Tjesus.. vind je het gek dat je een zeer been hadquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:19 schreef Qwea het volgende:
Oke, ws morgen naar huis. Ze komt om 07:45 langs, we gaan morgen bloed afnemen en dan kijken of de crp wat minder hoog is... en dan kan ik als die niet meer torenhoog zijn naar huis.
Er zat ecoli en stafiliokokken ofzo in.
Poep. Waarom kijk ik daar niet van op bij jou?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:19 schreef Qwea het volgende:
Oke, ws morgen naar huis. Ze komt om 07:45 langs, we gaan morgen bloed afnemen en dan kijken of de crp wat minder hoog is... en dan kan ik als die niet meer torenhoog zijn naar huis.
Wij noemden het gezondheidsbrokken-meer-lucht-dan-brokquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
-edit- Wat heb jij gevoerd als ik vragen mag? Nu ik Puma geen brokken meer geef maar alleen natvoer, valt ze ook af als een malle.
Ja lach maar, geen idee waar dat vandaan komt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Poep. Waarom kijk ik daar niet van op bij jou?
Ik duim voor je dat je morgen naar huis mag!
Ow, da's een gezellig duo (achter glas)quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:19 schreef Qwea het volgende:
Hoop dat je morgen weer naar huis mag!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja lach maar, geen idee waar dat vandaan komt.
quote:Stafylokokken komen normaal voor in de neus en op de huid van 20 tot 30% van alle gezonde volwassenen (en minder algemeen in keel, urinewegen, darmen en bovenste luchtwegen). Deze bacteriën richten meestal geen schade aan. Bij een huidbeschadiging, een brandwond of een andere verwonding kunnen de bacteriën echter door de eerste verdedigingslinie van het lichaam, de huid, dringen en een infectie veroorzaken. In het algemeen veroorzaken stafylokokkeninfecties ophopingen van pus (abcessen), die niet alleen op de huid, maar ook in inwendige organen kunnen optreden. Stafylokokkeninfecties (meestal veroorzaakt door Staphylococcus aureus) variëren van licht tot levensbedreigend.
En jij natuurlijk sterkte voor je moeder. We duimen dat het niets ernstigs isquote:
Ik neem toch aan dat jij niet met ongewassen handen aan je wond komt. Dus het is wel raar ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:24 schreef Qwea het volgende:
Ik ga morgen sowieso. Ik hoef ook geen infuus, maar pillen. Infuus isser al uit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, da's een gezellig duo (achter glas)
Damn, goed dat de AB aanslaat! En dus misschien morgen naar huis. Dat ga je redden
Dat ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:28 schreef Strega het volgende:
[..]
En jij natuurlijk sterkte voor je moeder. We duimen dat het niets ernstigs is
Misschien tijdens het douchen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat jij niet met ongewassen handen aan je wond komt. Dus het is wel raar ja.
E.coli komt bijvoorbeeld uit je darmenquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:24 schreef Qwea het volgende:
Ja, dat snap ik. Maar hoe de fuck komt het in de wond??quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
E.coli komt bijvoorbeeld uit je darmen
Ik duim hard met je mee. Mijn moedertje heeft gedreigd 120 te worden, dus die heeft nog 48 jaar te gaanquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:28 schreef Strega het volgende:
En jij natuurlijk sterkte voor je moeder. We duimen dat het niets ernstigs is
Tsja, bedenkt het maar. Boe geaaid en daarna een gaasje gepakt en op de wond gelegd? Ik weet het niet. Niemand zal het weten denk ik, maar zoiets simpels kan het zijn...quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:33 schreef Qwea het volgende:
Ja, dat snap ik. Maar hoe de fuck komt het in de wond??
Maar jij hebt een vibrator en zij lekker nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:34 schreef Qwea het volgende:
Ik : ik heb een tyfus kuthumeur
Zij : Ik ook.
Ik : fijn.
Zij : nouze moest zelf ook lachen.
Geen ideequote:Op donderdag 19 januari 2012 18:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja, bedenkt het maar. Boe geaaid en daarna een gaasje gepakt en op de wond gelegd? Ik weet het niet. Niemand zal het weten denk ik, maar zoiets simpels kan het zijn...
Mo heeft hem meegenomenquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar jij hebt een vibrator en zij lekker niet
Dat gaat ze zeker redden!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik duim hard met je mee. Mijn moedertje heeft gedreigd 120 te worden, dus die heeft nog 48 jaar te gaan
Je mag naar huisquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:32 schreef Qwea het volgende:
Ooh men, miss dan eindelijk goed slapen! Geen infuus, en nu nog ff tegen de zuster zeggen dat ze niet hoeft komen te lampzakken.
Ow dear. Als dat maar goedgaatquote:
Laten we hopen van nietquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Je mag naar huis, toch nog een mooi verjaardagscadeautje
Het zou niet moeten mogen maar een verpleegkundige die zijn/haar handen niet goed gewassen heeft na toiletbezoek of contact met een andere patiënt? Het is niet zo dat je het per se zelf veroorzaakt hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:33 schreef Qwea het volgende:
Ja, dat snap ik. Maar hoe de fuck komt het in de wond??
quote:BettyB speelde PIANO voor 21 punten
Die heeft het er nooit overquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooi steven van je mams elies en wat is het streven van je vader?
Boewhahahahaquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:50 schreef Rewimo het volgende:
Wordfeud:
[..]
Sommige mensen doen ook echt alles om te winnen![]()
Best weinig trouwens voor iemand die zo haar best doetquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:50 schreef Rewimo het volgende:
Wordfeud:
Schandalig echt!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:50 schreef Rewimo het volgende:
Wordfeud:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik merk dat een verpleegkundige haar handen niet wast na een toiletbezoekquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het zou niet moeten mogen maar een verpleegkundige die zijn/haar handen niet goed gewassen heeft na toiletbezoek of contact met een andere patiënt? Het is niet zo dat je het per se zelf veroorzaakt hebt.
Ik ook bij collega's. Dat vind ik al smerig, maar in een ziekenhuis zou dat toch echt niet voor mogen komenquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:56 schreef Oognip het volgende:
Je wil niet weten hoe vaak ik merk dat een verpleegkundige haar handen niet wast na een toiletbezoek
Nee inderdaad. Bah ik vind het echt ranzig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ook bij collega's. Dat vind ik al smerig, maar in een ziekenhuis zou dat toch echt niet voor mogen komen
Doe haar de groeten en wens haar beterschap! Fijn dat ze niks geks gevonden hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:16 schreef ElisaB het volgende:
MammaB blijft een nachtje. Volgens PappaB hebben ze niets geks gevonden, maar houden ze haar voor de zekerheid een nachtje ter observatie. Nou weet ik dat maar liever zeker, dus ik ga zelf ff kijken!
Laterrr
Succes en doe zelf ook een beetje voorzichtig met je zelf! Sterkte voor Mamma en PappaB!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:16 schreef ElisaB het volgende:
MammaB blijft een nachtje. Volgens PappaB hebben ze niets geks gevonden, maar houden ze haar voor de zekerheid een nachtje ter observatie. Nou weet ik dat maar liever zeker, dus ik ga zelf ff kijken!
Laterrr
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:12 schreef Greys het volgende:
Multi, heb ik dit van jou gekregen?![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben ze geen rare dingen gevonden ! Beterschap voor MammaB!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:16 schreef ElisaB het volgende:
Laterrr
Charmant! Ti's echt sprekend Spider trouwensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |