Niet echt, is alleen maar wassen, stofzuigen en parkeren op 1 terreintje. Niet echt rijden dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:47 schreef natuurlijkwel het volgende:
Vandaag mag ik vestigingswerkzaamheden op Schiphol doen, is dat leuk?
Pff.. Wat een lelijk hok zeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:27 schreef joppie_saus het volgende:
Net een bak-vrachtwagen afgeleverd in Zwolle. Ding werd gelijk in de showroom gedrukt. Dit was hem: http://yfrog.com/o0dbyyzj
Daarna een lift gehad naar het station, altijd fijn. Nu in de trein naar Almelo.
Sorry, ik moest even lachen ;-)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:28 schreef BAC92 het volgende:
Pfff net echt de stomste actie uit m'n EW carrière gehad. Moest kentekenpapieren brengen naar Houten, ik die afgeleverd en ik moest in dezelfde straat op en andere nummer een auto halen. Niet het schadeherstel bedrijf, dus ik zoeken en lopen door de regen en door de hagel. 2 rondjes over dat industrieterrein gelopen, compleet doorweekt, shirt onder me jas was nat, pantalon plakte aan me benen, dus ik bel de cp op, bleek dat ze gewoon in hetzelfde pand zaten. FML
Hihiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:28 schreef BAC92 het volgende:
Pfff net echt de stomste actie uit m'n EW carrière gehad. Moest kentekenpapieren brengen naar Houten, ik die afgeleverd en ik moest in dezelfde straat op en andere nummer een auto halen. Niet het schadeherstel bedrijf, dus ik zoeken en lopen door de regen en door de hagel. 2 rondjes over dat industrieterrein gelopen, compleet doorweekt, shirt onder me jas was nat, pantalon plakte aan me benen, dus ik bel de cp op, bleek dat ze gewoon in hetzelfde pand zaten. FML
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:28 schreef BAC92 het volgende:
Verwarming had er niet echt zin, en moest vanuit houten naar de snelweglocatie in Meerkerk, dus het was een ritje van niks. Daar wel een lift gehad van een andere hiker naar de bushalte!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:04 schreef S-RS het volgende:
[..]
Sorry, ik moest even lachen ;-)
Een langerit met de verwarming op standje tropisch kun je dan wel extra van genieten!
Zeker bij een autoverhuurder?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:50 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Niet echt, is alleen maar wassen, stofzuigen en parkeren op 1 terreintje. Niet echt rijden dus.
Jij hebt mijn dag ook weer goed gemaakt joppie! Hahah.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef joppie_saus het volgende:
Nou ik ben weer thuis. Heb me in Almelo toch iets meegemaaktZat net in de bus, begint er eentje geweldig over zijn nek te gaan. Buschauffeur mikt de bus aan de kant en merkt op dat hij niet verder gaat rijden met die stinkzooi in de bus. Ofwel; iedereen kon uitstappen en lopend zijn weg vervolgen
Helpen we elkaar de dag doorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:57 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Jij hebt mijn dag ook weer goed gemaakt joppie! Hahah.
Welke heb je besteld? Smartphone for life!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben ook modern geworden. Heb daarnet een smartphone besteld. Wel een beetje zonde om afstand te moeten doen van m'n trouwe Nokia 6233
Not bad, wat voor ritten had je?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis. Weer eens een werkdag van 12 uur gemaakt.
En dat!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:19 schreef Mallet het volgende:
[..]
Welke heb je besteld? Smartphone for life!
Assen-Haarlem en Den Haag-Almere (leuke combinatie, bijna 2 uur reistijd tussen eindadres 1e rit en startadres 2e ritquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:48 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Not bad, wat voor ritten had je?
[..]
En dat!
In het begin had ik nog geen smartphone.. Of geen internet geloof ik. Dat is echt bijna geen doen met dit werk. Zeker als je nog een extra rit krijgt of er vervalt er een en je krijgt er een nieuwe voor in de plaatst. In het begin moesten de dames dan alles naar me doorfaxen, dus OV-informatie en transportformulieren en ritinfo.. Dat ging nooit goed, dat begrepen ze nooit wat wij als hikers nodig hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:55 schreef MuurStraat het volgende:
Zou dit werk ook echt niet meer zonder smartphone kunnen
Ben overigens deze week overgestapt van Blackberry naar de iPhone 4s, topding
Oh maar dat doe ik ook! Ik print altijd de informatie van 9292 met een kaartje op papier. Pak pas de telefoon erbij als ik er niet uitkom.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:57 schreef joppie_saus het volgende:
Wat dat betreft had ik nog wel respect voor Irritatie, toen ik naast hem over de Isolatorweg liep, hij met zijn looproute uitgeprint, vier opties voor OV uitgeprint en alles..
Dat is ook zeer handig idd, thanks!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:17 schreef joppie_saus het volgende:
Vergeet m.flitsservice.nl voor de actuele flitsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |