quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:44 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
oeh, in dat geval moet ik hier ff gepost hebben
Dat jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:54 schreef yvonne het volgende:
Goh wat tof dat FOK! zo uitgebreid in een Telegraaf artikel en op twitter en FB genoemd wordt'
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer ik roerbak denk ik nog wel eens aan TOF
En zo hoort het, mits dwars.quote:
Ja we hebben een dwarsligger nodigquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:20 schreef 2cv het volgende:
Is er nog een functie die binnen de partijbeweging vervuld moet worden ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zal hier het een en het ander ook even grafisch onderbouwen
¤20,00 voor een pan betalen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:50 schreef Darkestrah het volgende:
Jongens, snel! Er is een wok in de aanbieding bij de iBood hunt!
Een lekkere roerbakmaaltijd kent geen prijs.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:52 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
¤20,00 voor een pan betalen.
Ik heb geen verstand van koken. Een pan is voor mij een pan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:53 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Een lekkere roerbakmaaltijd kent geen prijs.
Dat had ik al door. 20 euro voor een pan is een prima prijs.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van koken. Een pan is voor mij een pan.
Da's een mediaspelert. Dat wokt vrij lastig.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:50 schreef Darkestrah het volgende:
Jongens, snel! Er is een wok in de aanbieding bij de iBood hunt!
Als je gewoon één van de vele messensets erbij had gekocht had je er prima mee kunnen wokken. Lekker dwars ook!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:59 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
Da's een mediaspelert. Dat wokt vrij lastig.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:59 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
Da's een mediaspelert. Dat wokt vrij lastig.
We zijn geen partijquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Kan deze partij er voor zorgen dat FOK! geen downtime meer heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |