Denken dat niemand in dit topic leuke dingen meemaaktquote:Op zondag 15 januari 2012 15:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zat, maar ik dacht ik post een beetje in het thema van dit topic. Stel me open enzo... foutje.
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:26 schreef VacaLoca het volgende:
Nu een schaaltje yoghurt met 7 gram eiwit om maar weer ontopic te gaan
Ik chargeer, net zoals dawg zegt dat mijn posts ook meteen enorm uit verband worden getrokken... beetje vermoeiend. Als je hier wat zegt moet je daarna eerst 20 topics tegenspreken dat je niet op randje zelfmoord staat ofzoquote:Op zondag 15 januari 2012 15:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat niemand in dit topic leuke dingen meemaakt
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik chargeer, net zoals dawg zegt dat mijn posts ook meteen enorm uit verband worden getrokken... beetje vermoeiend. Als je hier wat zegt moet je daarna eerst 20 topics tegenspreken dat je niet op randje zelfmoord staat ofzo
Nu overdrijf je onze reactiesquote:Op zondag 15 januari 2012 15:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik chargeer, net zoals dawg zegt dat mijn posts ook meteen enorm uit verband worden getrokken... beetje vermoeiend. Als je hier wat zegt moet je daarna eerst 20 topics tegenspreken dat je niet op randje zelfmoord staat ofzo
uitermate vermoeiend hier soms.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Van wie?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:29 schreef Drommeldaris het volgende:
ontopic, even 15gr eiwit naarbinnen werken
Kerel ik zit yoghurt te etenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nou niet van mezelf iig want ik ben nog even aan het sparen
Toch niet rechtstreeks uit de bronquote:Op zondag 15 januari 2012 15:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nou niet van mezelf iig want ik ben nog even aan het sparen
Ik nog niet in ieder gevalquote:Op zondag 15 januari 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Alsof de mannen in dit topic nog nooit zichzelf hebben geproeft
Nee.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Lik jij je vingers af als je net klaar bent met mastruberen?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Ja standaard, jij niet dus?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lik jij je vingers af als je net klaar bent met mastruberen?
Je proeft nooit van jezelf?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |