Wtfquote:
Zo heet ie niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik begroette onze ex-buurjongen zojuist met 'Hoi Gerbil'![]()
Nou nee, niet helemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien een gat in de marktquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:50 schreef ElisaB het volgende:
Dr. Qwea; zr alternatieve geneeswijzen
Ik vind het echt zo ***quote:
Bah beterschap voor ET, ik hoop dat ze opknapt van de prednison.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:01 schreef senesta het volgende:
Terug met ET, nog steeds koorts en niet/slecht eten. Ik word er moedeloos van. Ze geeft een infectie ergens maar waar...
Ze heeft prednison gekregen en een anti braak/eetlust opwekker.
Ik kijk dit weekend aan en anders moet hij maar doorsturen naar Alkmaar of zo.
Klopt, dat is bijna erger dan wel weten wat er isquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:03 schreef senesta het volgende:
Ik vind het echt zo ***
Gewoon al om niet te weten wat er is.
Nee, ik heb de sleutel gelukkig gevondenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:06 schreef indaha het volgende:
Rewimo hoe is het nu met je heup, nog steeds op slot?
Gelukkig maar, want het is al erg genoeg zonder slot eropquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ik heb de sleutel gelukkig gevonden
Ja, rare en vooral pijnlijke ervaringquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:23 schreef indaha het volgende:
Gelukkig maar, want het is al erg genoeg zonder slot erop
Ze is verdacht stilquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:24 schreef indaha het volgende:
Zou Qwea nu eindelijk eens lekker aan het slapen zijn
Met man gaat alles eigenlijk naar wens en we wachten wat het ZH dinsdag zegt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, rare en vooral pijnlijke ervaring
Hoe is het met jouw wederhelft? En red jij het een beetje met hem om je heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |