Je zal maar dood liggen gaan en bellen... En het duurt 30 min voordat ze komenquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze hebben vermoedelijk nog andere dingen te doen
O, is ie er al? Mooi zoquote:
Ik heb afgezien van de enkel zelf, dus stijfheid en operatiepijn geen last.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Foto 2 ziet er toch wel tamelijk pijnlijk uit?
Oh nou, dat valt mee. Ik huiverde een beetjequote:Op donderdag 19 januari 2012 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb afgezien van de enkel zelf, dus stijfheid en operatiepijn geen last.
Ik voel hem nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh nou, dat valt mee. Ik huiverde een beetje
Eens.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:56 schreef Rewimo het volgende:
Die tweede ziet er nog wat onrustig uit vind ik. Maar niet meer zoals van de week.
Ik snap niet waarom je zelf geen dokter wordt; je weet het toch altijd beter en wilt het steeds anders.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:55 schreef Qwea het volgende:
Snap ook niet zo goed waarom ze het wel gehecht heeft. Drain erin en dan had alles eruit kunnen lopen
Wie zegt dat ik dat niet al van plan was?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zelf geen dokter wordt; je weet het toch altijd beter en wilt het steeds anders.
Dus ik zeg: doen
In dat geval: plan doorzettenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:12 schreef Qwea het volgende:
Wie zegt dat ik dat niet al van plan was?
Ze gaat een glanzende carirre tegemoetquote:
Die is leuk zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |