Daar wordt ze nu wel goed nagekeken, sterkte met wachtenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:34 schreef ElisaB het volgende:
MammaB is doorgestuurd naar het ziekenhuis
Lijkt me goed, geen risico nemen en goed onderzoeken. Maar wel engquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:34 schreef ElisaB het volgende:
Nou ja eerder terecht kunt... Dat is het voordeel van op de gyn werken, er is altijd wel een gynaecoloog beschikbaar om de boel even te bekijken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja als je eerder terecht kunt, zou ik daar gebruik van maken
[..]
Ach , was dat de kat die laatst geopereerd is?
Nee is ook geen feestquote:
Wat sneu, onverwacht of was ze al ziek?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
De kat van mijn zus is vandaag overleden. Ze scheelde maar 2 weken met mijn Ramses maar die is al bijna 8 jaar dood. Ze is net geen 13 geworden.
Oognip auw het is niet van het rammelen denk ik dat die pijn doet
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:34 schreef ElisaB het volgende:
en dat gaat dus gebeurenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:36 schreef ElisaB het volgende:
Ik hou daar niet van... MammaB is een ijzervreter en die moet omvallen wil je er iets van merken. Dus dit bevalt me niet. Ik hoop dat ze even doorgestuurd wordt naar het ZKH en dat ze dan daar vertellen dat het gewoon een spiertje is dat dwars zit
Tis zondequote:Op donderdag 19 januari 2012 16:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze was idd laatst geopereerd. Er zat gewoon geen grammetje vet aan het beestje. Toch nog snel gegaan.
Dank je wel. De rest ook trouwensquote:Elies beterschap voor je moeder ik lees als ik mijn mooie meid heb opgehaald even terug wat er precies aan de hand is.
O dat is idd linke soep maar zat die dan niet op de verkeerde afdeling dan of was je bij de eerste hulp?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:59 schreef Oognip het volgende:
Op stage vandaag een vrouw die met spoed naar de ok moest. Ze was erg ziek en bleek een gat te hebben in haar darmen waardoor haar hele buik onder de ontlasting zat
Nee het was een gynaecologische patient, maar dit kreeg ze er ook nog even bij.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:02 schreef indaha het volgende:
[..]
O dat is idd linke soep maar zat die dan niet op de verkeerde afdeling dan of was je bij de eerste hulp?
Lekker danquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee het was een gynaecologische patient, maar dit kreeg ze er ook nog even bij.
Dat lijkt me zoquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heel sneu, ze gaf ook ontlasting over, echt zielig. Maar goed hopelijk wordt nu alles gemaakt
Oef, dat klinkt behoorlijk ernstig. Kun je fraaie infecties van krijgenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:59 schreef Oognip het volgende:
Op stage vandaag een vrouw die met spoed naar de ok moest. Ze was erg ziek en bleek een gat te hebben in haar darmen waardoor haar hele buik onder de ontlasting zat
Jep daarom hebben we er ook enige spoed achter gezetquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oef, dat klinkt behoorlijk ernstig. Kun je fraaie infecties van krijgen
Het is niet zo dat je echt een flinke drol uit je strot moet persen he, laat dat even duidelijk zijnquote:
Ehm, misschien is het je ontgaan dat er meer mensen in het ziekenhuis liggen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:15 schreef Qwea het volgende:
Aaaaaaaaaaaaarg, arts zou aan het end vd dag komen, dus rond 17:00 ze isser nog nie!
Wat duurt dat lang iddquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:15 schreef Qwea het volgende:
Aaaaaaaaaaaaarg, arts zou aan het end vd dag komen, dus rond 17:00 ze isser nog nie!
Ja, dus?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm, misschien is het je ontgaan dat er meer mensen in het ziekenhuis liggen?
Die willen ook allemaal de dokter spreken denk ikquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:19 schreef Oognip het volgende:
Indaha, die patient heeft trouwens uiteindelijk een maagsonde gekregen zodat het uit haar maag rechtstreeks er uit kon. Dat scheelt een stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |