Negative.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Alsof de mannen in dit topic nog nooit zichzelf hebben geproeft
Kwestie van mikkenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gaat bij ons in een tissue oid anders vliegt het door de hele kamer..
Oefenen, zal niet de eerste paar keer lukken maar daarna ...................quote:Op zondag 15 januari 2012 15:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Yeah right, daar is tijd voor als je op je hoogtepunt zit.
Over tissues, of over dat mensen zeiken wanneer dit topic gebruikt is zoals het zou moeten?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:55 schreef debeterebob het volgende:
VacaLoca heeft stiekem best gelijk...
Mwa nou het moet niet zo zijn dat je hier niks meer mag zeggen als je niet bij kliekje hoort, dat bedoel ik.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Over tissues, of over dat mensen zeiken wanneer dit topic gebruikt is zoals het zou moeten?
???quote:Op zondag 15 januari 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mwa nou het moet niet zo zijn dat je hier niks meer mag zeggen als je niet bij kliekje hoort, dat bedoel ik.
Uiteraard, maar ik vind het ook wel frappant dat hij verteld over iets dat met zijn ervaring met een meisje te maken heeft, en hij daar over afgezeken is.. :Squote:Op zondag 15 januari 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mwa nou het moet niet zo zijn dat je hier niks meer mag zeggen als je niet bij kliekje hoort, dat bedoel ik.
Wie zegt dat die niks mag zeggenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ikzelf iig niet, hoewel het wel wat frappant was om meteen met MLiG vergeleken te worden op basis van vrijwel nietsquote:Op zondag 15 januari 2012 16:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wie zegt dat die niks mag zeggen
Dat had meer met je conspiracy theory te maken dat ze je misschien de toegang zou weigeren, omdat ze ex-eigenaresse was, Sherlock.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ikzelf iig niet, hoewel het wel wat frappant was om meteen met MLiG vergeleken te worden op basis van vrijwel niets
Volgens mij werd die chick met MLiG vergeleken en niet jijquote:Op zondag 15 januari 2012 16:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ikzelf iig niet, hoewel het wel wat frappant was om meteen met MLiG vergeleken te worden op basis van vrijwel niets
Gevoed door angst omdat we al in 3 kroegen niet meer binnenkomen en we deze graag willen behouden.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:08 schreef twi het volgende:
[..]
Dat had meer met je conspiracy theory te maken dat ze je misschien de toegang zou weigeren, omdat ze ex-eigenaresse was, Sherlock.
Drie kroegen niet meer binnenkomen? Heb je daar ook nagelaten om de ex-eigenaresse eerder dan die vriend van je aan te spreken?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gevoed door angst omdat we al in 3 kroegen niet meer binnenkomen en we deze graag willen behouden.En hey ze heeft al getoond maf en irrationeel te zijn en graag een standpunt te willen maken dus zo heel ver gezocht is het ook weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |