Dat is al gewee-heestquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:51 schreef Muis006 het volgende:
Hoi Q, vind je me nog lief?
Gefeliciteerd met je verjaardag
Thanksquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Mb en Re ik hoop zo voor jullie dat de datum door gaat. Ik ben de link van jullie blog kwijt dus weet niet precies wat ze gaan doen. Maar volgens mij is het vrij heftig.
Er liep net weer een politieagent voorbij. Volgens mij woon ik een niet zo goede buurt als ik altijd dacht.
O prachtigquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:12 schreef Greys het volgende:
Multi, heb ik dit van jou gekregen?![]()
[ afbeelding ]
Multi had me laten weten dat er van de week iets met de post zou komen.quote:
Wat liefquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:12 schreef Greys het volgende:
Multi, heb ik dit van jou gekregen?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
De kat van mijn zus is vandaag overleden. Ze scheelde maar 2 weken met mijn Ramses maar die is al bijna 8 jaar dood. Ze is net geen 13 geworden.
Oognip auw het is niet van het rammelen denk ik dat die pijn doet
Ah echt!? Wat kut zegquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:34 schreef ElisaB het volgende:
MammaB is doorgestuurd naar het ziekenhuis
Ja als je eerder terecht kunt, zou ik daar gebruik van makenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:28 schreef Oognip het volgende:
Ik krijg steeds meer last van (ik denk) mijn rechter eierstok. Daarvoor ben ik doorgestuurd naar de gynaecoloog, de pijn kwam eerst een paar keer per dag, nu een paar keer per uur achter elkaar. Het is een stekende pijn en trekt ook weer weg, maar doet echt gemeen pijn. 1 Februari heb ik een inwendige echo, maar als het erger wordt ga ik op stage gewoon naar de gynaecoloog en met de beentjes wijd
Ach , was dat de kat die laatst geopereerd is?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
De kat van mijn zus is vandaag overleden. Ze scheelde maar 2 weken met mijn Ramses maar die is al bijna 8 jaar dood. Ze is net geen 13 geworden.
Oognip auw het is niet van het rammelen denk ik dat die pijn doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |