Nee, maar competitive advantage becomes competitive necessity. Het wordt dus steeds moeilijker.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja, maar hoewel de 1e zijn erg veel helpt, hoef je niet per sé de 1e te zijn om de populairste te worden.
Ik ben 30.. en ik moet van de arts meer fruit eten. Dus pas maar opquote:Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef Sinosappel het volgende:
LostInSpace en VacaLoca hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Oud genoeg om je oudere broer te kunnen zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef Sinosappel het volgende:
LostInSpace en VacaLoca hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Hoe oud dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oud genoeg om je oudere broer te kunnen zijn
quote:
Het is best wel koud jaquote:Op zondag 15 januari 2012 12:40 schreef Royco1 het volgende:
Ligt het aan mij, of is het gewoon ijskoud
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]we moeten echt een keer gaan jammen man
TC aubquote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zit hier nakend te chillen, problem?
Niet bewust, ik heb volgens mij sowieso niet gedroomd vannachtquote:Op zondag 15 januari 2012 12:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt. Heb je nog gedroomd over je Turkse schone?
Gefapt dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet bewust, ik heb volgens mij sowieso niet gedroomd vannacht
Rock is ook wel leukquote:Op zondag 15 januari 2012 12:49 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Jij was toch meer van de metal?
Ik droomde dat iedereen dood ging om me heen.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet bewust, ik heb volgens mij sowieso niet gedroomd vannacht
Bekend probleem.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb altijd dat ik droom en dan wakker word op een spannend moment in de droom en dan probeer ik verder te dromen maar het lukt bijna nooit![]()
Ik vergeet altijd gelijk wat ik droom dus dat gaat sowieso nietquote:Op zondag 15 januari 2012 13:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb altijd dat ik droom en dan wakker word op een spannend moment in de droom en dan probeer ik verder te dromen maar het lukt bijna nooit![]()
Als dat gebeurt ben ik altijd al minimaal een halve dag chagrijnig.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Omdat je 1 keer geneukt hebt in het weekend stop jij met fappen?quote:
Voor sommige mannen is dat genoegquote:Op zondag 15 januari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat je 1 keer geneukt hebt in het weekend stop jij met fappen?
Tuurlijk, want hij hoopt dat zijn banging streak doorzet. Weet je toch wel dit?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je moet 't een beetje opsparen hè? Is zo lullig als 'ie 'r volgend weekend weer ziet en er komt zo weinig uit.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Een hele week niet fappenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:06 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet 't een beetje opsparen hè? Is zo lullig als 'ie 'r volgend weekend weer ziet en er komt zo weinig uit.
Ik neuk binnen zoveel tijd wel weer opnieuw dus dan heb ik liever een wat vollere tankquote:Op zondag 15 januari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Fixedquote:Op zondag 15 januari 2012 13:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tuurlijk, want hij zet zijn banging streak door. Weet je toch wel dit?
Ik hoor dit ook voor het eerst. Zouden vrouwen dat ook doen?quote:
Hebben jouw ballen zoveel opslagruimte dat het een neverending fountain is dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoor dit ook voor het eerst. Zouden vrouwen dat ook doen?
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Hebben jouw ballen zoveel opslagruimte dat het een neverending fountain is dan?
Oke als jij dat vindtquote:Op zondag 15 januari 2012 13:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omdat het geil is om een flinke lading te spuiten, duh
Daar heb ik elke dag beschikking over. Vers en welquote:
En een goede comeback wanneer iemand vraagt of je van de melkboer bent.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar heb ik elke dag beschikking over. Vers en wel
Handig als je pa groentenboer is
Ik wel mang, we hadden toch een koreaanse melkboer denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:26 schreef twi het volgende:
[..]
En een goede comeback wanneer iemand vraagt of je van de melkboer bent.
Valt wel mee, want als ze een beetje creatief zijn beginnen ze over rode kool en de kleur van mij haarquote:Op zondag 15 januari 2012 13:26 schreef twi het volgende:
[..]
En een goede comeback wanneer iemand vraagt of je van de melkboer bent.
Do the curtains match the carpet?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Valt wel mee, want als ze een beetje creatief zijn beginnen ze over rode kool en de kleur van mij haar
Akoestisch gepingel ook?quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 15 januari 2012 13:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Akoestisch gepingel ook?
Dit soort deuntjes verzin ik meestal als ik gewoon maar wat doe. Bends zijn verdomd moeilijk op een akoestische gitaar *trekt vel van zijn vingers af*
Check mijn tumbleweed-deuntje.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Akoestisch gepingel ook?
Dit soort deuntjes verzin ik meestal als ik gewoon maar wat doe. Bends zijn verdomd moeilijk op een akoestische gitaar *trekt vel van zijn vingers af*
Kspeel niet zo veel akoestisch, maar er is niks mis meequote:Op zondag 15 januari 2012 13:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Akoestisch gepingel ook?
Maar dat is sowieso baas. Stemmen is voor mietjes.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Check mijn tumbleweed-deuntje.
http://crutch.bandcamp.com/track/tumbleweed
Veel te dikke snaren gebruikt, natuurlijk en ontstemd. oioioioi.
Oh, nou dan ben ik zo'n mietje die z'n gitaar op gehoor kan stemmen.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso baas. Stemmen is voor mietjes.
Nicequote:Op zondag 15 januari 2012 13:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, nou dan ben ik zo'n mietje die z'n gitaar op gehoor kan stemmen.
Echte gitaristen kunnen dat!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jaartje of 15.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
NiceDan speel je zeker wel lang?
Dan moet je dat wel kunnen jaquote:
Amateurquote:Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel kunnen ja
Ik kan de laagste 3 snaren redelijk op gehoor stemmen, maar ik speel nu ook pas 3 jaar ofso dus dan mag dat nog
Ja maar daar hoef ik niet een week voor te sparenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij vindt het niet geil om iemand even flink onder te spuiten?
Tsja, dat kan ik helaas niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mijn daglading en weeklading verschillen nogal van elkaarquote:Op zondag 15 januari 2012 14:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar daar hoef ik niet een week voor te sparen
Nooit uitgeprobeerdquote:Op zondag 15 januari 2012 14:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn daglading en weeklading verschillen nogal van elkaar
Ik zal even een oudje van mij uploaden.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Tsja, dat kan ik helaas niet.
Niet goed iig. Ik hoor het wel als hij echt serieus ontstemd is, maar als die gitaar - zoals daarnet - met alle snaren wat lager zit, dan hoor ik het niet. Vooral omdat ze dan ten opzichte van elkaar nog wel aardig klinken.
Ik heb hem net weer even gestemd en dan hoor ik wel verschil.
Te dikke snaren weet ik niet of die er op zitten eigenlijk. Ze klinken misschien wat wolliger omdat ik niet met een plectrum speelde?
Er zitten denk ik EFT16 van D'Addario op:
http://www.lordofthestrin(...)t-tops/10000015.html
Misschien is lichtere snaren er op zetten wel een idee.
Zo dit is van 2006, even gekopieerd van mijn prive-account.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel kunnen ja
Ik kan de laagste 3 snaren redelijk op gehoor stemmen, maar ik speel nu ook pas 3 jaar ofso dus dan mag dat nog
Dus?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent 28 en hebt nog nooit een week niet gefapt?
Ja, 3/4 dagen is de maxquote:Op zondag 15 januari 2012 14:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent 289 en hebt nog nooit een week niet gefapt?
Ja maar zoals al eerder aangegeven breekt je lichaam na 3 dagen je load automatisch afquote:Op zondag 15 januari 2012 14:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar je merkt het verschil van je 1dag load en je 4daagse load toch ook wel?
Maakt niet uit jonge.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:20 schreef twi het volgende:
Ik vermoed dat ik de schuldige ben voor deze uitermate interessante discussie.
Sorry.
Tsja, dat soort dingen doe ik je niet naquote:Op zondag 15 januari 2012 14:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zo dit is van 2006, even gekopieerd van mijn prive-account.
Ik dacht dat dat op 10 dagen lag...quote:Op zondag 15 januari 2012 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar zoals al eerder aangegeven breekt je lichaam na 3 dagen je load automatisch af
Dat lijkt me waarschijnlijker want hoewel mijn 3daagse load indrukwekkend is verdiend mijn weekload een awardquote:Op zondag 15 januari 2012 14:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat op 10 dagen lag...
Bijbaantje bij Perfax zeker?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat lijkt me waarschijnlijker want hoewel mijn 3daagse load indrukwekkend is verdiend mijn weekload een award
Dit verdiend dankquote:Op zondag 15 januari 2012 14:20 schreef twi het volgende:
Ik vermoed dat ik de schuldige ben voor deze uitermate interessante discussie.
Sorry.
Jij met je eiwit dieet.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat lijkt me waarschijnlijker want hoewel mijn 3daagse load indrukwekkend is verdiend mijn weekload een award
Dat van die snaren en ontstemd sloeg op dat stukje dat ik eerder liet horen hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:22 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Tsja, dat soort dingen doe ik je niet na
Ik ben zo'n typische ik-heb-in-het-weekend-wat-uurtjes-over-en-pak-dan-mijn-gitaar persoon.
En dan schiet het niet op met wat je ermee kunt
Maar ik ga wel andere snaren bestellen. Bedankt daarvoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel eieren en shakes eet jij nou op een dag dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Denken dat ik op een eiwitdieet zit
Ik zit op een eetveellekkeredingendieet
Okeequote:Op zondag 15 januari 2012 14:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat van die snaren en ontstemd sloeg op dat stukje dat ik eerder liet horen hoor.
Voorheen had ik cleartones en nu zweer ik bij Elixr. .011 zet ik erop.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:30 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
OkeeMaar dan nog is het misschien wel een idee.
Ik wil weleens zien hoe het is met EFT15 snaren (.010 - .047) ipv EFT16 (.012 - .053).
Op mijn electrische gitaar heb ik namelijk EXL110 snaren (.010 - .046) en dat speelt wel prettig, ook met benden.
1 shake (gewoon met volle yoghurt banaan en een beetje vla)quote:Op zondag 15 januari 2012 14:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel eieren en shakes eet jij nou op een dag dan?
Is dat niet slecht voor je cholesterol zo veel eierenquote:Op zondag 15 januari 2012 14:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1 shake (gewoon met volle yoghurt banaan en een beetje vla)
en eieren denk ik gemiddeld genomen 1,5 tot 2 per dag ofzo
1 zak chips en 10 broodjes?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1 shake (gewoon met volle yoghurt banaan en een beetje vla)
en eieren denk ik gemiddeld genomen 1,5 tot 2 per dag ofzo
Alsof 2 eieren zoveel is...quote:Op zondag 15 januari 2012 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat niet slecht voor je cholesterol zo veel eieren
Per dag wel.quote:
quote:
quote:De eidooier bevat cholesterol. Omdat vermoed werd dat het eten van veel cholesterol tot hart- en vaatziekten zou kunnen leiden, kregen eieren een slechte naam. Inmiddels (2003) is ontdekt dat een te hoog cholesterolgehalte weliswaar ongezond is, maar niet alleen veroorzaakt wordt door de voeding, maar vooral door de aanleg, en bovendien meer wordt veroorzaakt door het eten van te veel (verzadigde) vetten dan door het eten van cholesterol, dat in betrekkelijk geringe mate wordt opgenomen.
Fruitman.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Meestal wel een halve komkommer en 2-5 stuks fruit
Daar zou ik mij niet te zeker van zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 14:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Approaching a girl
0 deaths/year
-drommeldaris
Bronquote:Op zondag 15 januari 2012 14:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Approaching a girl
0 deaths/year
-drommeldaris
Laten we het zo zeggen, ik denk dat meer mensen zichzelf van het leven beroven omdat ze die dingen niet doen dan dat die vrouw waar je op afstapt je ineens vermoordquote:Op zondag 15 januari 2012 14:46 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Daar zou ik mij niet te zeker van zijn
Of haar vriend, die je toevallig over het hoofd zagquote:Op zondag 15 januari 2012 14:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, ik denk dat meer mensen zichzelf van het leven beroven omdat ze die dingen niet doen dan dat die vrouw waar je op afstapt je ineens vermoord
Een afwijzing kan reden tot zelfmoord, hartfalen door opwinding.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, ik denk dat meer mensen zichzelf van het leven beroven omdat ze die dingen niet doen dan dat die vrouw waar je op afstapt je ineens vermoord
Hartfalen door stress kan ook wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een afwijzing kan reden tot zelfmoord, hartfalen door opwinding.
Meh, mijn sport doet 30.000 doden per jaarquote:Op zondag 15 januari 2012 14:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Sinos check deze
[ afbeelding ]
Kijk mijn sport hardcore zijn dan met 20 doden per jaar
Fitness of voetbal?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:53 schreef l3east het volgende:
[..]
Meh, mijn sport doet 30.000 doden per jaar
Self-erotic asphyxia? Wtf?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Sinos check deze
[ afbeelding ]
Kijk mijn sport hardcore zijn dan met 20 doden per jaar
Zeker dat bedoelde ik ook.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hartfalen door stress kan ook wel.
Zanger van INXS is zo gestorven op zijn hoogtepuntquote:Op zondag 15 januari 2012 14:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Self-erotic asphyxia? Wtf?
En hoe ga je dood aan een hotdog? Je verstikt je in de knakworst?
Damn ja ik ken ook een jongen die nu in een rolstoel zit vanwege AFVerlamd vanaf z'n onderlichaam. Knap klote.
Doe je het beter dan ik. Ik moet schoonmaken en de strijk doen maar de zin ontbreektquote:Op zondag 15 januari 2012 14:58 schreef Myraela het volgende:
Ik maak al de hele dag huiswerk, ik wil niet meer.
Ik heb dat een keer gezien in een film...Kens Parks oid.quote:
Ja omdat ze dan een intenser orgasme krijgen. Werkt bij vrouwen ook overigens.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gezien in een film...Kens Parks oid.
Wist niet dat het een ding was.
Die mensen kicken erop om zichzelf te wurgen tijdens het fappen?
Door het gebrek aan zuurstof in de hersenen is het orgasme veel heviger.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gezien in een film...Kens Parks oid.
Wist niet dat het een ding was.
Die mensen kicken erop om zichzelf te wurgen tijdens het fappen?
Maar jij vindt wurgseks helemaal niet leuk toch of lag dat aan die chick?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Door het gebrek aan zuurstof in de hersenen is het orgasme veel heviger.
Dag later en ik kan er nog steeds niet over uitquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:41 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Vannacht iets aparts op dat vlak... was met een maat stappen in een kroeg. Aantal leuke dames aanwezig en je kijkt wat rond. Spreekt even later die maat van me eentje aan die voorbij kwam lopen. Eentje waar ik bij rondkijken ook naar gekeken had. Ik kom er gewoon bij vervolgens. Begint die chick ineens uit het niets heel gezeik tegen me over dat ik er bij kwam ipv initieerde en van 'jaa je moet luisteren naar je vrienden en hij neemt wel actie bladiebladiebla'. ik had echt zoiets van wtf? En dan wuift ze me ineens weg 'wil jou nu niet meer spreken'. terwijl zij alleen maar met een vage rant bezig was waar ik niet op zat te wachtenBegon ze ook nog over dat ze vroeger mede-eigenaar was van die toko enzo... heel vaag.
Ze nam het me kwalijk dat ik haar niet versierde ofzoTja ik weet niet hoor maar je kan moeilijk iedereen aanspreken en alsof het een crime is om er bij te komen staan, nogal logisch als we met z'n 2en op stap zijn. En als hij niet praatje met dr was gaan maken had ik het ms zelf wel gedaan wat later... maar dit was uiteindelijk geen praatje maar een rant
Ik zou ervoor in therapie gaan als ik jou was.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:02 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dag later en ik kan er nog steeds niet over uit![]()
Kan geen normale reden vinden voor haar om zo te doen... als het dus zou zijn dat ze valt over dat mijn maat haar eerder aanspreekt dan ik... tja het was de eerste keer dat ze onze kant langsliep en hij stond toevallig dichterbij en zegt gelijk iets, was voor mij fysiek onmogelijk om eerder te zijn![]()
Moet ik eigenlijk negeren zoiets en afdoen als niets maar blijft bij mij dan toch beetje zeuren van of het een ander ook overkomen was en het volkomen random was of dat het toch iets is wat ik bij mezelf moet zoeken...
Ik heb een filmpje gezien waar een vrouw dit bij zichzelf doetquote:
grappigquote:Op zondag 15 januari 2012 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou ervoor in therapie gaan als ik jou was.
Nouja, het was.. bijzonder.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar jij vindt wurgseks helemaal niet leuk toch of lag dat aan die chick?
1. ze was dronkenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:02 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kan geen normale reden vinden voor haar om zo te doen... als het dus zou zijn dat ze valt over dat mijn maat haar eerder aanspreekt dan ik... tja het was de eerste keer dat ze onze kant langsliep en hij stond toevallig dichterbij en zegt gelijk iets, was voor mij fysiek onmogelijk om eerder te zijn![]()
Moet ik eigenlijk negeren zoiets en afdoen als niets maar blijft bij mij dan toch beetje zeuren van of het een ander ook overkomen was en het volkomen random was of dat het toch iets is wat ik bij mezelf moet zoeken...
Laten we het hopenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1. ze was dronken
2. ze is een vrouw
3. ze was tevens ongesteld
4. ze heeft ook nog eens borderline
Soft wurgen?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:03 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen die nog nooit soft wurgseks hebben gehad
Dag later en je denkt er nog steeds over na?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:02 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
4 hoeft tijdens de seks geen probleem te zijn, 3 wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1. ze was dronken
2. ze is een vrouw
3. ze was tevens ongesteld
4. ze heeft ook nog eens borderline
Beetje dominant idee'tje maar gewoon eigenlijk het echte werk maar half doen denk ik.quote:
Jij hebt nooit iets dat ookal is het ergens onbenullig nog blijft knagen?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dag later en je denkt er nog steeds over na?
INB4 een echte schipper dit datquote:Op zondag 15 januari 2012 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
4 hoeft tijdens de seks geen probleem te zijn, 3 wel.
Precies. Boeiend, en weer verder.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Jij hebt nooit iets dat ookal is het ergens onbenullig nog blijft knagen?
Ohnee wacht jij bent zelf vrouw dus je zit niet te puzzelen over de mindfucks van irrationele vrouwen
Wie weet eerst maar eens leren varen. Die rooie zee komt later wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
INB4 een echte schipper dit dat
Moet je zelf ook niet doenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Jij hebt nooit iets dat ookal is het ergens onbenullig nog blijft knagen?
Ohnee wacht jij bent zelf vrouw dus je zit niet te puzzelen over de mindfucks van irrationele vrouwen
Naja hij heeft zelf een vriendin, hij maakt vooral praatjes voor de lol.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:05 schreef dawg het volgende:
wat een dom wijf vaca. was die vriend van je niet meteen afgeknapt op haar?
Ben jij familie van MLIG?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Naja hij heeft zelf een vriendin, hij maakt vooral praatjes voor de lol.
Ik was iig wel snel afgeknaptHoop alleen niet dat ik haar daar vaker ga zien, ze moeilijk blijft doen zonder reden en ze haar status als ex-mede-eigenaar ms nog gaat inzetten om ons daar te weigeren ofzo
Die gast is echt ziek ja, ik had een tijdje geleden ook al iets van hem gepost.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Als elke vrouw even strak was als deze man speelt pas ik nergens meer in
Die ik net poste kon ik ook min of meer spelen voordat ik op kamers ging alleen die cymbal patroontjes lukten me nog niet helemaal perfectquote:Op zondag 15 januari 2012 15:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Die gast is echt ziek ja, ik had een tijdje geleden ook al iets van hem gepost.
Je zit te dubben over een vrouw die duidelijk aan heeft gegeven wat ze niet leuk vindt, en gaat daarna paranoide scenario's bedenken wat ze zou kunnen doen aan de hand van die mening. Kom op zeg, ik zit ook wel eens te piekeren over vrouwen, maar dit?quote:
Druk maken over 20 wijven.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Je druk maken over 1 wijf wanneer je uitgaat
als het jouw wijfquote:Op zondag 15 januari 2012 15:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Heloefquote:
alles in het extreme trekken.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat mens zelf boeit me geen flikker hoor. Meer de situatie, of het 100% random was of dat ik zoiets op een of andere manier aantrek.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Moet je zelf ook niet doen
Als ze zo vaag doet, is ze toch niet de moeite waard voor jou. Let it beTenzij je nog meer ellende mee wilt maken.
Het was random. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat mens zelf boeit me geen flikker hoor. Meer de situatie, of het 100% random was of dat ik zoiets op een of andere manier aantrek.
Het ligt aan jou.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat mens zelf boeit me geen flikker hoor. Meer de situatie, of het 100% random was of dat ik zoiets op een of andere manier aantrek.
Ik ben nog vrijgezel dus ik heb geen wijfquote:
idd zegquote:Op zondag 15 januari 2012 15:14 schreef dawg het volgende:
[..]
alles in het extreme trekken.
hij post het hier, das wat anders.
Ja maar als dit opvalt dan heb jij dat normaal niet en zit je je dus weer helemaal nergens druk over te maken?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
idd zeg![]()
Ik ga itt velen hier elke week stappen en kom zoveel mensen en situaties tegen. Vrijdagnacht was zij ook 1 van de 10 ofzo die ik gesproken heb alleen viel dit natuurlijk op en was het nogal negatieve energie.
Als je zoveel mensen en situaties meemaakt waarom boeit het je dan zo veel?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
idd zeg![]()
Ik ga itt velen hier elke week stappen en kom zoveel mensen en situaties tegen. Vrijdagnacht was zij ook 1 van de 10 ofzo die ik gesproken heb alleen viel dit natuurlijk op en was het nogal negatieve energie.
Ja hebt gelijkquote:Op zondag 15 januari 2012 15:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben nog vrijgezel dus ik heb geen wijf
Tevens zou ik het dan mijn vriendin noemen ipv wijf
wijven zijn tokkies
mensen die claimen dat het aan jou ligt sporen niet. een beetje verantwoording gaan dragen voor een of ander suf wijf wat uit het niets dom begint te kakelen, kom nou.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
idd zeg![]()
als ie er niet aan dacht zou ie het ook niet kunnen posten.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat je het post oke maar dat je er na een dag nog steeds aan denkt
Goede vraagquote:Op zondag 15 januari 2012 15:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je zoveel mensen en situaties meemaakt waarom boeit het je dan zo veel?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat je het post oke maar dat je er na een dag nog steeds aan denkt
Klinkt als een vaag, verwend wijfquote:Op zondag 15 januari 2012 15:02 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Sickquote:Op zondag 15 januari 2012 15:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die ik net poste kon ik ook min of meer spelen voordat ik op kamers ging alleen die cymbal patroontjes lukten me nog niet helemaal perfect
Hij doet fucking veel drumrollsquote:Op zondag 15 januari 2012 15:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Klinkt als een vaag, verwend wijf.
[..]
Sick. Ik was ook zo'n cover van hem aan het oefenen, tot ik doorhad dat hij allemaal zieke fills deed die niet eens in het oorspronkelijke nummer zaten
.
Je maakt geen leuke dingen mee als je uitgaat?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:22 schreef VacaLoca het volgende:
Ok sorry zal het niet meer doen
Terug naar algemene niveau van niets meemaken dus ook nergens mee kunnen zitten behalve hypothetische dingen dan maar.
Wie zegt dat hij uitgaat?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je maakt geen leuke dingen mee als je uitgaat?
Zat, maar ik dacht ik post een beetje in het thema van dit topic. Stel me open enzo... foutje.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je maakt geen leuke dingen mee als je uitgaat?
Denken dat niemand in dit topic leuke dingen meemaaktquote:Op zondag 15 januari 2012 15:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zat, maar ik dacht ik post een beetje in het thema van dit topic. Stel me open enzo... foutje.
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:26 schreef VacaLoca het volgende:
Nu een schaaltje yoghurt met 7 gram eiwit om maar weer ontopic te gaan
Ik chargeer, net zoals dawg zegt dat mijn posts ook meteen enorm uit verband worden getrokken... beetje vermoeiend. Als je hier wat zegt moet je daarna eerst 20 topics tegenspreken dat je niet op randje zelfmoord staat ofzoquote:Op zondag 15 januari 2012 15:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat niemand in dit topic leuke dingen meemaakt
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik chargeer, net zoals dawg zegt dat mijn posts ook meteen enorm uit verband worden getrokken... beetje vermoeiend. Als je hier wat zegt moet je daarna eerst 20 topics tegenspreken dat je niet op randje zelfmoord staat ofzo
Nu overdrijf je onze reactiesquote:Op zondag 15 januari 2012 15:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik chargeer, net zoals dawg zegt dat mijn posts ook meteen enorm uit verband worden getrokken... beetje vermoeiend. Als je hier wat zegt moet je daarna eerst 20 topics tegenspreken dat je niet op randje zelfmoord staat ofzo
uitermate vermoeiend hier soms.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Van wie?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:29 schreef Drommeldaris het volgende:
ontopic, even 15gr eiwit naarbinnen werken
Kerel ik zit yoghurt te etenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nou niet van mezelf iig want ik ben nog even aan het sparen
Toch niet rechtstreeks uit de bronquote:Op zondag 15 januari 2012 15:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nou niet van mezelf iig want ik ben nog even aan het sparen
Ik nog niet in ieder gevalquote:Op zondag 15 januari 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Alsof de mannen in dit topic nog nooit zichzelf hebben geproeft
Nee.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Lik jij je vingers af als je net klaar bent met mastruberen?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Ja standaard, jij niet dus?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lik jij je vingers af als je net klaar bent met mastruberen?
Je proeft nooit van jezelf?quote:
Negative.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Kwestie van mikkenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gaat bij ons in een tissue oid anders vliegt het door de hele kamer..
Oefenen, zal niet de eerste paar keer lukken maar daarna ...................quote:Op zondag 15 januari 2012 15:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Yeah right, daar is tijd voor als je op je hoogtepunt zit.
Over tissues, of over dat mensen zeiken wanneer dit topic gebruikt is zoals het zou moeten?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:55 schreef debeterebob het volgende:
VacaLoca heeft stiekem best gelijk...
Mwa nou het moet niet zo zijn dat je hier niks meer mag zeggen als je niet bij kliekje hoort, dat bedoel ik.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Over tissues, of over dat mensen zeiken wanneer dit topic gebruikt is zoals het zou moeten?
???quote:Op zondag 15 januari 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mwa nou het moet niet zo zijn dat je hier niks meer mag zeggen als je niet bij kliekje hoort, dat bedoel ik.
Uiteraard, maar ik vind het ook wel frappant dat hij verteld over iets dat met zijn ervaring met een meisje te maken heeft, en hij daar over afgezeken is.. :Squote:Op zondag 15 januari 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mwa nou het moet niet zo zijn dat je hier niks meer mag zeggen als je niet bij kliekje hoort, dat bedoel ik.
Wie zegt dat die niks mag zeggenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ikzelf iig niet, hoewel het wel wat frappant was om meteen met MLiG vergeleken te worden op basis van vrijwel nietsquote:Op zondag 15 januari 2012 16:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wie zegt dat die niks mag zeggen
Dat had meer met je conspiracy theory te maken dat ze je misschien de toegang zou weigeren, omdat ze ex-eigenaresse was, Sherlock.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ikzelf iig niet, hoewel het wel wat frappant was om meteen met MLiG vergeleken te worden op basis van vrijwel niets
Volgens mij werd die chick met MLiG vergeleken en niet jijquote:Op zondag 15 januari 2012 16:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ikzelf iig niet, hoewel het wel wat frappant was om meteen met MLiG vergeleken te worden op basis van vrijwel niets
Gevoed door angst omdat we al in 3 kroegen niet meer binnenkomen en we deze graag willen behouden.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:08 schreef twi het volgende:
[..]
Dat had meer met je conspiracy theory te maken dat ze je misschien de toegang zou weigeren, omdat ze ex-eigenaresse was, Sherlock.
Drie kroegen niet meer binnenkomen? Heb je daar ook nagelaten om de ex-eigenaresse eerder dan die vriend van je aan te spreken?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gevoed door angst omdat we al in 3 kroegen niet meer binnenkomen en we deze graag willen behouden.En hey ze heeft al getoond maf en irrationeel te zijn en graag een standpunt te willen maken dus zo heel ver gezocht is het ook weer niet
Nee, warm hier.quote:
Van mij mag het nog wel kouder worden. Ik vind de winter toch altijd wat hebbenquote:
In the summertime when the weather is finequote:Op zondag 15 januari 2012 16:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Van mij mag het nog wel kouder worden. Ik vind de winter toch altijd wat hebbenmaar ik vrees dat we geen echte winter gaan krijgen.
(En alle rotinsecten vriezen nu niet dood)
Just a perfect day,quote:Op zondag 15 januari 2012 16:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
In the summertime when the weather is fine
I'll drink beer and she'll drink wine
Together shaking booty in the clubs
She will have my cubs
Neuh. 1tje hadden werknemers slechte dag ofzo en waren tevens wat pauper en gooide ons er om echt niets uit. Ik zou wat gezegd hebben terwijl dat niet zo was. Ms wilde ze de boel liever sluiten ofzo want die avond was er haast geen kip daar. Andere 2 vanwege dronken akkefietje in 1 van de 2 maja delen zelfde eigenaar en uitsmijters.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:16 schreef twi het volgende:
[..]
Drie kroegen niet meer binnenkomen? Heb je daar ook nagelaten om de ex-eigenaresse eerder dan die vriend van je aan te spreken?
Waar woon je?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Neuh. 1tje hadden werknemers slechte dag ofzo en waren tevens wat pauper en gooide ons er om echt niets uit. Ik zou wat gezegd hebben terwijl dat niet zo was. Ms wilde ze de boel liever sluiten ofzo want die avond was er haast geen kip daar. Andere 2 vanwege dronken akkefietje in 1 van de 2 maja delen zelfde eigenaar en uitsmijters.
Warme chocomel of koffie drinken op een bankje bij een ijsbaan; samen kijken naar een romantisch witte wereldquote:Op zondag 15 januari 2012 16:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
In the summertime when the weather is fine
I'll drink beer and she'll drink wine
Together shaking booty in the clubs
She will have my cubs
Niks. Zolang het maar niet negatief is.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:28 schreef SiIk het volgende:
Hoeveel moet je minstens op je ovchipkaart hebben om in te kunnen checken in de bus?
Dit is niet eens waarquote:Op zondag 15 januari 2012 16:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niks. Zolang het maar niet negatief is.
[b][b][b]
Trein minstens 20 euro.[/b][/b][/b]
Dacht dat ze dat eerst zeiden bij de NS, dat je minstens 20 euro moest hebben om in te kunnen checken bij de trein.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit is niet eens waarin mijn geval dan
Ik dacht dat het 7 euro was, maar het blijkt 4 te zijn:quote:Op zondag 15 januari 2012 16:28 schreef SiIk het volgende:
Hoeveel moet je minstens op je ovchipkaart hebben om in te kunnen checken in de bus?
Die 20 euro geldt alleen voor een anonieme kaartquote:Op zondag 15 januari 2012 16:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dacht dat ze dat eerst zeiden bij de NS, dat je minstens 20 euro moest hebben om in te kunnen checken bij de trein.
Ach over 20 jaar werkt het nog steeds nietquote:
En dan verzinnen ze er ook nog eens bij dat je als student altijd moet in en uitchecken. Kan je zelfs nog een boete krijgen ook als je dat vergeet en een verzuurde conducteur treft.quote:
Vermoeiende gedachte.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach over 20 jaar werkt het nog steeds niet
Ik heb nog 2 en een beetje, hoe kom ik thuisquote:Op zondag 15 januari 2012 16:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 7 euro was, maar het blijkt 4 te zijn:
http://www.ov-chipkaart.nl/reizen/tarieven/instapenbasistarief/
Terechte klacht. Je wordt altijd genaaid. Ik koop wel kaartjes als ik met korting wil reizen, maar als ik gratis wil reizen moet ik echt incheckenquote:
Opladen...quote:Op zondag 15 januari 2012 16:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 en een beetje, hoe kom ik thuis
Dat krijg je met incompetente overheid en bedrijvenquote:
Pijp een kerel voor 5 euro. Of een lift.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat je goed was in liftenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is dat zo goedkoop tegenwoordigquote:Op zondag 15 januari 2012 16:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Pijp een kerel voor 5 euro. Of een lift.
Ach, zolang we ons hier alleen maar zorgen hoeven te maken overr minimumbedragen op OV-kaarten en het in- en uitchecken, zit het met 't OV wel goed.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat krijg je met incompetente overheid en bedrijven
naah, dat werkt niet binnen de stad.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat je goed was in liften
idd was vrijdag ook vergeten in te checken van ehv naar blerick. Fack negers.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vind het sowieso echt de grootste bullshit ooit dat wanneer ik gratis kan treinen ik alsnog moet inchecken of anders een boete voor zwartrijden riskeer
Lopen dan maar. Zo ver kan dat binnen een stad niet zijn.quote:
Helaas niet. Maar goed de wereld vergaat toch dit jaarquote:Op zondag 15 januari 2012 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, zolang we ons hier alleen maar zorgen hoeven te maken overr minimumbedragen op OV-kaarten en het in- en uitchecken, zit het met 't OV wel goed.
Ja inderdaad. Waarom zou dit zo zijn? Willen ze alles na kunnen gaan ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vind het sowieso echt de grootste bullshit ooit dat wanneer ik gratis kan treinen ik alsnog moet inchecken of anders een boete voor zwartrijden riskeer
Dit ja. Het hele systeem is verneukt.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Uiteraard, en het zou ook niet ondenkbaar zijn dat de studentenkaart niet meer gratis wordt ivm bezuigingenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Waarom zou dit zo zijn? Willen ze alles na kunnen gaan ofzo?
Met 3 kwartier kan ik er idd wel zijn. En nog koffer mee ook danquote:Op zondag 15 januari 2012 16:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lopen dan maar. Zo ver kan dat binnen een stad niet zijn.
[..]
Helaas niet. Maar goed de wereld vergaat toch dit jaar
Op zich is dat wel nuttig voor het verbeteren van het spoorvervoer, ze weten hoeveel mensen waar reizen en hoe vaak. Alleen ik vind wel dat die gegevens zo snel mogelijk geanonimiseerd moeten worden, dat wil zeggen dat ze niet meer aan jou als persoon gekoppeld zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En dan verzinnen ze er ook nog eens bij dat je als student altijd moet in en uitchecken. Kan je zelfs nog een boete krijgen ook als je dat vergeet en een verzuurde conducteur treft.
En waarom? Zodat ze weten waar je allemaal naar toe gaat en hoe vaak...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee dan is iets fixen een betere optiequote:Op zondag 15 januari 2012 16:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Met 3 kwartier kan ik er idd wel zijn. En nog koffer mee ook danNaah, ik fix wel wat.
In theorie mag je ook niet reizen met een kaart die op iemand anders zijn naam staat en dan ben je gedwongen tot anonieme kaarten.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:39 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind het een gedoe dat je niet meer iemand mee kan nemen op je buskaart. Moet je helemaal zo'n ding voor iemand gaan regelen.
Is ook niet over nagedacht ja. In Zweden zeg je het gewoon tegen de chauffeur als je met meerdere bent, die drukt op een knopje, en dan schrijft ie gewoon dubbel af.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:39 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind het een gedoe dat je niet meer iemand mee kan nemen op je buskaart. Moet je helemaal zo'n ding voor iemand gaan regelen.
Kaartje kan je altijd nog kopen aan het loket of in de bus bij de chauffeurquote:Op zondag 15 januari 2012 16:40 schreef benzin het volgende:
[..]
In theorie mag je ook niet reizen met een kaart die op iemand anders zijn naam staat en dan ben je gedwongen tot anonieme kaarten.
Ik heb een paar anonieme kaarten liggen voor familie uit het buitenland
Die je dan ook weer per stuk moet kopen, minimumbedrag op moet zetten, etc.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:40 schreef benzin het volgende:
[..]
In theorie mag je ook niet reizen met een kaart die op iemand anders zijn naam staat en dan ben je gedwongen tot anonieme kaarten.
Ik heb een paar anonieme kaarten liggen voor familie uit het buitenland
3 euro zelfs als je maar 1 halte moet. Beetje belachelijk.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kaartje kan je altijd nog kopen aan het loket of in de bus bij de chauffeur
Werkt dat dan ook met een abbo? Dat zou raar zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is ook niet over nagedacht ja. In Zweden zeg je het gewoon tegen de chauffeur als je met meerdere bent, die drukt op een knopje, en dan schrijft ie gewoon dubbel af.
Of de prijs anders niet veel te hoog is.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
3 euro zelfs als je maar 1 halte moet. Beetje belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |