1. ze was dronkenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:02 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dag later en ik kan er nog steeds niet over uit![]()
Kan geen normale reden vinden voor haar om zo te doen... als het dus zou zijn dat ze valt over dat mijn maat haar eerder aanspreekt dan ik... tja het was de eerste keer dat ze onze kant langsliep en hij stond toevallig dichterbij en zegt gelijk iets, was voor mij fysiek onmogelijk om eerder te zijn![]()
Moet ik eigenlijk negeren zoiets en afdoen als niets maar blijft bij mij dan toch beetje zeuren van of het een ander ook overkomen was en het volkomen random was of dat het toch iets is wat ik bij mezelf moet zoeken...
Laten we het hopenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1. ze was dronken
2. ze is een vrouw
3. ze was tevens ongesteld
4. ze heeft ook nog eens borderline
Soft wurgen?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:03 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen die nog nooit soft wurgseks hebben gehad
Dag later en je denkt er nog steeds over na?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:02 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kan geen normale reden vinden voor haar om zo te doen... als het dus zou zijn dat ze valt over dat mijn maat haar eerder aanspreekt dan ik... tja het was de eerste keer dat ze onze kant langsliep en hij stond toevallig dichterbij en zegt gelijk iets, was voor mij fysiek onmogelijk om eerder te zijn![]()
Moet ik eigenlijk negeren zoiets en afdoen als niets maar blijft bij mij dan toch beetje zeuren van of het een ander ook overkomen was en het volkomen random was of dat het toch iets is wat ik bij mezelf moet zoeken...
4 hoeft tijdens de seks geen probleem te zijn, 3 wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1. ze was dronken
2. ze is een vrouw
3. ze was tevens ongesteld
4. ze heeft ook nog eens borderline
Beetje dominant idee'tje maar gewoon eigenlijk het echte werk maar half doen denk ik.quote:
Jij hebt nooit iets dat ookal is het ergens onbenullig nog blijft knagen?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dag later en je denkt er nog steeds over na?
INB4 een echte schipper dit datquote:Op zondag 15 januari 2012 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
4 hoeft tijdens de seks geen probleem te zijn, 3 wel.
Precies. Boeiend, en weer verder.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Jij hebt nooit iets dat ookal is het ergens onbenullig nog blijft knagen?
Ohnee wacht jij bent zelf vrouw dus je zit niet te puzzelen over de mindfucks van irrationele vrouwen
Wie weet eerst maar eens leren varen. Die rooie zee komt later wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
INB4 een echte schipper dit dat
Moet je zelf ook niet doenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Jij hebt nooit iets dat ookal is het ergens onbenullig nog blijft knagen?
Ohnee wacht jij bent zelf vrouw dus je zit niet te puzzelen over de mindfucks van irrationele vrouwen
Naja hij heeft zelf een vriendin, hij maakt vooral praatjes voor de lol.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:05 schreef dawg het volgende:
wat een dom wijf vaca. was die vriend van je niet meteen afgeknapt op haar?
Ben jij familie van MLIG?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Naja hij heeft zelf een vriendin, hij maakt vooral praatjes voor de lol.
Ik was iig wel snel afgeknaptHoop alleen niet dat ik haar daar vaker ga zien, ze moeilijk blijft doen zonder reden en ze haar status als ex-mede-eigenaar ms nog gaat inzetten om ons daar te weigeren ofzo
Die gast is echt ziek ja, ik had een tijdje geleden ook al iets van hem gepost.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Als elke vrouw even strak was als deze man speelt pas ik nergens meer in
Die ik net poste kon ik ook min of meer spelen voordat ik op kamers ging alleen die cymbal patroontjes lukten me nog niet helemaal perfectquote:Op zondag 15 januari 2012 15:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Die gast is echt ziek ja, ik had een tijdje geleden ook al iets van hem gepost.
Je zit te dubben over een vrouw die duidelijk aan heeft gegeven wat ze niet leuk vindt, en gaat daarna paranoide scenario's bedenken wat ze zou kunnen doen aan de hand van die mening. Kom op zeg, ik zit ook wel eens te piekeren over vrouwen, maar dit?quote:
Druk maken over 20 wijven.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Je druk maken over 1 wijf wanneer je uitgaat
als het jouw wijfquote:Op zondag 15 januari 2012 15:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Heloefquote:
alles in het extreme trekken.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat mens zelf boeit me geen flikker hoor. Meer de situatie, of het 100% random was of dat ik zoiets op een of andere manier aantrek.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Moet je zelf ook niet doen
Als ze zo vaag doet, is ze toch niet de moeite waard voor jou. Let it beTenzij je nog meer ellende mee wilt maken.
Het was random. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat mens zelf boeit me geen flikker hoor. Meer de situatie, of het 100% random was of dat ik zoiets op een of andere manier aantrek.
Het ligt aan jou.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat mens zelf boeit me geen flikker hoor. Meer de situatie, of het 100% random was of dat ik zoiets op een of andere manier aantrek.
Ik ben nog vrijgezel dus ik heb geen wijfquote:
idd zegquote:Op zondag 15 januari 2012 15:14 schreef dawg het volgende:
[..]
alles in het extreme trekken.
hij post het hier, das wat anders.
Ja maar als dit opvalt dan heb jij dat normaal niet en zit je je dus weer helemaal nergens druk over te maken?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
idd zeg![]()
Ik ga itt velen hier elke week stappen en kom zoveel mensen en situaties tegen. Vrijdagnacht was zij ook 1 van de 10 ofzo die ik gesproken heb alleen viel dit natuurlijk op en was het nogal negatieve energie.
Als je zoveel mensen en situaties meemaakt waarom boeit het je dan zo veel?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
idd zeg![]()
Ik ga itt velen hier elke week stappen en kom zoveel mensen en situaties tegen. Vrijdagnacht was zij ook 1 van de 10 ofzo die ik gesproken heb alleen viel dit natuurlijk op en was het nogal negatieve energie.
Ja hebt gelijkquote:Op zondag 15 januari 2012 15:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben nog vrijgezel dus ik heb geen wijf
Tevens zou ik het dan mijn vriendin noemen ipv wijf
wijven zijn tokkies
mensen die claimen dat het aan jou ligt sporen niet. een beetje verantwoording gaan dragen voor een of ander suf wijf wat uit het niets dom begint te kakelen, kom nou.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
idd zeg![]()
als ie er niet aan dacht zou ie het ook niet kunnen posten.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat je het post oke maar dat je er na een dag nog steeds aan denkt
Goede vraagquote:Op zondag 15 januari 2012 15:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je zoveel mensen en situaties meemaakt waarom boeit het je dan zo veel?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat je het post oke maar dat je er na een dag nog steeds aan denkt
Klinkt als een vaag, verwend wijfquote:Op zondag 15 januari 2012 15:02 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Sickquote:Op zondag 15 januari 2012 15:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die ik net poste kon ik ook min of meer spelen voordat ik op kamers ging alleen die cymbal patroontjes lukten me nog niet helemaal perfect
Hij doet fucking veel drumrollsquote:Op zondag 15 januari 2012 15:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Klinkt als een vaag, verwend wijf.
[..]
Sick. Ik was ook zo'n cover van hem aan het oefenen, tot ik doorhad dat hij allemaal zieke fills deed die niet eens in het oorspronkelijke nummer zaten
.
Je maakt geen leuke dingen mee als je uitgaat?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:22 schreef VacaLoca het volgende:
Ok sorry zal het niet meer doen
Terug naar algemene niveau van niets meemaken dus ook nergens mee kunnen zitten behalve hypothetische dingen dan maar.
Wie zegt dat hij uitgaat?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je maakt geen leuke dingen mee als je uitgaat?
Zat, maar ik dacht ik post een beetje in het thema van dit topic. Stel me open enzo... foutje.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je maakt geen leuke dingen mee als je uitgaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |