Welke had je nog meer ingestuurd dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:37 schreef mothergoose het volgende:
zo, van de 3 mooie auto's die ik ingestuurd had hebben ze alleen mn evoque op fb gezet. maarja, prima.
a8 4.2 TDI en mn X5 van de TEFAF.. stond op de zijkant zo VIP service enzo. zag wel grappig uit. kan helaas de foto van mn 535i GT van de TEFAF, en de S8 niet meer vindenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:45 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Welke had je nog meer ingestuurd dan?
Mooi rijtje.. Vreemd dat ze dan juist de Evoque plaatsen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:06 schreef mothergoose het volgende:
[..]
a8 4.2 TDI en mn X5 van de TEFAF.. stond op de zijkant zo VIP service enzo. zag wel grappig uit. kan helaas de foto van mn 535i GT van de TEFAF, en de S8 niet meer vinden
Understatement of the year.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Die Guido op de fb pagina van EW is ook geen helder licht.
Ja maar die er nu op staat is niet die ene die het altijd doet. Die 2e reactie ook van EW.. Je kan er gewoon uit opmaken dat ze denken.. Sodemieter toch op vent!quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Er is ook zo'n gast die ALTIJD om ritjes vraagt op FB en altijd is de reactie: bel even
Maar hij blijft het doen
Diegene die er nu staat heb ik het ook al vaker zien doen geloof ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:01 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja maar die er nu op staat is niet die ene die het altijd doet. Die 2e reactie ook van EW.. Je kan er gewoon uit opmaken dat ze denken.. Sodemieter toch op vent!
Klopt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Diegene die er nu staat heb ik het ook al vaker zien doen geloof ik
Op de fb-pagina gebruikte de directeur het politiek-correcte argument dat ze vroeger MBO'ers gebruikten, maar dat die vaak in de praktijk geen doordeweekse dag vrij hadden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:16 schreef Franknfurter het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen: ik ken hbo'ers die het qua representativiteit niet halen bij de mbo'ers die ik ken. Dus ik vind dat argument eigenlijk niet zo heel sterk van EW.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |