Nee, maar competitive advantage becomes competitive necessity. Het wordt dus steeds moeilijker.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja, maar hoewel de 1e zijn erg veel helpt, hoef je niet per sé de 1e te zijn om de populairste te worden.
Ik ben 30.. en ik moet van de arts meer fruit eten. Dus pas maar opquote:Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef Sinosappel het volgende:
LostInSpace en VacaLoca hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Oud genoeg om je oudere broer te kunnen zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef Sinosappel het volgende:
LostInSpace en VacaLoca hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Hoe oud dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oud genoeg om je oudere broer te kunnen zijn
quote:
Het is best wel koud jaquote:Op zondag 15 januari 2012 12:40 schreef Royco1 het volgende:
Ligt het aan mij, of is het gewoon ijskoud
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]we moeten echt een keer gaan jammen man
TC aubquote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zit hier nakend te chillen, problem?
Niet bewust, ik heb volgens mij sowieso niet gedroomd vannachtquote:Op zondag 15 januari 2012 12:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt. Heb je nog gedroomd over je Turkse schone?
Gefapt dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet bewust, ik heb volgens mij sowieso niet gedroomd vannacht
Rock is ook wel leukquote:Op zondag 15 januari 2012 12:49 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Jij was toch meer van de metal?
Ik droomde dat iedereen dood ging om me heen.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet bewust, ik heb volgens mij sowieso niet gedroomd vannacht
Bekend probleem.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb altijd dat ik droom en dan wakker word op een spannend moment in de droom en dan probeer ik verder te dromen maar het lukt bijna nooit![]()
Ik vergeet altijd gelijk wat ik droom dus dat gaat sowieso nietquote:Op zondag 15 januari 2012 13:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb altijd dat ik droom en dan wakker word op een spannend moment in de droom en dan probeer ik verder te dromen maar het lukt bijna nooit![]()
Als dat gebeurt ben ik altijd al minimaal een halve dag chagrijnig.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Omdat je 1 keer geneukt hebt in het weekend stop jij met fappen?quote:
Voor sommige mannen is dat genoegquote:Op zondag 15 januari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat je 1 keer geneukt hebt in het weekend stop jij met fappen?
Tuurlijk, want hij hoopt dat zijn banging streak doorzet. Weet je toch wel dit?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je moet 't een beetje opsparen hè? Is zo lullig als 'ie 'r volgend weekend weer ziet en er komt zo weinig uit.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Een hele week niet fappenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:06 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet 't een beetje opsparen hè? Is zo lullig als 'ie 'r volgend weekend weer ziet en er komt zo weinig uit.
Ik neuk binnen zoveel tijd wel weer opnieuw dus dan heb ik liever een wat vollere tankquote:Op zondag 15 januari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Fixedquote:Op zondag 15 januari 2012 13:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tuurlijk, want hij zet zijn banging streak door. Weet je toch wel dit?
Ik hoor dit ook voor het eerst. Zouden vrouwen dat ook doen?quote:
Hebben jouw ballen zoveel opslagruimte dat het een neverending fountain is dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoor dit ook voor het eerst. Zouden vrouwen dat ook doen?
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Hebben jouw ballen zoveel opslagruimte dat het een neverending fountain is dan?
Oke als jij dat vindtquote:Op zondag 15 januari 2012 13:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omdat het geil is om een flinke lading te spuiten, duh
Daar heb ik elke dag beschikking over. Vers en welquote:
En een goede comeback wanneer iemand vraagt of je van de melkboer bent.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar heb ik elke dag beschikking over. Vers en wel
Handig als je pa groentenboer is
Ik wel mang, we hadden toch een koreaanse melkboer denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:26 schreef twi het volgende:
[..]
En een goede comeback wanneer iemand vraagt of je van de melkboer bent.
Valt wel mee, want als ze een beetje creatief zijn beginnen ze over rode kool en de kleur van mij haarquote:Op zondag 15 januari 2012 13:26 schreef twi het volgende:
[..]
En een goede comeback wanneer iemand vraagt of je van de melkboer bent.
Do the curtains match the carpet?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Valt wel mee, want als ze een beetje creatief zijn beginnen ze over rode kool en de kleur van mij haar
Akoestisch gepingel ook?quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 15 januari 2012 13:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Akoestisch gepingel ook?
Dit soort deuntjes verzin ik meestal als ik gewoon maar wat doe. Bends zijn verdomd moeilijk op een akoestische gitaar *trekt vel van zijn vingers af*
Check mijn tumbleweed-deuntje.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Akoestisch gepingel ook?
Dit soort deuntjes verzin ik meestal als ik gewoon maar wat doe. Bends zijn verdomd moeilijk op een akoestische gitaar *trekt vel van zijn vingers af*
Kspeel niet zo veel akoestisch, maar er is niks mis meequote:Op zondag 15 januari 2012 13:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Akoestisch gepingel ook?
Maar dat is sowieso baas. Stemmen is voor mietjes.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Check mijn tumbleweed-deuntje.
http://crutch.bandcamp.com/track/tumbleweed
Veel te dikke snaren gebruikt, natuurlijk en ontstemd. oioioioi.
Oh, nou dan ben ik zo'n mietje die z'n gitaar op gehoor kan stemmen.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso baas. Stemmen is voor mietjes.
Nicequote:Op zondag 15 januari 2012 13:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, nou dan ben ik zo'n mietje die z'n gitaar op gehoor kan stemmen.
Echte gitaristen kunnen dat!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jaartje of 15.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
NiceDan speel je zeker wel lang?
Dan moet je dat wel kunnen jaquote:
Amateurquote:Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel kunnen ja
Ik kan de laagste 3 snaren redelijk op gehoor stemmen, maar ik speel nu ook pas 3 jaar ofso dus dan mag dat nog
Ja maar daar hoef ik niet een week voor te sparenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij vindt het niet geil om iemand even flink onder te spuiten?
Tsja, dat kan ik helaas niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mijn daglading en weeklading verschillen nogal van elkaarquote:Op zondag 15 januari 2012 14:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar daar hoef ik niet een week voor te sparen
Nooit uitgeprobeerdquote:Op zondag 15 januari 2012 14:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn daglading en weeklading verschillen nogal van elkaar
Ik zal even een oudje van mij uploaden.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Tsja, dat kan ik helaas niet.
Niet goed iig. Ik hoor het wel als hij echt serieus ontstemd is, maar als die gitaar - zoals daarnet - met alle snaren wat lager zit, dan hoor ik het niet. Vooral omdat ze dan ten opzichte van elkaar nog wel aardig klinken.
Ik heb hem net weer even gestemd en dan hoor ik wel verschil.
Te dikke snaren weet ik niet of die er op zitten eigenlijk. Ze klinken misschien wat wolliger omdat ik niet met een plectrum speelde?
Er zitten denk ik EFT16 van D'Addario op:
http://www.lordofthestrin(...)t-tops/10000015.html
Misschien is lichtere snaren er op zetten wel een idee.
Zo dit is van 2006, even gekopieerd van mijn prive-account.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel kunnen ja
Ik kan de laagste 3 snaren redelijk op gehoor stemmen, maar ik speel nu ook pas 3 jaar ofso dus dan mag dat nog
Dus?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent 28 en hebt nog nooit een week niet gefapt?
Ja, 3/4 dagen is de maxquote:Op zondag 15 januari 2012 14:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent 289 en hebt nog nooit een week niet gefapt?
Ja maar zoals al eerder aangegeven breekt je lichaam na 3 dagen je load automatisch afquote:Op zondag 15 januari 2012 14:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar je merkt het verschil van je 1dag load en je 4daagse load toch ook wel?
Maakt niet uit jonge.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:20 schreef twi het volgende:
Ik vermoed dat ik de schuldige ben voor deze uitermate interessante discussie.
Sorry.
Tsja, dat soort dingen doe ik je niet naquote:Op zondag 15 januari 2012 14:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zo dit is van 2006, even gekopieerd van mijn prive-account.
Ik dacht dat dat op 10 dagen lag...quote:Op zondag 15 januari 2012 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar zoals al eerder aangegeven breekt je lichaam na 3 dagen je load automatisch af
Dat lijkt me waarschijnlijker want hoewel mijn 3daagse load indrukwekkend is verdiend mijn weekload een awardquote:Op zondag 15 januari 2012 14:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat op 10 dagen lag...
Bijbaantje bij Perfax zeker?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat lijkt me waarschijnlijker want hoewel mijn 3daagse load indrukwekkend is verdiend mijn weekload een award
Dit verdiend dankquote:Op zondag 15 januari 2012 14:20 schreef twi het volgende:
Ik vermoed dat ik de schuldige ben voor deze uitermate interessante discussie.
Sorry.
Jij met je eiwit dieet.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat lijkt me waarschijnlijker want hoewel mijn 3daagse load indrukwekkend is verdiend mijn weekload een award
Dat van die snaren en ontstemd sloeg op dat stukje dat ik eerder liet horen hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:22 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Tsja, dat soort dingen doe ik je niet na
Ik ben zo'n typische ik-heb-in-het-weekend-wat-uurtjes-over-en-pak-dan-mijn-gitaar persoon.
En dan schiet het niet op met wat je ermee kunt
Maar ik ga wel andere snaren bestellen. Bedankt daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |