SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
FilmpjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers
About2Break1, hiker regio Rotterdam
BAC92, hiker regio Rotterdam
CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
dery1990, hiker regio Groningen
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Franknfurter, hiker regio Utrecht
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
guru033, hiker regio Utrecht
irritatie100, hiker regio Rotterdam
joppie_saus, hiker regio Groningen
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Keuzer, ex-hiker regio Tilburg
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Lekiamh, hiker regio Den Haag
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Mallet, hiker regio Doetinchem
Misterx333, hiker regio Rotterdam
MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RTS91, hikere regio Groningen
Sobajo, hiker regio Eindhoven
-tape-, hiker regio Alkmaar (Autoreset)
Thrasyllus, hiker regio Utrecht/Noord-Holland
tw4n, hiker regio Nijmegen
verse_vis, hiker regio Rotterdam
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Privechauffeurs
BetweenTheRays, privéchauffeur regio Amsterdam/Utrecht
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Deze OP is hier te vinden.
[ Bericht 18% gewijzigd door Jorian29 op 16-01-2012 23:34:46 ]![]()
Moet je voor de grap hier eens kijken: Topicreeks: Student Chauffeur
We jagen er een topic per week doorheen
Aargh, die taalfout wil niet weg.![]()
De centrale topics doen het iets langzamer: C1000 doet al 5 jaar over een topic, Kruidvat 3 jaar. Maar wij spreken onze collega's natuurlijk minder vaak tijden het werk.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:47 schreef Jorian29 het volgende:
Moet je voor de grap hier eens kijken: Topicreeks: Student Chauffeur
We jagen er een topic per week doorheen
Aargh, die taalfout wil niet weg.![]()
Dat geld zal er morgen wel op staan toch.
Topicstarter kan me evt bij hiker lijst toevoegen. Ik rij vanuit de regio breda en doe dat inmiddels bijna een jaar.![]()
Wat is het vroegStraks de bus in naar Leek, dan kunnen we los voor vandaag.
#26 || Luciano da Silva![]()
Sterkte jung!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:20 schreef joppie_saus het volgende:
Wat is het vroegStraks de bus in naar Leek, dan kunnen we los voor vandaag.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Danku!
Wat is het stervenskoud trouwens. Maar met thermobroek onder de pantalon is het nog wel te doen.#26 || Luciano da Silva![]()
O ja, mensen die wel eens een auto ophalen in Bleiswijk (diegenen weten vast wel welke garage ik bedoel): tegenwoordig is er geen transportformulier meer nodig als je daar een auto ophaalt, je krijgt daar een uitgifteformulier mee met alle informatie, die moet je laten tekenen door je CP en weer terug sturen. Alleen ze willen bij die garage nu wel je uitgeprinte ritinfo hebben. Ik had alleen het kenteken genoteerd voor mezelf, dus de ritinfo niet uitgeprint, maar dat moest ik dus ter plekke nog doen. Er was ook zelfs een bookmark gemaakt naar de inlogpagina van EW
Dus als je daar moet zijn, denk eraan.Begin ik ook vaak, is ook maar 10 minuutjes fietsen vanaf m'n huis. Alleen qua OV is het niet super daarheen, maar ach....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:07 schreef Neerlands_Trots het volgende:
@ Irritatie van vorige topic: was inderdaad Hoogstad ja![]()
Ik loop inmiddels weer een half uur achter op schema. Auto wilde niet starten door de kou en heeft eerst dik 20 minuten aan de startkabels gehangen.#26 || Luciano da Silva![]()
2 uur geleden wakker gebeld voor spoedje. Wist weer totaal niet waar ik het zoeken moest, ik dacht dat de wekker ging. Hoor ik opeens hallo hallo door de telefoon.
En vervolgens als een echte baas doen of er niks aan de hand is natuurlijk![]()
![]()
Zo, ze zijn best snel bij EW! Die Fiat Croma was gisteren binnengekomen bij de garage en moest vandaag al opgehaald worden. Geen probleem. Totdat de bestuurdersstoel nog vervangen moest worden. En de gordel nog geïnstalleerd. Half uur vertraging, nu maar hopen dat ik nog op tijd in almere ben straks, om de bus te halen...You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.![]()
Zo collega's. Even een berichtje van het Hoge Noorden.
Ik vermaak mij hier prima in Zweden, hoewel ik graag weer eens even een stukje zou rijdenZo af en toe lees ik nog wel mee.
Tot over een maand of 5!![]()
![]()
Op FB staat ook een Passat CC maar die staat hier ook niet voor de deur. Ik vind dat ze wel wat stipter mogen zijn met dit soort dingen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Op fb staat dat het al overgemaakt is.#26 || Luciano da Silva![]()
Ik kwam gisteren nog een hiker tegen die het over 'jou' Passat CC had, hij vondt hem wel dik. Maargoed dat was echt een triest figuur tot de macht 24, wat een ontzettende debiel was datquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Op FB staat ook een Passat CC maar die staat hier ook niet voor de deur.![]()
![]()
Ach, wel een ontzettende debiel met smaak.
Wat is Oldenzaal een enorm gat zeg. Bijna 3 uur terug OV'en naar Groningen.#26 || Luciano da Silva![]()
Moest ik gisteren ook zijn. Vanaf daar via Groningen weer naar Roden. Kut verbinding inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:46 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, wel een ontzettende debiel met smaak.
Wat is Oldenzaal een enorm gat zeg. Bijna 3 uur terug OV'en naar Groningen.![]()
Volgensmij heb ik salaris binnen..
Er is in ieder geval geld op mijn rekening gestort, ben mijn Edentifier kwijt dus kan niet zien waar het vandaan komt.
Nee.![]()
Ja ik heb het ook. Minder dan ik gewild had, maar was te verwachten door toetsweek. Volgende week weer ff hele week werken![]()
![]()
Haha, ik weet wie S-RS bedoelt. Dikke debiel is dat. Kan z'n klep niet dicht houden en heeft de grootste verhalenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:37 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren nog een hiker tegen die het over 'jou' Passat CC had, hij vondt hem wel dik. Maargoed dat was echt een triest figuur tot de macht 24, wat een ontzettende debiel was dat.
Ben weer in Groningen. Zo naar Nieuw Buinen voor een retourtje Putten.![]()
Hoe controleren jullie of er genoeg is gestort? Ik weet namelijk niet precies welke dagen ze hebben betaald.![]()
Ik hou gewoon m'n uren bij in Excel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:38 schreef LambertFransz het volgende:
Hoe controleren jullie of er genoeg is gestort? Ik weet namelijk niet precies welke dagen ze hebben betaald.![]()
Euh sorry? Ik mag toch aannemen dat je na elke werkdag je ritbon online opstuurt of anders per post op de manier zoals zij willen? Vandaag heb je de uren van 1 december tm 31 december uitbetaald gekregen.. Zelf je uren bijhouden en die keer je uurloon is het geld wat je zou moeten krijgen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:38 schreef LambertFransz het volgende:
Hoe controleren jullie of er genoeg is gestort? Ik weet namelijk niet precies welke dagen ze hebben betaald.#26 || Luciano da Silva![]()
Zeg, het is een auto hoor, geen vrouwquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:47 schreef QuiCk01 het volgende:
Woow die Audi die net op Facebook werd gezet is wel weer heel erg lekker zeg!![]()
![]()
heb ook eens wat auto's van mij naar easyways FB gestuurd. helaas ben ik redelijk onhandig met computers etc. dus heb ik in paint (jawel, bestaat nog) de nummerborden moeten wegwerken en zijn ze nu dus kutkwaliteit. maarja, eens kijken wat EW ermee doet.![]()
Er zal in dit topic vast wel iemand zijn die dat voor je kan doen toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:54 schreef mothergoose het volgende:
heb ook eens wat auto's van mij naar easyways FB gestuurd. helaas ben ik redelijk onhandig met computers etc. dus heb ik in paint (jawel, bestaat nog) de nummerborden moeten wegwerken en zijn ze nu dus kutkwaliteit. maarja, eens kijken wat EW ermee doet.Nee.![]()
Och, de vader van een jongen uit mijn oude Hanze-werkgroep wilde graag een Maserati Quattroporte maar zijn vrouw zag dat niet zitten. De enige manier om toch die auto te kopen was te scheiden, en zo geschiedde.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:52 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zeg, het is een auto hoor, geen vrouw#26 || Luciano da Silva![]()
Tsja...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Och, de vader van een jongen uit mijn oude Hanze-werkgroep wilde graag een Maserati Quattroporte maar zijn vrouw zag dat niet zitten. De enige manier om toch die auto te kopen was te scheiden, en zo geschiedde.![]()
Whehe, wat kostte die boete je ook alweer? Sinds ik prive een flinke gepakt heb, rij ik niet belachelijk hard meer.#26 || Luciano da Silva![]()
Bleiswijk wat een stad, place to be mooi alles nieuwe buslijn er sinds kort bij hup bamquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:35 schreef Irritatie100 het volgende:
O ja, mensen die wel eens een auto ophalen in Bleiswijk (diegenen weten vast wel welke garage ik bedoel): tegenwoordig is er geen transportformulier meer nodig als je daar een auto ophaalt, je krijgt daar een uitgifteformulier mee met alle informatie, die moet je laten tekenen door je CP en weer terug sturen. Alleen ze willen bij die garage nu wel je uitgeprinte ritinfo hebben. Ik had alleen het kenteken genoteerd voor mezelf, dus de ritinfo niet uitgeprint, maar dat moest ik dus ter plekke nog doen. Er was ook zelfs een bookmark gemaakt naar de inlogpagina van EW
Dus als je daar moet zijn, denk eraan.
[..]
Begin ik ook vaak, is ook maar 10 minuutjes fietsen vanaf m'n huis. Alleen qua OV is het niet super daarheen, maar ach....![]()
![]()
![]()
Loon hier ook binnen. Mis wel 20,- volgens de eigen administratie. Lekker, zo voor de wintersport. Dat wordt weer geld lenen.![]()
Ik heb 2 euro minder dan zelf berekend. Nou, daarvan mogen ze lekker naar de Mac gaan, heb deze maand al bijna 400 euro, dus die paar euro kan me worst wezen.#26 || Luciano da Silva![]()
Verhaal van gisteren.
Ruim op tijd, rond 9 uur auto ophalen, was er kwart voor. Komt men zeggen dat deze nog schoongemaakt moet worden. Om 10 uur is die dan ook pas is klaar:P. Deadline van half 11 dus niet meer te halen, 11 uur wel gehaald. Flink door gereden om de bus te halen, anders zou de hele dag in de soep liggen.
Vervolgens in de trein en op Arnhem overstappen op syntus, check ik weer in bij NS. Wie die chipkaart heeft uitgevonden. Op locatie gekomen, staat de auto in Elst, berijder had zijn nieuwe auto al binnen. Maargoed, wel 20 minuten rijden. En de papieren waren kwijt. Pech gehad, kopietje nam ik genoeg mee. Volgas naar Barneveld, hopelijk dat ik daar de trein nog zou halen. In Barneveld namen ze daar dan weer geen genoegen mee, dus zie ik vervolgens op het station de trein voor mijn neus weg rijden.
In Amersfoort vervolgens op de bus, vraag ik de chauffeur of die de goede kant op gaat, ja hoor, via een ommetje door de wijk. Blijkt dat ik de andere kant op had moeten gaan, weer een half uur kwijt. Half 4 op laatste afhaallocatie, en op het gemakje eindelijk naar Meerkerk. Daar aangekomen, zie ik gasten van hetzelfde kantoor uit Hoofddorp. Sta buiten en zie der 1, vroeg of die naar huis ging, wat die ging. Dus een lift van Meerkerk naar huis kwam niet slecht uit:)
De rampdag vandaag ging van Hoofddorp naar Nieuwegein(gevangenis), en dan van Waardenburg naar Almere (drukte daar). Hoofddorp was de accu leeg, en die was zo omgebouwd, met geen mogelijkheid open te krijgen. Dus ik vragen of ze konden helpen, weigerden. EW gebeld, die dan even druk gingen uitoefenen. Kom ik net binnen lopen, ja we zullen hem wel helpen, maar dat kost ons ook tijd. Dus zodoende aan de kabel gelegen, gekrabt, rondje gereden, met dichte ramen. Heerlijk: not. Toch nog vriendelijk bedankt met een krabbel als afsluiting.
In Nieuwegein zie ik de aansluiting weg gaan, maar wel een collega EW'er getroffen, of ik mee kon rijden naar de bus. Kon, bleek dat die naar het zuiden moest, dus meegereden naar volgende locatie en hem hierop gewezen.
Laatste auto, renault Kangoo met verlopen apk opgepikt, krakkemikkig bakkie, naar Almere ging vlekkeloos. Enig puntje was wel dat het bij Almere ziekelijk druk was, moest buiten parkeren!![]()
Burgerkingmenu jwzquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:44 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb 2 euro minder dan zelf berekend. Nou, daarvan mogen ze lekker naar de Mac gaan, heb deze maand al bijna 400 euro, dus die paar euro kan me worst wezen.![]()
![]()
Burger KingDie patat is om te kotsen.
Almere was indd druk, heb 'mijn' Expert nog net in de bocht kunnen drukken.#26 || Luciano da Silva![]()
http://www.mcdonalds.nl/producten/voordeelbonnenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:56 schreef joppie_saus het volgende:
Burger KingDie patat is om te kotsen.
Almere was indd druk, heb 'mijn' Expert nog net in de bocht kunnen drukken.Nee.![]()
Idd, mijn auto maandag had ik ook in de bocht geparkeerd. Kon nog maar 1 auto bij daarna
Verder nog halverwege midden op een onverlichte weg uit de bus gezet omdat hij doorreed bij mijn halte. Kon ik met de zaklamp op m'n telefoon over het gras terug lopen langs de weg, met toeterende auto's om mij heen. Ach, zo maak je wat mee![]()
![]()
Iedereen die te weinig loon ontvangen heeft, let er ook even op dat ze ook geld ingehouden hebben voor je verzekering à 11 euro. Verder krijg je reistijd in je eigen woonplaats niet vergoed, dus als je begint en/of eindigt in je eigen woonplaats, moet je de reistijd van/naar het station er af halen. Heb je dan nog te weinig, even EW mailen.#26 || Luciano da Silva![]()
Dank voor de opmerking!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:38 schreef joppie_saus het volgende:
Iedereen die te weinig loon ontvangen heeft, let er ook even op dat ze ook geld ingehouden hebben voor je verzekering à 11 euro. Verder krijg je reistijd in je eigen woonplaats niet vergoed, dus als je begint en/of eindigt in je eigen woonplaats, moet je de reistijd van/naar het station er af halen. Heb je dan nog te weinig, even EW mailen.
Eerst maar wachten of er überhaupt iets gestort wordt...You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.![]()
Geld lenen voor ¤20,-quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:36 schreef RangeRover het volgende:
Loon hier ook binnen. Mis wel 20,- volgens de eigen administratie. Lekker, zo voor de wintersport. Dat wordt weer geld lenen.![]()
![]()
Is die 11 euro eigenlijk per jaar(dus einddatum verschilt p.p.) of loopt hij standaard bij iedereen af in december?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:38 schreef joppie_saus het volgende:
Iedereen die te weinig loon ontvangen heeft, let er ook even op dat ze ook geld ingehouden hebben voor je verzekering à 11 euro. Verder krijg je reistijd in je eigen woonplaats niet vergoed, dus als je begint en/of eindigt in je eigen woonplaats, moet je de reistijd van/naar het station er af halen. Heb je dan nog te weinig, even EW mailen.![]()
Hij reageerde hierop denk ik:Vandaar de 'al'quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:41 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Eerst maar wachten of er überhaupt iets gestort wordt...![]()
![]()
Vandaag een dramadag gehad. Eerst verslapen, maar met een hoop gehaast alsnog op tijd gekomen. Word me daar verteld dat ze geen Ford Transit hebben staan. Het kenteken bleek bij een Trafic te horen. Vreemd, want volgens RDW en m'n ritinfo had het dus wel een transit moeten zijn. De papieren etc waren in orde dus ik dacht het zal wel.
Auto afgeleverd in Breda, en vervolgens op weg naar Waalwijk.
Kom ik daar aan bij één of ander gaar busstation waar ik op een buurtbusje moest overstappen. Natuurlijk was het busje in geen velden of wegen te bekennen. Later bleek dat er daar ongeveer 20 buurtbussen komen en allemaal zonder richtingsfilm.Ik heb op z'n minst achter 3 bussen aan gerend omdat de bestemming op een A4'tje achter de achterruit stond, daarna dacht ik flikker ook maar op, ik wacht wel. Wat moet dat rennen er belachelijk uitgezien hebben
Uiteindelijk dik een uur daar gezeten. Over een stukje van 30 km inclusief wachten ongeveer 3 uur gedaan uiteindelijk, in die grafkou.
Naar Barneveld ging het allemaal wel goed, maar ik was te laat dus kon ik achteraan sluiten in de file bij Utrecht, maar ja, goed voor de uurtjes, uiteindelijk 10 uur gedraaid...![]()
3 uur over 30km, soms/vaak zijn OV verbindingen over kleine afstand ontzettend ruk![]()
Waar vertrek jij eigenlijk vandaan? Ook ergens uit het noorden toch?![]()
¤111,-. Vrij fors.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:20 schreef joppie_saus het volgende:
Whehe, wat kostte die boete je ook alweer? Sinds ik prive een flinke gepakt heb, rij ik niet belachelijk hard meer.
Vanaf nu de CC maar iets vaker gebruiken ook.
Morgen twee ritjes, Arnhem - Haarlem en Heemstede - Meerkerk snelweglocatie. Één van m'n laatste dagjes werken, straks een stage van vijf maanden. Als ik dan de zaterdagen op beschikbaar blijf staan hoef ik in principe niet te melden dat ik vijf maanden weg ben toch?![]()
Nee dat kan niet altijd. Als je in principe boven de maximumleeftijd zit waarop je nog aangenomen zou kunnen worden als hiker kan je beter niets zeggen en hopen dat ze er niet achter komen. Een hiker van 23 kost natuurlijk veel meer dan een hiker van 19.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:58 schreef Franknfurter het volgende:
Je kunt je toch ook op non actief laten zetten en dan als je terugkomt weer op actief?
Toen ik een semester in het buitenland studeerde ben ik (tijdelijk) uit dienst gegaan. Tankpas terugsturen e.d. Bij terugkomt in NL heb ik wel even door moeten drukken maar mocht ik weer hiker worden (normaal gesproken alleen PC) en moest ik opnieuw contract ondertekenen e.d.![]()
Ik ben hiker regio Leeuwarden... Maar daar woon ik ook zeg maarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:34 schreef S-RS het volgende:
Waar vertrek jij eigenlijk vandaan? Ook ergens uit het noorden toch?![]()
![]()
Ik zou daar niet op rekenen. Op zaterdag is er immers lang niet altijd werk. Ik werd gisteren gebeld dat ik vanaf nu elke week minstens één doordeweekse dag moet gaan werken, anders moet ik eruit. De laatste tijd heb ik nl. niet zoveel gewerkt (1 dag in oktober, 0 dagen in november en 2 dagen in december, deze maand nog niet).Heb mezelf toch maar weer beschikbaar gesteld, ook al komt het slecht uit. Ik wil m'n baantje niet kwijt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:35 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
¤111,-. Vrij fors.
Vanaf nu de CC maar iets vaker gebruiken ook.
Morgen twee ritjes, Arnhem - Haarlem en Heemstede - Meerkerk snelweglocatie. Één van m'n laatste dagjes werken, straks een stage van vijf maanden. Als ik dan de zaterdagen op beschikbaar blijf staan hoef ik in principe niet te melden dat ik vijf maanden weg ben toch?![]()
als ik op stage ga probeer ik 1x vrij in de maand om toch te kunnen blijven werken. het valt wel op ja, vorige stage ben ik ook gebeld dat ik me eigenlijk had moeten uitschrijven. Daarna ben ik dus gwn 1x per maand gaan werken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:01 schreef Franknfurter het volgende:
Oh ellendig. Maar het valt toch wel op als je 5 maanden niet werkt?
en idd zaterdagen tellen niet mee, je moet minimaal 1 werkdag in de week beschikbaar zijn[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |