Ik ben hiker regio Leeuwarden... Maar daar woon ik ook zeg maarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:34 schreef S-RS het volgende:
Waar vertrek jij eigenlijk vandaan? Ook ergens uit het noorden toch?
Ik zou daar niet op rekenen. Op zaterdag is er immers lang niet altijd werk. Ik werd gisteren gebeld dat ik vanaf nu elke week minstens één doordeweekse dag moet gaan werken, anders moet ik eruit. De laatste tijd heb ik nl. niet zoveel gewerkt (1 dag in oktober, 0 dagen in november en 2 dagen in december, deze maand nog niet).Heb mezelf toch maar weer beschikbaar gesteld, ook al komt het slecht uit. Ik wil m'n baantje niet kwijt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:35 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
¤111,-. Vrij fors.
Vanaf nu de CC maar iets vaker gebruiken ook.
Morgen twee ritjes, Arnhem - Haarlem en Heemstede - Meerkerk snelweglocatie. Één van m'n laatste dagjes werken, straks een stage van vijf maanden. Als ik dan de zaterdagen op beschikbaar blijf staan hoef ik in principe niet te melden dat ik vijf maanden weg ben toch?
als ik op stage ga probeer ik 1x vrij in de maand om toch te kunnen blijven werken. het valt wel op ja, vorige stage ben ik ook gebeld dat ik me eigenlijk had moeten uitschrijven. Daarna ben ik dus gwn 1x per maand gaan werken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:01 schreef Franknfurter het volgende:
Oh ellendig. Maar het valt toch wel op als je 5 maanden niet werkt?
Oké, dacht al zoiets. Gunstig plekje ook!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik ben hiker regio Leeuwarden... Maar daar woon ik ook zeg maar
Geen-vis principe maar wel sushi eten..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:15 schreef Franknfurter het volgende:
Het meest bazige ooit is sushiDaarvoor laat ik ook mijn geen-vis principes achterwege.
Mmh, wordt dan toch maar even bellen/mailen morgen. Wil eigenlijk m'n baantje ook niet kwijt, ik vind het heerlijk om m'n hoofd te legen tijdens het auto rijden. M'n school en stageadres verlangen wel dat ik minimaal 36 uur in de week werk, dus een dag vrij per maand wordt em niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:42 schreef mergbot het volgende:
[..]
als ik op stage ga probeer ik 1x vrij in de maand om toch te kunnen blijven werken. het valt wel op ja, vorige stage ben ik ook gebeld dat ik me eigenlijk had moeten uitschrijven. Daarna ben ik dus gwn 1x per maand gaan werken.
en idd zaterdagen tellen niet mee, je moet minimaal 1 werkdag in de week beschikbaar zijn
Nee, 1 t/m 31 december.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:00 schreef dery1990 het volgende:
Hmm, het loon dat we ontvangen is toch altijd van de gehele maand? In dit geval de periode 1 t/m 31 jan.?
Hoe wil je het loon van de maand januari ontvangen terwijl we net halverwege de maand zitten?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:00 schreef dery1990 het volgende:
Hmm, het loon dat we ontvangen is toch altijd van de gehele maand? In dit geval de periode 1 t/m 31 jan.?
Tja, om dat monster koppel van een Vivaro goed op het asfalt te krijgen zijn goede rubbers noodzakelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:48 schreef RTS91 het volgende:
Ik zit weer in de trein naar huis. Klant was niet tevreden over de vorige winterbanden (baggermerk ook trouwens) dus er zijn weer nieuwe onder gegooid. Blij dat ik een lift van 20km kreeg anders moest ik weer een belbus bellen. Toch weer 9 uurtjes.
to the future and backquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hoe wil je het loon van de maand januari ontvangen terwijl we net halverwege de maand zitten?
Net als ik dusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:20 schreef Mallet het volgende:
[..]
Geen-vis principe maar wel sushi eten..! Helemaal niets voor mij. Enige vis dat ik eet zijn visticks en kibbeling
.
Ik heb een keer een Vivaro met de 2.5CDTI gereden, 150pk. Ging best goed vooruit moet ik zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:09 schreef S-RS het volgende:
[..]
Tja, om dat monster koppel van een Vivaro goed op het asfalt te krijgen zijn goede rubbers noodzakelijk
Leip. Ik liep toen 32 uur per week, waardoor ik de vrijdag vrij had voor EW.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:58 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Mmh, wordt dan toch maar even bellen/mailen morgen. Wil eigenlijk m'n baantje ook niet kwijt, ik vind het heerlijk om m'n hoofd te legen tijdens het auto rijden. M'n school en stageadres verlangen wel dat ik minimaal 36 uur in de week werk, dus een dag vrij per maand wordt em niet.
Ben als ik klaar ben met stage nog steeds twintig, dus dat zou in principe geen probleem moeten zijn.
O dat is voor mij wel iets om in de gaten te houden dan. Ik heb ook zoiets gewerkt maar niks van gehoord..wilde eigenlijk vanaf februari ook zaterdags beschikbaar zijn omdat ik tot september doordeweeks geen tijd heb. Iemand uit Groningen op zaterdag wel eens werk gehad?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik zou daar niet op rekenen. Op zaterdag is er immers lang niet altijd werk. Ik werd gisteren gebeld dat ik vanaf nu elke week minstens één doordeweekse dag moet gaan werken, anders moet ik eruit. De laatste tijd heb ik nl. niet zoveel gewerkt (1 dag in oktober, 0 dagen in november en 2 dagen in december, deze maand nog niet).Heb mezelf toch maar weer beschikbaar gesteld, ook al komt het slecht uit. Ik wil m'n baantje niet kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |