Niet zo gek hoor, bij horecava werkte ook een hiker ipv een pc omdat die pc ziek was geworden..quote:
Pas 16 mensen in dit topic gingen je voor de afgelopen twee dagen. Lees even zou ik zeggen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:37 schreef The-Transporter het volgende:
Werk sinds eind vorig jaar voor EW en moet morgen op de vestiging van een grote maatschappij werken in Almere (*zonder naam te noemen). Iemand die daar ervaring mee heeft?
Kom er morgen nog langs. Je mag er schrobben met een tandenborstel:)quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:37 schreef The-Transporter het volgende:
Werk sinds eind vorig jaar voor EW en moet morgen op de vestiging van een grote maatschappij werken in Almere (*zonder naam te noemen). Iemand die daar ervaring mee heeft?
Verder is alles goed in die tuinbroek van je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:45 schreef Franknfurter het volgende:
Je vergeet de 50 push up die je moet doen voor iedere auto.
Ik mag van Arnhem naar Meppôl..quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:51 schreef Panthera. het volgende:
Maximaal 3 uur slapen denk ik vannacht. Morgen vroeg eruit (rond 6 uur, moet naar Lichtenvoorde... Had jij dat niet kunnen doen Mallet?), vanavond laat erin waarschijnlijk.
Tsja, had graag geruildquote:
En dan de trailers die je vol moet rijden niet te vergeten!quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:45 schreef Franknfurter het volgende:
Je vergeet de 50 push up die je moet doen voor iedere auto.
Hehe dan ga jij morgen mijn kant op en ik ga jouw kant op.. Logica hè.. Nou ja ik heb ook nog nooit meegemaakt dat ik gebeld werd met de boodschap: je krijgt twee andere ritten, dat sluit beter aan. Ik werd ook vrij vroeg gebeld.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:54 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Tsja, had graag geruildNa Doetinchem wordt het echt klooien met het OV ook, ik moet nu 4 keer overstappen. Denk dat m'n chipkaart aan het einde van de dag versleten is.
Dat vond ik de eerste keer wel spannend hoor.. Achteruit zo'n dubbele trailer op. Was echt bang dat ik door de vrachtwagen zou vliegen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:58 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
En dan de trailers die je vol moet rijden niet te vergeten!
Ja snap ik.. Maar ze leggen het ook helemaal niet goed uit ofzo.. Dus je gaat automatisch vol gas de trailer op.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:00 schreef joppie_saus het volgende:
Ik dacht toen dat dat moest omdat ze dat ook in Need for Speed deden dus ik vol gas die trailer op. Hing ik daar met de voorwielen boven de cabine te bungelen omdat ik net op tijd zag dat de chauffeur keihard kwaad stond te zwaaien
Thxquote:Nee grapje, auto oppikken, parkeren voor de wasstraat, wasstraat in, op knopje drukken, uit de wasstraat rijden, licht zuigen, inparkeren. Let op dat je altijd gaatjes over houdt voor grote auto's ivm beperkte ruimte! En trek oude schoenen aan!
Jij hebt in Almere ook gewoon gevlogen met auto's? Ik dacht dat jij daar hele andere werkzaamheden zou hebben!quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:02 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, ze zeggen dat het record zes meter is. Dus ik dacht, dat is de afstand dat je door de lucht vliegt. Maar ze bedoelen de afgelegde afstand voor je in je broek schijt omdat het vrij eng is.
Ja hoor, zit bij jou de tampon nog goed?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:51 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Verder is alles goed in die tuinbroek van je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Franknfurter op 18-01-2012 19:53:15 ]
Leukste is als je zo'n lt35 erop mag rijden, dan heb je het gemaakt:)quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:00 schreef joppie_saus het volgende:
Ik dacht toen dat dat moest omdat ze dat ook in Need for Speed deden dus ik vol gas die trailer op. Hing ik daar met de voorwielen boven de cabine te bungelen omdat ik net op tijd zag dat de chauffeur keihard kwaad stond te zwaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |