Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
quote:Ik bitch niet, echt niet Q!
Maar je hebt echt een mega-infectie te pakken en je moet nog wel een paar jaar op dat pootje walrussen trappen, dus ja....mss denk ik teveel in het medische, maar ik hoop van harte dat je je het advies van de arts in acht neemt en verder zometeen lekker slaapt, zodat je het morgen weer ff iets positiever in kunt zien![]()
Trusten Qutje![]()
QFTquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je, ik zou me nu echt alles behalve over dat soort dingen druk maken, want zo kan je dus echt wel de hele nacht blijven liggen malen. Je ziet (neem ik aan?) je arts morgen zelf? En anders kan je morgen wel vragen of hij/zij langskomt, toch?
Nee, dat was ikquote:
Even snel voor ik ga werken, hartelijk gefeliciteerd Qweaquote:
Boehquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 06:37 schreef Oognip het volgende:
Luna krijgt vanavond een visje voor haar verjaardag
Ik ben 1.82 en Q is langer dan ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:23 schreef Rewimo het volgende:
Ben je zo lang dan, Q? Of is het bed klein? Ik kan me trouwens herinneren dat ik in DLD ook steeds tegen het voeteneinde lag, en ik ben toch echt niet groot
ik ben 1,83, dit bed is miss 1.85. Ik kom dus heeeelemaal in het fucking puntje te liggen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:23 schreef Rewimo het volgende:
Ben je zo lang dan, Q? Of is het bed klein? Ik kan me trouwens herinneren dat ik in DLD ook steeds tegen het voeteneinde lag, en ik ben toch echt niet groot
Qliner.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:33 schreef MikeyMo het volgende:
Qwea moet gewoon naar de artsen blijven luisteren. Als ze naar huis wilt voordat ze van de dok mag zal ze met de interliner moeten
Kun je geen bedverlenger eraan laten maken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ben 1,83, dit bed is miss 1.85. Ik kom dus heeeelemaal in het fucking puntje te liggen.
En dan ligt mijn been ook op een slider... En mijn enkel is enorm stijf, dus die zit in de kramp.
Dies te kort voor jouw lengte.quote:
Booooh!quote:
Zou ze je een beetje doorhebben?quote:
Dan had ze beter helemaal niet kunnen komen. Als ik hier al weg zou mogen kan het toch pas laat. Want mo moet hier nog heen enzoquote:
Ow ja, die moet werken natuurlijk. Maar balen dat ze zo laat pas komt, zit je nog te wachten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan had ze beter helemaal niet kunnen komen. Als ik hier al weg zou mogen kan het toch pas laat. Want mo moet hier nog heen enzo
Fysio komt ff kijken om 14u, maar das niet boeiend. Verder niks.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, die moet werken natuurlijk. Maar balen dat ze zo laat pas komt, zit je nog te wachten.
Heb je nog wat afleiding gepland staan? Bezoek, fysio, vibo?
Groen lichtgevend? En nee, ik hoef geen foto'squote:
Ze blijft maar afvallen. Van 4,9 kilo (en dat was ook al geen vetpot) naar maandag 4,3. Dat klinkt niet veel maar als een magere kat afvalt dan gaat het snel. Ze wil nu ook haar snoepjes niet, daar deed ze een moord voorquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:27 schreef Rewimo het volgende:
Hè, dat blijft maar aansudderen met ET, wat akelig, senes
Q we hoeven geen details, ik herhaal: geen details
Dat is wel raar ja. Is ze al eens getest op diabetes? Ik heb een kat gehad met diabetes, die viel ook ineens erg af. Misschien iets om even naar te laten kijken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:31 schreef senesta het volgende:
Ze blijft maar afvallen. Van 4,9 kilo (en dat was ook al geen vetpot) naar maandag 4,3. Dat klinkt niet veel maar als een magere kat afvalt dan gaat het snel. Ze wil nu ook haar snoepjes niet, daar deed ze een moord voor
Het meurt zo dat ik er van moet kokhalzenquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Groen lichtgevend? En nee, ik hoef geen foto's![]()
Ik moet straks weer met ET naar de DA, het gaat niet lekker
Ze hebben dinsdag veel dingen getest, ik had om een bloedtest gevraagd. Maar ze drinkt ook niet meer dan anders en met diabetes gaan ze erg veel drinken. Ze lijkt gewoon misselijk. Gisteren gaf ze ook over. Misschien iets in haar darmen of zo? Haarbal die dwarszit? Ik hoop nog steeds op iets simpelsquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is wel raar ja. Is ze al eens getest op diabetes? Ik heb een kat gehad met diabetes, die viel ook ineens erg af. Misschien iets om even naar te laten kijken.
Dat drinken klopt inderdaad. Dus hopelijk is het dat niet en is het inderdaad iets simpels. Als ze het maar vinden in elk geval, en er iets aan doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:37 schreef senesta het volgende:
Ze hebben dinsdag veel dingen getest, ik had om een bloedtest gevraagd. Maar ze drinkt ook niet meer dan anders en met diabetes gaan ze erg veel drinken. Ze lijkt gewoon misselijk. Gisteren gaf ze ook over. Misschien iets in haar darmen of zo? Haarbal die dwarszit? Ik hoop nog steeds op iets simpels
Logisch, toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze hebben dinsdag veel dingen getest, ik had om een bloedtest gevraagd. Maar ze drinkt ook niet meer dan anders en met diabetes gaan ze erg veel drinken. Ze lijkt gewoon misselijk. Gisteren gaf ze ook over. Misschien iets in haar darmen of zo? Haarbal die dwarszit? Ik hoop nog steeds op iets simpels
Zal de wond straks wel ff op de kiek zetten.quote:
Hoop dat ze het er allemaal goed uit vinden zien en dat je in elk geval zeker zaterdag naar huis mag en niet later!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zal de wond straks wel ff op de kiek zetten.
Uhu! Of eerder, nog beter.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat ze het er allemaal goed uit vinden zien en dat je in elk geval zeker zaterdag naar huis mag en niet later!
Dat ziet er een stuk beter uit dan van de weekquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:48 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi blauwmaar ik vind hem er niet ernstig uit zien. Zuster gaat strakjes mijn pleisters verschonen... Ben benieuwd hoe de wond eruit ziet dan.
Dat is ook mijn taakquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:15 schreef MikeyMo het volgende:
Heb ik jullie al verteld dat ik gister naar de dochter van senesta heb gezwaaid bij de AH en dat ze me toch een partij schaapachtig zat te kijken
Whahaha, echt?! Dat kan wel kloppen ja, dan zat Baloe alvast klaar voor de chinees of niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:15 schreef MikeyMo het volgende:
Heb ik jullie al verteld dat ik gister naar de dochter van senesta heb gezwaaid bij de AH en dat ze me toch een partij schaapachtig zat te kijken
Ja, alleen jij ziet ons uberhaubt zelden als we niet roepenquote:
Hoor je dat, Q? Baloe krijgt Chinees!quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:18 schreef senesta het volgende:
Whahaha, echt?! Dat kan wel kloppen ja, dan zat Baloe alvast klaar voor de chinees of niet?
Yup, je stond hem nog aan te kijken en ik zag je peinzenquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Whahaha, echt?! Dat kan wel kloppen ja, dan zat Baloe alvast klaar voor de chinees of niet?
Ja Baloe wel, die krijgt nu mooie wandelingen met andere hondjes en zo, het beste Chinese voedsel enw ordt elke dag geborsteld als een verzorgpony.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoor je dat, Q? Baloe krijgt Chinees!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Yup, je stond hem nog aan te kijken en ik zag je peinzen
Ahhhhhhhhhh, wat zal ie balen als Q weer thuis isquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:21 schreef MikeyMo het volgende:
Ja Baloe wel, die krijgt nu mooie wandelingen met andere hondjes en zo, het beste Chinese voedsel enw ordt elke dag geborsteld als een verzorgpony.
Haterquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, alleen jij ziet ons uberhaubt zelden als we niet roepen
Krijg de touwtyfusquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhh, wat zal ie balen als Q weer thuis is
ja, dat worden weer lipjes optrekkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhh, wat zal ie balen als Q weer thuis is
Heb je Fritz per ongeluk met je schep geraakt?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:28 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen
Q heeft de nacht overleefd, zonder mij wakker te sms-sen. Da's mooi! Komende nacht ligt ie weer naast mijn bed, dus dan weet je het vast
Fritz heeft ineens een wond in zijn hals. Ik word er niet vrolijk van, maar vanmiddag gaan we even naar de DA (waar nu overigens Moortje onder het mes aan het gaan is, want die wordt gesteriliseerd)
Welja, kan er ook nog wel bij hoorquote:
Nee, gelukkig nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:30 schreef Rewimo het volgende:
Heb je Fritz per ongeluk met je schep geraakt?Sterkte bij de DA voor allebei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en toch moest ik even een heel klein beetje glimlachen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Je wil zeggen dat het niet waar is? Huh?quote:
Och arme Fritz, het zit hem ook niet mee he?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:28 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen
Q heeft de nacht overleefd, zonder mij wakker te sms-sen. Da's mooi! Komende nacht ligt ie weer naast mijn bed, dus dan weet je het vast
Fritz heeft ineens een wond in zijn hals. Ik word er niet vrolijk van, maar vanmiddag gaan we even naar de DA (waar nu overigens Moortje onder het mes aan het gaan is, want die wordt gesteriliseerd)
quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:32 schreef ElisaB het volgende:
Ierse moppen, gotta love themSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en toch moest ik even een heel klein beetje glimlachen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ze hebben vermoedelijk nog andere dingen te doenquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:54 schreef Qwea het volgende:
En ik snap ook niet waarom we belletjes hebben, de zusters komen toch niet.
Je zal maar dood liggen gaan en bellen... En het duurt 30 min voordat ze komenquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze hebben vermoedelijk nog andere dingen te doen
O, is ie er al? Mooi zoquote:
Ik heb afgezien van de enkel zelf, dus stijfheid en operatiepijn geen last.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Foto 2 ziet er toch wel tamelijk pijnlijk uit?
Oh nou, dat valt mee. Ik huiverde een beetjequote:Op donderdag 19 januari 2012 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb afgezien van de enkel zelf, dus stijfheid en operatiepijn geen last.
Ik voel hem nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh nou, dat valt mee. Ik huiverde een beetje
Eens.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:56 schreef Rewimo het volgende:
Die tweede ziet er nog wat onrustig uit vind ik. Maar niet meer zoals van de week.
Ik snap niet waarom je zelf geen dokter wordt; je weet het toch altijd beter en wilt het steeds anders.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:55 schreef Qwea het volgende:
Snap ook niet zo goed waarom ze het wel gehecht heeft. Drain erin en dan had alles eruit kunnen lopen
Wie zegt dat ik dat niet al van plan was?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zelf geen dokter wordt; je weet het toch altijd beter en wilt het steeds anders.
Dus ik zeg: doen
In dat geval: plan doorzettenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:12 schreef Qwea het volgende:
Wie zegt dat ik dat niet al van plan was?
Ze gaat een glanzende carièrre tegemoetquote:
Die is leuk zegquote:
Wtfquote:
Zo heet ie niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik begroette onze ex-buurjongen zojuist met 'Hoi Gerbil'![]()
Nou nee, niet helemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien een gat in de marktquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:50 schreef ElisaB het volgende:
Dr. Qwea; zéér alternatieve geneeswijzen
Ik vind het echt zo ***quote:
Bah beterschap voor ET, ik hoop dat ze opknapt van de prednison.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:01 schreef senesta het volgende:
Terug met ET, nog steeds koorts en niet/slecht eten. Ik word er moedeloos van. Ze geeft een infectie ergens maar waar...
Ze heeft prednison gekregen en een anti braak/eetlust opwekker.
Ik kijk dit weekend aan en anders moet hij maar doorsturen naar Alkmaar of zo.
Klopt, dat is bijna erger dan wel weten wat er isquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:03 schreef senesta het volgende:
Ik vind het echt zo ***
Gewoon al om niet te weten wat er is.
Nee, ik heb de sleutel gelukkig gevondenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:06 schreef indaha het volgende:
Rewimo hoe is het nu met je heup, nog steeds op slot?
Gelukkig maar, want het is al erg genoeg zonder slot eropquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ik heb de sleutel gelukkig gevonden
Ja, rare en vooral pijnlijke ervaringquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:23 schreef indaha het volgende:
Gelukkig maar, want het is al erg genoeg zonder slot erop
Ze is verdacht stilquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:24 schreef indaha het volgende:
Zou Qwea nu eindelijk eens lekker aan het slapen zijn
Met man gaat alles eigenlijk naar wens en we wachten wat het ZH dinsdag zegt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, rare en vooral pijnlijke ervaring
Hoe is het met jouw wederhelft? En red jij het een beetje met hem om je heen?
Nou maar hopen dat het doorgaat!quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:15 schreef MissBliss het volgende:
Oh en voor de geïnteresseerden: onze datum is ws 1 week later, dus de 30e.. Maar dat staat nog niet vast
Ach berichtje gemistquote:
Ja, wij ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach berichtje gemist, MB en Re ik ga duimen dat die datum doorgaat
Vind ik niet zo gek hoor, je moet toch een hoop meer zelf doen dan anders. Rustig aan hè?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:40 schreef indaha het volgende:
Met man gaat alles eigenlijk naar wens en we wachten wat het ZH dinsdag zegt.
Met mij gaat wel, maar ik heb voor morgen wel een klusje doorgeschoven want ik merk wel dat ik even wat meer rust nodig heb.
Niet dat mijn man zo lastig is hoormaar gewoon de combinatie van alles en ik merkte gewoon dat ik even pas op de plaats moet maken.
Ik duim meequote:Op donderdag 19 januari 2012 14:52 schreef indaha het volgende:
Ach berichtje gemist, MB en Re ik ga duimen dat die datum doorgaat
Mehquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:01 schreef senesta het volgende:
Terug met ET, nog steeds koorts en niet/slecht eten. Ik word er moedeloos van. Ze geeft een infectie ergens maar waar...
Ze heeft prednison gekregen en een anti braak/eetlust opwekker.
Ik kijk dit weekend aan en anders moet hij maar doorsturen naar Alkmaar of zo.
Dat is kut. Vind ik ook. We hebben van september tot december gezeten met een Fritz met koorts en 'last ergens van'. Niet weten wat er aan de hand is, is strontvervelend. Een schrale troost (ik moet er in dit soort gevallen altijd aan denken): mijn huisarts zei een keer: "Eigenlijk weten wij ook vaak niet wat er aan de hand is. Het beste wat we kunnen doen is uitsluiten. En dan nog; in veel gevallen komen we er nooit achter, maar gaat het over. Dierenartsen hebben het wat dat betreft nog lastiger!" Hij heeft gelijk denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:03 schreef senesta het volgende:
Ik vind het echt zo ***
Gewoon al om niet te weten wat er is.
Elisa ik hoop dat met MammaB alles in orde isquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is kut. Vind ik ook. We hebben van september tot december gezeten met een Fritz met koorts en 'last ergens van'. Niet weten wat er aan de hand is, is strontvervelend. Een schrale troost (ik moet er in dit soort gevallen altijd aan denken): mijn huisarts zei een keer: "Eigenlijk weten wij ook vaak niet wat er aan de hand is. Het beste wat we kunnen doen is uitsluiten. En dan nog; in veel gevallen komen we er nooit achter, maar gaat het over. Dierenartsen hebben het wat dat betreft nog lastiger!" Hij heeft gelijk denk ik
Hoop houden, prednison doet het hier meestal wel als de rest niet helpt
Fritz heeft waarschijnlijk een soort hotspot (hi Q). Prikje, zalfje & prednoral should do the trickDA heeft de wond schoongemaakt en nu heeft ie een prachtige roestbruine ronde vlek. Best stoer
MammaB is naar de huisarts met pijn op de borstDat vind ik wat minder grappig eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:34 schreef Cat22 het volgende:
voor MammaLies!
En Frits. En andere ziekige mensjes en beestjes.
![]()
Hier is het business as usual.Dar moet je idd ook maar niet meer doen als ze er zo'n misbruik van blijven maken,wie niet horen wil moet maar voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Dat gaan ze doen en dat gaan ze zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:36 schreef ElisaB het volgende:
Ik hou daar niet van... MammaB is een ijzervreter en die moet omvallen wil je er iets van merken. Dus dit bevalt me niet. Ik hoop dat ze even doorgestuurd wordt naar het ZKH en dat ze dan daar vertellen dat het gewoon een spiertje is dat dwars zit
Meestal is het gewoon slechte planning en niet vooruit kijken. Word je op een gegeven moment ook moe van.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Dar moet je idd ook maar niet meer doen als ze er zo'n misbruik van blijven maken,wie niet horen wil moet maar voelen
Ja dat is het beste want dan weet je gelijk wat meer, ik duim dat er een spiertje slechte zin had vandaagquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:36 schreef ElisaB het volgende:
Ik hou daar niet van... MammaB is een ijzervreter en die moet omvallen wil je er iets van merken. Dus dit bevalt me niet. Ik hoop dat ze even doorgestuurd wordt naar het ZKH en dat ze dan daar vertellen dat het gewoon een spiertje is dat dwars zit
Je kunt beter die collega shootenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Meestal is het gewoon slechte planning en niet vooruit kijken. Word je op een gegeven moment ook moe van.En nu zie ik net een mail van collega langskomen met de omruilingen... met een paar verkeerde data.
Shoot me now.
Of zure oprispingquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:36 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Je kunt beter die collega shooten, want die gaan wij niet missen
Dat is al gewee-heestquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:51 schreef Muis006 het volgende:
Hoi Q, vind je me nog lief?
Gefeliciteerd met je verjaardag
Thanksquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Mb en Re ik hoop zo voor jullie dat de datum door gaat. Ik ben de link van jullie blog kwijt dus weet niet precies wat ze gaan doen. Maar volgens mij is het vrij heftig.
Er liep net weer een politieagent voorbij. Volgens mij woon ik een niet zo goede buurt als ik altijd dacht.
O prachtigquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:12 schreef Greys het volgende:
Multi, heb ik dit van jou gekregen?![]()
[ afbeelding ]
Multi had me laten weten dat er van de week iets met de post zou komen.quote:
Wat liefquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:12 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
De kat van mijn zus is vandaag overleden. Ze scheelde maar 2 weken met mijn Ramses maar die is al bijna 8 jaar dood. Ze is net geen 13 geworden.
Oognip auw het is niet van het rammelen denk ik dat die pijn doet
Ah echt!? Wat kut zegquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:34 schreef ElisaB het volgende:
MammaB is doorgestuurd naar het ziekenhuis
Ja als je eerder terecht kunt, zou ik daar gebruik van makenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:28 schreef Oognip het volgende:
Ik krijg steeds meer last van (ik denk) mijn rechter eierstok. Daarvoor ben ik doorgestuurd naar de gynaecoloog, de pijn kwam eerst een paar keer per dag, nu een paar keer per uur achter elkaar. Het is een stekende pijn en trekt ook weer weg, maar doet echt gemeen pijn. 1 Februari heb ik een inwendige echo, maar als het erger wordt ga ik op stage gewoon naar de gynaecoloog en met de beentjes wijd
Ach , was dat de kat die laatst geopereerd is?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
De kat van mijn zus is vandaag overleden. Ze scheelde maar 2 weken met mijn Ramses maar die is al bijna 8 jaar dood. Ze is net geen 13 geworden.
Daar wordt ze nu wel goed nagekeken, sterkte met wachtenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:34 schreef ElisaB het volgende:
Lijkt me goed, geen risico nemen en goed onderzoeken. Maar wel engquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:34 schreef ElisaB het volgende:
Nou ja eerder terecht kunt... Dat is het voordeel van op de gyn werken, er is altijd wel een gynaecoloog beschikbaar om de boel even te bekijken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja als je eerder terecht kunt, zou ik daar gebruik van maken
[..]
Ach , was dat de kat die laatst geopereerd is?
Nee is ook geen feestquote:
Wat sneu, onverwacht of was ze al ziek?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:34 schreef ElisaB het volgende:
en dat gaat dus gebeurenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:36 schreef ElisaB het volgende:
Tis zondequote:Op donderdag 19 januari 2012 16:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze was idd laatst geopereerd. Er zat gewoon geen grammetje vet aan het beestje. Toch nog snel gegaan.
Dank je wel. De rest ook trouwensquote:Elies beterschap voor je moeder ik lees als ik mijn mooie meid heb opgehaald even terug wat er precies aan de hand is.
O dat is idd linke soep maar zat die dan niet op de verkeerde afdeling dan of was je bij de eerste hulp?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:59 schreef Oognip het volgende:
Op stage vandaag een vrouw die met spoed naar de ok moest. Ze was erg ziek en bleek een gat te hebben in haar darmen waardoor haar hele buik onder de ontlasting zat
Nee het was een gynaecologische patient, maar dit kreeg ze er ook nog even bij.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:02 schreef indaha het volgende:
[..]
O dat is idd linke soep maar zat die dan niet op de verkeerde afdeling dan of was je bij de eerste hulp?
Lekker danquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee het was een gynaecologische patient, maar dit kreeg ze er ook nog even bij.
Dat lijkt me zoquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heel sneu, ze gaf ook ontlasting over, echt zielig. Maar goed hopelijk wordt nu alles gemaakt
Oef, dat klinkt behoorlijk ernstig. Kun je fraaie infecties van krijgenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:59 schreef Oognip het volgende:
Op stage vandaag een vrouw die met spoed naar de ok moest. Ze was erg ziek en bleek een gat te hebben in haar darmen waardoor haar hele buik onder de ontlasting zat
Jep daarom hebben we er ook enige spoed achter gezetquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oef, dat klinkt behoorlijk ernstig. Kun je fraaie infecties van krijgen
Het is niet zo dat je echt een flinke drol uit je strot moet persen he, laat dat even duidelijk zijnquote:
Ehm, misschien is het je ontgaan dat er meer mensen in het ziekenhuis liggen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:15 schreef Qwea het volgende:
Aaaaaaaaaaaaarg, arts zou aan het end vd dag komen, dus rond 17:00 ze isser nog nie!
Wat duurt dat lang iddquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:15 schreef Qwea het volgende:
Aaaaaaaaaaaaarg, arts zou aan het end vd dag komen, dus rond 17:00 ze isser nog nie!
Ja, dus?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm, misschien is het je ontgaan dat er meer mensen in het ziekenhuis liggen?
Die willen ook allemaal de dokter spreken denk ikquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:19 schreef Oognip het volgende:
Indaha, die patient heeft trouwens uiteindelijk een maagsonde gekregen zodat het uit haar maag rechtstreeks er uit kon. Dat scheelt een stuk.
Behalve dan dat ze naar het ziekenhuis ging. Maar verder nog niet. Zal ook nog wel een uurtje duren denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Elies al iets van je mams gehoord?
Jaquote:
Ja ik ben ook eens doorgestuurd voor controle en heb daar gelijk 4 uurtjes gelegen , je gaat aan de monitor en er wordt bloed geprikt en die uitslag duurt al een uurtje of zoquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze naar het ziekenhuis ging. Maar verder nog niet. Zal ook nog wel een uurtje duren denk ik
Ik ben zelf ook al eens doorgestuurd. Lag ik ook een uur of 3 helemaal niets te doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:49 schreef indaha het volgende:
Ja ik ben ook eens doorgestuurd voor controle en heb daar gelijk 4 uurtjes gelegen , je gaat aan de monitor en er wordt bloed geprikt en die uitslag duurt al een uurtje of zo
O ik ga duimen dat de Puma alles goed doorstaat en de operatie slaagt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
Helleuh!![]()
Griep![]()
Puma's operatiedatum is bekendHet wordt de 30ste januari.. (spannend!). Ik lever haar dan bij de DA die dan met haar naar Ede sjeest in de auto om daar de operatie te doen. En dan kan ik haar of dezelfde dag (als ze op tijd wakker wordt) of de volgende ophalen. De Puma moet tot die tijd streng op dieet, want hoe lichter ze is, hoe beter het is voor het herstel.
Welkom bij de clubquote:
Superquote:Puma's operatiedatum is bekendHet wordt de 30ste januari.. (spannend!). Ik lever haar dan bij de DA die dan met haar naar Ede sjeest in de auto om daar de operatie te doen. En dan kan ik haar of dezelfde dag (als ze op tijd wakker wordt) of de volgende ophalen. De Puma moet tot die tijd streng op dieet, want hoe lichter ze is, hoe beter het is voor het herstel.
Thanksquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:03 schreef indaha het volgende:
[..]
O ik ga duimen dat de Puma alles goed doorstaat en de operatie slaagt.
Beterschap voor jouen knuffel voor Puma en ook voor Pol natuurlijk
De DA wil de Puma op 3,5 kg hebben (maar dan is het echt een mager scharminkel, dus daar moet ik nog even over denken). Ze is nu 4.9 en een beetje (dus er is al meer dan 3 ons af) en ik kijk even hoeveel ze officieel de 30ste weegt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Welkom bij de club
[..]
Super
Plumeautje moest ook afvallen. Van 4,7kg naar 3,5kg. Is prima gelukt. Inmiddels is ze weer wat aangekomen en ook weer afgevallen. Als je 'brokjes' zegt, zit er al een ons bij, dus als ik een poosje te scheutig ben, dan rolt ze weer door de kamer.
Ik ga duimen!
Zou ik zeker vóór het weekend regelen jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb het idee dat onze CV weer kapot is. Ik krijg het niet warmer dan 17,5 graden en de leidingen piepen heel erg. Ook de ketel zelf want ik word er 's nachts wakker van als hij aanspringt. Morgen toch maar even bellen.
Kijk gewoon hoe het gaat. Op een gegeven moment zie je gewoon dat het goed isquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
De DA wil de Puma op 3,5 kg hebben (maar dan is het echt een mager scharminkel, dus daar moet ik nog even over denken). Ze is nu 4.9 en een beetje (dus er is al meer dan 3 ons af) en ik kijk even hoeveel ze officieel de 30ste weegt.
-edit- Wat heb jij gevoerd als ik vragen mag? Nu ik Puma geen brokken meer geef maar alleen natvoer, valt ze ook af als een malle.
Moet je misschien de leidingen ontluchten?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb het idee dat onze CV weer kapot is. Ik krijg het niet warmer dan 17,5 graden en de leidingen piepen heel erg. Ook de ketel zelf want ik word er 's nachts wakker van als hij aanspringt. Morgen toch maar even bellen.
Dat is wat fris ja ,springt hij wel aan tot 17,5 of is het zonder verwarming al 17,5 ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat heb ik al gedaanquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Moet je misschien de leidingen ontluchten?
Zonder verwarming is het hier 12 graden of kouder dus hij springt wel aan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is wat fris ja ,springt hij wel aan tot 17,5 of is het zonder verwarming al 17,5 ?
12 graden.. wat is jouw huis koud!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan
[..]
Zonder verwarming is het hier 12 graden of kouder dus hij springt wel aan.
Met dank aan de bomen achter het huis. Wij krijgen amper tot geen zon.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
12 graden.. wat is jouw huis koud!Ik zou morgen gelijk even bellen inderdaad, want straks haalt hij de 17,5 graad ook niet meer en dan zit je echt in de kou.
Tjesus.. vind je het gek dat je een zeer been hadquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:19 schreef Qwea het volgende:
Oke, ws morgen naar huis. Ze komt om 07:45 langs, we gaan morgen bloed afnemen en dan kijken of de crp wat minder hoog is... en dan kan ik als die niet meer torenhoog zijn naar huis.
Er zat ecoli en stafiliokokken ofzo in.
Poep. Waarom kijk ik daar niet van op bij jou?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:19 schreef Qwea het volgende:
Oke, ws morgen naar huis. Ze komt om 07:45 langs, we gaan morgen bloed afnemen en dan kijken of de crp wat minder hoog is... en dan kan ik als die niet meer torenhoog zijn naar huis.
Wij noemden het gezondheidsbrokken-meer-lucht-dan-brokquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
-edit- Wat heb jij gevoerd als ik vragen mag? Nu ik Puma geen brokken meer geef maar alleen natvoer, valt ze ook af als een malle.
Ja lach maar, geen idee waar dat vandaan komt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Poep. Waarom kijk ik daar niet van op bij jou?
Ik duim voor je dat je morgen naar huis mag!
Ow, da's een gezellig duo (achter glas)quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:19 schreef Qwea het volgende:
Hoop dat je morgen weer naar huis mag!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja lach maar, geen idee waar dat vandaan komt.
quote:Stafylokokken komen normaal voor in de neus en op de huid van 20 tot 30% van alle gezonde volwassenen (en minder algemeen in keel, urinewegen, darmen en bovenste luchtwegen). Deze bacteriën richten meestal geen schade aan. Bij een huidbeschadiging, een brandwond of een andere verwonding kunnen de bacteriën echter door de eerste verdedigingslinie van het lichaam, de huid, dringen en een infectie veroorzaken. In het algemeen veroorzaken stafylokokkeninfecties ophopingen van pus (abcessen), die niet alleen op de huid, maar ook in inwendige organen kunnen optreden. Stafylokokkeninfecties (meestal veroorzaakt door Staphylococcus aureus) variëren van licht tot levensbedreigend.
En jij natuurlijk sterkte voor je moeder. We duimen dat het niets ernstigs isquote:
Ik neem toch aan dat jij niet met ongewassen handen aan je wond komt. Dus het is wel raar ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:24 schreef Qwea het volgende:
Ik ga morgen sowieso. Ik hoef ook geen infuus, maar pillen. Infuus isser al uit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, da's een gezellig duo (achter glas)
Damn, goed dat de AB aanslaat! En dus misschien morgen naar huis. Dat ga je redden
Dat ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:28 schreef Strega het volgende:
[..]
En jij natuurlijk sterkte voor je moeder. We duimen dat het niets ernstigs is
Misschien tijdens het douchen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat jij niet met ongewassen handen aan je wond komt. Dus het is wel raar ja.
E.coli komt bijvoorbeeld uit je darmenquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:24 schreef Qwea het volgende:
Ja, dat snap ik. Maar hoe de fuck komt het in de wond??quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
E.coli komt bijvoorbeeld uit je darmen
Ik duim hard met je mee. Mijn moedertje heeft gedreigd 120 te worden, dus die heeft nog 48 jaar te gaanquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:28 schreef Strega het volgende:
En jij natuurlijk sterkte voor je moeder. We duimen dat het niets ernstigs is
Tsja, bedenkt het maar. Boe geaaid en daarna een gaasje gepakt en op de wond gelegd? Ik weet het niet. Niemand zal het weten denk ik, maar zoiets simpels kan het zijn...quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:33 schreef Qwea het volgende:
Ja, dat snap ik. Maar hoe de fuck komt het in de wond??
Maar jij hebt een vibrator en zij lekker nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:34 schreef Qwea het volgende:
Ik : ik heb een tyfus kuthumeur
Zij : Ik ook.
Ik : fijn.
Zij : nouze moest zelf ook lachen.
Geen ideequote:Op donderdag 19 januari 2012 18:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja, bedenkt het maar. Boe geaaid en daarna een gaasje gepakt en op de wond gelegd? Ik weet het niet. Niemand zal het weten denk ik, maar zoiets simpels kan het zijn...
Mo heeft hem meegenomenquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar jij hebt een vibrator en zij lekker niet
Dat gaat ze zeker redden!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik duim hard met je mee. Mijn moedertje heeft gedreigd 120 te worden, dus die heeft nog 48 jaar te gaan
Je mag naar huisquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:32 schreef Qwea het volgende:
Ooh men, miss dan eindelijk goed slapen! Geen infuus, en nu nog ff tegen de zuster zeggen dat ze niet hoeft komen te lampzakken.
Ow dear. Als dat maar goedgaatquote:
Laten we hopen van nietquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Je mag naar huis, toch nog een mooi verjaardagscadeautje
Het zou niet moeten mogen maar een verpleegkundige die zijn/haar handen niet goed gewassen heeft na toiletbezoek of contact met een andere patiënt? Het is niet zo dat je het per se zelf veroorzaakt hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:33 schreef Qwea het volgende:
Ja, dat snap ik. Maar hoe de fuck komt het in de wond??
quote:BettyB speelde PIANO voor 21 punten
Die heeft het er nooit overquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooi steven van je mams elies en wat is het streven van je vader?
Boewhahahahaquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:50 schreef Rewimo het volgende:
Wordfeud:
[..]
Sommige mensen doen ook echt alles om te winnen![]()
Best weinig trouwens voor iemand die zo haar best doetquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:50 schreef Rewimo het volgende:
Wordfeud:
Schandalig echt!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:50 schreef Rewimo het volgende:
Wordfeud:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik merk dat een verpleegkundige haar handen niet wast na een toiletbezoekquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het zou niet moeten mogen maar een verpleegkundige die zijn/haar handen niet goed gewassen heeft na toiletbezoek of contact met een andere patiënt? Het is niet zo dat je het per se zelf veroorzaakt hebt.
Ik ook bij collega's. Dat vind ik al smerig, maar in een ziekenhuis zou dat toch echt niet voor mogen komenquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:56 schreef Oognip het volgende:
Je wil niet weten hoe vaak ik merk dat een verpleegkundige haar handen niet wast na een toiletbezoek
Nee inderdaad. Bah ik vind het echt ranzig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ook bij collega's. Dat vind ik al smerig, maar in een ziekenhuis zou dat toch echt niet voor mogen komen
Doe haar de groeten en wens haar beterschap! Fijn dat ze niks geks gevonden hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:16 schreef ElisaB het volgende:
MammaB blijft een nachtje. Volgens PappaB hebben ze niets geks gevonden, maar houden ze haar voor de zekerheid een nachtje ter observatie. Nou weet ik dat maar liever zeker, dus ik ga zelf ff kijken!
Laterrr
Succes en doe zelf ook een beetje voorzichtig met je zelf! Sterkte voor Mamma en PappaB!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:16 schreef ElisaB het volgende:
MammaB blijft een nachtje. Volgens PappaB hebben ze niets geks gevonden, maar houden ze haar voor de zekerheid een nachtje ter observatie. Nou weet ik dat maar liever zeker, dus ik ga zelf ff kijken!
Laterrr
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:12 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben ze geen rare dingen gevonden ! Beterschap voor MammaB!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:16 schreef ElisaB het volgende:
Laterrr
Charmant! Ti's echt sprekend Spider trouwensquote:
Zeg je er dan ook iets van?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik merk dat een verpleegkundige haar handen niet wast na een toiletbezoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |