Verhaal van gisteren.
Ruim op tijd, rond 9 uur auto ophalen, was er kwart voor. Komt men zeggen dat deze nog schoongemaakt moet worden. Om 10 uur is die dan ook pas is klaar:P. Deadline van half 11 dus niet meer te halen, 11 uur wel gehaald. Flink door gereden om de bus te halen, anders zou de hele dag in de soep liggen.
Vervolgens in de trein en op Arnhem overstappen op syntus, check ik weer in bij NS. Wie die chipkaart heeft uitgevonden

. Op locatie gekomen, staat de auto in Elst, berijder had zijn nieuwe auto al binnen. Maargoed, wel 20 minuten rijden. En de papieren waren kwijt. Pech gehad, kopietje nam ik genoeg mee. Volgas naar Barneveld, hopelijk dat ik daar de trein nog zou halen. In Barneveld namen ze daar dan weer geen genoegen mee, dus zie ik vervolgens op het station de trein voor mijn neus weg rijden.
In Amersfoort vervolgens op de bus, vraag ik de chauffeur of die de goede kant op gaat, ja hoor, via een ommetje door de wijk. Blijkt dat ik de andere kant op had moeten gaan, weer een half uur kwijt. Half 4 op laatste afhaallocatie, en op het gemakje eindelijk naar Meerkerk. Daar aangekomen, zie ik gasten van hetzelfde kantoor uit Hoofddorp. Sta buiten en zie der 1, vroeg of die naar huis ging, wat die ging. Dus een lift van Meerkerk naar huis kwam niet slecht uit:)
De rampdag vandaag ging van Hoofddorp naar Nieuwegein(gevangenis), en dan van Waardenburg naar Almere (drukte daar). Hoofddorp was de accu leeg, en die was zo omgebouwd, met geen mogelijkheid open te krijgen. Dus ik vragen of ze konden helpen, weigerden. EW gebeld, die dan even druk gingen uitoefenen. Kom ik net binnen lopen, ja we zullen hem wel helpen, maar dat kost ons ook tijd. Dus zodoende aan de kabel gelegen, gekrabt, rondje gereden, met dichte ramen. Heerlijk: not. Toch nog vriendelijk bedankt met een krabbel als afsluiting.
In Nieuwegein zie ik de aansluiting weg gaan, maar wel een collega EW'er getroffen, of ik mee kon rijden naar de bus. Kon, bleek dat die naar het zuiden moest, dus meegereden naar volgende locatie en hem hierop gewezen.
Laatste auto, renault Kangoo met verlopen apk opgepikt, krakkemikkig bakkie, naar Almere ging vlekkeloos. Enig puntje was wel dat het bij Almere ziekelijk druk was, moest buiten parkeren!