Moest ik gisteren ook zijn. Vanaf daar via Groningen weer naar Roden. Kut verbinding inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:46 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, wel een ontzettende debiel met smaak.
Wat is Oldenzaal een enorm gat zeg. Bijna 3 uur terug OV'en naar Groningen.
Haha, ik weet wie S-RS bedoelt. Dikke debiel is dat. Kan z'n klep niet dicht houden en heeft de grootste verhalenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:37 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren nog een hiker tegen die het over 'jou' Passat CC had, hij vondt hem wel dik. Maargoed dat was echt een triest figuur tot de macht 24, wat een ontzettende debiel was dat
Ik hou gewoon m'n uren bij in Excel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:38 schreef LambertFransz het volgende:
Hoe controleren jullie of er genoeg is gestort? Ik weet namelijk niet precies welke dagen ze hebben betaald.
Euh sorry? Ik mag toch aannemen dat je na elke werkdag je ritbon online opstuurt of anders per post op de manier zoals zij willen? Vandaag heb je de uren van 1 december tm 31 december uitbetaald gekregen.. Zelf je uren bijhouden en die keer je uurloon is het geld wat je zou moeten krijgen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:38 schreef LambertFransz het volgende:
Hoe controleren jullie of er genoeg is gestort? Ik weet namelijk niet precies welke dagen ze hebben betaald.
Zeg, het is een auto hoor, geen vrouwquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:47 schreef QuiCk01 het volgende:
Woow die Audi die net op Facebook werd gezet is wel weer heel erg lekker zeg!
Er zal in dit topic vast wel iemand zijn die dat voor je kan doen toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:54 schreef mothergoose het volgende:
heb ook eens wat auto's van mij naar easyways FB gestuurd. helaas ben ik redelijk onhandig met computers etc. dus heb ik in paint (jawel, bestaat nog) de nummerborden moeten wegwerken en zijn ze nu dus kutkwaliteit. maarja, eens kijken wat EW ermee doet.
Och, de vader van een jongen uit mijn oude Hanze-werkgroep wilde graag een Maserati Quattroporte maar zijn vrouw zag dat niet zitten. De enige manier om toch die auto te kopen was te scheiden, en zo geschiedde.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:52 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zeg, het is een auto hoor, geen vrouw
Tsja...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Och, de vader van een jongen uit mijn oude Hanze-werkgroep wilde graag een Maserati Quattroporte maar zijn vrouw zag dat niet zitten. De enige manier om toch die auto te kopen was te scheiden, en zo geschiedde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |