Nee, warm hier.quote:
Van mij mag het nog wel kouder worden. Ik vind de winter toch altijd wat hebbenquote:
In the summertime when the weather is finequote:Op zondag 15 januari 2012 16:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Van mij mag het nog wel kouder worden. Ik vind de winter toch altijd wat hebbenmaar ik vrees dat we geen echte winter gaan krijgen.
(En alle rotinsecten vriezen nu niet dood)
Just a perfect day,quote:Op zondag 15 januari 2012 16:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
In the summertime when the weather is fine
I'll drink beer and she'll drink wine
Together shaking booty in the clubs
She will have my cubs
Neuh. 1tje hadden werknemers slechte dag ofzo en waren tevens wat pauper en gooide ons er om echt niets uit. Ik zou wat gezegd hebben terwijl dat niet zo was. Ms wilde ze de boel liever sluiten ofzo want die avond was er haast geen kip daar. Andere 2 vanwege dronken akkefietje in 1 van de 2 maja delen zelfde eigenaar en uitsmijters.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:16 schreef twi het volgende:
[..]
Drie kroegen niet meer binnenkomen? Heb je daar ook nagelaten om de ex-eigenaresse eerder dan die vriend van je aan te spreken?
Waar woon je?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Neuh. 1tje hadden werknemers slechte dag ofzo en waren tevens wat pauper en gooide ons er om echt niets uit. Ik zou wat gezegd hebben terwijl dat niet zo was. Ms wilde ze de boel liever sluiten ofzo want die avond was er haast geen kip daar. Andere 2 vanwege dronken akkefietje in 1 van de 2 maja delen zelfde eigenaar en uitsmijters.
Warme chocomel of koffie drinken op een bankje bij een ijsbaan; samen kijken naar een romantisch witte wereldquote:Op zondag 15 januari 2012 16:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
In the summertime when the weather is fine
I'll drink beer and she'll drink wine
Together shaking booty in the clubs
She will have my cubs
Niks. Zolang het maar niet negatief is.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:28 schreef SiIk het volgende:
Hoeveel moet je minstens op je ovchipkaart hebben om in te kunnen checken in de bus?
Dit is niet eens waarquote:Op zondag 15 januari 2012 16:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niks. Zolang het maar niet negatief is.
[b][b][b]
Trein minstens 20 euro.[/b][/b][/b]
Dacht dat ze dat eerst zeiden bij de NS, dat je minstens 20 euro moest hebben om in te kunnen checken bij de trein.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit is niet eens waarin mijn geval dan
Ik dacht dat het 7 euro was, maar het blijkt 4 te zijn:quote:Op zondag 15 januari 2012 16:28 schreef SiIk het volgende:
Hoeveel moet je minstens op je ovchipkaart hebben om in te kunnen checken in de bus?
Die 20 euro geldt alleen voor een anonieme kaartquote:Op zondag 15 januari 2012 16:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dacht dat ze dat eerst zeiden bij de NS, dat je minstens 20 euro moest hebben om in te kunnen checken bij de trein.
Ach over 20 jaar werkt het nog steeds nietquote:
En dan verzinnen ze er ook nog eens bij dat je als student altijd moet in en uitchecken. Kan je zelfs nog een boete krijgen ook als je dat vergeet en een verzuurde conducteur treft.quote:
Vermoeiende gedachte.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach over 20 jaar werkt het nog steeds niet
Ik heb nog 2 en een beetje, hoe kom ik thuisquote:Op zondag 15 januari 2012 16:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 7 euro was, maar het blijkt 4 te zijn:
http://www.ov-chipkaart.nl/reizen/tarieven/instapenbasistarief/
Terechte klacht. Je wordt altijd genaaid. Ik koop wel kaartjes als ik met korting wil reizen, maar als ik gratis wil reizen moet ik echt incheckenquote:
Opladen...quote:Op zondag 15 januari 2012 16:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 en een beetje, hoe kom ik thuis
Dat krijg je met incompetente overheid en bedrijvenquote:
Pijp een kerel voor 5 euro. Of een lift.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat je goed was in liftenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |