Behalve dan dat ze naar het ziekenhuis ging. Maar verder nog niet. Zal ook nog wel een uurtje duren denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Elies al iets van je mams gehoord?
Jaquote:
Ja ik ben ook eens doorgestuurd voor controle en heb daar gelijk 4 uurtjes gelegen , je gaat aan de monitor en er wordt bloed geprikt en die uitslag duurt al een uurtje of zoquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze naar het ziekenhuis ging. Maar verder nog niet. Zal ook nog wel een uurtje duren denk ik
Ik ben zelf ook al eens doorgestuurd. Lag ik ook een uur of 3 helemaal niets te doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:49 schreef indaha het volgende:
Ja ik ben ook eens doorgestuurd voor controle en heb daar gelijk 4 uurtjes gelegen , je gaat aan de monitor en er wordt bloed geprikt en die uitslag duurt al een uurtje of zo
O ik ga duimen dat de Puma alles goed doorstaat en de operatie slaagt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
Helleuh!![]()
Griep![]()
Puma's operatiedatum is bekendHet wordt de 30ste januari.. (spannend!). Ik lever haar dan bij de DA die dan met haar naar Ede sjeest in de auto om daar de operatie te doen. En dan kan ik haar of dezelfde dag (als ze op tijd wakker wordt) of de volgende ophalen. De Puma moet tot die tijd streng op dieet, want hoe lichter ze is, hoe beter het is voor het herstel.
Welkom bij de clubquote:
Superquote:Puma's operatiedatum is bekendHet wordt de 30ste januari.. (spannend!). Ik lever haar dan bij de DA die dan met haar naar Ede sjeest in de auto om daar de operatie te doen. En dan kan ik haar of dezelfde dag (als ze op tijd wakker wordt) of de volgende ophalen. De Puma moet tot die tijd streng op dieet, want hoe lichter ze is, hoe beter het is voor het herstel.
Thanksquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:03 schreef indaha het volgende:
[..]
O ik ga duimen dat de Puma alles goed doorstaat en de operatie slaagt.
Beterschap voor jouen knuffel voor Puma en ook voor Pol natuurlijk
De DA wil de Puma op 3,5 kg hebben (maar dan is het echt een mager scharminkel, dus daar moet ik nog even over denken). Ze is nu 4.9 en een beetje (dus er is al meer dan 3 ons af) en ik kijk even hoeveel ze officieel de 30ste weegt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Welkom bij de club
[..]
Super
Plumeautje moest ook afvallen. Van 4,7kg naar 3,5kg. Is prima gelukt. Inmiddels is ze weer wat aangekomen en ook weer afgevallen. Als je 'brokjes' zegt, zit er al een ons bij, dus als ik een poosje te scheutig ben, dan rolt ze weer door de kamer.
Ik ga duimen!
Zou ik zeker vóór het weekend regelen jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb het idee dat onze CV weer kapot is. Ik krijg het niet warmer dan 17,5 graden en de leidingen piepen heel erg. Ook de ketel zelf want ik word er 's nachts wakker van als hij aanspringt. Morgen toch maar even bellen.
Kijk gewoon hoe het gaat. Op een gegeven moment zie je gewoon dat het goed isquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
De DA wil de Puma op 3,5 kg hebben (maar dan is het echt een mager scharminkel, dus daar moet ik nog even over denken). Ze is nu 4.9 en een beetje (dus er is al meer dan 3 ons af) en ik kijk even hoeveel ze officieel de 30ste weegt.
-edit- Wat heb jij gevoerd als ik vragen mag? Nu ik Puma geen brokken meer geef maar alleen natvoer, valt ze ook af als een malle.
Moet je misschien de leidingen ontluchten?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb het idee dat onze CV weer kapot is. Ik krijg het niet warmer dan 17,5 graden en de leidingen piepen heel erg. Ook de ketel zelf want ik word er 's nachts wakker van als hij aanspringt. Morgen toch maar even bellen.
Dat is wat fris ja ,springt hij wel aan tot 17,5 of is het zonder verwarming al 17,5 ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat heb ik al gedaanquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Moet je misschien de leidingen ontluchten?
Zonder verwarming is het hier 12 graden of kouder dus hij springt wel aan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is wat fris ja ,springt hij wel aan tot 17,5 of is het zonder verwarming al 17,5 ?
12 graden.. wat is jouw huis koud!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan
[..]
Zonder verwarming is het hier 12 graden of kouder dus hij springt wel aan.
Met dank aan de bomen achter het huis. Wij krijgen amper tot geen zon.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
12 graden.. wat is jouw huis koud!Ik zou morgen gelijk even bellen inderdaad, want straks haalt hij de 17,5 graad ook niet meer en dan zit je echt in de kou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |