Vond ik ookquote:
Één maal een roerbak bewegingenlogo!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vond ik ooklang leve de roerbak beweging
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:59 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Één maal een roerbak bewegingenlogo!
[ afbeelding ]
Godverdomme, antiklachten mogen helemaal niet, probeer onze autoriteit niet zo te ondermijnenquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Ook aan de gemeentelijk FOK! verkiezingen doet TOF mee... we hebben lokale standpunten voor bijna elk subforum, zo willen we dat de antiklacht en trechten klacht in KLB beter onderbouwd worden, willen we graag dubstep weren uit MUZ, en moet er meer plaats vrijkomen voor Herman Brusselmans in TTK.
Daarnaast blijven onze centrale waarden zoals de roerbak beweging bestaan!
Wacht maar als wij een zetel krijgen in KLBquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Godverdomme, antiklachten mogen helemaal niet, probeer onze autoriteit niet zo te ondermijnen
Zelfs een SC voor zij die de hoop hebben opgegeven?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Ok plijten wij voor een SC voor elke denkbare subgroep vrijgezellen in R&P
Zelfs voor zij die de hoop hebben opgegeven maar heimelijk toch nog de hoop koesteren op woensdagen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:46 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Zelfs een SC voor zij die de hoop hebben opgegeven?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Ok plijten wij voor een SC voor elke denkbare subgroep vrijgezellen in R&P
quote:
Er is genoeg ruimte voor DnB en Trap etc. En daar mag best her en der wat dubstep tussen zitten. Het gaat meer om het heerschap skrillex te werenquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wazmetjou met het weren van dubstep?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voor elke vuyghe gitaatmuzakafsplitsing binnen subgenres wordt een eigen reeks gemaakt, dan ook voor dubstep. Als je zo doorgaat splits ik me af van TOF en neem de kas mee.
Alsmede tevens ook wat bruuskquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Na herijken en rekalibreren van mijn eigen standpunten was ik ook al tot de conclusie gekomen dat mijn uitspraken wat bruusk waren.
Wat mij betreft worden onverdraagzamen benoemd en afgezonderd, keihard aangepakt en waar mogelijk preventief geruimd. Want tegen onverdraagzaamheid is maar één wapen, en dat is uitroeiing.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:57 schreef Darkestrah het volgende:
Wat zijn de plannen van TOF betreffende de toenemende ontevredenheid in POL?
Inderdaad, ik kan echt niet tegen dat soort gasten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat mij betreft worden onverdraagzamen benoemd en afgezonderd, keihard aangepakt en waar mogelijk preventief geruimd. Want tegen onverdraagzaamheid is maar één wapen, en dat is uitroeiing.
Dat is precies wat Hitler zou doen!quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat vinden mijn mede bewegers eigenlijk van een eventuele opsplitsing van F&F in F en F?
de vuige vegetarier!quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat is precies wat Hitler zou doen!
quote:
Meer Marokkaanse wokgroentenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:05 schreef Darkestrah het volgende:
Balen, maar 22 mei weer een kans? Nog oneliners betreffende Marokkaanse wokgroenten?
Besturen is een groot woord het lijkt eerder een tram af en toe een beetje gas geven of remmen daar houdt het wel op, de rest loopt op de rails van de internationale maatschappij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:22 schreef 2cv het volgende:
Misschien moest ik maar weer moderator worden. Ik ben net zo goed daarin als die idioten in den Haag die ons land besturen.
Die lui in Den Haag remmen meestal.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Besturen is een groot woord het lijkt eerder een tram af en toe een beetje gas geven of remmen daar houdt het wel op, de rest loopt op de rails van de internationale maatschappij.
Ik heb inmiddels een zetel binnen de crew... het gaat de goede kant op!quote:Op woensdag 9 september 2015 11:40 schreef ijs_beer het volgende:
Zeg, zit er nog beweging in de zaak of hoe zit dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |