Daar heb ik elke dag beschikking over. Vers en welquote:
En een goede comeback wanneer iemand vraagt of je van de melkboer bent.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar heb ik elke dag beschikking over. Vers en wel
Handig als je pa groentenboer is
Ik wel mang, we hadden toch een koreaanse melkboer denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:26 schreef twi het volgende:
[..]
En een goede comeback wanneer iemand vraagt of je van de melkboer bent.
Valt wel mee, want als ze een beetje creatief zijn beginnen ze over rode kool en de kleur van mij haarquote:Op zondag 15 januari 2012 13:26 schreef twi het volgende:
[..]
En een goede comeback wanneer iemand vraagt of je van de melkboer bent.
Do the curtains match the carpet?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Valt wel mee, want als ze een beetje creatief zijn beginnen ze over rode kool en de kleur van mij haar
Akoestisch gepingel ook?quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 15 januari 2012 13:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Akoestisch gepingel ook?
Dit soort deuntjes verzin ik meestal als ik gewoon maar wat doe. Bends zijn verdomd moeilijk op een akoestische gitaar *trekt vel van zijn vingers af*
Check mijn tumbleweed-deuntje.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Akoestisch gepingel ook?
Dit soort deuntjes verzin ik meestal als ik gewoon maar wat doe. Bends zijn verdomd moeilijk op een akoestische gitaar *trekt vel van zijn vingers af*
Kspeel niet zo veel akoestisch, maar er is niks mis meequote:Op zondag 15 januari 2012 13:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Akoestisch gepingel ook?
Maar dat is sowieso baas. Stemmen is voor mietjes.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Check mijn tumbleweed-deuntje.
http://crutch.bandcamp.com/track/tumbleweed
Veel te dikke snaren gebruikt, natuurlijk en ontstemd. oioioioi.
Oh, nou dan ben ik zo'n mietje die z'n gitaar op gehoor kan stemmen.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso baas. Stemmen is voor mietjes.
Nicequote:Op zondag 15 januari 2012 13:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, nou dan ben ik zo'n mietje die z'n gitaar op gehoor kan stemmen.
Echte gitaristen kunnen dat!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jaartje of 15.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
NiceDan speel je zeker wel lang?
Dan moet je dat wel kunnen jaquote:
Amateurquote:Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel kunnen ja
Ik kan de laagste 3 snaren redelijk op gehoor stemmen, maar ik speel nu ook pas 3 jaar ofso dus dan mag dat nog
Ja maar daar hoef ik niet een week voor te sparenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij vindt het niet geil om iemand even flink onder te spuiten?
Tsja, dat kan ik helaas niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |