Boehquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 06:37 schreef Oognip het volgende:
Luna krijgt vanavond een visje voor haar verjaardag
Ik ben 1.82 en Q is langer dan ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:23 schreef Rewimo het volgende:
Ben je zo lang dan, Q? Of is het bed klein? Ik kan me trouwens herinneren dat ik in DLD ook steeds tegen het voeteneinde lag, en ik ben toch echt niet groot
ik ben 1,83, dit bed is miss 1.85. Ik kom dus heeeelemaal in het fucking puntje te liggen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:23 schreef Rewimo het volgende:
Ben je zo lang dan, Q? Of is het bed klein? Ik kan me trouwens herinneren dat ik in DLD ook steeds tegen het voeteneinde lag, en ik ben toch echt niet groot
Qliner.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:33 schreef MikeyMo het volgende:
Qwea moet gewoon naar de artsen blijven luisteren. Als ze naar huis wilt voordat ze van de dok mag zal ze met de interliner moeten
Kun je geen bedverlenger eraan laten maken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ben 1,83, dit bed is miss 1.85. Ik kom dus heeeelemaal in het fucking puntje te liggen.
En dan ligt mijn been ook op een slider... En mijn enkel is enorm stijf, dus die zit in de kramp.
Dies te kort voor jouw lengte.quote:
Booooh!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |