quote:
Huppelen en bonkenquote:
Wat snap je niet aan dwars!quote:
Inderdaad, vlak voordat het explodeerde tot ongekende hoogten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:48 schreef Desunoto het volgende:
Kunnen we straks zeggen dat we FOK! al kenden voordat het cool werd. [ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Wij zijn geen politieke partij wij zijn een beweging! (een soort van roerbak beweging)
We zijn niet links niet rechts, maar dwars!
Dit word hem, ik voel het.
*kan er even iemand een tros logo in elkaar fixen?
Danku dat was precies wat we nodig hebbenquote:
TOF! 14.gifquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik meld me aan als penningmeester..
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zijn we tros én dwars.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zijn we tros én dwars.
Waarom een TROS logo als je de T.O.F. opricht?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Danku dat was precies wat we nodig hebben
Dat is dus het dwarse gedeelte van ons imago.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Waarom een TROS logo als je de T.O.F. opricht?
Wij zijn geen politieke partij!quote:
Argument geaccepteerd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wij zijn geen politieke partij!
Maar een roerbak beweging.
Ik had van de week nog een antiperistaltische beweging...quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wij zijn geen politieke partij!
Maar een roerbak beweging.
Mag zn vriendin wel blijven?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet of wij als beweging politieke standpunten mogen hebben, maar dit is mijn eerste:
1. Henk Bleker het land uit zetten door hem een kaartje te geven van Arsenal - Manchester United, en hem daarna niet meer binnen laten.
Lang geleden dat ik die gehad heb, moet weer eens een meet doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:02 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
Ik had van de week nog een antiperistaltische beweging...
Tof is onze afkorting helemaal niet dat is Tros, je spelt het T. O. F.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:04 schreef zarGon het volgende:
De gekozen afkorting (TOF) is al in gebruik door ons en maakt inbreuk op onze rechten.Bij dezen een aanmaning richting 'Trots op FOK!' om een andere afkorting te kiezen.
Als suggestie stellen wij een naamswijziging naar "Toonaangevend" voor. Dat woord geeft net zoals 'Trots' aan wat jullie zijn op FOK!.
gr gr,
Turken op FOK!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zullen een speciaal uitgekozen comité van FOK! naar haar laten kijken.
later zal de beweging overwegen ook andere bewegingen toe te laten zoals een schuif beweging of een ruk naar links. (mits dwars natuurlijk)quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:08 schreef Darkestrah het volgende:
Alleen maar roerbakken? Geen overtuigend programma.
Linksom én rechtsom he!quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:08 schreef Darkestrah het volgende:
Alleen maar roerbakken? Geen overtuigend programma.
en dwarsquote:
Zo klopt het...quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:31 schreef tochweerhenk het volgende:
We zijn niet links we zijn niet rechts, maar recht door zee roerbak.
nee dwars door zeequote:Op donderdag 19 januari 2012 17:31 schreef tochweerhenk het volgende:
We zijn niet links we zijn niet rechts, maar recht door zee.
juistquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |