Niet bewust, ik heb volgens mij sowieso niet gedroomd vannachtquote:Op zondag 15 januari 2012 12:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt. Heb je nog gedroomd over je Turkse schone?
Gefapt dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet bewust, ik heb volgens mij sowieso niet gedroomd vannacht
Rock is ook wel leukquote:Op zondag 15 januari 2012 12:49 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Jij was toch meer van de metal?
Ik droomde dat iedereen dood ging om me heen.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet bewust, ik heb volgens mij sowieso niet gedroomd vannacht
Bekend probleem.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb altijd dat ik droom en dan wakker word op een spannend moment in de droom en dan probeer ik verder te dromen maar het lukt bijna nooit![]()
Ik vergeet altijd gelijk wat ik droom dus dat gaat sowieso nietquote:Op zondag 15 januari 2012 13:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb altijd dat ik droom en dan wakker word op een spannend moment in de droom en dan probeer ik verder te dromen maar het lukt bijna nooit![]()
Als dat gebeurt ben ik altijd al minimaal een halve dag chagrijnig.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Omdat je 1 keer geneukt hebt in het weekend stop jij met fappen?quote:
Voor sommige mannen is dat genoegquote:Op zondag 15 januari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat je 1 keer geneukt hebt in het weekend stop jij met fappen?
Tuurlijk, want hij hoopt dat zijn banging streak doorzet. Weet je toch wel dit?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je moet 't een beetje opsparen hè? Is zo lullig als 'ie 'r volgend weekend weer ziet en er komt zo weinig uit.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Een hele week niet fappenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:06 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet 't een beetje opsparen hè? Is zo lullig als 'ie 'r volgend weekend weer ziet en er komt zo weinig uit.
Ik neuk binnen zoveel tijd wel weer opnieuw dus dan heb ik liever een wat vollere tankquote:Op zondag 15 januari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Fixedquote:Op zondag 15 januari 2012 13:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tuurlijk, want hij zet zijn banging streak door. Weet je toch wel dit?
Ik hoor dit ook voor het eerst. Zouden vrouwen dat ook doen?quote:
Hebben jouw ballen zoveel opslagruimte dat het een neverending fountain is dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoor dit ook voor het eerst. Zouden vrouwen dat ook doen?
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Hebben jouw ballen zoveel opslagruimte dat het een neverending fountain is dan?
Oke als jij dat vindtquote:Op zondag 15 januari 2012 13:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omdat het geil is om een flinke lading te spuiten, duh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |