Voor wie het interesseert, maandag en gisteren echt twee lange klote dagen gehad. Maandag 9 uur gewerkt, drie ritten en bij iedere rit ging wel wat mis! Gisteren 10 uur gehad en veel vertraging, vooral veel files. Ook nog zo'n rare planning want ik had Bodegraven-Breda, Capelle a/d IJssel-Breda en Dordrecht-Meerkerk. Dus ongeveer de route Rotterdam-Breda-Rotterdam-Breda-Dordrecht-Meerkerk. Wie dat bedacht heeft??? En met die kutbus bij de grote blauwe (voorheen oranje) in Breda was het natuurlijk al helemaal drama. Ben in die twee dagen wel een stuk of 12 hikers tegen gekomen. Steeds vier tegelijk bij eenzelfde bedrijf.
Het positieve aan deze twee dagen: gisteren een A5 gehad, was wel nice. En de laatste rit naar Meerkerk, daar kwam ik een uur en een kwartier te laat. Dus ik liep net 1 minuut richting de bushalte, stopt zo'n blond wijffie en een gozer (van ALD) of ze me even naar de bushalte moesten brengen? Nou graag.. uiteindelijk bleek dat zij een paar straten van me vandaan wonen dus heb tot in Utrecht mee kunnen rijden!

Morgen en vrijdag weer, volgende week weer vier dagen. Oh ja, en ik stop per 1 februari met mijn studie. September weer beginnen. Even kijken hoe ik die 6 maanden ga oplossen v.w.b. EW.
Edit: ik heb even teruggelezen en ik zag dat julli ehet er al over hebben gehad hoe dat gaat als je een paa rmaanden niet kan werken. Ik ben benieuwd hoe ik dit ga aanpakken. Ik hoorde iets over een 0-lening bij DUO, waarbij je wel je OV kunt behouden. Dan zou ik gewoon nog één dag in de week kunnen werken voor EW. Even uitzoeken.
[ Bericht 11% gewijzigd door Hojdhopper op 18-01-2012 13:48:36 ]
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.