lijkt verdomd veel op iemand die ik ken
Ook, ja.quote:
quote:
quote:Your musical compatibility with basserbas is VERY LOW
Music you have in common includes Frank Zappa, Pentagram, The Rolling Stones, Pink Floyd and Maurice Ravel.
Ik ben dwars vandaag!quote:Your musical compatibility with bosbeetle is SUPER
Music you have in common includes Swans, The Smiths, The Residents, Slowdive and Fugazi.
oeh, in dat geval moet ik hier ff gepost hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inderdaad, vlak voordat het explodeerde tot ongekende hoogten.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:44 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
oeh, in dat geval moet ik hier ff gepost hebben
Dat jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:54 schreef yvonne het volgende:
Goh wat tof dat FOK! zo uitgebreid in een Telegraaf artikel en op twitter en FB genoemd wordt'
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer ik roerbak denk ik nog wel eens aan TOF
En zo hoort het, mits dwars.quote:
Ja we hebben een dwarsligger nodigquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:20 schreef 2cv het volgende:
Is er nog een functie die binnen de partijbeweging vervuld moet worden ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zal hier het een en het ander ook even grafisch onderbouwen
¤20,00 voor een pan betalen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:50 schreef Darkestrah het volgende:
Jongens, snel! Er is een wok in de aanbieding bij de iBood hunt!
Een lekkere roerbakmaaltijd kent geen prijs.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:52 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
¤20,00 voor een pan betalen.
Ik heb geen verstand van koken. Een pan is voor mij een pan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:53 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Een lekkere roerbakmaaltijd kent geen prijs.
Dat had ik al door. 20 euro voor een pan is een prima prijs.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van koken. Een pan is voor mij een pan.
Da's een mediaspelert. Dat wokt vrij lastig.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:50 schreef Darkestrah het volgende:
Jongens, snel! Er is een wok in de aanbieding bij de iBood hunt!
Als je gewoon één van de vele messensets erbij had gekocht had je er prima mee kunnen wokken. Lekker dwars ook!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:59 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
Da's een mediaspelert. Dat wokt vrij lastig.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:59 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
Da's een mediaspelert. Dat wokt vrij lastig.
We zijn geen partijquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Kan deze partij er voor zorgen dat FOK! geen downtime meer heeft?
Vanzelfsprekendquote:
Ik hoop dat jullie dan ook Turken weren? Dan krijg je mijn stem...ik heb zo'n hekel aan mezelf.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:20 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ronsel die mensen zo van toespraken houden en mensen zo inspireren om zich zo aan te sluiten bij de beweging TOF en dan zo ik veel macht ik neem over en we worden sterk en machtig.
O ja en we zijn rechts, nog rechtser dan Wilders.
Nee een roerbak beweging maar die zijn toch wel verkiesbaar te stellenquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:08 schreef Q. het volgende:
Ik krijg een deja-vu gevoel:
[Verkiezingen] Trots op FOK!
Dat kan op de hoek. Of aan de dwarsgracht.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:44 schreef Warmaster88 het volgende:
[..]
Je moet de juiste "Swing" even vinden, maar dan kun je roeren en bakken als een baas
quote:
Ik kon het hier op mn werk horenquote:Op woensdag 25 april 2012 13:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Oke wauw, ik moest heel hard lachen.
Ik bedoelde natuurlijk luien in plaats van luisquote:
10.000 geregistreerde leden, en je mag je verkiesbaar stellenquote:Op woensdag 25 april 2012 10:06 schreef jcdragon het volgende:
Hoeveel leden hebben we minstens nodig voor een partij ?
Vond ik ookquote:
Één maal een roerbak bewegingenlogo!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vond ik ooklang leve de roerbak beweging
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:59 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Één maal een roerbak bewegingenlogo!
[ afbeelding ]
Godverdomme, antiklachten mogen helemaal niet, probeer onze autoriteit niet zo te ondermijnenquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Ook aan de gemeentelijk FOK! verkiezingen doet TOF mee... we hebben lokale standpunten voor bijna elk subforum, zo willen we dat de antiklacht en trechten klacht in KLB beter onderbouwd worden, willen we graag dubstep weren uit MUZ, en moet er meer plaats vrijkomen voor Herman Brusselmans in TTK.
Daarnaast blijven onze centrale waarden zoals de roerbak beweging bestaan!
Wacht maar als wij een zetel krijgen in KLBquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Godverdomme, antiklachten mogen helemaal niet, probeer onze autoriteit niet zo te ondermijnen
Zelfs een SC voor zij die de hoop hebben opgegeven?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Ok plijten wij voor een SC voor elke denkbare subgroep vrijgezellen in R&P
Zelfs voor zij die de hoop hebben opgegeven maar heimelijk toch nog de hoop koesteren op woensdagen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:46 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Zelfs een SC voor zij die de hoop hebben opgegeven?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Ok plijten wij voor een SC voor elke denkbare subgroep vrijgezellen in R&P
quote:
Er is genoeg ruimte voor DnB en Trap etc. En daar mag best her en der wat dubstep tussen zitten. Het gaat meer om het heerschap skrillex te werenquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wazmetjou met het weren van dubstep?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voor elke vuyghe gitaatmuzakafsplitsing binnen subgenres wordt een eigen reeks gemaakt, dan ook voor dubstep. Als je zo doorgaat splits ik me af van TOF en neem de kas mee.
Alsmede tevens ook wat bruuskquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Na herijken en rekalibreren van mijn eigen standpunten was ik ook al tot de conclusie gekomen dat mijn uitspraken wat bruusk waren.
Wat mij betreft worden onverdraagzamen benoemd en afgezonderd, keihard aangepakt en waar mogelijk preventief geruimd. Want tegen onverdraagzaamheid is maar één wapen, en dat is uitroeiing.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:57 schreef Darkestrah het volgende:
Wat zijn de plannen van TOF betreffende de toenemende ontevredenheid in POL?
Inderdaad, ik kan echt niet tegen dat soort gasten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat mij betreft worden onverdraagzamen benoemd en afgezonderd, keihard aangepakt en waar mogelijk preventief geruimd. Want tegen onverdraagzaamheid is maar één wapen, en dat is uitroeiing.
Dat is precies wat Hitler zou doen!quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat vinden mijn mede bewegers eigenlijk van een eventuele opsplitsing van F&F in F en F?
de vuige vegetarier!quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat is precies wat Hitler zou doen!
quote:
Meer Marokkaanse wokgroentenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:05 schreef Darkestrah het volgende:
Balen, maar 22 mei weer een kans? Nog oneliners betreffende Marokkaanse wokgroenten?
Besturen is een groot woord het lijkt eerder een tram af en toe een beetje gas geven of remmen daar houdt het wel op, de rest loopt op de rails van de internationale maatschappij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:22 schreef 2cv het volgende:
Misschien moest ik maar weer moderator worden. Ik ben net zo goed daarin als die idioten in den Haag die ons land besturen.
Die lui in Den Haag remmen meestal.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Besturen is een groot woord het lijkt eerder een tram af en toe een beetje gas geven of remmen daar houdt het wel op, de rest loopt op de rails van de internationale maatschappij.
Ik heb inmiddels een zetel binnen de crew... het gaat de goede kant op!quote:Op woensdag 9 september 2015 11:40 schreef ijs_beer het volgende:
Zeg, zit er nog beweging in de zaak of hoe zit dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |