Ow dear. Als dat maar goedgaatquote:
Laten we hopen van nietquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Je mag naar huis, toch nog een mooi verjaardagscadeautje
Het zou niet moeten mogen maar een verpleegkundige die zijn/haar handen niet goed gewassen heeft na toiletbezoek of contact met een andere patiënt? Het is niet zo dat je het per se zelf veroorzaakt hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:33 schreef Qwea het volgende:
Ja, dat snap ik. Maar hoe de fuck komt het in de wond??
quote:BettyB speelde PIANO voor 21 punten
Die heeft het er nooit overquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooi steven van je mams elies en wat is het streven van je vader?
Boewhahahahaquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:50 schreef Rewimo het volgende:
Wordfeud:
[..]
Sommige mensen doen ook echt alles om te winnen![]()
Best weinig trouwens voor iemand die zo haar best doetquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:50 schreef Rewimo het volgende:
Wordfeud:
Schandalig echt!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:50 schreef Rewimo het volgende:
Wordfeud:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik merk dat een verpleegkundige haar handen niet wast na een toiletbezoekquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het zou niet moeten mogen maar een verpleegkundige die zijn/haar handen niet goed gewassen heeft na toiletbezoek of contact met een andere patiënt? Het is niet zo dat je het per se zelf veroorzaakt hebt.
Ik ook bij collega's. Dat vind ik al smerig, maar in een ziekenhuis zou dat toch echt niet voor mogen komenquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:56 schreef Oognip het volgende:
Je wil niet weten hoe vaak ik merk dat een verpleegkundige haar handen niet wast na een toiletbezoek
Nee inderdaad. Bah ik vind het echt ranzig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ook bij collega's. Dat vind ik al smerig, maar in een ziekenhuis zou dat toch echt niet voor mogen komen
Doe haar de groeten en wens haar beterschap! Fijn dat ze niks geks gevonden hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:16 schreef ElisaB het volgende:
MammaB blijft een nachtje. Volgens PappaB hebben ze niets geks gevonden, maar houden ze haar voor de zekerheid een nachtje ter observatie. Nou weet ik dat maar liever zeker, dus ik ga zelf ff kijken!
Laterrr
Succes en doe zelf ook een beetje voorzichtig met je zelf! Sterkte voor Mamma en PappaB!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:16 schreef ElisaB het volgende:
MammaB blijft een nachtje. Volgens PappaB hebben ze niets geks gevonden, maar houden ze haar voor de zekerheid een nachtje ter observatie. Nou weet ik dat maar liever zeker, dus ik ga zelf ff kijken!
Laterrr
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:12 schreef Greys het volgende:
Multi, heb ik dit van jou gekregen?![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben ze geen rare dingen gevonden ! Beterschap voor MammaB!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:16 schreef ElisaB het volgende:
Laterrr
Charmant! Ti's echt sprekend Spider trouwensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |