SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
FilmpjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers
About2Break1, hiker regio Rotterdam
BAC92, hiker regio Rotterdam
CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
dery1990, hiker regio Groningen
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Franknfurter, hiker regio Utrecht
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
guru033, hiker regio Utrecht
irritatie100, hiker regio Rotterdam
joppie_saus, hiker regio Groningen
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Keuzer, ex-hiker regio Tilburg
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Lekiamh, hiker regio Den Haag
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Mallet, hiker regio Doetinchem
Misterx333, hiker regio Rotterdam
MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RTS91, hikere regio Groningen
Sobajo, hiker regio Eindhoven
-tape-, hiker regio Alkmaar (Autoreset)
Thrasyllus, hiker regio Utrecht/Noord-Holland
tw4n, hiker regio Nijmegen
verse_vis, hiker regio Rotterdam
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Privechauffeurs
BetweenTheRays, privéchauffeur regio Amsterdam/Utrecht
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Deze OP is hier te vinden.
[ Bericht 18% gewijzigd door Jorian29 op 16-01-2012 23:34:46 ]![]()
Moet je voor de grap hier eens kijken: Topicreeks: Student Chauffeur
We jagen er een topic per week doorheen
Aargh, die taalfout wil niet weg.![]()
De centrale topics doen het iets langzamer: C1000 doet al 5 jaar over een topic, Kruidvat 3 jaar. Maar wij spreken onze collega's natuurlijk minder vaak tijden het werk.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:47 schreef Jorian29 het volgende:
Moet je voor de grap hier eens kijken: Topicreeks: Student Chauffeur
We jagen er een topic per week doorheen
Aargh, die taalfout wil niet weg.![]()
Dat geld zal er morgen wel op staan toch.
Topicstarter kan me evt bij hiker lijst toevoegen. Ik rij vanuit de regio breda en doe dat inmiddels bijna een jaar.![]()
Wat is het vroegStraks de bus in naar Leek, dan kunnen we los voor vandaag.
#26 || Luciano da Silva![]()
Sterkte jung!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:20 schreef joppie_saus het volgende:
Wat is het vroegStraks de bus in naar Leek, dan kunnen we los voor vandaag.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Danku!
Wat is het stervenskoud trouwens. Maar met thermobroek onder de pantalon is het nog wel te doen.#26 || Luciano da Silva![]()
O ja, mensen die wel eens een auto ophalen in Bleiswijk (diegenen weten vast wel welke garage ik bedoel): tegenwoordig is er geen transportformulier meer nodig als je daar een auto ophaalt, je krijgt daar een uitgifteformulier mee met alle informatie, die moet je laten tekenen door je CP en weer terug sturen. Alleen ze willen bij die garage nu wel je uitgeprinte ritinfo hebben. Ik had alleen het kenteken genoteerd voor mezelf, dus de ritinfo niet uitgeprint, maar dat moest ik dus ter plekke nog doen. Er was ook zelfs een bookmark gemaakt naar de inlogpagina van EW
Dus als je daar moet zijn, denk eraan.Begin ik ook vaak, is ook maar 10 minuutjes fietsen vanaf m'n huis. Alleen qua OV is het niet super daarheen, maar ach....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:07 schreef Neerlands_Trots het volgende:
@ Irritatie van vorige topic: was inderdaad Hoogstad ja![]()
Ik loop inmiddels weer een half uur achter op schema. Auto wilde niet starten door de kou en heeft eerst dik 20 minuten aan de startkabels gehangen.#26 || Luciano da Silva![]()
2 uur geleden wakker gebeld voor spoedje. Wist weer totaal niet waar ik het zoeken moest, ik dacht dat de wekker ging. Hoor ik opeens hallo hallo door de telefoon.
En vervolgens als een echte baas doen of er niks aan de hand is natuurlijk![]()
![]()
Zo, ze zijn best snel bij EW! Die Fiat Croma was gisteren binnengekomen bij de garage en moest vandaag al opgehaald worden. Geen probleem. Totdat de bestuurdersstoel nog vervangen moest worden. En de gordel nog geïnstalleerd. Half uur vertraging, nu maar hopen dat ik nog op tijd in almere ben straks, om de bus te halen...You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.![]()
Zo collega's. Even een berichtje van het Hoge Noorden.
Ik vermaak mij hier prima in Zweden, hoewel ik graag weer eens even een stukje zou rijdenZo af en toe lees ik nog wel mee.
Tot over een maand of 5!![]()
![]()
Op FB staat ook een Passat CC maar die staat hier ook niet voor de deur. Ik vind dat ze wel wat stipter mogen zijn met dit soort dingen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Op fb staat dat het al overgemaakt is.#26 || Luciano da Silva![]()
Ik kwam gisteren nog een hiker tegen die het over 'jou' Passat CC had, hij vondt hem wel dik. Maargoed dat was echt een triest figuur tot de macht 24, wat een ontzettende debiel was datquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Op FB staat ook een Passat CC maar die staat hier ook niet voor de deur.![]()
![]()
Ach, wel een ontzettende debiel met smaak.
Wat is Oldenzaal een enorm gat zeg. Bijna 3 uur terug OV'en naar Groningen.#26 || Luciano da Silva![]()
Moest ik gisteren ook zijn. Vanaf daar via Groningen weer naar Roden. Kut verbinding inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:46 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, wel een ontzettende debiel met smaak.
Wat is Oldenzaal een enorm gat zeg. Bijna 3 uur terug OV'en naar Groningen.![]()
Volgensmij heb ik salaris binnen..
Er is in ieder geval geld op mijn rekening gestort, ben mijn Edentifier kwijt dus kan niet zien waar het vandaan komt.
Nee.![]()
Ja ik heb het ook. Minder dan ik gewild had, maar was te verwachten door toetsweek. Volgende week weer ff hele week werken![]()
![]()
Haha, ik weet wie S-RS bedoelt. Dikke debiel is dat. Kan z'n klep niet dicht houden en heeft de grootste verhalenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:37 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren nog een hiker tegen die het over 'jou' Passat CC had, hij vondt hem wel dik. Maargoed dat was echt een triest figuur tot de macht 24, wat een ontzettende debiel was dat.
Ben weer in Groningen. Zo naar Nieuw Buinen voor een retourtje Putten.![]()
Hoe controleren jullie of er genoeg is gestort? Ik weet namelijk niet precies welke dagen ze hebben betaald.![]()
Ik hou gewoon m'n uren bij in Excel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:38 schreef LambertFransz het volgende:
Hoe controleren jullie of er genoeg is gestort? Ik weet namelijk niet precies welke dagen ze hebben betaald.![]()
Euh sorry? Ik mag toch aannemen dat je na elke werkdag je ritbon online opstuurt of anders per post op de manier zoals zij willen? Vandaag heb je de uren van 1 december tm 31 december uitbetaald gekregen.. Zelf je uren bijhouden en die keer je uurloon is het geld wat je zou moeten krijgen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:38 schreef LambertFransz het volgende:
Hoe controleren jullie of er genoeg is gestort? Ik weet namelijk niet precies welke dagen ze hebben betaald.#26 || Luciano da Silva![]()
Zeg, het is een auto hoor, geen vrouwquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:47 schreef QuiCk01 het volgende:
Woow die Audi die net op Facebook werd gezet is wel weer heel erg lekker zeg!![]()
![]()
heb ook eens wat auto's van mij naar easyways FB gestuurd. helaas ben ik redelijk onhandig met computers etc. dus heb ik in paint (jawel, bestaat nog) de nummerborden moeten wegwerken en zijn ze nu dus kutkwaliteit. maarja, eens kijken wat EW ermee doet.![]()
Er zal in dit topic vast wel iemand zijn die dat voor je kan doen toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:54 schreef mothergoose het volgende:
heb ook eens wat auto's van mij naar easyways FB gestuurd. helaas ben ik redelijk onhandig met computers etc. dus heb ik in paint (jawel, bestaat nog) de nummerborden moeten wegwerken en zijn ze nu dus kutkwaliteit. maarja, eens kijken wat EW ermee doet.Nee.![]()
Och, de vader van een jongen uit mijn oude Hanze-werkgroep wilde graag een Maserati Quattroporte maar zijn vrouw zag dat niet zitten. De enige manier om toch die auto te kopen was te scheiden, en zo geschiedde.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:52 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zeg, het is een auto hoor, geen vrouw#26 || Luciano da Silva![]()
Tsja...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Och, de vader van een jongen uit mijn oude Hanze-werkgroep wilde graag een Maserati Quattroporte maar zijn vrouw zag dat niet zitten. De enige manier om toch die auto te kopen was te scheiden, en zo geschiedde.![]()
Whehe, wat kostte die boete je ook alweer? Sinds ik prive een flinke gepakt heb, rij ik niet belachelijk hard meer.#26 || Luciano da Silva![]()
Bleiswijk wat een stad, place to be mooi alles nieuwe buslijn er sinds kort bij hup bamquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:35 schreef Irritatie100 het volgende:
O ja, mensen die wel eens een auto ophalen in Bleiswijk (diegenen weten vast wel welke garage ik bedoel): tegenwoordig is er geen transportformulier meer nodig als je daar een auto ophaalt, je krijgt daar een uitgifteformulier mee met alle informatie, die moet je laten tekenen door je CP en weer terug sturen. Alleen ze willen bij die garage nu wel je uitgeprinte ritinfo hebben. Ik had alleen het kenteken genoteerd voor mezelf, dus de ritinfo niet uitgeprint, maar dat moest ik dus ter plekke nog doen. Er was ook zelfs een bookmark gemaakt naar de inlogpagina van EW
Dus als je daar moet zijn, denk eraan.
[..]
Begin ik ook vaak, is ook maar 10 minuutjes fietsen vanaf m'n huis. Alleen qua OV is het niet super daarheen, maar ach....![]()
![]()
![]()
Loon hier ook binnen. Mis wel 20,- volgens de eigen administratie. Lekker, zo voor de wintersport. Dat wordt weer geld lenen.![]()
Ik heb 2 euro minder dan zelf berekend. Nou, daarvan mogen ze lekker naar de Mac gaan, heb deze maand al bijna 400 euro, dus die paar euro kan me worst wezen.#26 || Luciano da Silva![]()
Verhaal van gisteren.
Ruim op tijd, rond 9 uur auto ophalen, was er kwart voor. Komt men zeggen dat deze nog schoongemaakt moet worden. Om 10 uur is die dan ook pas is klaar:P. Deadline van half 11 dus niet meer te halen, 11 uur wel gehaald. Flink door gereden om de bus te halen, anders zou de hele dag in de soep liggen.
Vervolgens in de trein en op Arnhem overstappen op syntus, check ik weer in bij NS. Wie die chipkaart heeft uitgevonden. Op locatie gekomen, staat de auto in Elst, berijder had zijn nieuwe auto al binnen. Maargoed, wel 20 minuten rijden. En de papieren waren kwijt. Pech gehad, kopietje nam ik genoeg mee. Volgas naar Barneveld, hopelijk dat ik daar de trein nog zou halen. In Barneveld namen ze daar dan weer geen genoegen mee, dus zie ik vervolgens op het station de trein voor mijn neus weg rijden.
In Amersfoort vervolgens op de bus, vraag ik de chauffeur of die de goede kant op gaat, ja hoor, via een ommetje door de wijk. Blijkt dat ik de andere kant op had moeten gaan, weer een half uur kwijt. Half 4 op laatste afhaallocatie, en op het gemakje eindelijk naar Meerkerk. Daar aangekomen, zie ik gasten van hetzelfde kantoor uit Hoofddorp. Sta buiten en zie der 1, vroeg of die naar huis ging, wat die ging. Dus een lift van Meerkerk naar huis kwam niet slecht uit:)
De rampdag vandaag ging van Hoofddorp naar Nieuwegein(gevangenis), en dan van Waardenburg naar Almere (drukte daar). Hoofddorp was de accu leeg, en die was zo omgebouwd, met geen mogelijkheid open te krijgen. Dus ik vragen of ze konden helpen, weigerden. EW gebeld, die dan even druk gingen uitoefenen. Kom ik net binnen lopen, ja we zullen hem wel helpen, maar dat kost ons ook tijd. Dus zodoende aan de kabel gelegen, gekrabt, rondje gereden, met dichte ramen. Heerlijk: not. Toch nog vriendelijk bedankt met een krabbel als afsluiting.
In Nieuwegein zie ik de aansluiting weg gaan, maar wel een collega EW'er getroffen, of ik mee kon rijden naar de bus. Kon, bleek dat die naar het zuiden moest, dus meegereden naar volgende locatie en hem hierop gewezen.
Laatste auto, renault Kangoo met verlopen apk opgepikt, krakkemikkig bakkie, naar Almere ging vlekkeloos. Enig puntje was wel dat het bij Almere ziekelijk druk was, moest buiten parkeren!![]()
Burgerkingmenu jwzquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:44 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb 2 euro minder dan zelf berekend. Nou, daarvan mogen ze lekker naar de Mac gaan, heb deze maand al bijna 400 euro, dus die paar euro kan me worst wezen.![]()
![]()
Burger KingDie patat is om te kotsen.
Almere was indd druk, heb 'mijn' Expert nog net in de bocht kunnen drukken.#26 || Luciano da Silva![]()
http://www.mcdonalds.nl/producten/voordeelbonnenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:56 schreef joppie_saus het volgende:
Burger KingDie patat is om te kotsen.
Almere was indd druk, heb 'mijn' Expert nog net in de bocht kunnen drukken.Nee.![]()
Idd, mijn auto maandag had ik ook in de bocht geparkeerd. Kon nog maar 1 auto bij daarna
Verder nog halverwege midden op een onverlichte weg uit de bus gezet omdat hij doorreed bij mijn halte. Kon ik met de zaklamp op m'n telefoon over het gras terug lopen langs de weg, met toeterende auto's om mij heen. Ach, zo maak je wat mee![]()
![]()
Iedereen die te weinig loon ontvangen heeft, let er ook even op dat ze ook geld ingehouden hebben voor je verzekering à 11 euro. Verder krijg je reistijd in je eigen woonplaats niet vergoed, dus als je begint en/of eindigt in je eigen woonplaats, moet je de reistijd van/naar het station er af halen. Heb je dan nog te weinig, even EW mailen.#26 || Luciano da Silva![]()
Dank voor de opmerking!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:38 schreef joppie_saus het volgende:
Iedereen die te weinig loon ontvangen heeft, let er ook even op dat ze ook geld ingehouden hebben voor je verzekering à 11 euro. Verder krijg je reistijd in je eigen woonplaats niet vergoed, dus als je begint en/of eindigt in je eigen woonplaats, moet je de reistijd van/naar het station er af halen. Heb je dan nog te weinig, even EW mailen.
Eerst maar wachten of er überhaupt iets gestort wordt...You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.![]()
Geld lenen voor ¤20,-quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:36 schreef RangeRover het volgende:
Loon hier ook binnen. Mis wel 20,- volgens de eigen administratie. Lekker, zo voor de wintersport. Dat wordt weer geld lenen.![]()
![]()
Is die 11 euro eigenlijk per jaar(dus einddatum verschilt p.p.) of loopt hij standaard bij iedereen af in december?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:38 schreef joppie_saus het volgende:
Iedereen die te weinig loon ontvangen heeft, let er ook even op dat ze ook geld ingehouden hebben voor je verzekering à 11 euro. Verder krijg je reistijd in je eigen woonplaats niet vergoed, dus als je begint en/of eindigt in je eigen woonplaats, moet je de reistijd van/naar het station er af halen. Heb je dan nog te weinig, even EW mailen.![]()
Hij reageerde hierop denk ik:Vandaar de 'al'quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:41 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Eerst maar wachten of er überhaupt iets gestort wordt...![]()
![]()
Vandaag een dramadag gehad. Eerst verslapen, maar met een hoop gehaast alsnog op tijd gekomen. Word me daar verteld dat ze geen Ford Transit hebben staan. Het kenteken bleek bij een Trafic te horen. Vreemd, want volgens RDW en m'n ritinfo had het dus wel een transit moeten zijn. De papieren etc waren in orde dus ik dacht het zal wel.
Auto afgeleverd in Breda, en vervolgens op weg naar Waalwijk.
Kom ik daar aan bij één of ander gaar busstation waar ik op een buurtbusje moest overstappen. Natuurlijk was het busje in geen velden of wegen te bekennen. Later bleek dat er daar ongeveer 20 buurtbussen komen en allemaal zonder richtingsfilm.Ik heb op z'n minst achter 3 bussen aan gerend omdat de bestemming op een A4'tje achter de achterruit stond, daarna dacht ik flikker ook maar op, ik wacht wel. Wat moet dat rennen er belachelijk uitgezien hebben
Uiteindelijk dik een uur daar gezeten. Over een stukje van 30 km inclusief wachten ongeveer 3 uur gedaan uiteindelijk, in die grafkou.
Naar Barneveld ging het allemaal wel goed, maar ik was te laat dus kon ik achteraan sluiten in de file bij Utrecht, maar ja, goed voor de uurtjes, uiteindelijk 10 uur gedraaid...![]()
3 uur over 30km, soms/vaak zijn OV verbindingen over kleine afstand ontzettend ruk![]()
Waar vertrek jij eigenlijk vandaan? Ook ergens uit het noorden toch?![]()
¤111,-. Vrij fors.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:20 schreef joppie_saus het volgende:
Whehe, wat kostte die boete je ook alweer? Sinds ik prive een flinke gepakt heb, rij ik niet belachelijk hard meer.
Vanaf nu de CC maar iets vaker gebruiken ook.
Morgen twee ritjes, Arnhem - Haarlem en Heemstede - Meerkerk snelweglocatie. Één van m'n laatste dagjes werken, straks een stage van vijf maanden. Als ik dan de zaterdagen op beschikbaar blijf staan hoef ik in principe niet te melden dat ik vijf maanden weg ben toch?![]()
Nee dat kan niet altijd. Als je in principe boven de maximumleeftijd zit waarop je nog aangenomen zou kunnen worden als hiker kan je beter niets zeggen en hopen dat ze er niet achter komen. Een hiker van 23 kost natuurlijk veel meer dan een hiker van 19.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:58 schreef Franknfurter het volgende:
Je kunt je toch ook op non actief laten zetten en dan als je terugkomt weer op actief?
Toen ik een semester in het buitenland studeerde ben ik (tijdelijk) uit dienst gegaan. Tankpas terugsturen e.d. Bij terugkomt in NL heb ik wel even door moeten drukken maar mocht ik weer hiker worden (normaal gesproken alleen PC) en moest ik opnieuw contract ondertekenen e.d.![]()
Ik ben hiker regio Leeuwarden... Maar daar woon ik ook zeg maarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:34 schreef S-RS het volgende:
Waar vertrek jij eigenlijk vandaan? Ook ergens uit het noorden toch?![]()
![]()
Ik zou daar niet op rekenen. Op zaterdag is er immers lang niet altijd werk. Ik werd gisteren gebeld dat ik vanaf nu elke week minstens één doordeweekse dag moet gaan werken, anders moet ik eruit. De laatste tijd heb ik nl. niet zoveel gewerkt (1 dag in oktober, 0 dagen in november en 2 dagen in december, deze maand nog niet).Heb mezelf toch maar weer beschikbaar gesteld, ook al komt het slecht uit. Ik wil m'n baantje niet kwijt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:35 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
¤111,-. Vrij fors.
Vanaf nu de CC maar iets vaker gebruiken ook.
Morgen twee ritjes, Arnhem - Haarlem en Heemstede - Meerkerk snelweglocatie. Één van m'n laatste dagjes werken, straks een stage van vijf maanden. Als ik dan de zaterdagen op beschikbaar blijf staan hoef ik in principe niet te melden dat ik vijf maanden weg ben toch?![]()
als ik op stage ga probeer ik 1x vrij in de maand om toch te kunnen blijven werken. het valt wel op ja, vorige stage ben ik ook gebeld dat ik me eigenlijk had moeten uitschrijven. Daarna ben ik dus gwn 1x per maand gaan werken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:01 schreef Franknfurter het volgende:
Oh ellendig. Maar het valt toch wel op als je 5 maanden niet werkt?
en idd zaterdagen tellen niet mee, je moet minimaal 1 werkdag in de week beschikbaar zijn[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]![]()
Zit te wachten in een chique restaurant, komt net de eigenaresse naar me toe of ik honger heb, ze hadden namelijk een bord teveel bereid.
Jammie!
Nee.![]()
Loon van mij was hoger dan ik dacht, maar ach, voor die 2 dagen die ik gewerkt heb in december scheelt het nou weer niet zo heel veel
15 februari wordt een prachtige dag wat dat betreft
Chique restaurants zijn niet echt mijn ding trouwens, liever gewoon iets minder chique en onbeperkt spare ribs vreten ofzo
en @joppie: iedereen weet dat Whoppers veel lekkerder zijn dat BigMac's. En Twister fries zijn ook baas.![]()
Hallo de patatjes van de mc zijn wel écht baas. Voor de rest weet ik het niet want ik ben vegetarier.![]()
Oké, dacht al zoiets. Gunstig plekje ook!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik ben hiker regio Leeuwarden... Maar daar woon ik ook zeg maar![]()
![]()
Geen-vis principe maar wel sushi eten..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:15 schreef Franknfurter het volgende:
Het meest bazige ooit is sushiDaarvoor laat ik ook mijn geen-vis principes achterwege.
! Helemaal niets voor mij. Enige vis dat ik eet zijn visticks en kibbeling
.
![]()
Ik zit weer in de trein naar huis. Klant was niet tevreden over de vorige winterbanden (baggermerk ook trouwens) dus er zijn weer nieuwe onder gegooid. Blij dat ik een lift van 20km kreeg anders moest ik weer een belbus bellen. Toch weer 9 uurtjes.![]()
Mmh, wordt dan toch maar even bellen/mailen morgen. Wil eigenlijk m'n baantje ook niet kwijt, ik vind het heerlijk om m'n hoofd te legen tijdens het auto rijden. M'n school en stageadres verlangen wel dat ik minimaal 36 uur in de week werk, dus een dag vrij per maand wordt em niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:42 schreef mergbot het volgende:
[..]
als ik op stage ga probeer ik 1x vrij in de maand om toch te kunnen blijven werken. het valt wel op ja, vorige stage ben ik ook gebeld dat ik me eigenlijk had moeten uitschrijven. Daarna ben ik dus gwn 1x per maand gaan werken.
en idd zaterdagen tellen niet mee, je moet minimaal 1 werkdag in de week beschikbaar zijn
Ben als ik klaar ben met stage nog steeds twintig, dus dat zou in principe geen probleem moeten zijn.![]()
Hmm, het loon dat we ontvangen is toch altijd van de gehele maand? In dit geval de periode 1 t/m 31 jan.?![]()
Nee, 1 t/m 31 december.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:00 schreef dery1990 het volgende:
Hmm, het loon dat we ontvangen is toch altijd van de gehele maand? In dit geval de periode 1 t/m 31 jan.?![]()
Hoe wil je het loon van de maand januari ontvangen terwijl we net halverwege de maand zitten?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:00 schreef dery1990 het volgende:
Tja, om dat monster koppel van een Vivaro goed op het asfalt te krijgen zijn goede rubbers noodzakelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:48 schreef RTS91 het volgende:
Ik zit weer in de trein naar huis. Klant was niet tevreden over de vorige winterbanden (baggermerk ook trouwens) dus er zijn weer nieuwe onder gegooid. Blij dat ik een lift van 20km kreeg anders moest ik weer een belbus bellen. Toch weer 9 uurtjes.![]()
![]()
to the future and backquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hoe wil je het loon van de maand januari ontvangen terwijl we net halverwege de maand zitten?[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
[/quote]![]()
Net als ik dusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:20 schreef Mallet het volgende:
[..]
Geen-vis principe maar wel sushi eten..! Helemaal niets voor mij. Enige vis dat ik eet zijn visticks en kibbeling
.
Ik heb een keer een Vivaro met de 2.5CDTI gereden, 150pk. Ging best goed vooruit moet ik zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:09 schreef S-RS het volgende:
[..]
Tja, om dat monster koppel van een Vivaro goed op het asfalt te krijgen zijn goede rubbers noodzakelijk![]()
![]()
Leip. Ik liep toen 32 uur per week, waardoor ik de vrijdag vrij had voor EW.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:58 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Mmh, wordt dan toch maar even bellen/mailen morgen. Wil eigenlijk m'n baantje ook niet kwijt, ik vind het heerlijk om m'n hoofd te legen tijdens het auto rijden. M'n school en stageadres verlangen wel dat ik minimaal 36 uur in de week werk, dus een dag vrij per maand wordt em niet.
Ben als ik klaar ben met stage nog steeds twintig, dus dat zou in principe geen probleem moeten zijn.#26 || Luciano da Silva![]()
O dat is voor mij wel iets om in de gaten te houden dan. Ik heb ook zoiets gewerkt maar niks van gehoord..wilde eigenlijk vanaf februari ook zaterdags beschikbaar zijn omdat ik tot september doordeweeks geen tijd heb. Iemand uit Groningen op zaterdag wel eens werk gehad?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik zou daar niet op rekenen. Op zaterdag is er immers lang niet altijd werk. Ik werd gisteren gebeld dat ik vanaf nu elke week minstens één doordeweekse dag moet gaan werken, anders moet ik eruit. De laatste tijd heb ik nl. niet zoveel gewerkt (1 dag in oktober, 0 dagen in november en 2 dagen in december, deze maand nog niet).Heb mezelf toch maar weer beschikbaar gesteld, ook al komt het slecht uit. Ik wil m'n baantje niet kwijt.![]()
Ja, winterbanden rit. Maar liefst twee keer tot nu toe. Ook een keer op zondag.#26 || Luciano da Silva![]()
Tot nu toe een keer op zondag beschikbaar gezet in Groningen. Kreeg gelijk een rit! Wel jammer dat je dan het OV moet voorschieten en declareren.![]()
wees blij dat je werk hebt op zondag, heb ik nog nooit gehad[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
[/quote]![]()
Boehoe! Ik heb nog steeds geen loon! *huilie huilie*You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.![]()
Ritje Amsterdam - Oosterhout. 3,5 uur treinenOV terug. Onderweg maar even bellen voor een ritje terug van RDV of zo.
En dan ook nog een Mazda 6 uit 2007.
STATION![]()
![]()
Ik mag zo ook weer de weg op. Rotterdam naar de grote in Almere, vanaf de grote een auto brengen naar de feestlocatie in Meerkerk, best apart:p een combo en een 207.![]()
Hier hetzelfde verhaal. September 2 dagen, oktober 1 dag, november 1 dag en december 1 dag en werd erover gebeld. Nu even 3 weken vol knallen. 4 dagen per week beschikbaar, hopelijk genoeg om ze te overtuigen:Pquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik zou daar niet op rekenen. Op zaterdag is er immers lang niet altijd werk. Ik werd gisteren gebeld dat ik vanaf nu elke week minstens één doordeweekse dag moet gaan werken, anders moet ik eruit. De laatste tijd heb ik nl. niet zoveel gewerkt (1 dag in oktober, 0 dagen in november en 2 dagen in december, deze maand nog niet).Heb mezelf toch maar weer beschikbaar gesteld, ook al komt het slecht uit. Ik wil m'n baantje niet kwijt.![]()
Logistiekweg? Succes met het buurtbusje alvastquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:25 schreef -tape- het volgende:
Ritje Amsterdam - Oosterhout. 3,5 uur treinenOV terug. Onderweg maar even bellen voor een ritje terug van RDV of zo.
En dan ook nog een Mazda 6 uit 2007.
STATION![]()
![]()
gedaan, evenals VOG..quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Je was toch nieuw? Contract al teruggestuurd?You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.![]()
Bel je gewoon even. Vraag je even na of alles wel correct is binnengekomen. Ze kunnen zo zien of ze het overgemaakt hebben of niet.quote:![]()
zal ik doen, dank!quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:27 schreef Mallet het volgende:
[..]
Bel je gewoon even. Vraag je even na of alles wel correct is binnengekomen. Ze kunnen zo zien of ze het overgemaakt hebben of niet.You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.![]()
Geinig, moest laatst een TNT busje alfeveren in Groningen. Stap ik net uit de bus op Zernike komt dat busje voorbij rijden.![]()
Vanavond om 23 uur in Den Bosch zijn, daar iemand ophalen en naar Bavel toe rijden.
En vanuit Bavel mag ik een taxi naar Breda nemen, lekker luxe haha.Nee.![]()
Voor wie het interesseert, maandag en gisteren echt twee lange klote dagen gehad. Maandag 9 uur gewerkt, drie ritten en bij iedere rit ging wel wat mis! Gisteren 10 uur gehad en veel vertraging, vooral veel files. Ook nog zo'n rare planning want ik had Bodegraven-Breda, Capelle a/d IJssel-Breda en Dordrecht-Meerkerk. Dus ongeveer de route Rotterdam-Breda-Rotterdam-Breda-Dordrecht-Meerkerk. Wie dat bedacht heeft??? En met die kutbus bij de grote blauwe (voorheen oranje) in Breda was het natuurlijk al helemaal drama. Ben in die twee dagen wel een stuk of 12 hikers tegen gekomen. Steeds vier tegelijk bij eenzelfde bedrijf.
Het positieve aan deze twee dagen: gisteren een A5 gehad, was wel nice. En de laatste rit naar Meerkerk, daar kwam ik een uur en een kwartier te laat. Dus ik liep net 1 minuut richting de bushalte, stopt zo'n blond wijffie en een gozer (van ALD) of ze me even naar de bushalte moesten brengen? Nou graag.. uiteindelijk bleek dat zij een paar straten van me vandaan wonen dus heb tot in Utrecht mee kunnen rijden!
Morgen en vrijdag weer, volgende week weer vier dagen. Oh ja, en ik stop per 1 februari met mijn studie. September weer beginnen. Even kijken hoe ik die 6 maanden ga oplossen v.w.b. EW.
Edit: ik heb even teruggelezen en ik zag dat julli ehet er al over hebben gehad hoe dat gaat als je een paa rmaanden niet kan werken. Ik ben benieuwd hoe ik dit ga aanpakken. Ik hoorde iets over een 0-lening bij DUO, waarbij je wel je OV kunt behouden. Dan zou ik gewoon nog één dag in de week kunnen werken voor EW. Even uitzoeken.
[ Bericht 11% gewijzigd door Hojdhopper op 18-01-2012 13:48:36 ]Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Maar dan moet je wel ingeschreven staan bij een hogeschool en collegegeldplichtig zijn. Anders krijg je die 0 lening ook niet.
Ik ga morgen sinds weken ook weer een dagje rijden.![]()
Die rit van de grote in Almere naar feestlocatie in Meerkerk ging dus niet door, auto was niet aanwezig. Ik vond het sowieso al een rare rit en m'n vermoeden klopte dus.![]()
Dit meen je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:51 schreef Mallet het volgende:
Maar dan moet je wel ingeschreven staan bij een hogeschool en collegegeldplichtig zijn. Anders krijg je die 0 lening ook niet.
Ik ga morgen sinds weken ook weer een dagje rijden.Nja ik heb sowieso nog een afspraak met DUO deze week dus moet het dan even uitzoeken.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Dit is toch ook niet onlogisch? Waarom zou de staat jou nog een hele voordelige "lening" aanbieden en het gebruik van gratis OV als jij geen student meer bent?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:13 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dit meen je?Nja ik heb sowieso nog een afspraak met DUO deze week dus moet het dan even uitzoeken.
![]()
Je kunt ook gewoon je OV niet opzeggen. Kost je wel een boel geld, maar als je er meer geld door verdient is het een optie.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:16 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dit is toch ook niet onlogisch? Waarom zou de staat jou nog een hele voordelige "lening" aanbieden en het gebruik van gratis OV als jij geen student meer bent?
Ik ben het per ongeluk een keer vergeten, kreeg na een half jaar ofzo een rekening van ¤500,-. Ben dat nu nog steeds aan het afbetalen.
Nee.![]()
Hojd PM..quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:13 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dit meen je?Nja ik heb sowieso nog een afspraak met DUO deze week dus moet het dan even uitzoeken.
![]()
Ik heb ook een nullening met daarbij nog drie jaar OV, maar ja, ik studeer dan nu ook én aan de RUG én aan de Hanze..#26 || Luciano da Silva![]()
Correctie: Je studeert aan de RUG en bent cursist aan de Hanze.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:30 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb ook een nullening met daarbij nog drie jaar OV, maar ja, ik studeer dan nu ook én aan de RUG én aan de Hanze..![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Correctie: Je studeert aan de RUG en bent cursist aan de Hanze.![]()
![]()
zo, van de 3 mooie auto's die ik ingestuurd had hebben ze alleen mn evoque op fb gezet. maarja, prima.![]()
Welke had je nog meer ingestuurd dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:37 schreef mothergoose het volgende:
zo, van de 3 mooie auto's die ik ingestuurd had hebben ze alleen mn evoque op fb gezet. maarja, prima.Nee.![]()
a8 4.2 TDI en mn X5 van de TEFAF.. stond op de zijkant zo VIP service enzo. zag wel grappig uit. kan helaas de foto van mn 535i GT van de TEFAF, en de S8 niet meer vindenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:45 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Welke had je nog meer ingestuurd dan?![]()
Mooi rijtje.. Vreemd dat ze dan juist de Evoque plaatsen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:06 schreef mothergoose het volgende:
[..]
a8 4.2 TDI en mn X5 van de TEFAF.. stond op de zijkant zo VIP service enzo. zag wel grappig uit. kan helaas de foto van mn 535i GT van de TEFAF, en de S8 niet meer vindenNee.![]()
Lekker dan, bereik in trein viel weg, gemiste oproep van EW. Bel terug zodra ik bereik heb (binnen 5 minuten), ritje al vergeven
Hopelijk toch nog iets zometeen...
Leuk detail, volgens de gesprekslog op m'n telefooon heeft hij maar 3x gerinkeld.. Had ik haast geen tijd om op te nemen haha![]()
![]()
Nee gek he, zodra je geen bereik hebt, vliegt die automatisch in de voicemail.#26 || Luciano da Silva![]()
Understatement of the year.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Die Guido op de fb pagina van EW is ook geen helder licht.![]()
Er is ook zo'n gast die ALTIJD om ritjes vraagt op FB en altijd is de reactie: bel even
Maar hij blijft het doen![]()
![]()
Ja maar die er nu op staat is niet die ene die het altijd doet. Die 2e reactie ook van EW.. Je kan er gewoon uit opmaken dat ze denken.. Sodemieter toch op vent!quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Er is ook zo'n gast die ALTIJD om ritjes vraagt op FB en altijd is de reactie: bel even
Maar hij blijft het doen![]()
Diegene die er nu staat heb ik het ook al vaker zien doen geloof ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:01 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja maar die er nu op staat is niet die ene die het altijd doet. Die 2e reactie ook van EW.. Je kan er gewoon uit opmaken dat ze denken.. Sodemieter toch op vent!![]()
![]()
Klopt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Diegene die er nu staat heb ik het ook al vaker zien doen geloof ik
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2012 17:07:47 ]![]()
Simpele zieltjes ook. Morgen ook weer werk. Amsterdam -> Meerkerk in een Clio, zuid locatie. Dan naar Den Bosch om een Xsara Picasso bij de grote in Almere af te leveren.![]()
Degene die de vraag stelt over de loonheffingskorting is tevens Teamleider at Van der Starre Klimplantenkwekerij BV. Ik zou wel weten waar ik voor zou gaan.![]()
![]()
Ik vraag me ooit af of sommige mensen liegen over hun opleiding, ik dacht dat HBO verplicht was.
Nee.![]()
Ik moet eerlijk bekennen: ik ken hbo'ers die het qua representativiteit niet halen bij de mbo'ers die ik ken. Dus ik vind dat argument eigenlijk niet zo heel sterk van EW.![]()
Op de fb-pagina gebruikte de directeur het politiek-correcte argument dat ze vroeger MBO'ers gebruikten, maar dat die vaak in de praktijk geen doordeweekse dag vrij hadden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:16 schreef Franknfurter het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen: ik ken hbo'ers die het qua representativiteit niet halen bij de mbo'ers die ik ken. Dus ik vind dat argument eigenlijk niet zo heel sterk van EW.![]()
Ik moest inderdaad ook collegekaart tonen toen ik daar was, werd zelfs kopie van gemaakt.
Zit ook een knuppel op de facebookpagina die zich afvraagt of je als hiker maaltijden kan declaren. Kom op dude, je werkt niet bij de Albert Heijn
Werk sinds eind vorig jaar voor EW en moet morgen op de vestiging van een grote maatschappij werken in Almere (*zonder naam te noemen). Iemand die daar ervaring mee heeft?![]()
Niet zo gek hoor, bij horecava werkte ook een hiker ipv een pc omdat die pc ziek was geworden..quote:Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Pas 16 mensen in dit topic gingen je voor de afgelopen twee dagen. Lees even zou ik zeggen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:37 schreef The-Transporter het volgende:
Werk sinds eind vorig jaar voor EW en moet morgen op de vestiging van een grote maatschappij werken in Almere (*zonder naam te noemen). Iemand die daar ervaring mee heeft?
Kom er morgen nog langs. Je mag er schrobben met een tandenborstel:)quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:37 schreef The-Transporter het volgende:
Werk sinds eind vorig jaar voor EW en moet morgen op de vestiging van een grote maatschappij werken in Almere (*zonder naam te noemen). Iemand die daar ervaring mee heeft?
Nee grapje, auto oppikken, parkeren voor de wasstraat, wasstraat in, op knopje drukken, uit de wasstraat rijden, licht zuigen, inparkeren. Let op dat je altijd gaatjes over houdt voor grote auto's ivm beperkte ruimte! En trek oude schoenen aan!![]()
Verder is alles goed in die tuinbroek van je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:45 schreef Franknfurter het volgende:
Je vergeet de 50 push up die je moet doen voor iedere auto.#26 || Luciano da Silva![]()
Maximaal 3 uur slapen denk ik vannacht. Morgen vroeg eruit (rond 6 uur, moet naar Lichtenvoorde... Had jij dat niet kunnen doen Mallet?), vanavond laat erin waarschijnlijk.![]()
Ik mag van Arnhem naar Meppôl..quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:51 schreef Panthera. het volgende:
Maximaal 3 uur slapen denk ik vannacht. Morgen vroeg eruit (rond 6 uur, moet naar Lichtenvoorde... Had jij dat niet kunnen doen Mallet?), vanavond laat erin waarschijnlijk.![]()
Tsja, had graag geruildquote:Na Doetinchem wordt het echt klooien met het OV ook, ik moet nu 4 keer overstappen. Denk dat m'n chipkaart aan het einde van de dag versleten is.
![]()
En dan de trailers die je vol moet rijden niet te vergeten!quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:45 schreef Franknfurter het volgende:
Je vergeet de 50 push up die je moet doen voor iedere auto.![]()
Hehe dan ga jij morgen mijn kant op en ik ga jouw kant op.. Logica hè.. Nou ja ik heb ook nog nooit meegemaakt dat ik gebeld werd met de boodschap: je krijgt twee andere ritten, dat sluit beter aan. Ik werd ook vrij vroeg gebeld.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:54 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Tsja, had graag geruildNa Doetinchem wordt het echt klooien met het OV ook, ik moet nu 4 keer overstappen. Denk dat m'n chipkaart aan het einde van de dag versleten is.
![]()
Dat vond ik de eerste keer wel spannend hoor.. Achteruit zo'n dubbele trailer op. Was echt bang dat ik door de vrachtwagen zou vliegen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:58 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
En dan de trailers die je vol moet rijden niet te vergeten!![]()
Ik dacht toen dat dat moest omdat ze dat ook in Need for Speed deden dus ik vol gas die trailer op. Hing ik daar met de voorwielen boven de cabine te bungelen omdat ik net op tijd zag dat de chauffeur keihard kwaad stond te zwaaien
Ja snap ik.. Maar ze leggen het ook helemaal niet goed uit ofzo.. Dus je gaat automatisch vol gas de trailer op.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:00 schreef joppie_saus het volgende:
Ik dacht toen dat dat moest omdat ze dat ook in Need for Speed deden dus ik vol gas die trailer op. Hing ik daar met de voorwielen boven de cabine te bungelen omdat ik net op tijd zag dat de chauffeur keihard kwaad stond te zwaaien![]()
Ja, ze zeggen dat het record zes meter is. Dus ik dacht, dat is de afstand dat je door de lucht vliegt. Maar ze bedoelen de afgelegde afstand voor je in je broek schijt omdat het vrij eng is.#26 || Luciano da Silva![]()
Thxquote:Nee grapje, auto oppikken, parkeren voor de wasstraat, wasstraat in, op knopje drukken, uit de wasstraat rijden, licht zuigen, inparkeren. Let op dat je altijd gaatjes over houdt voor grote auto's ivm beperkte ruimte! En trek oude schoenen aan!![]()
Jij hebt in Almere ook gewoon gevlogen met auto's? Ik dacht dat jij daar hele andere werkzaamheden zou hebben!quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:02 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, ze zeggen dat het record zes meter is. Dus ik dacht, dat is de afstand dat je door de lucht vliegt. Maar ze bedoelen de afgelegde afstand voor je in je broek schijt omdat het vrij eng is.![]()
Ja hoor, zit bij jou de tampon nog goed?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:51 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Verder is alles goed in die tuinbroek van je?![]()
Je vraagt er zelf om..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Franknfurter op 18-01-2012 19:53:15 ]![]()
Leukste is als je zo'n lt35 erop mag rijden, dan heb je het gemaakt:)quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:00 schreef joppie_saus het volgende:
Ik dacht toen dat dat moest omdat ze dat ook in Need for Speed deden dus ik vol gas die trailer op. Hing ik daar met de voorwielen boven de cabine te bungelen omdat ik net op tijd zag dat de chauffeur keihard kwaad stond te zwaaien![]()
Zou iemand even via DM mij kunnen helpen? Ik moet morgen van Houten naar Amsterdam en daar een wissel en vanaf daar snap ik het niet!![]()
Je hebt DM!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:36 schreef bkh het volgende:
Zou iemand even via DM mij kunnen helpen? Ik moet morgen van Houten naar Amsterdam en daar een wissel en vanaf daar snap ik het niet!![]()
You're kidding, right?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:11 schreef ajaxcruijff het volgende:
Als invine dat ook doet met zijn profiel picca zijn we helemaal goed bezig#26 || Luciano da Silva![]()
kut. zat eerst nog onder een Pseudoniem op FB. heb dat afgelopen week gewijzigd.. dus idd, nu weet iedereen wie ik ben. leuk.![]()
I would if i could..quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:11 schreef ajaxcruijff het volgende:
Als invine dat ook doet met zijn profiel picca zijn we helemaal goed bezigIk drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Oh, nu staat die alleen nog maar op het nog drukker bezochte FB![]()
Achja, er zijn vast nog wel meer mensen die zo heten. Ik ben uniek, van mijn naam combinatie is er maar eenGelukkig zijn mijn vivaro's het uploaden niet waard.
![]()
Zooo weer thuis.. De Q7 was ingeruild een A5 Cabrio, 3 liter V6 diesel. Wat een heerlijke wagen!
Auto was prive eigendom van een enorme petrolhead, die erop stond dat ik zelf even ervoer wat zijn wagen allemaal kon. Moest van hem flink over het klaverblad jagen om de quattro mee te maken, en op het rechte stuk stevig doortrappen.![]()
Tot slot nog een dikke fooi gekregen, en met de taxi (betaald door EW) naar huis gegaan.
Top avondje!Nee.![]()
Wat een grafweer jongens.. Mag straks fijn 10min lopen in Meppel en daarna nog eens 25 in Elburg.. Nais.![]()
Waar moet je heen in Meppel?
mijn woonplaatsie!!You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.![]()
En ook alweer gebeld voor morgen, kort dagje wel.
Weer in zo'n glaswagen (of veegwagen) naar Zwolle, en dan vanaf Almelo naar Beilen in een Laguna.
Ha, gevonden op mijn facebook; zo'n ding dus:
[ Bericht 25% gewijzigd door joppie_saus op 19-01-2012 09:38:03 ]#26 || Luciano da Silva![]()
Ook al gebeld voor morgen, wordt een kort dagje. Eerst Gouderak - Meerkerk in een 207. Dan weer postbode uithangen en kentekenpapieren naar Houten brengen, en dan vanaf Houten naar de snelweglocatie in Meerkerk.![]()
Wel geluk dat je in Houten ook weer een auto kan meenemen. Vind het altijd zo irritant.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:47 schreef BAC92 het volgende:
Ook al gebeld voor morgen, wordt een kort dagje. Eerst Gouderak - Meerkerk in een 207. Dan weer postbode uithangen en kentekenpapieren naar Houten brengen, en dan vanaf Houten naar de snelweglocatie in Meerkerk.
-Bus uit
-Lopen naar A.
-"Hoi, ik heb kentekenpapieren"
-Terug lopen naar de bus![]()
Ja idd, dat vind ik echt onzin idd. Het is goed voor de uren maar het heeft helemaal niks te maken met het werk dat je voor EasyWay wilt doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wel geluk dat je in Houten ook weer een auto kan meenemen. Vind het altijd zo irritant.
-Bus uit
-Lopen naar A.
-Terug lopen naar de bus![]()
2 van de 5 dagen werken bij fashion week amsterdam, iemand anders ook nog?Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Ja maar in meerkerk wel een fucking eind lopen..quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wel geluk dat je in Houten ook weer een auto kan meenemen. Vind het altijd zo irritant.
-Bus uit
-Lopen naar A.
-Terug lopen naar de busIk drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Gecondoleerd. Ik moest naar een godverlaten industrieterrein vlak langs het spoor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:58 schreef Kevindinhinho het volgende:
Waar moet je heen in Meppel?
mijn woonplaatsie!!![]()
Haha, bedankt! Ik weet waar je bedoeld. Lekkere aansluiting ook met bussen etc...quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:44 schreef Mallet het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Ik moest naar een godverlaten industrieterrein vlak langs het spoor.You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.![]()
Haha, hoelaat was je op het station van Meppel? Was daar zelf rond 9 uur.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:44 schreef Mallet het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Ik moest naar een godverlaten industrieterrein vlak langs het spoor.![]()
Zo erg als Vondelingenplaat kan het niet zijnquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:44 schreef Mallet het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Ik moest naar een godverlaten industrieterrein vlak langs het spoor.![]()
![]()
Ik heb maar 5min moeten wachten op de bus, dus dat was lekker getimed. Ik was rond 12uur op het station. Sta nu in Zwolle. Ik zag een trein in Meppel richting Schiphol vertrekken dus ik dacht kut gemist.. Jammer dan. Dus ik ga die Kiosk in.. Komt er opeens nog een trein die volgens mij ook in Zwolle stopte.. Dus die miste ik ook hehe..![]()
Goed voor de urenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:54 schreef Mallet het volgende:
Ik heb maar 5min moeten wachten op de bus, dus dat was lekker getimed. Ik was rond 12uur op het station. Sta nu in Zwolle. Ik zag een trein in Meppel richting Schiphol vertrekken dus ik dacht kut gemist.. Jammer dan. Dus ik ga die Kiosk in.. Komt er opeens nog een trein die volgens mij ook in Zwolle stopte.. Dus die miste ik ook hehe..![]()
![]()
Ik heb nog een spoedje, Groningen Emmeloord. Weet nog niet welke auto, duurt lang tegenwoordig voordat de ritinfo op de site staat bij EW..
Edit:
Voor m'n beurt gesproken: Ritinfo was nog niet beschikbaar, alles wordt doorgebeld in de trein! Lang leve internet op je mobiel!
[ Bericht 38% gewijzigd door Kevindinhinho op 19-01-2012 13:05:51 ]You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.![]()
Haha, die komen op xx:52 en xx:56 aan en stoppen idd allebij in Zwolle. De een komt uit Groningen en de ander uit Leeuwarden, daarom zitten ze zo dicht op elkaar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:54 schreef Mallet het volgende:
Klopt, als het om spoedritten gaat zoekt EW eerst een chauffeur voor bedrijven de definitieve info doorgeven.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:58 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik heb nog een spoedje, Groningen Emmeloord. Weet nog niet welke auto, duurt lang tegenwoordig voordat de ritinfo op de site staat bij EW..
Edit:
Voor m'n beurt gesproken: Ritinfo was nog niet beschikbaar, alles wordt doorgebeld in de trein! Lang leve internet op je mobiel!
@Mallet: lekker bezig!#26 || Luciano da Silva![]()
Haha succes!
Ik ga volgende week weer op beschikbaar, dus hopen van die van 33,5 minstens 45 te kunnen maken.![]()
Bij mij staat de teller na vandaag, ik neem aan dat ik geen vertraging krijg, op 56 uur.. Nog drie dagen helemaal beschikbaar, hopelijk kom ik op de 70 uit!
Whaha, komt er net een malloot bij mij door de trein heen banjeren! "Mag ik u een vraag stellen? Mijn vriendin heb me d'r uit gegooid, nu wil ik naar het leger des heils, maar die vragen 3,75 voor een nachhie, wilt u me helpen?"You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.![]()
Ik heb nog geen 20 uur deze maand helaas, maar gelukkig had ik in de eerste week van de kerstvakantie een paar flinke ritten, die begin januari zijn uitbetaald![]()
Na 2 drukke weken met papers/presentaties/etc ben ik komende 3 weken van de 15 'werkdagen' 12 dagen volledig beschikbaar, dus hoop weer flink wat uurtjes te maken..![]()
Ik werk nu een week bij autoreset, tot zover een V70, Astra en een Focus gehad. Vorige week vrijdag 2 autos naar Meerkerk gebracht dus kon 2x dat hele eind lopen... Gister naar Groningen en weer terug, 7 uur bezig geweest.![]()
Dan ben jij al de 4e AR'er hier! Welkomquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:08 schreef natuurlijkwel het volgende:
Ik werk nu een week bij autoreset, tot zover een V70, Astra en een Focus gehad. Vorige week vrijdag 2 autos naar Meerkerk gebracht dus kon 2x dat hele eind lopen... Gister naar Groningen en weer terug, 7 uur bezig geweest.
En dat stuk lopen in Meerkerk valt wel mee toch? Ik doe er max 15 min over ofzo
Vanuit welke regio werk je eigenlijk?![]()
Snelweglocatie is wel een roteind inderdaad en dan ook nog een heel stuk door dat weiland banjeren. Feestlocatie valt wel mee, niet zelden maak ik nog even een tussenstop bij de Plus of de cafetaria naast de haltequote:Op donderdag 19 januari 2012 14:08 schreef natuurlijkwel het volgende:
Ik werk nu een week bij autoreset, tot zover een V70, Astra en een Focus gehad. Vorige week vrijdag 2 autos naar Meerkerk gebracht dus kon 2x dat hele eind lopen... Gister naar Groningen en weer terug, 7 uur bezig geweest.![]()
![]()
Pff ik haat wachten op de trein in Barneveld Centrum omdat de trein niet verder gaat naar Ede Wageningen.. Niets te beleven en er zit een soort van afthans cafetariatje waar volgens mij het woord voedselvergiftiging van origine vandaan komt..![]()
zit pas op 22 uren. maar als pc krijg je niet alle uren vol uitbetaald dus dat gaat nog harder tegenvallen.![]()
Jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:12 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Logistiekweg? Succes met het buurtbusje alvastHeb wel helemaal naar het busstation gelopen (20min). Chauffeur zei dat je ook bij de boerderij kon wachten, maar dat wist ik niet. Hele weg teruggereden met een andere hiker van AR, hij moest naar Zaandam, precies hetzelfde OV dus. Maakte die 3,5 uur toch wel acceptabel.
![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:49 schreef mothergoose het volgende:
zit pas op 22 uren. maar als pc krijg je niet alle uren vol uitbetaald dus dat gaat nog harder tegenvallen.#26 || Luciano da Silva![]()
Wat is die Panda een onding zeg! Echt 1 in de categorie 'daar wil ik niet dood in gevonden worden'.You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.![]()
Of je doet het beter en vraagt aan de hiker achter je in Meerkerk een lift naar de bus:Pquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Snelweglocatie is wel een roteind inderdaad en dan ook nog een heel stuk door dat weiland banjeren. Feestlocatie valt wel mee, niet zelden maak ik nog even een tussenstop bij de Plus of de cafetaria naast de halte
Diverse mensen hebben dat pokke stuk gelopen:P
Bij de bus nog met een mede EW'er gesproken. Die mocht 2 keer op een dag in Meerkerk dat pokke stuk lopen![]()
![]()
nou, als hiker krijg je reis- en rijtijd gewoon normaal betaald. als pc krijg je rij- en wachttijd normaal betaald (ik 9,80) , maar reistijd minder (ik 7). heb daar al vaak genoeg over gezeurd bij easyway hoe dat komt, maar het antwoord was niet bevredigend. iets van dat de klant bepaalt of je 7,- of 9,80 voor je reisuren krijgt. onzin dus.quote:
heb de oorlog daarover maar opgegeven. verandering komt er toch niet.![]()
Lekker is dat, als ze dat aan de klant over latenNatuurlijk kiest de klant dan voor de goedkoopste oplossing
En de kans dat je er dood in gevonden wordt is JUIST groter. De panda-paradox.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:09 schreef Kevindinhinho het volgende:
Wat is die Panda een onding zeg! Echt 1 in de categorie 'daar wil ik niet dood in gevonden worden'.![]()
Ik heb ze vanmiddag half 5 gebeld en toen hadden ze niets. Als ze nog wat hadden zouden ze mailen. Het gebeurt wel regelmatig dat ze op de dag zelf nog bellen, omdat ze ineens opdrachten binnen krijgen die nog dezelfde dag uitgevoerd moeten worden..![]()
Ik heb nog maar 1 Panda gereden, lang geleden, maar dat viel me niet heel erg tegen. De drieling is veel erger.
Het is natuurlijk wel een oerlelijk ding en niet zo snel.![]()
Ik mag morgen 210 km in een Fox rijden. Ook leuk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nog maar 1 Panda gereden, lang geleden, maar dat viel me niet heel erg tegen. De drieling is veel erger.
Het is natuurlijk wel een oerlelijk ding en niet zo snel.![]()
![]()
Lekker handmatig met de sleutel de deuropenenquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik mag morgen 210 km in een Fox rijden. Ook leuk.
Ik heb morgen een 307SW met een denderende 90pk.. Dat houdt niet over.. En een 318i station, dat zal beduidend soepeler rijden, maar ook geen kanon![]()
![]()
Hey,
Ik ben laatst aangenomen bij AR![]()
Vanaf maandag 30 jan. begin ik (helaas niet eerder ivm tentamens).
Ik denk dat ik vanaf dan hier wel vaker te vinden ben.
Heb dr zin in!![]()
![]()
Vandaag een doodnormale dag gehad, wel prima eigenlijk als alles gewoon lekker loopt. Wel heel chill weggebracht door klant in kwestie. Best apart, moest 'STIPT OM 12:15' de auto afleveren. Het was ook echt op een parkeerterrein van een camping. De oude auto ging ze inleveren (werd opgehaald door AR) en er was nog een gozer van een ander bedrijf die de hele dag niets anders doet dan schades controleren van auto's. Het kutte was wel dat ik bij afleveren een flinke kras ontdekte op de auto, die ik bij innemen niet hebt ondekt ivm staat van de auto (ondergeregend). Hopelijk loopt dat los.
Terugrit was een Mondeo automaat, wel fijn eigenlijk.
Wat betreft mijn half jaar niet voor EW kunnen werken ding: ik stop er gewoon mee en probeer het in augustus als PC.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Ik heb er ooit in gereden als PC.. en ook ik moet zeggen dat het helemaal niet zo slecht rijd, maar wel fucking lelijk is, zowel interieur als exterieur.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is natuurlijk wel een oerlelijk ding en niet zo snel.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Er komt binnenkort ook een nieuwe Panda aan. Mijn moeder heeft vorige week een Cinquecento gekocht.. Je lacht je kapot als je in dat ding rijdt. Niet dat ik hem zelf zou willen hebben, maar ik kan de lol van dat soort bakjes wel inzien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:55 schreef invine het volgende:
[..]
Ik heb er ooit in gereden als PC.. en ook ik moet zeggen dat het helemaal niet zo slecht rijd, maar wel fucking lelijk is, zowel interieur als exterieur.![]()
Ik snap ook wel dat men zoiets koopt, maar om jezelf erin te laten chaufferen vind ik toch wel weer een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:58 schreef Mallet het volgende:
[..]
Er komt binnenkort ook een nieuwe Panda aan. Mijn moeder heeft vorige week een Cinquecento gekocht.. Je lacht je kapot als je in dat ding rijdt. Niet dat ik hem zelf zou willen hebben, maar ik kan de lol van dat soort bakjes wel inzien.
Volgende week 2 dagen met een nieuwe V60 pendeldiensten rijdenprima!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Hallo allemaal,
ik heb even een vraagje aan de mensen die bij AutoReset werken. Ik ben namelijk 'afgewezen' geworden als hiker bij EW omdat ik te oud ben en als privé chauffeur werken, lijkt me niet leuk. Ik ben nu 21 en word in april 22.
Nu kwam ik er dus achter dat AR ook hikers zoekt. Over EW had ik al een hoop informatie van vrienden gekregen. Maar van AR weet ik nog niet veel.
Is het vrijwel hetzelfde als EW? Dus maak je daar ook dagen van ongeveer 10 uur van maandag tm vrijdag? En kun je ook halve dagen werken?
Doen ze moeilijk zou je een weekje niet kunnen werken? (bij EW hoor ik dat ze daar niet moeilijk over doen)
Hoe gaat de sollicitatie?
En verder je als 21 jarige echt maar 6.08? Of ligt dit toch iets hoger..
Heel erg bedankt!
Groetjes![]()
Huh raar verhaal? Ik krijg altijd alles uitbetaald (en anders zie PM!)quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:49 schreef mothergoose het volgende:
[..]
nou, als hiker krijg je reis- en rijtijd gewoon normaal betaald. als pc krijg je rij- en wachttijd normaal betaald (ik 9,80) , maar reistijd minder (ik 7). heb daar al vaak genoeg over gezeurd bij easyway hoe dat komt, maar het antwoord was niet bevredigend. iets van dat de klant bepaalt of je 7,- of 9,80 voor je reisuren krijgt. onzin dus.
heb de oorlog daarover maar opgegeven. verandering komt er toch niet.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Hoe lang je dagen zijn hangt een beetje af van waar je woont in Nederland. Over het algemeen kun je als regel aanhouden: hoe meer je in het midden van het land woont, hoe korter je dagen. Ikzelf woon in Utrecht en maak zelden dagen langer dan 7 uur (tenzij ik vestigingswerkzaamheden doe). Halve dagen werken kan opzich wel, maar het is wat lastiger plannen, omdat ze je dan alleen een kort ritje kunnen geven..quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:26 schreef jdd05 het volgende:
Hallo allemaal,
ik heb even een vraagje aan de mensen die bij AutoReset werken. Ik ben namelijk 'afgewezen' geworden als hiker bij EW omdat ik te oud ben en als privé chauffeur werken, lijkt me niet leuk. Ik ben nu 21 en word in april 22.
Nu kwam ik er dus achter dat AR ook hikers zoekt. Over EW had ik al een hoop informatie van vrienden gekregen. Maar van AR weet ik nog niet veel.
Is het vrijwel hetzelfde als EW? Dus maak je daar ook dagen van ongeveer 10 uur van maandag tm vrijdag? En kun je ook halve dagen werken?
Doen ze moeilijk zou je een weekje niet kunnen werken? (bij EW hoor ik dat ze daar niet moeilijk over doen)
Hoe gaat de sollicitatie?
En verder je als 21 jarige echt maar 6.08? Of ligt dit toch iets hoger..
Heel erg bedankt!
Groetjes
Ze doen echt niet moeilijk als je een weekje niet kunt werken, ik heb er in ieder geval nog nooit problemen mee gehad
Sollicitatie bestaat alleen uit het invullen van je contract, vervolgens kijk je een filmpje over hoe je een voertuig inneemt en tot slot ga je een stukje rijden (echt maar 10 min ofzo).
Van je 19e tot je 21e krijg je inderdaad maar 6.08 per uur (netto als je loonheffingskorting hebt). Daarbovenop krijg je nog wel 8% vakantiegeld (wordt uitbetaald in juni) en 8,33% vrij opneembare reserveringen
Over het algemeen is AR hetzelfde als EW, alleen naar mijn idee is AR een wat soepeler wat betreft kledingvoorschriften enzo![]()
![]()
Oke dankjewel voor de informatie!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:07 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Hoe lang je dagen zijn hangt een beetje af van waar je woont in Nederland. Over het algemeen kun je als regel aanhouden: hoe meer je in het midden van het land woont, hoe korter je dagen. Ikzelf woon in Utrecht en maak zelden dagen langer dan 7 uur (tenzij ik vestigingswerkzaamheden doe). Halve dagen werken kan opzich wel, maar het is wat lastiger plannen, omdat ze je dan alleen een kort ritje kunnen geven..
Ze doen echt niet moeilijk als je een weekje niet kunt werken, ik heb er in ieder geval nog nooit problemen mee gehad
Sollicitatie bestaat alleen uit het invullen van je contract, vervolgens kijk je een filmpje over hoe je een voertuig inneemt en tot slot ga je een stukje rijden (echt maar 10 min ofzo).
Van je 19e tot je 21e krijg je inderdaad maar 6.08 per uur (netto als je loonheffingskorting hebt). Daarbovenop krijg je nog wel 8% vakantiegeld (wordt uitbetaald in juni) en 8,33% vrij opneembare reserveringen
Over het algemeen is AR hetzelfde als EW, alleen naar mijn idee is AR een wat soepeler wat betreft kledingvoorschriften enzo
Wat houden die 8.33% vrij opneembare reserveringen eigenlijk in dan?
Ik neem aan dat je die gewoon per maand bij je salaris er bij krijgt? Dus dat het netto uurloon toch wat hoger ligt dan ¤6.08?
Heb je toevallig verder nog handige tips of weetjes?
Heel erg bedankt!![]()
Irritant is dat altijd he, als je er later achterkomt dat je zoiets over het hoofd heb gezien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:49 schreef Hojdhopper het volgende:
Vandaag een doodnormale dag gehad, wel prima eigenlijk als alles gewoon lekker loopt. Wel heel chill weggebracht door klant in kwestie. Best apart, moest 'STIPT OM 12:15' de auto afleveren. Het was ook echt op een parkeerterrein van een camping. De oude auto ging ze inleveren (werd opgehaald door AR) en er was nog een gozer van een ander bedrijf die de hele dag niets anders doet dan schades controleren van auto's. Het kutte was wel dat ik bij afleveren een flinke kras ontdekte op de auto, die ik bij innemen niet hebt ondekt ivm staat van de auto (ondergeregend). Hopelijk loopt dat los.
Terugrit was een Mondeo automaat, wel fijn eigenlijk.
Wat betreft mijn half jaar niet voor EW kunnen werken ding: ik stop er gewoon mee en probeer het in augustus als PC.
Ik had vandaag ook weer een hele normale dag, behalve het hondenweer dan. Autotje brengen, stukje rijden, afleveren, het is bekend. Beetje saai eigenlijk, heb tegen niemand meer dan 3 zinnen gepraat.![]()
Je krijgt je salaris per week. En nee, die reserveringen krijg je er niet per maand bij. Vakantiegeld krijg je in mei uitbetaald volgens mij. En die overige reserveringen kan je zelf op elk moment om uitbetaling vragen. Ik heb helaas al een tijd geen echt lange dagen meer gemaakt bij AR. In m'n eerste 2 weken heb ik een paar dagen gemaakt van 11 uur, maar dat is daarna niet meer voorgekomen helaas. Als ik het hier in dit topic bekijk hebben de mensen bij EW langere werkdagen/meer werk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:41 schreef jdd05 het volgende:
[..]
Oke dankjewel voor de informatie!
Wat houden die 8.33% vrij opneembare reserveringen eigenlijk in dan?
Ik neem aan dat je die gewoon per maand bij je salaris er bij krijgt? Dus dat het netto uurloon toch wat hoger ligt dan ¤6.08?
Heb je toevallig verder nog handige tips of weetjes?
Heel erg bedankt!.![]()
Oke, dankje.
Van die vrij opneembare reserveringen heb ik wel nog nooit gehoord, een beetje een vreemde constructie heb ik het idee.
Wat noem jij niet lange dagen eigenlijk? Ook 7 uur, of korter?
Zelf studeer ik in Nijmegen (kom zelf uit de buurt van Maastricht), dus vanuit daar zou ik graag willen werken. Is het dan ook mogelijk om in bijvoorbeeld vakanties je vertrekpunt te veranderen naar Maastricht? Of moet je dan ook altijd vanuit Nijmegen gaan (bij EW kan dit namelijk wel weet ik).
Heb je trouwens wel meestal werk voor de dagen dat je je opgeeft, of valt dat ook wel tegen?![]()
Met dat werken vanuit een andere locatie weet ik niet hoe het zit.
Ik kom vaak nog niet eens op de 6 uur, dat vind ik wel jammer. Heb ook niet elke dag werk die ik opgeef. Maar soms bellen ze dan wel de dag zelf nog dat ze ineens wat hebben, en die dagen zijn dan meestal nog het langst ook door het vele OV..![]()
Ik werk zelf ook voor AR en heb eigenlijk altijd werk. Dit komt denk ik vooral omdat ik in de buurt van Amsterdam woon, daar is het altijd erg druk. Ik woon zelf in Alkmaar en mijn dagen zijn altijd 6 uur (vaak 8 of 9) of langer ivm veel OV-tijd. Soms heb ik ook wel aansluitende ritten naar mijn woonplaats maar vaak naar Amsterdam.
Je kunt je vertrek positie in de vakantie gewoon wijzigen. Ik vertrek ook redelijk vaak vanuit mijn school (Diemen), ze hebben vaak toch wel genoeg hikers om het op te vangen.
Maar of je werk hebt ligt puur aan je woonplaats, ik heb geen idee of jij in een drukke regio woont.![]()
Lang leve regio Groningen. Zes dagen gewerkt, 52 uur totaal is gemiddeld een dag van 8u45 min
Niet echt, is alleen maar wassen, stofzuigen en parkeren op 1 terreintje. Niet echt rijden dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:47 schreef natuurlijkwel het volgende:
Vandaag mag ik vestigingswerkzaamheden op Schiphol doen, is dat leuk?![]()
Net een bak-vrachtwagen afgeleverd in Zwolle. Ding werd gelijk in de showroom gedrukt. Dit was hem: http://yfrog.com/o0dbyyzj
Daarna een lift gehad naar het station, altijd fijn. Nu in de trein naar Almelo.#26 || Luciano da Silva![]()
Pff.. Wat een lelijk hok zeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:27 schreef joppie_saus het volgende:
Net een bak-vrachtwagen afgeleverd in Zwolle. Ding werd gelijk in de showroom gedrukt. Dit was hem: http://yfrog.com/o0dbyyzj
Daarna een lift gehad naar het station, altijd fijn. Nu in de trein naar Almelo.![]()
Ik moet ineens nog even 3 ritten rijden voor 17u. Krap schema, en dan 2 uur ov terug. Maar zonder file gaat het lukken. Aan het kenteken te zien krijg ik de megane waarin ik mijn 1e rit heb gereden mee.
[ Bericht 25% gewijzigd door Pizzabodem op 20-01-2012 12:50:47 ].![]()
Pfff net echt de stomste actie uit m'n EW carrière gehad. Moest kentekenpapieren brengen naar Houten, ik die afgeleverd en ik moest in dezelfde straat op en andere nummer een auto halen. Niet het schadeherstel bedrijf, dus ik zoeken en lopen door de regen en door de hagel. 2 rondjes over dat industrieterrein gelopen, compleet doorweekt, shirt onder me jas was nat, pantalon plakte aan me benen, dus ik bel de cp op, bleek dat ze gewoon in hetzelfde pand zaten. FML![]()
Sorry, ik moest even lachen ;-)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:28 schreef BAC92 het volgende:
Pfff net echt de stomste actie uit m'n EW carrière gehad. Moest kentekenpapieren brengen naar Houten, ik die afgeleverd en ik moest in dezelfde straat op en andere nummer een auto halen. Niet het schadeherstel bedrijf, dus ik zoeken en lopen door de regen en door de hagel. 2 rondjes over dat industrieterrein gelopen, compleet doorweekt, shirt onder me jas was nat, pantalon plakte aan me benen, dus ik bel de cp op, bleek dat ze gewoon in hetzelfde pand zaten. FML
Een langerit met de verwarming op standje tropisch kun je dan wel extra van genieten!![]()
Hihiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:28 schreef BAC92 het volgende:
Pfff net echt de stomste actie uit m'n EW carrière gehad. Moest kentekenpapieren brengen naar Houten, ik die afgeleverd en ik moest in dezelfde straat op en andere nummer een auto halen. Niet het schadeherstel bedrijf, dus ik zoeken en lopen door de regen en door de hagel. 2 rondjes over dat industrieterrein gelopen, compleet doorweekt, shirt onder me jas was nat, pantalon plakte aan me benen, dus ik bel de cp op, bleek dat ze gewoon in hetzelfde pand zaten. FML![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:28 schreef BAC92 het volgende:
Pfff net echt de stomste actie uit m'n EW carrière gehad. Moest kentekenpapieren brengen naar Houten, ik die afgeleverd en ik moest in dezelfde straat op en andere nummer een auto halen. Niet het schadeherstel bedrijf, dus ik zoeken en lopen door de regen en door de hagel. 2 rondjes over dat industrieterrein gelopen, compleet doorweekt, shirt onder me jas was nat, pantalon plakte aan me benen, dus ik bel de cp op, bleek dat ze gewoon in hetzelfde pand zaten. FML
Ik wist ook niet dat het pand van A. meerdere nummers heeft hoor
Maandag zit ik trouwens in Rotterdam NW/Spaanse Polder (doorhalen wat niet van toepassing is) vestigingswerk te doen.
![]()
Verwarming had er niet echt zin, en moest vanuit houten naar de snelweglocatie in Meerkerk, dus het was een ritje van niks. Daar wel een lift gehad van een andere hiker naar de bushalte!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:04 schreef S-RS het volgende:
[..]
Sorry, ik moest even lachen ;-)
Een langerit met de verwarming op standje tropisch kun je dan wel extra van genieten!![]()
Zeker bij een autoverhuurder?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:50 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Niet echt, is alleen maar wassen, stofzuigen en parkeren op 1 terreintje. Niet echt rijden dus.
Want anders zou ik er geen weten op schiphol.![]()
Nou ik ben weer thuis. Heb me in Almelo toch iets meegemaaktZat net in de bus, begint er eentje geweldig over zijn nek te gaan. Buschauffeur mikt de bus aan de kant en merkt op dat hij niet verder gaat rijden met die stinkzooi in de bus. Ofwel; iedereen kon uitstappen en lopend zijn weg vervolgen
2 ritten van beide 200km voor maandag.
En aan de vrouw in de witte chrysler voyage: stop aub met autorijden. Stond achteraan een file, alarm +rem lichten aan, zie ik in de spiegels een auto met veel te hoge snelheid aankomen, ze kwam met piepende banden voorbij mijn auto op de uitvoegstrook tot stilstand..![]()
Poeh avonturen beleven jullie![]()
Ik mag maandag weer aan de bak! Groningen - Hilversum en daarna nog een ritje daar in de buurt. Ik krijg een 508 mee, ben benieuwd hoe die rijdt![]()
![]()
Jij hebt mijn dag ook weer goed gemaakt joppie! Hahah.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef joppie_saus het volgende:
Nou ik ben weer thuis. Heb me in Almelo toch iets meegemaaktZat net in de bus, begint er eentje geweldig over zijn nek te gaan. Buschauffeur mikt de bus aan de kant en merkt op dat hij niet verder gaat rijden met die stinkzooi in de bus. Ofwel; iedereen kon uitstappen en lopend zijn weg vervolgen
![]()
Helpen we elkaar de dag doorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:57 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Jij hebt mijn dag ook weer goed gemaakt joppie! Hahah.
Ik moet maandag van Groningen -> Sneek met het OV. (Auto afleveren in Groningen, eentje ophalen in Sneek).
Nu zie ik dat het 2 uur en 20 minuten reizen is tussen het adres in Groningen en het adres in Sneek.
Wat is de snelste manier van Groningen naar Sneek met het OV? Want dit kan nooit kloppen lijkt mij..![]()
(Snel)trein naar Leeuwarden en dan de trein naar Sneek. Ben je uurtje-anderhalf onderweg. Vorige week heb ik de omgekeerde route bewandeld
Sneltrein gaat ieder uur om xx53 vanaf Groningen CS.#26 || Luciano da Silva![]()
Vanaf het afleveradres in Groningen is het 23 minuten naar het station.
1 uur en 6 minuten zou ik dan onderweg zijn met de trein van Groningen Naar Sneek.
Vanaf station Sneek is het nog 26 of 19 minuten over 2,7 kilometer naar mijn ophaaladres
9292 geeft alleen een busroute met 3 of 4 keer overstappen.
Zal nog wel even verder kijken, misschien dat lopen naar een halte verder eventueel niet sneller is..![]()
Ik denk dat ik wel weet waar jij zijn moet in Groningen. Dat is inderdaad een rot-locatie om weg te komen. Dichtstbijzijnde bus gaat vanaf P+R Euroborg. Enige hoop die je daar nog kunt hebben om sneller weg te komen is dat er hikers van EW of AR zijn die daar juist een auto ophalen, van wie je een lift kunt krijgen.
Sneek is niet zo groot, daar is vrijwel alles te belopen.#26 || Luciano da Silva![]()
Ja, Euroborg vertrekken volgens mij nog de meeste bussen vandaan. Er zijn ook een aantal haltes waar alleen in de spits een bus komt daar. Ik bel de planning maandag wel even, want heb als alles mee zit 52 minuten om 190 kilometer te rijden, in de middag/avond spits.
Iemand van hier die maandag rond 12.30 in Groningen is toevallig![]()
Heb vandaag nog een senior chauffeur van AR meegenomen van Eindhoven - Den Bosch, die man was helemaal blij dat hij niet eerst langs Eindhoven station moest, en in de stromende regen naar een bushalte moest lopen. Die vertelde dat hij soms wel eens gaat liften bij tankstations om thuis te komen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Pizzabodem op 20-01-2012 19:46:41 ].![]()
Ik ben ook modern geworden. Heb daarnet een smartphone besteld. Wel een beetje zonde om afstand te moeten doen van m'n trouwe Nokia 6233![]()
![]()
Welke heb je besteld? Smartphone for life!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben ook modern geworden. Heb daarnet een smartphone besteld. Wel een beetje zonde om afstand te moeten doen van m'n trouwe Nokia 6233![]()
Not bad, wat voor ritten had je?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis. Weer eens een werkdag van 12 uur gemaakt.En dat!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:19 schreef Mallet het volgende:
[..]
Welke heb je besteld? Smartphone for life!#26 || Luciano da Silva![]()
Assen-Haarlem en Den Haag-Almere (leuke combinatie, bijna 2 uur reistijd tussen eindadres 1e rit en startadres 2e ritquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:48 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Not bad, wat voor ritten had je?
[..]
En dat!).
![]()
Haha, lekker gepland inderdaad. Ik ben vandaag ook meer dan twee uur onderweg geweestZwolle - Almelo met OV is ook drama, want zo mooi als het op 9292ov staat, dat is gewoon amper te doen met drie keer overstappen.
Zou dit werk ook echt niet meer zonder smartphone kunnen
Ben overigens deze week overgestapt van Blackberry naar de iPhone 4s, topding![]()
![]()
Wat dat betreft had ik nog wel respect voor Irritatie, toen ik naast hem over de Isolatorweg liep, hij met zijn looproute uitgeprint, vier opties voor OV uitgeprint en alles..
In het begin had ik nog geen smartphone.. Of geen internet geloof ik. Dat is echt bijna geen doen met dit werk. Zeker als je nog een extra rit krijgt of er vervalt er een en je krijgt er een nieuwe voor in de plaatst. In het begin moesten de dames dan alles naar me doorfaxen, dus OV-informatie en transportformulieren en ritinfo.. Dat ging nooit goed, dat begrepen ze nooit wat wij als hikers nodig hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:55 schreef MuurStraat het volgende:
Zou dit werk ook echt niet meer zonder smartphone kunnen
Ben overigens deze week overgestapt van Blackberry naar de iPhone 4s, topding![]()
Oh maar dat doe ik ook! Ik print altijd de informatie van 9292 met een kaartje op papier. Pak pas de telefoon erbij als ik er niet uitkom.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:57 schreef joppie_saus het volgende:
Wat dat betreft had ik nog wel respect voor Irritatie, toen ik naast hem over de Isolatorweg liep, hij met zijn looproute uitgeprint, vier opties voor OV uitgeprint en alles..![]()
Ik vind de ritopdrachten printen wel genoeg![]()
We gaan steeds sneller door de topics heen. Nu doen we 5 dagen met een topic, binnenkort in 3 dagen?.![]()
Echt, zonder smartphone zou ik dit niet kunnen doen,
Op mijn galaxy gebruik ik altijd;
- Google Maps/Navigatie
- NS app
- 9292ov app
- Kenteken opzoeken app
- NU.nl app voor verkeersfiles![]()
![]()
Dat is ook zeer handig idd, thanks!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:17 schreef joppie_saus het volgende:
Vergeet m.flitsservice.nl voor de actuele flitsers![]()
Oh, welke apps we allemaal gebruiken onderweg?
Galaxy SII:
- Navigon europa
- Flitsnav (IDEAAL)
- 9292ov pro
- Google Maps
- NS Reisplanner
- Kenteken app zoooi![]()
Naast de Smartphone is er nog een ding dat ik nooit vergeet mee te nemen. Een zonnebril. Heb van 'de kerstman' een Polaroid zonnebril gehad, en sindsdien rij ik echt alleen maar met een Zonnebril op. Vind het zoveel rustiger kijken. Vandaag kwam ik er achter dat ik zelfs tijdens een zware regenbui met zonnebril aan het rijden was. Toen toch maar even afgezet.
En natuurlijk een flinke voorraad pennen, er verdwijnen zo veel pennen bij mij..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: