Nee, warm hier.quote:
Van mij mag het nog wel kouder worden. Ik vind de winter toch altijd wat hebbenquote:
In the summertime when the weather is finequote:Op zondag 15 januari 2012 16:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Van mij mag het nog wel kouder worden. Ik vind de winter toch altijd wat hebbenmaar ik vrees dat we geen echte winter gaan krijgen.
(En alle rotinsecten vriezen nu niet dood)
Just a perfect day,quote:Op zondag 15 januari 2012 16:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
In the summertime when the weather is fine
I'll drink beer and she'll drink wine
Together shaking booty in the clubs
She will have my cubs
Neuh. 1tje hadden werknemers slechte dag ofzo en waren tevens wat pauper en gooide ons er om echt niets uit. Ik zou wat gezegd hebben terwijl dat niet zo was. Ms wilde ze de boel liever sluiten ofzo want die avond was er haast geen kip daar. Andere 2 vanwege dronken akkefietje in 1 van de 2 maja delen zelfde eigenaar en uitsmijters.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:16 schreef twi het volgende:
[..]
Drie kroegen niet meer binnenkomen? Heb je daar ook nagelaten om de ex-eigenaresse eerder dan die vriend van je aan te spreken?
Waar woon je?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Neuh. 1tje hadden werknemers slechte dag ofzo en waren tevens wat pauper en gooide ons er om echt niets uit. Ik zou wat gezegd hebben terwijl dat niet zo was. Ms wilde ze de boel liever sluiten ofzo want die avond was er haast geen kip daar. Andere 2 vanwege dronken akkefietje in 1 van de 2 maja delen zelfde eigenaar en uitsmijters.
Warme chocomel of koffie drinken op een bankje bij een ijsbaan; samen kijken naar een romantisch witte wereldquote:Op zondag 15 januari 2012 16:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
In the summertime when the weather is fine
I'll drink beer and she'll drink wine
Together shaking booty in the clubs
She will have my cubs
Niks. Zolang het maar niet negatief is.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:28 schreef SiIk het volgende:
Hoeveel moet je minstens op je ovchipkaart hebben om in te kunnen checken in de bus?
Dit is niet eens waarquote:Op zondag 15 januari 2012 16:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niks. Zolang het maar niet negatief is.
[b][b][b]
Trein minstens 20 euro.[/b][/b][/b]
Dacht dat ze dat eerst zeiden bij de NS, dat je minstens 20 euro moest hebben om in te kunnen checken bij de trein.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit is niet eens waarin mijn geval dan
Ik dacht dat het 7 euro was, maar het blijkt 4 te zijn:quote:Op zondag 15 januari 2012 16:28 schreef SiIk het volgende:
Hoeveel moet je minstens op je ovchipkaart hebben om in te kunnen checken in de bus?
Die 20 euro geldt alleen voor een anonieme kaartquote:Op zondag 15 januari 2012 16:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dacht dat ze dat eerst zeiden bij de NS, dat je minstens 20 euro moest hebben om in te kunnen checken bij de trein.
Ach over 20 jaar werkt het nog steeds nietquote:
En dan verzinnen ze er ook nog eens bij dat je als student altijd moet in en uitchecken. Kan je zelfs nog een boete krijgen ook als je dat vergeet en een verzuurde conducteur treft.quote:
Vermoeiende gedachte.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach over 20 jaar werkt het nog steeds niet
Ik heb nog 2 en een beetje, hoe kom ik thuisquote:Op zondag 15 januari 2012 16:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 7 euro was, maar het blijkt 4 te zijn:
http://www.ov-chipkaart.nl/reizen/tarieven/instapenbasistarief/
Terechte klacht. Je wordt altijd genaaid. Ik koop wel kaartjes als ik met korting wil reizen, maar als ik gratis wil reizen moet ik echt incheckenquote:
Opladen...quote:Op zondag 15 januari 2012 16:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 en een beetje, hoe kom ik thuis
Dat krijg je met incompetente overheid en bedrijvenquote:
Pijp een kerel voor 5 euro. Of een lift.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat je goed was in liftenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is dat zo goedkoop tegenwoordigquote:Op zondag 15 januari 2012 16:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Pijp een kerel voor 5 euro. Of een lift.
Ach, zolang we ons hier alleen maar zorgen hoeven te maken overr minimumbedragen op OV-kaarten en het in- en uitchecken, zit het met 't OV wel goed.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat krijg je met incompetente overheid en bedrijven
naah, dat werkt niet binnen de stad.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat je goed was in liften
idd was vrijdag ook vergeten in te checken van ehv naar blerick. Fack negers.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vind het sowieso echt de grootste bullshit ooit dat wanneer ik gratis kan treinen ik alsnog moet inchecken of anders een boete voor zwartrijden riskeer
Lopen dan maar. Zo ver kan dat binnen een stad niet zijn.quote:
Helaas niet. Maar goed de wereld vergaat toch dit jaarquote:Op zondag 15 januari 2012 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, zolang we ons hier alleen maar zorgen hoeven te maken overr minimumbedragen op OV-kaarten en het in- en uitchecken, zit het met 't OV wel goed.
Ja inderdaad. Waarom zou dit zo zijn? Willen ze alles na kunnen gaan ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vind het sowieso echt de grootste bullshit ooit dat wanneer ik gratis kan treinen ik alsnog moet inchecken of anders een boete voor zwartrijden riskeer
Dit ja. Het hele systeem is verneukt.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Uiteraard, en het zou ook niet ondenkbaar zijn dat de studentenkaart niet meer gratis wordt ivm bezuigingenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Waarom zou dit zo zijn? Willen ze alles na kunnen gaan ofzo?
Met 3 kwartier kan ik er idd wel zijn. En nog koffer mee ook danquote:Op zondag 15 januari 2012 16:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lopen dan maar. Zo ver kan dat binnen een stad niet zijn.
[..]
Helaas niet. Maar goed de wereld vergaat toch dit jaar
Op zich is dat wel nuttig voor het verbeteren van het spoorvervoer, ze weten hoeveel mensen waar reizen en hoe vaak. Alleen ik vind wel dat die gegevens zo snel mogelijk geanonimiseerd moeten worden, dat wil zeggen dat ze niet meer aan jou als persoon gekoppeld zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En dan verzinnen ze er ook nog eens bij dat je als student altijd moet in en uitchecken. Kan je zelfs nog een boete krijgen ook als je dat vergeet en een verzuurde conducteur treft.
En waarom? Zodat ze weten waar je allemaal naar toe gaat en hoe vaak...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee dan is iets fixen een betere optiequote:Op zondag 15 januari 2012 16:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Met 3 kwartier kan ik er idd wel zijn. En nog koffer mee ook danNaah, ik fix wel wat.
In theorie mag je ook niet reizen met een kaart die op iemand anders zijn naam staat en dan ben je gedwongen tot anonieme kaarten.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:39 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind het een gedoe dat je niet meer iemand mee kan nemen op je buskaart. Moet je helemaal zo'n ding voor iemand gaan regelen.
Is ook niet over nagedacht ja. In Zweden zeg je het gewoon tegen de chauffeur als je met meerdere bent, die drukt op een knopje, en dan schrijft ie gewoon dubbel af.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:39 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind het een gedoe dat je niet meer iemand mee kan nemen op je buskaart. Moet je helemaal zo'n ding voor iemand gaan regelen.
Kaartje kan je altijd nog kopen aan het loket of in de bus bij de chauffeurquote:Op zondag 15 januari 2012 16:40 schreef benzin het volgende:
[..]
In theorie mag je ook niet reizen met een kaart die op iemand anders zijn naam staat en dan ben je gedwongen tot anonieme kaarten.
Ik heb een paar anonieme kaarten liggen voor familie uit het buitenland
Die je dan ook weer per stuk moet kopen, minimumbedrag op moet zetten, etc.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:40 schreef benzin het volgende:
[..]
In theorie mag je ook niet reizen met een kaart die op iemand anders zijn naam staat en dan ben je gedwongen tot anonieme kaarten.
Ik heb een paar anonieme kaarten liggen voor familie uit het buitenland
3 euro zelfs als je maar 1 halte moet. Beetje belachelijk.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kaartje kan je altijd nog kopen aan het loket of in de bus bij de chauffeur
Werkt dat dan ook met een abbo? Dat zou raar zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is ook niet over nagedacht ja. In Zweden zeg je het gewoon tegen de chauffeur als je met meerdere bent, die drukt op een knopje, en dan schrijft ie gewoon dubbel af.
Of de prijs anders niet veel te hoog is.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
3 euro zelfs als je maar 1 halte moet. Beetje belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |