Nou maar hopen dat het doorgaat!quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:15 schreef MissBliss het volgende:
Oh en voor de geïnteresseerden: onze datum is ws 1 week later, dus de 30e.. Maar dat staat nog niet vast
Ach berichtje gemistquote:
Ja, wij ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach berichtje gemist, MB en Re ik ga duimen dat die datum doorgaat
Vind ik niet zo gek hoor, je moet toch een hoop meer zelf doen dan anders. Rustig aan hè?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:40 schreef indaha het volgende:
Met man gaat alles eigenlijk naar wens en we wachten wat het ZH dinsdag zegt.
Met mij gaat wel, maar ik heb voor morgen wel een klusje doorgeschoven want ik merk wel dat ik even wat meer rust nodig heb.
Niet dat mijn man zo lastig is hoormaar gewoon de combinatie van alles en ik merkte gewoon dat ik even pas op de plaats moet maken.
Ik duim meequote:Op donderdag 19 januari 2012 14:52 schreef indaha het volgende:
Ach berichtje gemist, MB en Re ik ga duimen dat die datum doorgaat
Mehquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:01 schreef senesta het volgende:
Terug met ET, nog steeds koorts en niet/slecht eten. Ik word er moedeloos van. Ze geeft een infectie ergens maar waar...
Ze heeft prednison gekregen en een anti braak/eetlust opwekker.
Ik kijk dit weekend aan en anders moet hij maar doorsturen naar Alkmaar of zo.
Dat is kut. Vind ik ook. We hebben van september tot december gezeten met een Fritz met koorts en 'last ergens van'. Niet weten wat er aan de hand is, is strontvervelend. Een schrale troost (ik moet er in dit soort gevallen altijd aan denken): mijn huisarts zei een keer: "Eigenlijk weten wij ook vaak niet wat er aan de hand is. Het beste wat we kunnen doen is uitsluiten. En dan nog; in veel gevallen komen we er nooit achter, maar gaat het over. Dierenartsen hebben het wat dat betreft nog lastiger!" Hij heeft gelijk denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:03 schreef senesta het volgende:
Ik vind het echt zo ***
Gewoon al om niet te weten wat er is.
Elisa ik hoop dat met MammaB alles in orde isquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is kut. Vind ik ook. We hebben van september tot december gezeten met een Fritz met koorts en 'last ergens van'. Niet weten wat er aan de hand is, is strontvervelend. Een schrale troost (ik moet er in dit soort gevallen altijd aan denken): mijn huisarts zei een keer: "Eigenlijk weten wij ook vaak niet wat er aan de hand is. Het beste wat we kunnen doen is uitsluiten. En dan nog; in veel gevallen komen we er nooit achter, maar gaat het over. Dierenartsen hebben het wat dat betreft nog lastiger!" Hij heeft gelijk denk ik
Hoop houden, prednison doet het hier meestal wel als de rest niet helpt
Fritz heeft waarschijnlijk een soort hotspot (hi Q). Prikje, zalfje & prednoral should do the trickDA heeft de wond schoongemaakt en nu heeft ie een prachtige roestbruine ronde vlek. Best stoer
MammaB is naar de huisarts met pijn op de borstDat vind ik wat minder grappig eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:34 schreef Cat22 het volgende:
voor MammaLies!
En Frits. En andere ziekige mensjes en beestjes.
![]()
Hier is het business as usual.Dar moet je idd ook maar niet meer doen als ze er zo'n misbruik van blijven maken,wie niet horen wil moet maar voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Dat gaan ze doen en dat gaan ze zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:36 schreef ElisaB het volgende:
Ik hou daar niet van... MammaB is een ijzervreter en die moet omvallen wil je er iets van merken. Dus dit bevalt me niet. Ik hoop dat ze even doorgestuurd wordt naar het ZKH en dat ze dan daar vertellen dat het gewoon een spiertje is dat dwars zit
Meestal is het gewoon slechte planning en niet vooruit kijken. Word je op een gegeven moment ook moe van.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Dar moet je idd ook maar niet meer doen als ze er zo'n misbruik van blijven maken,wie niet horen wil moet maar voelen
Ja dat is het beste want dan weet je gelijk wat meer, ik duim dat er een spiertje slechte zin had vandaagquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:36 schreef ElisaB het volgende:
Ik hou daar niet van... MammaB is een ijzervreter en die moet omvallen wil je er iets van merken. Dus dit bevalt me niet. Ik hoop dat ze even doorgestuurd wordt naar het ZKH en dat ze dan daar vertellen dat het gewoon een spiertje is dat dwars zit
Je kunt beter die collega shootenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Meestal is het gewoon slechte planning en niet vooruit kijken. Word je op een gegeven moment ook moe van.En nu zie ik net een mail van collega langskomen met de omruilingen... met een paar verkeerde data.
Shoot me now.
Of zure oprispingquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:36 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Je kunt beter die collega shooten, want die gaan wij niet missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |