Dan had ze beter helemaal niet kunnen komen. Als ik hier al weg zou mogen kan het toch pas laat. Want mo moet hier nog heen enzoquote:
Ow ja, die moet werken natuurlijk. Maar balen dat ze zo laat pas komt, zit je nog te wachten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan had ze beter helemaal niet kunnen komen. Als ik hier al weg zou mogen kan het toch pas laat. Want mo moet hier nog heen enzo
Fysio komt ff kijken om 14u, maar das niet boeiend. Verder niks.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, die moet werken natuurlijk. Maar balen dat ze zo laat pas komt, zit je nog te wachten.
Heb je nog wat afleiding gepland staan? Bezoek, fysio, vibo?
Groen lichtgevend? En nee, ik hoef geen foto'squote:
Ze blijft maar afvallen. Van 4,9 kilo (en dat was ook al geen vetpot) naar maandag 4,3. Dat klinkt niet veel maar als een magere kat afvalt dan gaat het snel. Ze wil nu ook haar snoepjes niet, daar deed ze een moord voorquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:27 schreef Rewimo het volgende:
Hè, dat blijft maar aansudderen met ET, wat akelig, senes
Q we hoeven geen details, ik herhaal: geen details
Dat is wel raar ja. Is ze al eens getest op diabetes? Ik heb een kat gehad met diabetes, die viel ook ineens erg af. Misschien iets om even naar te laten kijken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:31 schreef senesta het volgende:
Ze blijft maar afvallen. Van 4,9 kilo (en dat was ook al geen vetpot) naar maandag 4,3. Dat klinkt niet veel maar als een magere kat afvalt dan gaat het snel. Ze wil nu ook haar snoepjes niet, daar deed ze een moord voor
Het meurt zo dat ik er van moet kokhalzenquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Groen lichtgevend? En nee, ik hoef geen foto's![]()
Ik moet straks weer met ET naar de DA, het gaat niet lekker
Ze hebben dinsdag veel dingen getest, ik had om een bloedtest gevraagd. Maar ze drinkt ook niet meer dan anders en met diabetes gaan ze erg veel drinken. Ze lijkt gewoon misselijk. Gisteren gaf ze ook over. Misschien iets in haar darmen of zo? Haarbal die dwarszit? Ik hoop nog steeds op iets simpelsquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is wel raar ja. Is ze al eens getest op diabetes? Ik heb een kat gehad met diabetes, die viel ook ineens erg af. Misschien iets om even naar te laten kijken.
Dat drinken klopt inderdaad. Dus hopelijk is het dat niet en is het inderdaad iets simpels. Als ze het maar vinden in elk geval, en er iets aan doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:37 schreef senesta het volgende:
Ze hebben dinsdag veel dingen getest, ik had om een bloedtest gevraagd. Maar ze drinkt ook niet meer dan anders en met diabetes gaan ze erg veel drinken. Ze lijkt gewoon misselijk. Gisteren gaf ze ook over. Misschien iets in haar darmen of zo? Haarbal die dwarszit? Ik hoop nog steeds op iets simpels
Logisch, toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze hebben dinsdag veel dingen getest, ik had om een bloedtest gevraagd. Maar ze drinkt ook niet meer dan anders en met diabetes gaan ze erg veel drinken. Ze lijkt gewoon misselijk. Gisteren gaf ze ook over. Misschien iets in haar darmen of zo? Haarbal die dwarszit? Ik hoop nog steeds op iets simpels
Zal de wond straks wel ff op de kiek zetten.quote:
Hoop dat ze het er allemaal goed uit vinden zien en dat je in elk geval zeker zaterdag naar huis mag en niet later!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zal de wond straks wel ff op de kiek zetten.
Uhu! Of eerder, nog beter.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat ze het er allemaal goed uit vinden zien en dat je in elk geval zeker zaterdag naar huis mag en niet later!
Dat ziet er een stuk beter uit dan van de weekquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:48 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi blauwmaar ik vind hem er niet ernstig uit zien. Zuster gaat strakjes mijn pleisters verschonen... Ben benieuwd hoe de wond eruit ziet dan.
Dat is ook mijn taakquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:15 schreef MikeyMo het volgende:
Heb ik jullie al verteld dat ik gister naar de dochter van senesta heb gezwaaid bij de AH en dat ze me toch een partij schaapachtig zat te kijken
Whahaha, echt?! Dat kan wel kloppen ja, dan zat Baloe alvast klaar voor de chinees of niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:15 schreef MikeyMo het volgende:
Heb ik jullie al verteld dat ik gister naar de dochter van senesta heb gezwaaid bij de AH en dat ze me toch een partij schaapachtig zat te kijken
Ja, alleen jij ziet ons uberhaubt zelden als we niet roepenquote:
Hoor je dat, Q? Baloe krijgt Chinees!quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:18 schreef senesta het volgende:
Whahaha, echt?! Dat kan wel kloppen ja, dan zat Baloe alvast klaar voor de chinees of niet?
Yup, je stond hem nog aan te kijken en ik zag je peinzenquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Whahaha, echt?! Dat kan wel kloppen ja, dan zat Baloe alvast klaar voor de chinees of niet?
Ja Baloe wel, die krijgt nu mooie wandelingen met andere hondjes en zo, het beste Chinese voedsel enw ordt elke dag geborsteld als een verzorgpony.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoor je dat, Q? Baloe krijgt Chinees!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Yup, je stond hem nog aan te kijken en ik zag je peinzen
Ahhhhhhhhhh, wat zal ie balen als Q weer thuis isquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:21 schreef MikeyMo het volgende:
Ja Baloe wel, die krijgt nu mooie wandelingen met andere hondjes en zo, het beste Chinese voedsel enw ordt elke dag geborsteld als een verzorgpony.
Haterquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, alleen jij ziet ons uberhaubt zelden als we niet roepen
Krijg de touwtyfusquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhh, wat zal ie balen als Q weer thuis is
ja, dat worden weer lipjes optrekkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhh, wat zal ie balen als Q weer thuis is
Heb je Fritz per ongeluk met je schep geraakt?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:28 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen
Q heeft de nacht overleefd, zonder mij wakker te sms-sen. Da's mooi! Komende nacht ligt ie weer naast mijn bed, dus dan weet je het vast
Fritz heeft ineens een wond in zijn hals. Ik word er niet vrolijk van, maar vanmiddag gaan we even naar de DA (waar nu overigens Moortje onder het mes aan het gaan is, want die wordt gesteriliseerd)
Welja, kan er ook nog wel bij hoorquote:
Nee, gelukkig nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:30 schreef Rewimo het volgende:
Heb je Fritz per ongeluk met je schep geraakt?Sterkte bij de DA voor allebei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en toch moest ik even een heel klein beetje glimlachen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Je wil zeggen dat het niet waar is? Huh?quote:
Och arme Fritz, het zit hem ook niet mee he?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:28 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen
Q heeft de nacht overleefd, zonder mij wakker te sms-sen. Da's mooi! Komende nacht ligt ie weer naast mijn bed, dus dan weet je het vast
Fritz heeft ineens een wond in zijn hals. Ik word er niet vrolijk van, maar vanmiddag gaan we even naar de DA (waar nu overigens Moortje onder het mes aan het gaan is, want die wordt gesteriliseerd)
quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:32 schreef ElisaB het volgende:
Ierse moppen, gotta love themSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en toch moest ik even een heel klein beetje glimlachen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ze hebben vermoedelijk nog andere dingen te doenquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:54 schreef Qwea het volgende:
En ik snap ook niet waarom we belletjes hebben, de zusters komen toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |