Denken dat niemand in dit topic leuke dingen meemaaktquote:Op zondag 15 januari 2012 15:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zat, maar ik dacht ik post een beetje in het thema van dit topic. Stel me open enzo... foutje.
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:26 schreef VacaLoca het volgende:
Nu een schaaltje yoghurt met 7 gram eiwit om maar weer ontopic te gaan
Ik chargeer, net zoals dawg zegt dat mijn posts ook meteen enorm uit verband worden getrokken... beetje vermoeiend. Als je hier wat zegt moet je daarna eerst 20 topics tegenspreken dat je niet op randje zelfmoord staat ofzoquote:Op zondag 15 januari 2012 15:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat niemand in dit topic leuke dingen meemaakt
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik chargeer, net zoals dawg zegt dat mijn posts ook meteen enorm uit verband worden getrokken... beetje vermoeiend. Als je hier wat zegt moet je daarna eerst 20 topics tegenspreken dat je niet op randje zelfmoord staat ofzo
Nu overdrijf je onze reactiesquote:Op zondag 15 januari 2012 15:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik chargeer, net zoals dawg zegt dat mijn posts ook meteen enorm uit verband worden getrokken... beetje vermoeiend. Als je hier wat zegt moet je daarna eerst 20 topics tegenspreken dat je niet op randje zelfmoord staat ofzo
uitermate vermoeiend hier soms.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Van wie?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:29 schreef Drommeldaris het volgende:
ontopic, even 15gr eiwit naarbinnen werken
Kerel ik zit yoghurt te etenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nou niet van mezelf iig want ik ben nog even aan het sparen
Toch niet rechtstreeks uit de bronquote:Op zondag 15 januari 2012 15:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nou niet van mezelf iig want ik ben nog even aan het sparen
Ik nog niet in ieder gevalquote:Op zondag 15 januari 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Alsof de mannen in dit topic nog nooit zichzelf hebben geproeft
Nee.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Lik jij je vingers af als je net klaar bent met mastruberen?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Ja standaard, jij niet dus?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lik jij je vingers af als je net klaar bent met mastruberen?
Je proeft nooit van jezelf?quote:
Negative.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Kwestie van mikkenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gaat bij ons in een tissue oid anders vliegt het door de hele kamer..
Oefenen, zal niet de eerste paar keer lukken maar daarna ...................quote:Op zondag 15 januari 2012 15:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Yeah right, daar is tijd voor als je op je hoogtepunt zit.
Over tissues, of over dat mensen zeiken wanneer dit topic gebruikt is zoals het zou moeten?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:55 schreef debeterebob het volgende:
VacaLoca heeft stiekem best gelijk...
Mwa nou het moet niet zo zijn dat je hier niks meer mag zeggen als je niet bij kliekje hoort, dat bedoel ik.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Over tissues, of over dat mensen zeiken wanneer dit topic gebruikt is zoals het zou moeten?
???quote:Op zondag 15 januari 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mwa nou het moet niet zo zijn dat je hier niks meer mag zeggen als je niet bij kliekje hoort, dat bedoel ik.
Uiteraard, maar ik vind het ook wel frappant dat hij verteld over iets dat met zijn ervaring met een meisje te maken heeft, en hij daar over afgezeken is.. :Squote:Op zondag 15 januari 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mwa nou het moet niet zo zijn dat je hier niks meer mag zeggen als je niet bij kliekje hoort, dat bedoel ik.
Wie zegt dat die niks mag zeggenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ikzelf iig niet, hoewel het wel wat frappant was om meteen met MLiG vergeleken te worden op basis van vrijwel nietsquote:Op zondag 15 januari 2012 16:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wie zegt dat die niks mag zeggen
Dat had meer met je conspiracy theory te maken dat ze je misschien de toegang zou weigeren, omdat ze ex-eigenaresse was, Sherlock.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ikzelf iig niet, hoewel het wel wat frappant was om meteen met MLiG vergeleken te worden op basis van vrijwel niets
Volgens mij werd die chick met MLiG vergeleken en niet jijquote:Op zondag 15 januari 2012 16:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ikzelf iig niet, hoewel het wel wat frappant was om meteen met MLiG vergeleken te worden op basis van vrijwel niets
Gevoed door angst omdat we al in 3 kroegen niet meer binnenkomen en we deze graag willen behouden.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:08 schreef twi het volgende:
[..]
Dat had meer met je conspiracy theory te maken dat ze je misschien de toegang zou weigeren, omdat ze ex-eigenaresse was, Sherlock.
Drie kroegen niet meer binnenkomen? Heb je daar ook nagelaten om de ex-eigenaresse eerder dan die vriend van je aan te spreken?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gevoed door angst omdat we al in 3 kroegen niet meer binnenkomen en we deze graag willen behouden.En hey ze heeft al getoond maf en irrationeel te zijn en graag een standpunt te willen maken dus zo heel ver gezocht is het ook weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |