Wel geluk dat je in Houten ook weer een auto kan meenemen. Vind het altijd zo irritant.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:47 schreef BAC92 het volgende:
Ook al gebeld voor morgen, wordt een kort dagje. Eerst Gouderak - Meerkerk in een 207. Dan weer postbode uithangen en kentekenpapieren naar Houten brengen, en dan vanaf Houten naar de snelweglocatie in Meerkerk.
Ja idd, dat vind ik echt onzin idd. Het is goed voor de uren maar het heeft helemaal niks te maken met het werk dat je voor EasyWay wilt doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wel geluk dat je in Houten ook weer een auto kan meenemen. Vind het altijd zo irritant.
-Bus uit
-Lopen naar A.
-"Hoi, ik heb kentekenpapieren"
-Terug lopen naar de bus
Ja maar in meerkerk wel een fucking eind lopen..quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wel geluk dat je in Houten ook weer een auto kan meenemen. Vind het altijd zo irritant.
-Bus uit
-Lopen naar A.
-"Hoi, ik heb kentekenpapieren"
-Terug lopen naar de bus
Gecondoleerd. Ik moest naar een godverlaten industrieterrein vlak langs het spoor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:58 schreef Kevindinhinho het volgende:
Waar moet je heen in Meppel?
mijn woonplaatsie!!
Haha, bedankt! Ik weet waar je bedoeld. Lekkere aansluiting ook met bussen etc...quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:44 schreef Mallet het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Ik moest naar een godverlaten industrieterrein vlak langs het spoor.
Haha, hoelaat was je op het station van Meppel? Was daar zelf rond 9 uur.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:44 schreef Mallet het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Ik moest naar een godverlaten industrieterrein vlak langs het spoor.
Zo erg als Vondelingenplaat kan het niet zijnquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:44 schreef Mallet het volgende:
[..]
Goed voor de urenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:54 schreef Mallet het volgende:
Ik heb maar 5min moeten wachten op de bus, dus dat was lekker getimed. Ik was rond 12uur op het station. Sta nu in Zwolle. Ik zag een trein in Meppel richting Schiphol vertrekken dus ik dacht kut gemist.. Jammer dan. Dus ik ga die Kiosk in.. Komt er opeens nog een trein die volgens mij ook in Zwolle stopte.. Dus die miste ik ook hehe..
Haha, die komen op xx:52 en xx:56 aan en stoppen idd allebij in Zwolle. De een komt uit Groningen en de ander uit Leeuwarden, daarom zitten ze zo dicht op elkaar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:54 schreef Mallet het volgende:
Ik heb maar 5min moeten wachten op de bus, dus dat was lekker getimed. Ik was rond 12uur op het station. Sta nu in Zwolle. Ik zag een trein in Meppel richting Schiphol vertrekken dus ik dacht kut gemist.. Jammer dan. Dus ik ga die Kiosk in.. Komt er opeens nog een trein die volgens mij ook in Zwolle stopte.. Dus die miste ik ook hehe..
Klopt, als het om spoedritten gaat zoekt EW eerst een chauffeur voor bedrijven de definitieve info doorgeven.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:58 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik heb nog een spoedje, Groningen Emmeloord. Weet nog niet welke auto, duurt lang tegenwoordig voordat de ritinfo op de site staat bij EW..
Edit:
Voor m'n beurt gesproken: Ritinfo was nog niet beschikbaar, alles wordt doorgebeld in de trein! Lang leve internet op je mobiel!
Dan ben jij al de 4e AR'er hier! Welkomquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:08 schreef natuurlijkwel het volgende:
Ik werk nu een week bij autoreset, tot zover een V70, Astra en een Focus gehad. Vorige week vrijdag 2 autos naar Meerkerk gebracht dus kon 2x dat hele eind lopen... Gister naar Groningen en weer terug, 7 uur bezig geweest.
Snelweglocatie is wel een roteind inderdaad en dan ook nog een heel stuk door dat weiland banjeren. Feestlocatie valt wel mee, niet zelden maak ik nog even een tussenstop bij de Plus of de cafetaria naast de haltequote:Op donderdag 19 januari 2012 14:08 schreef natuurlijkwel het volgende:
Ik werk nu een week bij autoreset, tot zover een V70, Astra en een Focus gehad. Vorige week vrijdag 2 autos naar Meerkerk gebracht dus kon 2x dat hele eind lopen... Gister naar Groningen en weer terug, 7 uur bezig geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |