quote:
andere bewegingenquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Andere partijen bakken er niks van, maar wij bakken roer!
Zeg meneer ik had hier al een alliantie om de wereld te domineren in 2002!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:37 schreef computerprobleem het volgende:
TS denkt dat zij mijn briljante politieke partijen en bewegingen na kan doen die ik in het verleden heb opgericht op FOK! en die na een glorieuze veldslag ten onder zijn gegaan voor een tijdelijke periode.
Ik heb het dan over de wereldberoemde FGD (FOK! Geheime Dienst) en natuurlijk de republiek waar deze onder dient, namelijk de RCD (Revolutionaire Computerprobleem Democraten / of kortweg 'De Republiek').
Oh my gaawd ik ben echt een goede politicus en militair strateeg
Maar ja, ik vind dit een goed initiatief, vooral omdat het gebaseerd is op het FGD-model.
Dus als je hulp nodig hebt met het besturen of andere algemene informatie over hoe het succesvol runnen van een partij/beweging, DM je maar.
Gr,
CP
Ho, ik zie daar Blackadder. Voeg mij maar toe als dwarse volger van TOF.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zeg meneer ik had hier al een alliantie om de wereld te domineren in 2002!na-aper!
[sub]p[/sub]2[sub]b[/sub]2[sub]alliance[/sub] II
Compleet met eigen manifest, en al die shizzle!
uhuh!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:54 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ho, ik zie daar Blackadder. Voeg mij maar toe als dwarse volger van TOF.
Wij hebben ook geen leden, alleen maar medebewegers... roerbak roerbak!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:55 schreef Darkestrah het volgende:
Of toch maar niet. Dwars als ik ben.![]()
Andere bewegingen worden gedoogd, mits dwars!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:41 schreef BELASTING het volgende:
Ik hou helemaal niet van roerbakken.
Maar ben wel lekker dwars. Zijn braad bewegingen ook toegestaan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:41 schreef BELASTING het volgende:
Ik hou helemaal niet van roerbakken.
Ja!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:43 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Maar ben wel lekker dwars. Zijn braad bewegingen ook toegestaan?
Misschien roerbak ik ook wel eens. Of niet.
Wie wie wie?!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:53 schreef yvonne het volgende:
Er bestaat zelfs een echte roerbak-gnoom!
[Roerbakbabygate] Rob Kamphues negeert zijn babyquote:Na aandringen wordt er een eerste ontmoeting gepland in Amsterdam. Rob is een man van de wereld en trakteert haar op een diner in een Thaise snackbar op de roemruchte Zeedijk. Wat Mona-Liza opvalt is dat Rob niet alleen trek had in hete soep en Thaise kip; meteen al pakte hij haar hand om vervolgens de zijne los te laten en roerbakbewegingen over haar billen te maken. Ook vraagt Kamphues bij de eerste ontmoeting of hij Mona-Liza op haar mond mag zoenen. Zij vindt het allemaal wat snel gaan.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:53 schreef yvonne het volgende:
Er bestaat zelfs een echte roerbak-gnoom!
dwarsquote:
Zal ik jou eens dubbel en dwars roerbakken.quote:
Dat is FOK!, TOF!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |