quote:
Huppelen en bonkenquote:
Wat snap je niet aan dwars!quote:
Inderdaad, vlak voordat het explodeerde tot ongekende hoogten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:48 schreef Desunoto het volgende:
Kunnen we straks zeggen dat we FOK! al kenden voordat het cool werd. [ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Wij zijn geen politieke partij wij zijn een beweging! (een soort van roerbak beweging)
We zijn niet links niet rechts, maar dwars!
Dit word hem, ik voel het.
*kan er even iemand een tros logo in elkaar fixen?
Danku dat was precies wat we nodig hebbenquote:
TOF! 14.gifquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik meld me aan als penningmeester..
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zijn we tros én dwars.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zijn we tros én dwars.
Waarom een TROS logo als je de T.O.F. opricht?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Danku dat was precies wat we nodig hebben
Dat is dus het dwarse gedeelte van ons imago.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Waarom een TROS logo als je de T.O.F. opricht?
Wij zijn geen politieke partij!quote:
Argument geaccepteerd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wij zijn geen politieke partij!
Maar een roerbak beweging.
Ik had van de week nog een antiperistaltische beweging...quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wij zijn geen politieke partij!
Maar een roerbak beweging.
Mag zn vriendin wel blijven?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet of wij als beweging politieke standpunten mogen hebben, maar dit is mijn eerste:
1. Henk Bleker het land uit zetten door hem een kaartje te geven van Arsenal - Manchester United, en hem daarna niet meer binnen laten.
Lang geleden dat ik die gehad heb, moet weer eens een meet doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:02 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
Ik had van de week nog een antiperistaltische beweging...
Tof is onze afkorting helemaal niet dat is Tros, je spelt het T. O. F.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:04 schreef zarGon het volgende:
De gekozen afkorting (TOF) is al in gebruik door ons en maakt inbreuk op onze rechten.Bij dezen een aanmaning richting 'Trots op FOK!' om een andere afkorting te kiezen.
Als suggestie stellen wij een naamswijziging naar "Toonaangevend" voor. Dat woord geeft net zoals 'Trots' aan wat jullie zijn op FOK!.
gr gr,
Turken op FOK!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zullen een speciaal uitgekozen comité van FOK! naar haar laten kijken.
later zal de beweging overwegen ook andere bewegingen toe te laten zoals een schuif beweging of een ruk naar links. (mits dwars natuurlijk)quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:08 schreef Darkestrah het volgende:
Alleen maar roerbakken? Geen overtuigend programma.
Linksom én rechtsom he!quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:08 schreef Darkestrah het volgende:
Alleen maar roerbakken? Geen overtuigend programma.
en dwarsquote:
Zo klopt het...quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:31 schreef tochweerhenk het volgende:
We zijn niet links we zijn niet rechts, maar recht door zee roerbak.
nee dwars door zeequote:Op donderdag 19 januari 2012 17:31 schreef tochweerhenk het volgende:
We zijn niet links we zijn niet rechts, maar recht door zee.
juistquote:
quote:
andere bewegingenquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Andere partijen bakken er niks van, maar wij bakken roer!
Zeg meneer ik had hier al een alliantie om de wereld te domineren in 2002!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:37 schreef computerprobleem het volgende:
TS denkt dat zij mijn briljante politieke partijen en bewegingen na kan doen die ik in het verleden heb opgericht op FOK! en die na een glorieuze veldslag ten onder zijn gegaan voor een tijdelijke periode.
Ik heb het dan over de wereldberoemde FGD (FOK! Geheime Dienst) en natuurlijk de republiek waar deze onder dient, namelijk de RCD (Revolutionaire Computerprobleem Democraten / of kortweg 'De Republiek').
Oh my gaawd ik ben echt een goede politicus en militair strateeg
Maar ja, ik vind dit een goed initiatief, vooral omdat het gebaseerd is op het FGD-model.
Dus als je hulp nodig hebt met het besturen of andere algemene informatie over hoe het succesvol runnen van een partij/beweging, DM je maar.
Gr,
CP
Ho, ik zie daar Blackadder. Voeg mij maar toe als dwarse volger van TOF.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zeg meneer ik had hier al een alliantie om de wereld te domineren in 2002!na-aper!
[sub]p[/sub]2[sub]b[/sub]2[sub]alliance[/sub] II
Compleet met eigen manifest, en al die shizzle!
uhuh!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:54 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ho, ik zie daar Blackadder. Voeg mij maar toe als dwarse volger van TOF.
Wij hebben ook geen leden, alleen maar medebewegers... roerbak roerbak!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:55 schreef Darkestrah het volgende:
Of toch maar niet. Dwars als ik ben.![]()
Andere bewegingen worden gedoogd, mits dwars!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:41 schreef BELASTING het volgende:
Ik hou helemaal niet van roerbakken.
Maar ben wel lekker dwars. Zijn braad bewegingen ook toegestaan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:41 schreef BELASTING het volgende:
Ik hou helemaal niet van roerbakken.
Ja!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:43 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Maar ben wel lekker dwars. Zijn braad bewegingen ook toegestaan?
Misschien roerbak ik ook wel eens. Of niet.
Wie wie wie?!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:53 schreef yvonne het volgende:
Er bestaat zelfs een echte roerbak-gnoom!
[Roerbakbabygate] Rob Kamphues negeert zijn babyquote:Na aandringen wordt er een eerste ontmoeting gepland in Amsterdam. Rob is een man van de wereld en trakteert haar op een diner in een Thaise snackbar op de roemruchte Zeedijk. Wat Mona-Liza opvalt is dat Rob niet alleen trek had in hete soep en Thaise kip; meteen al pakte hij haar hand om vervolgens de zijne los te laten en roerbakbewegingen over haar billen te maken. Ook vraagt Kamphues bij de eerste ontmoeting of hij Mona-Liza op haar mond mag zoenen. Zij vindt het allemaal wat snel gaan.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:53 schreef yvonne het volgende:
Er bestaat zelfs een echte roerbak-gnoom!
dwarsquote:
Zal ik jou eens dubbel en dwars roerbakken.quote:
Dat is FOK!, TOF!quote:
quote:
oeps foutjequote:
Sopa pipa, hoppa!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Let je een beetje op voor SOPA?
Pfftquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:04 schreef zarGon het volgende:
De gekozen afkorting (TOF) is al in gebruik door ons en maakt inbreuk op onze rechten.Bij dezen een aanmaning richting 'Trots op FOK!' om een andere afkorting te kiezen.
Als suggestie stellen wij een naamswijziging naar "Toonaangevend" voor. Dat woord geeft net zoals 'Trots' aan wat jullie zijn op FOK!.
gr gr,
Turken op FOK!
Nog meer TOF, misschien moeten we het TOFs noemen of TOFenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:37 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Pfft![]()
Tukkers op Fok! was eerst.
Temeiers op Fok!quote:
quote:
Wij zijn geen organisatie, wij zijn een ongeorganiseerde beweging! Je kunt je bij ons niet eens aansluiten...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:33 schreef computerprobleem het volgende:
Dit is een corrupte organisatie!
Sluit je aan bij de CASOPAR mensen!
Stem op mij!
saai hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wij zijn geen organisatie, wij zijn een ongeorganiseerde beweging! Je kunt je bij ons niet eens aansluiten...
Je moet de juiste "Swing" even vinden, maar dan kun je roeren en bakken als een baasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:30 schreef mister.bucket het volgende:
roerbakken is best lastig hoor, je moet vooral zorgen dat je de goede beweging maakt
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:44 schreef Warmaster88 het volgende:
[..]
Je moet de juiste "Swing" even vinden, maar dan kun je roeren en bakken als een baas
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:14 schreef Tmaatje het volgende:
Maar deze vent aan het roer bakte er niks van...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |